home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 836 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 277115 gange)
Krellz
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #690: 05 Sep 2008, 15:24 »

Måske fordi du er Brøndby fan du synes det. Og nej jeg synes ikke han er dårlig fordi han er BIF spiller. Synes også at Ellegaard er bedre, min mening.

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #691: 05 Sep 2008, 15:34 »

Synes faktisk det er ganske fair at Stephan Andersen får chancen. Utroligt at han skal bonges oven i hovedet for hans sløje start i Brøndby. Det er altså snart over 1 år siden, han lavede disse fæle drops.

Jeg er FCK-fan, og mener fx ikke Jesper Christiansen, har vist hans færdigheder i nationaldragten, hvis man sammenligner med hans præstationer i FCK-trøjen. Som sagt ganske fair, at tage Andersen i brug.

Mht. til landsholdet, så tror jeg godt vi kan vinde i morgen. Vi skal ikke undervurdere Ungarn, men Danmark bør ikke have problemer med at slå dem. Også selvom vi, som de, er en miniputnation.

Zone 43
Manager

« Svar #692: 05 Sep 2008, 15:38 »

Måske fordi du er Brøndby fan du synes det. Og nej jeg synes ikke han er dårlig fordi han er BIF spiller. Synes også at Ellegaard er bedre, min mening.

Det har intet at gøre med, hvem jeg holder med. Jeg respekterer din holdning, selvom jeg mener, at Stephan A. er bedre end Stuhr-Ellegaard og Schmeichel atm. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #693: 05 Sep 2008, 15:50 »

Synes Stuhr-Ellegaard er en god målmand, og jeg så hellere ham på kassen end Andersen, selvom jeg også synes han er begyndt at spille godt!

Hos mig er målmandsrækkefølgen på landsholdet:

1) Christiansen
2) Sørensen
3) Stuhr-Ellegaard
4) Andersen

Jeg vil gerne lige forklare Christiansen kontra Sørensen. Sørensen er en utrolig stabil målmand, men jeg synes han er meget stillestående i nogle kampe. Christiansen har vist i europæisk sammenhæng for FCK, hvor han har holdt FCK i live i hård modvind. Han har ganske vist ikke vist niveauet på landsholdet, hvilket er utrolig ærgeligt. Ser ham dog stadig som DK's bedste keeper. Desuden kommunikerer han meget med forsvaret, hvilket giver dem en tryghed, fordi der står en stærk type bag dem.
På trods af alt dette synes jeg stadig at Sørensen gør et rigtig godt stykke arbejde på kassen, og jeg kunne ikke finde på at brokke mig over, at Christiansen ikke er førstevalg. Synes det er et utrolig tæt felt af gode målmænd.

(Ja, jeg er FCK fan, men det er med så objektive briller som muligt, at jeg har lavet min top4 liste, så please lad være med at sige, at det er fordi jeg er FCK fan, at jeg skriver som jeg gør  Peace)

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #694: 05 Sep 2008, 16:11 »

Alle andre end Thomas Sørensen er efter min mening nødløsninger pt. Sørensen er ikke verdensklasse, men han er en ganske habil keeper på internationalt niveau. Alternativerne har pt SAS-liganiveau, men så heller ikke alverden mere, og SAS ligaen er vist pt rangeret som nummer 19 i Europa, så der kan meget vel, i snit, være 4-5 keepere i hver række, der er bedre, i de store ligaer er der nok endda et par stykker på hvert hold, der er bedre. Thomas Sørensen har spillet det meste af sin karriere i Premier League, og har gjort det godt, Jesper Christiansen havde ikke hvad der skulle til, for at slå til i Skotland, Stephan Andersen var ikke god nok til Charlton, og Kevin Stuhr blev vejet og fundet for let i City... De har måske nok hævet niveauet siden da, men i nærheden af Sørensen er de ikke.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #695: 05 Sep 2008, 16:21 »

Sad lige og tænkte... Mon Lasse Heinze (eller som AaB-fan, Kenneth Stenild) ikke snart er ved at være klar til forsøget. Heinze har stået imponerende for FCM i min mening, og han bør belønnes snart - begge burde være klar til at agere reserve til næste slutrunde imo, og derefter tage over. Heinze vil nok være førsteprioritet, da Stenild ikke spiller så mange kampe igen.

Hvad siger I? Hvornår er de danske keepertalenter klar?

Real Madrid <3

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #696: 05 Sep 2008, 16:27 »

Sad lige og tænkte... Mon Lasse Heinze (eller som AaB-fan, Kenneth Stenild) ikke snart er ved at være klar til forsøget. Heinze har stået imponerende for FCM i min mening, og han bør belønnes snart - begge burde være klar til at agere reserve til næste slutrunde imo, og derefter tage over. Heinze vil nok være førsteprioritet, da Stenild ikke spiller så mange kampe igen.

Nu håber jeg ikke du taler om DK's nationalmandskab. For ingen af disse to kommer nogensinde i nærheden af den trup - forhåbenlig.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #697: 05 Sep 2008, 16:40 »

Jojo, selvfølgelig mener jeg landsholdet. Thomas Sørensen er ved at være oppe i alderen, og vi skal have nyt blod på banen - Lasse Heinze er mit bedste bud. Kan selvfølgelig godt se, at de 2 år jeg skriver ovenover er alt for lidt, men med lidt tid og erfaring, så tror jeg at han kan blive DKs bedste målmand.
Er det virkelig så langt ude?

Real Madrid <3

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #698: 05 Sep 2008, 16:47 »

Jojo, selvfølgelig mener jeg landsholdet. Thomas Sørensen er ved at være oppe i alderen, og vi skal have nyt blod på banen - Lasse Heinze er mit bedste bud. Kan selvfølgelig godt se, at de 2 år jeg skriver ovenover er alt for lidt, men med lidt tid og erfaring, så tror jeg at han kan blive DKs bedste målmand.
Er det virkelig så langt ude?

Altså jeg synes ikke han når hverken Stephan Andersen eller Kevin Stuhr til benskinnerne, og de er begge trods alt kun midt i 20'erne, hvor Lasse Heinze er 2-3 år yngre.

Der skal i hvert fald ske noget drastisk i hans udvikling før det sker. Han er kun lige blevet fast i FCM, mens Jesper Christiansen, Stephan Andersen og Kevin Stuhr, allerede i samme alder var udenlands, og havde fået kampe på allerhøjeste niveau.

Snons
Reserveholdsspiller

« Svar #699: 05 Sep 2008, 17:05 »

Kan godt se hvad du mener...

Det kunne være godt med lidt udenlandsk interesse i en af de 3 du nævner, så de kan få kampe på højere plan. Italien, Tyskland, whatever, det kan kun gøre godt for deres udvikling.
... Og det er sgu en skam, at Kasper Schmeichel ikke kan få etableret sig derovre i EPL. Der er store forventninger til den gut!

Real Madrid <3

vevest7
Reserveholdsspiller

« Svar #700: 05 Sep 2008, 17:42 »

Jeg mener i hvert fald, at en som Kasper Schmeichel må stå foran i køen før Lasse Heinze og Kevin Stuhr.

Ja det naturligvis ærgeligt han ikke er fast mand, men det er helt sikkert, at det kommer!

JKJ
Gæst

« Svar #701: 06 Sep 2008, 13:21 »

Stenild er målmand for AaB's 2. divisions hold! Og hvis han skal til at stå for landsholdet så ser det godt nok skidt ud, meget skidt og så når vi da slet ingenting...

Om et par sæsoner kan han måske slå Zaza af og så kan det være muligheden kommer for talentet er der, også selv om Spez vist ikke mener det Wink , og flere topklubber har jo været efter ham før bla de fleste i PL...

Ellers har vi jo også en Martin Hansen i Liverpool der vist pt er 3. målmand?? han er i hvert fald udtaget blandt de 25 der skal spille CL, om nogle år kan der også være krummer i ham...

Så imo har vi talenterne til at komme på landsholdet om nogle år, lille Schmeichel, Martin Hansen og Stenild...

United-styrer
Gæst

« Svar #702: 06 Sep 2008, 15:47 »

Kasper Schmeichel er så overvurderet. De danske medier var i en regulær rus, da han spillede i City, men faktum er, at han var ekstremt usikker, og at udskiftningen mellem Schmeichel og Joe Hart var både logisk og berettiget. I tilgift har Schmeichel ikke spillet en kamp i denne sæson, og det ville være hovedløst at sende ham i ilden i en vital VM-kvalifikationskamp frem for Stephan Andersen, der uge efter uge leverer hæderlige præstationer for Brøndby.

Det er tættere mellem Kevin Stuhr-Ellegaard og Stephan Andersen. Jeg tror ærligt talt ikke, det gør den store forskel, om vi bruger den ene eller den anden. Stephan Andersen har været landsholdets tredjevalg i nogle år og må efterhånden kende de andre spillere lidt. Det er kun naturligt, at han står i aften.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2008, 15:51 af United-styrer » Logged

plutonium
Manager

« Svar #703: 06 Sep 2008, 17:54 »

Ja, Andersen er kendt på landsholdet, men jeg synes Stuhr-Ellegaard er meget dygtig. Enig i, at forskellen er svær at få øje på, men jeg har bare lagt mere mærke til hans præstationer end Andersens. Synes dog Andersen er ved at blive en super god målmand, i SAS-liga regi.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Chakana
Manager

« Svar #704: 06 Sep 2008, 20:33 »

Stephan Andersen holder os i live, han er den bedste for os i første halvleg!

Arsenal Football Club

Sider: 1 ... 45 46 [47] 48 49 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010