Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 23:26:06
g00n
Træningsbanen
Fm Tweak
I går
kl. 23:24:22
g00n
Blogs
Minimalistic 2020
05 Mar 2025, 08:30
NAsMaR
Blogs
Lutz Pfannenstiel FM22...
22 Feb 2025, 21:22
Broen13
Baren
fm25
07 Feb 2025, 12:51
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
06 Feb 2025, 09:41
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
21 Jan 2025, 13:54
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere:
23538
0 Brugere, 549 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
mahigupta
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
62
63
[
64
]
65
66
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 283571 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #945:
13 Sep 2008, 19:39 »
Citat af: John Spurs 13 Sep 2008, 19:37
Sagde det jo - AGF kampen var ikke sikker, da de spiller godt for tiden.
Og AaB spiller også som en pose lort for tiden
DeBuur
Manager
«
Svar #946:
16 Sep 2008, 22:05 »
Jeg fatter stadig ikke at nogen kan påstå at Morten Olsen er en succes som træner - hvad har han opnået som træner... udover en masse fyringer !
Taktisk er hans visioner da positive - men hvad hjælper det når det ikke kan omsættes.
Det er rigtigt at talenterne ikke står på spring..... men sådan har det vel altid været !
Men trods alt mener jeg at vi minimum burde kunne kvalificere os til EM eller VM
Jeg mener ikke vi pt har danske emner til en post som landstræner - så vi må ud og finde emner i Europa.
Eric Hamren eller Sven Goran Ericcson kunne være navne men ellers tror jeg på vi skal kigge sydpå til Italien eller spanien, en Ramos i Tottenham kunne være spændende når nu han ryger i Tottenham.
YNWA
Hamza_BIF
Manager
«
Svar #947:
16 Sep 2008, 22:14 »
Citat af: DeBuur 16 Sep 2008, 22:05
Jeg fatter stadig ikke at nogen kan påstå at Morten Olsen er en succes som træner - hvad har han opnået som træner... udover en masse fyringer !
Taktisk er hans visioner da positive - men hvad hjælper det når det ikke kan omsættes.
Det er rigtigt at talenterne ikke står på spring..... men sådan har det vel altid været !
Men trods alt mener jeg at vi minimum burde kunne kvalificere os til EM eller VM
Jeg mener ikke vi pt har danske emner til en post som landstræner - så vi må ud og finde emner i Europa.
Eric Hamren eller Sven Goran Ericcson kunne være navne men ellers tror jeg på vi skal kigge sydpå til Italien eller spanien, en Ramos i Tottenham kunne være spændende når nu han ryger i Tottenham.
Fuldstændig enig!
Han prøver aldrig noget nyt- eller jo en 4-4-2 me hvad i al verden nytter det når han ikke har brugt 5 venskabskampe til en skid næsten!
Men Hamrén er lige skiftet til rosenborg og sven lige til mexico så det er lidt svært...
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #948:
16 Sep 2008, 22:41 »
Erik Hamren kunne være en mulighed, men jeg tror du skyder for langt over målet ved Sven Göran eller Ramos. Jeg tvivler stærkt på at de vil træne lille DK.
Når du nævner at vi som mininum skal kunne kvalificere os til VM og EM mangler jeg argumenter for dette.
Op med EM var vi i gruppe med Spanien og Sverige, som om nogen måtte kaldes favoriter. At vi ikke kommer med til EM i en så stærk gruppe, burde ikke være den største overraskelse.
Du nævner vi ikke har talenterne, og at det aldrig har været sådan. Men tiderne skifter, og det gør fodbolden også. Ser vi på verdensplan, så er fremtiden altså, at det er de store nationer (befolkningsmæssigt) der langsomt vil have overtaget. Og derved vil Danmark langsom blive en miniputnation. Det er jeg (desværre om man vil) 100 % overbevist om.
Cykelblog
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #949:
16 Sep 2008, 23:00 »
Af de navne du nævner som emner er Hamrén nok den eneste der rent økonomisk er realistisk, og nok vandt han mesterskabet med AaB, men dels var det på en lidt billig baggrund (ikke at der skal tages noget fra AaB's præstation, men man skal huske på at både FCK og i særdeleshed Brøndby, var ude i kriser), og Hamrén skulle altså bruge et par sæsoner på at få spillet holdet sammen, skal han bruge lige så mange kampe på landsholdet, er vi nok ikke klar til en slutrunde igen før tidligst 2054...
Svennis ligger langt over det lønniveau DBU vil diske op med, og synes egentlig også vi skal mange år tilbage, for han for alvor har bevist noget, andet end at han er en playboy... Ramos, igen urealistisk med den lønramme DBU opererer med.
Og ja, vi skulle måske nok kunne kvalificere os til både EM og VM, hvis altså vi er tilpas heldige i lodtrækningen, og det har vi bare ikke været. Det er simpelthen ikke rimeligt at forlange, at vi SKAL slutte højere end hold som Spanien og Sverige. Sverige kan man tillade sig at håbe at vi slutter over, men forlange det, det er simpelthen ikke rimeligt. Det gælder egentlig også kvalifikationen til VM 2010, der skal en god portion held til, for at vi kommer med, det vil være urimeligt at forlange det, men vi har da fået en udmærket start, så man har da lov at håbe.
Og uanset hvad man mener om Morten Olsen, så taler statistikken sit tydelige sprog, og det' til Morten Olsens fordel, han er stadig den bedste landstræner vi har haft, målt på point pr kamp. Han kan ikke klandres, at vores spillere bare ikke er gode nok, til at slå til i udlandet for tiden, den hænger nærmere på klubbernes talentudvikling, eller mangel på samme...
Jeg håber absolut at Morten Olsen får kvalificeret landsholdet til VM, og at de præsterer dernede, så han kan få det eftermæle han har fortjent.
-LFC-
Manager
«
Svar #950:
16 Sep 2008, 23:18 »
Citat af: Spezialized 16 Sep 2008, 22:41
Erik Hamren kunne være en mulighed, men jeg tror du skyder for langt over målet ved Sven Göran eller Ramos. Jeg tvivler stærkt på at de vil træne lille DK.
Når du nævner at vi som mininum skal kunne kvalificere os til VM og EM mangler jeg argumenter for dette.
Op med EM var vi i gruppe med Spanien og Sverige, som om nogen måtte kaldes favoriter. At vi ikke kommer med til EM i en så stærk gruppe, burde ikke være den største overraskelse.
Du nævner vi ikke har talenterne, og at det aldrig har været sådan. Men tiderne skifter, og det gør fodbolden også. Ser vi på verdensplan, så er fremtiden altså, at det er de store nationer (befolkningsmæssigt) der langsomt vil have overtaget. Og derved vil Danmark langsom blive en miniputnation. Det er jeg (desværre om man vil) 100 % overbevist om.
Nah det burde vi ikke, hvis klubberne giver talentudviklingen en skalle. Der bor kun 10½ millioner i f.eks. Portugal som jo bader i gode spillere og så er det lige værd at bemærke, at et land som Kroatien har mindre indbyggere end Danmark, men alligevel er langt bedre!
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #951:
17 Sep 2008, 08:56 »
Citat af: -LFC- 16 Sep 2008, 23:18
Nah det burde vi ikke, hvis klubberne giver talentudviklingen en skalle. Der bor kun 10½ millioner i f.eks. Portugal som jo bader i gode spillere og så er det lige værd at bemærke, at et land som Kroatien har mindre indbyggere end Danmark, men alligevel er langt bedre!
Om de danske klubber ikke giver talentudviklingen en skalle er vel ikke Morten Olsen skyld. Har kan (og har gjort det) kun opfordre klubberne til det.
Mht til Portugal så siger du jo selv, at de over dobbelt så store som DK, rent indbyggermæssigt.
Og Kroatioen eksemplet er jeg ikke enig i. Jeg vil mene at DK kunne spille lige op med Kroatien i, mere eller mindre, alle kampe. Historien viser jo bl.a. at vi tit har gjort det godt mod netop Kroatien. Så langt bedre er de altså ikke.
Cykelblog
plutonium
Manager
«
Svar #952:
17 Sep 2008, 09:33 »
Citat af: Spezialized 17 Sep 2008, 08:56
Om de danske klubber ikke giver talentudviklingen en skalle er vel ikke Morten Olsen skyld. Har kan (og har gjort det) kun opfordre klubberne til det.
Mht til Portugal så siger du jo selv, at de over dobbelt så store som DK, rent indbyggermæssigt.
Og Kroatioen eksemplet er jeg ikke enig i. Jeg vil mene at DK kunne spille lige op med Kroatien i, mere eller mindre, alle kampe. Historien viser jo bl.a. at vi tit har gjort det godt mod netop Kroatien. Så langt bedre er de altså ikke.
Der er rivaliseren imellem landshold, og nogle hold har nemmere ved et bestemt landshold end andre. Fx har DK haft rimelig succes mod Kroatien, hvorimod England altid (ALTID) har problemer imod dem. Betyder det, at vi er på højde med England, fordi Kroatien kan spille op imod dem? NEJ!
Kampe imod Sverige er også traditionelt tætte. Spillerne er ganske enkelt mere opsatte på at slå bestemte hold. DK og Sverige VIL altid slå hinanden. Kroation VIL slå England. Det giver bare tættere kampe, når det ene eller begge hold er super opsatte på at vinde.
Men jeg synes ikke Danmark producerer dårlige talenter. Tvært imod, synes jeg mange af dem er lovende. Problemet ligger i dårlige valg og dårlig coaching (ikke i form af træning, men rådgivning). Spillere der forlader DK før de er færdige med at udvikle deres talent har normalt ikke succes i udlandet. Der er naturligvis undtagelser (Agger), men i mange tilfælde er succesen begrænset. En tendens, der er god, er dog at spillere vender hjem efter et uheldigt udlandseventyr, hvilket gør at de kan få ro på og fortsætte deres udvikling. Udlandet giver hår på brystet, men uden spilletid og spilleglæde udvikler man ikke sin teknik ret meget. Det eneste man får (hvilket ikke er den dårlig ting) er en stærkere mentalitet, fordi gamet er hårdere uden for de danske grænser.
Så kort:
Danske talenter er ikke dårlige, men de er tidligere blevet pacet til at forlade DK for at udvikle sig på en bænk i udlandet. Det er heldigvis ved at vende, så spillere får at vide, at de bør blive hjemme og styrke ligaen, indtil de selv er færdigt udviklede, så de siden kan få succes udenlands. Dansk fodbold bliver også bedre og bedre i øjeblikket, og så vil talenter få større modstand i egen liga, og så bliver de bedre.
Desuden, man udvikler sig bedst når man er glad og har det sjovt. Og man kan kun have det sjovt og være glad, hvis man er tryg. Og det er man nu engang bedst, når man er 'hjemme'. For nogle er 'hjemme' en klub de falder til i i udlandet, men for de fleste (især blandt unge) er det dér hvor man er vokset op.
(hold kæft en masse L*** jeg fik fyret af dér
)
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
plutonium
Manager
«
Svar #953:
17 Sep 2008, 09:37 »
Citat af: DNE 16 Sep 2008, 23:00
Og uanset hvad man mener om Morten Olsen, så taler statistikken sit tydelige sprog, og det' til Morten Olsens fordel, han er stadig den bedste landstræner vi har haft, målt på point pr kamp. Han kan ikke klandres, at vores spillere bare ikke er gode nok, til at slå til i udlandet for tiden, den hænger nærmere på klubbernes talentudvikling, eller mangel på samme...
Jeg håber absolut at Morten Olsen får kvalificeret landsholdet til VM, og at de præsterer dernede, så han kan få det eftermæle han har fortjent.
Statistikken siger også, at han tjente de fleste af sine point hjem i starten af sin tid som landstræner. I de seneste 4 år har point-høsten ikke været lige så prangende som tidligere. Min teori er, at han er for dårlig til at omstille sig, og det gør ham nem at læse. Jeg så ikke kampen mod Portugal (var i Cambridge, England), men hører at den var helt fantastisk. Det er da godt, hvis han har fået vendt bøtten, men de seneste 4 år HAR ikke været prangende. Engang var han helt fænomenal, men et dyk på så lang tid er ikke betryggende.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #954:
17 Sep 2008, 09:51 »
@plutonium
England har lige slået Kroatien 4-1 og har vundet 3 af de sidste 5 opgør. Derudover er Kroatien et forholdsvist ungt land, så umiddelbart synes jeg ikke, at der er nok historik til at man kan sige, at England ALTID har problemer (faktisk har de to hold kun mødt hinanden 6 gange).
Generelt:
Jeg tror, at en afgørende faktor i talentudviklingen er de danske spilleres mentalitet. Kulturen i de danske klubber er på en eller anden måde for beskyttende, og ofte hører man udsagn om, at danske spillere er forkælede. Jeg tror man skal have skærpet de unge spilleres drive og konkurrencementalit
et, og få dem til at satse 100% på fodbolden. Jeg tror de lader sig forstyrre for meget af andre ting. For nogle spillere er det en god ting, at komme til udlandet hurtigt, og for andre er det bedre at vente. Det er svært at drive nogen entydig konklusion frem, da det afhænger af spillerens personlighed.
«
Seneste Redigering: 17 Sep 2008, 10:02 af -Johnson-
»
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
JKJ
Gæst
«
Svar #955:
17 Sep 2008, 10:07 »
Det er imo totalt at skyde over målet, hvis vi kommer med til ca hver 2. eller 3. slutrunde, både VM og EM incl, så skal vi være tilfredse....
Vi har ikke spiller matriale til at kunne kræve en plads hvergang, dertil har vi simpelthen for få indbyggere... Et land som Tyskalnd som er med hver gang, har flere registrede fodboldspillere end der er indbyggere i lille DK, hvordan skal vi dog kunne finde så mange talenter og gode spillere når tyskerne nu i en årrække har haft lidt svært ved det...
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #956:
17 Sep 2008, 14:17 »
Citat af: plutonium 17 Sep 2008, 09:33
Der er rivaliseren imellem landshold, og nogle hold har nemmere ved et bestemt landshold end andre. Fx har DK haft rimelig succes mod Kroatien, hvorimod England altid (ALTID) har problemer imod dem. Betyder det, at vi er på højde med England, fordi Kroatien kan spille op imod dem? NEJ!
Jeg har aldrig påstået vi er i nærheden af England - har jeg?
Jeg sagde bare at Kroatien ikke var så gode, som de bliver gjort til.
Cykelblog
JKJ
Gæst
«
Svar #957:
20 Sep 2008, 13:21 »
Weekenden efter holdets flotte og særdeles overraskende resultat mod Portugal kom mange af spillerne ned på jorden igen:
S. Andersen. Spillede for Brøndby
Leon Andreasen: Sad på tribunen
Lars Jacobsen: Udenfor med en skade
Daniel Agger: Sad på tribunen
Martin Lausern: Spillede for Aston Villa
Christian Poulsen: Spillede for Juventus
Daniel Jensen: Spillede for Werder Bremen
Dennis Rommedahl: Sad på tribunen
Perter Løvenkrans: Sad på bænken i hele kampen
Jon Dahl: Spillede for Feyenoord
Niclas Bendtner: Sad på bænken fra start og fik 20 min til slut
Dvs at ud af de 10 (vil ikke tage Lars J med da han jo aldrig kom igang i Everton) vi statartede med fik kun 5 kampe i benene igen og er det man kalder sikre i opstillingen i deres respektive klubber. Resten er helt ude af truppen eller kan højst opnå en plads på bænken af flere grunde...
Med alt respekt for det flotte resultat vi lavede i Portugal så har jeg svært ved at se hvordan vores såkaldte bedste spillere kan kvalificere os til VM 2010...
Så er der nok nogen der nu vil sige jamen de spillede jo en rigtig flot kamp osv, ja det gjorde de, men hvad så i kampen mod Ungarn? Fra den kamp er der kun lavet 2 udskiftninger og den ene af dem spiller da godt nok fast, men for suppens bundhold, Esbjerg...
Er det det vil vil satse på i fremtiden, spillere der sidder på bænken og enkelte fra bundhold, udover de spillere der selvfølgelig spiller fast i deres respektive klubber??
Jeg kan simpelthen ikke forstå at man ikke satser lidt mere på spillere fra feks FCK, AaB, FCM og OB som i de sidste sæsoner har succes i europæisk sammenhæng og dermed altså også har fået en del mere rutine... Og så dårlige er de danske hold altså ikke mere, de er bare et hold der kan vades hen over inden den næste kamp...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #958:
20 Sep 2008, 19:39 »
De bærende spillere på de Danske hold, der klarer det "godt" Europæisk, er jo lige netop ikke Danskere (ok, det er vel et par stykker der er, men der er rigtig mange af dem, der er udlændinge), så dem kan vi ikke bruge til alverden på landsholdet, og de fleste af de gode Danskere der spiller fast på disse hold, bliver da også udtaget, at AaB'erne så har en tendens til at blive skadet inden landskampene, har Morten Olsen ikke alverden magt over.
Og jeg tvivler i øvrigt på, at et hold bestående af faste startere fra SAS ligaen, vil være i stand til overhovedet at være i nærheden af at kvalificere sig til næste slutrunde, udlandsspillerne har måske en chance, hvis de bare spiller lidt engang imellem, da de har rutinen fra højeste niveau, og træningen i de klubber de spiller i, er efter sigende også langt hårdere end hvad de forkælede SAS ligaspillere er vant til, så det skulle ikke undre, at deres fysiske form alligevel er bedre end SAS ligaspillernes, selvom de ikke spiller fast.
United-styrer
Gæst
«
Svar #959:
22 Sep 2008, 20:51 »
Jeg skrev nogle tanker ned efter kampen mod Portugal. Det var tænkt som en artikel til et sportswebsite, men pga. computerkrak og -reparation er den ikke længere aktuel, så nu smider jeg det her for at udtrykke mine synspunkter:
I miraklets kølvand
Der er ikke gået mere end en halv time, siden Daniel Jensens firsttimer tog en afvej og dansede ind bag Quim. Danmark har vundet 3-2 over Portugal efter en mirakuløs afslutning, som sendte tankerne en tur til Camp Nou i 1999, hvor Ole Gunnar Solskjær knuste Bayern Münchens hjerter i den historiske Champions League-finale.
En sejr – et mirakel – som skal fejres, før den kan synkes. Men midt i glædesrusen er det vigtigt, at vi – og Morten Olsen og kompagni i særdeleshed – ikke negligerer det, vi så i de første 80 minutter.
Danmark udviste mandsmod, offervilje og karakterstyrke. Dionysiske dyder, som ikke bør forklejnes, men alene er de ikke nok til at føre Danmark til Sydafrika.
Men Danmark udviste også manglende besiddelse af andre dyder, der er vigtige ingredienser i Olsens VM-opskrift. Den danske angrebsmaskine manglede olie. Der var ingen kreativitet, ingen fantasi, ingen idé. Og slet ingen bevægelse uden bold. Alle fire ingredienser skal indfinde sig – og det kan kun gå for langsomt – hvis Olsen og kompagni ikke skal tage tre på stribe af den kedelige slags.
Status er, at det danske landshold har fire point efter to udekampe mod Ungarn og Portugal. Isoleret set er det fornemt. Sætter man landsholdets præstationer under lup, får man øje på et par dagklare ridser i lakken.
Dermed kommer det atter til at handle om Danmarks mest udskældte sportsfigur. Tidligere på dagen skosede Allan Nielsen ham for at ”trække fantasien og kreativiteten ud af folk”. Uden at have et lige så indgående kendskab til Morten Olsens arbejdsmetoder, er jeg tilbøjelig til at give Allan Nielsen ret. Systemet virker skabelonskåret, nærmest kunstigt. Der er ingen bevægelse uden bold, og jeg kan ikke lade være med at undre mig: Må de overhovedet bevæge sig længere end en skematisk fastsat radius ud fra deres udgangspunkt?
Jeg vil ikke deltage i debatten om talkombinationer. Først og fremmest mener jeg ikke, det er afgørende, om det hedder 4-4-2, 4-3-3 eller 4-5-1, og for det andet spiller vi i min bog allerede 4-4-2, men fløjspillere er øjensynlig angribere, når Morten Olsen er træner. Det handler om den taktiske plan, og på dette punkt mener jeg, kritikken af Olsen er velplaceret og fuldt ud berettiget. Jeg er enig med koret, der synger om manglende talent og dalende kvalitet i spillermaterialet, men netop denne erkendelse burde fremkalde en revision af det taktiske koncept. De danske spillere har tydeligvis ikke de tekniske færdigheder til at spille den polerede form for fodbold, som Portugal demonstrerede i aften. Olsens taktik er et selvbedrag.
Påskuddet for den krampagtige fastholden i konceptet har altid været en romantisk vision om, at Danmark skal spille seværdig fodbold. I Danmarks to første VM-kvalifikationskampe er det Ungarn og Portugal, der har underholdt mig. Når Danmark havde bolden, kedede jeg mig. Det har været fantasiløst, idéforladt og alt andet end seværdigt.
Hvorfor så blive ved, Olsen?
Jeg håber, at de danske spilleres mandsmod, offervilje og karakterstyrke har vundet noget af nationens tilslutning, og fodboldlandsholdet igen kan blive folkets hold – en titel, der efterhånden er blevet overtaget af Ulrik Wilbeks håndboldherrer. En presseboykot er dog næppe måden at genvinde nationens tillid og sympati.
Det er kvalifikation til VM måske, og Morten Olsens tropper har taget det første skridt på vejen. Nu mangler bare fantasi, idé, kreativitet og frem for alt bevægelse uden bold.
«
Seneste Redigering: 22 Sep 2008, 20:55 af United-styrer
»
Sider:
1
...
62
63
[
64
]
65
66
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »