Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 928 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
48
49
[
50
]
51
52
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277283 gange)
United-styrer
Gæst
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #735:
07 Sep 2008, 14:59 »
Citat af: Schytte 07 Sep 2008, 14:52
Laursen og Stephan Andersen sejlede da godt nok helt vanvittigt.
Bortset fra den situation, hvor Stephan Andersen tabte bolden, spillede han da rimeligt. Han reddede os med en mirakelredning i en enkelt situation.
maUnit
Reserveholdsspiller
«
Svar #736:
07 Sep 2008, 15:01 »
Citat af: Schytte 07 Sep 2008, 14:52
Laursen og Stephan Andersen sejlede da godt nok helt vanvittigt.
Stephan Andersen!!!!!!!!
så du ikke kampen, vi kan da takke ham for at vi ikke var bagud ved pausen.
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #737:
07 Sep 2008, 15:31 »
I må da godt nok være bif fans... han havde en god redning, resten af kampen flød han bare rundt... han var bla ved at koste os et mål hvor han bare lod bolden ryge over ham..
United-styrer
Gæst
«
Svar #738:
07 Sep 2008, 15:45 »
Citat af: Schytte 07 Sep 2008, 15:31
I må da godt nok være bif fans... han havde en god redning, resten af kampen flød han bare rundt... han var bla ved at koste os et mål hvor han bare lod bolden ryge over ham..
B.T. gav Stephan Andersen et tital, så det er åbenbart ikke kun Brøndby-fans, der roser hans præstation. Jeg er enig i, at han ikke spillede nogen fantastisk kamp, hvorfor jeg også skrev "rimeligt". Jeg mener i hvert fald, det er dybt forkert at kalde hans præstation dårligere end "rimelig". Han var usikker i visse situationer, men havde flere glimrende redninger, ikke mindst i to-mod-en-situationen. En af Danmarks bedste på en dag, hvor meget kunne være deres indsats bekendt.
maUnit
Reserveholdsspiller
«
Svar #739:
07 Sep 2008, 15:58 »
Citat af: Schytte 07 Sep 2008, 15:31
Du må da godt nok være fck fan....... siden du siger at han var dårlig. "flød han bare rundt" den må du sku længere ud på landet med. At han så har en dårlig Martin Laursen og Christopher Poulsen foran sig, for ham ikke til at se bedre ud.
Don AA
Manager
«
Svar #740:
07 Sep 2008, 15:58 »
Synes at Stephan Andersen spillede en god 1.halvleg hvor han redder os mens han i 2.halvleg virket usikker et par gange
Succes is Temporary - Loyalty is Forever
Niels
Reserveholdsspiller
«
Svar #741:
07 Sep 2008, 16:08 »
Citat af: United-styrer 07 Sep 2008, 14:34
Folk sår ikke tvivl om, at spillermaterialet er af dubiøs kvalitet (om end det unægtelig er forvirrende, når Olsen udtaler, at det er lige så godt, som da han startede). Problemet er, at Olsen ikke har omstillet sig til sit nye kuld, der ikke er lige så godt som det sidste.
Det handler ikke om 4-3-3 eller 4-4-2, men om den måde, vi forsøger at spille fodbold på. Det er tydeligt, at teknik ikke er en fremherskende kvalitet på det nuværende hold, men alligevel plæderer Olsen for en spillestil, som egner sig bedst til teknisk velfunderede spaniere, hollændere eller portugisere, men bestemt ikke danske tonsere. Han mangler realitetssans og er for principfast.
Men det er ham, vi har ...
Jeg ku' godt tænke mig, vi indstillede holdet efter de spillere, vi har - men med de spillere, vi har, tror jeg desværre, det er fløjtende ligegyldigt, hvem træneren er, og hvilke principper eller mangel på samme han har, for vi taber (det føles 0-0 mod et skod Ungarn som) alligevel. Derfor er diskussionen omsonst IMO. Om du, Morten Olsen, Beckenbauer eller jeg sætter holdet, taber vi. Nja, det gælder kun for de tre førstnævnte
- - så kan vi ligeså godt holde på Olsen, se ham forsøge sig med sine faktisk positive principper og glæde os over, at der i biblen står, de første skal blive de sidste. Ha! Brasilien, I taber en dag alt ... sir Gud ... Hvis ungdommen ku' ha' et par talenter af laudrupske dimensioner, ville det self være bedre end sætte al vor lid til ham den gråskæggede deroppe.
www.derbycountyfc.d
k
-
www.voresfodbold.dk
Wonderkind
Lilleputspiller
«
Svar #742:
07 Sep 2008, 16:11 »
i perioder spillede begge hold godt nok, men Danmark mangler en Thomas Gravesen igen inde på den centralemidtbane
N17
Manager
«
Svar #743:
07 Sep 2008, 16:18 »
hvis vi vil spille 4-3-3, så mangler vi i den grad kantspillere. Vi har vel reelt set kun Borring og Rommedahl til kampen i går. Rommedahl var mildest talt elendig, mens Borring kom på banen sent i kampen, og ikke formåede at gøre det vilde væsen af sig. Hvis ikke MO mener, at Due og Enevoldsen/Danny Olsen skal have chancen i denne situation, så har jeg meget svært ved at se, hvorfor vi skal spille 4-3-3. Vi har simpelthen ikke materiale til det. En Krohn-Dehli i topform kan også være en mulighed, men så længe vi ikke vil bruge dem, og Kahlenberg, Jørgensen og Løvenkrands er skadet, så kan jeg ikke se vi skal spille 4-3-3.
TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få
Niels
Reserveholdsspiller
«
Svar #744:
07 Sep 2008, 16:18 »
Citat af: Wonderkind 07 Sep 2008, 16:11
i perioder spillede begge hold godt nok, men Danmark mangler en Thomas Gravesen igen inde på den centralemidtbane
Nej. Han havde da bare suppleret Jensen og Poulsen i hovedløst renderi. En Totti, Ballack, Gerrard, ja. Men Graver. Nix.
www.derbycountyfc.d
k
-
www.voresfodbold.dk
søgaard
Gæst
«
Svar #745:
07 Sep 2008, 16:43 »
Vi mangler i den grad spillere der kan noget på egen hånd og kan sætte tempo i kampene. Rommedahl har hurtigheden til det, men hvis manden får en bold i fødderne, går han i panik. Martin Vingaard som startede inde i går, er jo ikke en decideret kantspiller, men passer måske mere til Jon Dahl's plads. Af kantspillere har vi faktisk ikke rigtig nogen udenfor DK, som er i nærheden af spilletid. Rommedahl er ubrugelig i Ajax, Løvenkrads er skadet, og når han endelig er klar, er han også langt fra startplads i Schalke. Martin J. og Kahlenberg har begge glasben, og at Martin J. spiller højre back i Fiorentina, viser vel at han ikke har den fornødne klasse til den højre kant på landsholdet? Kahlenberg har vel ikke spillet mere end 5-10 kampe indenfor det sidste år, for Auxerre, og spørgsmålet er om han er i start-11'eren, når han bliver sine skader kvit. Jeg synes som JS siger, at vi bør give nogle af de hjemlige spillere chancen, som f.eks. Danny Olsen, Enevoldsen, Due eller Thygesen.
Inde på midtbanen har hverken Christian Poulsen eller Daniel Jensen har ikke vist klasse i lang tid, dog tvivler jeg på, at en Christian Poulsen vil ryge ud af de startende, men kunne godt tænke mig at se et par nye derinde i stedet for en Daniel Jensen, måske en Henrik Hansen som har gjort det godt på det seneste, eller en Kasper Risgård som også har gjort det rigtig godt på det seneste, være en mulighed ?
Med spilsystem, så har vi slet ikke kræfterne til at spille 4-3-3, som vi havde dengang MO startede, hvor vi havde Tøffe og Graversen på midtbanen, og Rommedahl og M.J på kanterne. Men det var dengang, hvor kanterne var unge og friske, hvilke de ikke virker til at være længere.
Derimod så jeg hellere en 4-4-2, hvor en mulig opstilling mod Portugal, hvis alle mand bliver klar, kunne være denne? :
Thomas Sørensen
Lars Jacobsen-Laursen-Agger-Christopher Poulsen
Rommedahl-C.Poulsen-Daniel Jensen-Borring/Vingaard
Bendtner-Thomasson.
Dette ville gøre arbejdet enormt lettere for Poulsen og Daniel J. inde på den centrale midtbane, da de slet ikke vil have et så stor område, at arbejde med, som de har på nuværende tidspunkt, hvor kanterne tit ikke kommer ned og dækker af, for modstandernes backs.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #746:
07 Sep 2008, 16:57 »
Ud fra de klip jeg lige har set fra kampen i går, så har Stephan Andersen da i hvert fald spillet sig foran Jesper Christiansen i køen bag Thomas Sørensen. Jeg så et drop, som JC også sagtens kunne have lavet, men så ingen hovedløs boksen til bolden. Så i forhold til JC, så er det i hvert fald, efter min mening, forkert at sige at Andersen sejlede rundt, han ligner pt, det bedste alternativ til Thomas Sørensen, dog uden at det på nogen måde er optimalt at stille med ham på mål, men er Thomas Sørensen ikke kampklar, kan man blive nødt til det, og hellere Andersen end Christiansen.
Jeg er ikke enig med Niels i, at vi ikke mangler en type som Gravesen på midtbanen, han havde, da han var på toppen, det mod og det drive der skulle til, for at få bolden derop, hvor vi bliver farlige, de vatnisser vi har nu (minus Leon Andreassen), er så bange for at miste bolden, at de ikke tør slå den risikable aflevering, og så kommer man bare ikke igennem. Nogle gange er man altså nødt til selv at tage chancerne, i stedet for at stå og vente på at de kommer dumpende, det den indstilling vores midtbane har manglet, lige siden Gravesen stoppede på holdet.
Jeg er til gengæld helt enig med Niels i, at tallegen er bedøvende ligegyldig, når spillerne ikke er til mere end holdet viser for tiden. Når halvdelen af holdet kommer fra Europas 19. bedste liga og de fleste andre sidder på bænken i udlandske klubber, så kan vi altså ikke forvente, at de går ud og slår et hvilket som helst hold. Det Danske landshold er bare ikke så godt som det har været, sådan er det bare, og det' uanset om landstræneren hedder Morten Olsen, Michael Laudrup eller Jose Mourinho.
Synes iøvrigt, at folk glemmer, at Christian Poulsen faktisk viste lidt af sit tidligere jeg i venskabskampene før EM, der skete et eller andet i hovedet af ham, efter episoden i Parken mod Sverige, som han åbenbart ikke er kommet helt over endnu, men han skal nok komme igen, og så er han altså umulig at undvære. Det vigtigste for at han skal komme tilbage til sit tidligere niveau på landsholdet, er at han får tilliden.
JKJ
Gæst
«
Svar #747:
07 Sep 2008, 17:05 »
Det kan vel gøre totalt lige meget hvilket system vi kører efter, vi må jo bare indse at vi ikke har holdet, spillerne og træneren der kan føre os nogen steder hen pt...
Jeg vil så stadig væk påstå at vores træner er blevet godt metaltræt og vi derfor trænger til en ny...
En der tør satse på et andet system, når det foretrukne ikke virker...
En der tør satse på spillere der ikke bare er med fordi de har vist noget for 2-5 år siden og derfor har et navn...
En der tør satse på uprøvede spillere der er i kamp HVER uge og ikke kun når de skal spille en landskamp...
En der tør sætte vores anføre af holdet selv om han mener han er klar efter at have været skadet i flere uger/mdr og først er klar 1 time før kampstart...
Jeg siger dermed ikke at vi så absolut kommer med til en slutrunde, men i øjeblikket kører vi totalt i tomgang, en af grundene til vi feks ikke har nogle fløje der kan tage over er jo fordi vi i de sidste mange år har kørt med de samme igen og igen selv om de ikke har været 100% efter en skade eller slet ikke har spillet for deres respektive klubber... Så er det da klart at at man ikke kan forvente at der bare kommer en ind fra højre og kan tage over når vedkommende er total grøn i landsholds sammenhæng...
Det er en diskution vi aldrig nogen sinde bliver slut med eller enige om men den vil altid være her...
Shaft
Manager
«
Svar #748:
07 Sep 2008, 17:11 »
Ang. vores målmands situation, så jeg hellere vi fik Kevin Sturh ind omkring landsholdet. Også en Lasse Heinze kunne være en mulighed. Stephan viste igår styrke, men så sandelig også svaghed. I første halvleg gjorde han det udemærket, og lavede en enkel feber redning. Men et ind læg som han går helt galt af, og kun pga. Laursen kommer foran en Ungarns spiller gør vi ikke var bagud. Og så da han tabte bolden ud mellem venner og fjender. Jesper Christiansen burde dermed være foran Andersen igen.
Christopher Poulsen fik chancen som back, men må sige han skuffede mig meget. Flere gange, især mod slutning missede han aflevering. En simpel tilbagelægning til Andersen gav et hjørne da han hamrede den ud bag sidelinjen. Også flere normale aflevering missede han. Så endnu engang står vi med et stort problem på den plads.
Vores to midtbane folk, Poulsen og Jensen synes jeg derimod spillede udmærket. De fik ordet det meste defensivt. Det var bare ærgeligt at fløjene og Jon Dahl/Retov ikke var bedre til at trække med i spillet.
Som mange andre siger, så har vi ikke spillerne til vores 4-3-3 spil mere. Og derfor burde Morten tænke tilbage til vores klassiske 4-4-2 igen. Det vil også give folk som Bendtner og alternativt Nygaard meget bedre arbejdsbetingelser.
Det vores hold mangler, er folk som tør at skyde på mål. Vi har massere af spillere som kan spille den rundt, men lige lidt hjælper det hvis vi kun har Bendtner og Agger som tør forsøge udefra. Resten af vores spillere tør ikke tage chancen. Ser det ud til. Derfor ville det være dejligt hvis en mand som Thygesen eller Danny Olsen som er i super form fik chancen, og fik trykket af. Vores offensiv med Jon Dahl, Rommedahl, Bendtner og Vingaard igår, kan ikke skabe noget.
Min blog - Den hollandske talentfabrik
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #749:
07 Sep 2008, 17:25 »
Citat af: JKJ 07 Sep 2008, 17:05
Det kan vel gøre totalt lige meget hvilket system vi kører efter, vi må jo bare indse at vi ikke har holdet, spillerne og træneren der kan føre os nogen steder hen pt...
Jeg vil så stadig væk påstå at vores træner er blevet godt metaltræt og vi derfor trænger til en ny...
En der tør satse på et andet system, når det foretrukne ikke virker...
En der tør satse på spillere der ikke bare er med fordi de har vist noget for 2-5 år siden og derfor har et navn...
En der tør satse på uprøvede spillere der er i kamp HVER uge og ikke kun når de skal spille en landskamp...
En der tør sætte vores anføre af holdet selv om han mener han er klar efter at have været skadet i flere uger/mdr og først er klar 1 time før kampstart...
Jeg siger dermed ikke at vi så absolut kommer med til en slutrunde, men i øjeblikket kører vi totalt i tomgang, en af grundene til vi feks ikke har nogle fløje der kan tage over er jo fordi vi i de sidste mange år har kørt med de samme igen og igen selv om de ikke har været 100% efter en skade eller slet ikke har spillet for deres respektive klubber... Så er det da klart at at man ikke kan forvente at der bare kommer en ind fra højre og kan tage over når vedkommende er total grøn i landsholds sammenhæng...
Det er en diskution vi aldrig nogen sinde bliver slut med eller enige om men den vil altid være her...
Præcis, diskussionen vil altid være der, uanset hvilket system vi spiller, hvem der er udtaget, og hvad træneren hedder
Sider:
1
...
48
49
[
50
]
51
52
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »