Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23455
0 Brugere, 1166 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
angelikalopez561
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
41
42
[
43
]
44
45
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276966 gange)
DNE
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #630:
27 Aug 2008, 19:49 »
Citat af: JKJ 27 Aug 2008, 19:19
MO har nu heller aldrig været den der ikke kommer med en eller anden undskyldning, uden at have set alle hans udtalelser så synes jeg det er meget sjældent at han har indrømmet at vi har tabt til en bedre modstander, der har altid været 117 undskyldninger og en forklaring om at vi jo spillede meget godt men ikke havde heldet foran mål...
De mål vores modstandere scorer er altid på fejl og uheld... Men er alle mål ikke det??
Hvorfor medierne ikke fokusere så meget på feks FCN udmeldning om deres placering skal jeg lade uasgt, en af grundene kunne jo være at vi simpelthen er blevet forvænet med slutrunder i lille DK, og det må vi jo se i øjnene at det er vi bare ikke store nok eller gode nok til pt...
Tjae, jeg kan faktisk heller ikke huske at Mourinho nogensinde har indrømmet at have tabt til et bedre hold, men vi er vel enige om, at det ikke gør ham til en dårlig træner?
Det er vel fair nok at være skuffet over et nederlag, og sende det signal til spillerne, at man tror på at de kan gøre det bedre (også selvom man ikke tror de har en kinamands chance). Som sagt, Michael Laudrup formøblede et enormt forspring på et forår, ved at rakke spillerne ned uge efter uge i Brøndby, der er ingen grund til at gøre det sværere for landsholdet end det er i forvejen. Faktum er, at hvis Morten Olsen præsterede under DBU's forventninger, så var han nok blevet fyret for længe siden, de holder da i hvert fald ikke på ham for at genere nogen
Citat af: MrTennis 27 Aug 2008, 19:40
Jeg har altså set det på ca. 10 sites
?
Som har det fra Ekstra bladet, der som sagt har fordrejet Morten Olsens ord. Morten Olsen selv har siden udtalt, at han er blevet fejlciteret, det eneste han har sagt er, at det er en mulighed at han stopper efter VM, men han er heller ikke afvisende for muligheden for at blive, hvis DBU tilbyder ham en ny kontrakt.
Synes i øvrigt at det er flot, at han rent faktisk kunne finde på at forlænge med et hold, hvor han så ofte er genstand for uretmæssig kritik, når man tænker på at han til hver en tid kunne få et langt bedre betalt og mere værdsat job i en stor Europæisk klub.
United-styrer
Gæst
«
Svar #631:
27 Aug 2008, 19:51 »
Citat af: MrTennis 27 Aug 2008, 19:40
Jeg har altså set det på ca. 10 sites
?
... som alle citerer Ekstra Bladet.
Folk har det altså med at glemme, at mange aviser og sites benytter de samme kilder.
United-styrer
Gæst
«
Svar #632:
27 Aug 2008, 19:53 »
Citat af: DNE 27 Aug 2008, 19:49
Synes i øvrigt at det er flot, at han rent faktisk kunne finde på at forlænge med et hold, hvor han så ofte er genstand for uretmæssig kritik, når man tænker på at han til hver en tid kunne få et langt bedre betalt og mere værdsat job i en stor Europæisk klub.
Helt enig. Hvorvidt Olsen er den rette mand til jobbet, er i mine øjne tvivlsomt, men hans engagement og iver for at yde det bedste for dansk fodbold er uomtvistelig. Han har altså måttet tage imod nogle tæsk i løbet af årene.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #633:
27 Aug 2008, 20:46 »
Sidder lige og kigger lidt statistik over de seneste landstrænere, og af de seneste 4, har Bosse været den, i særklasse, dårligste. 42,5% af kampene præsterede han at vinde, mens 22,5% blev spillet uafgjort. hvis man regner i point, bliver det til 1,5 point/kamp i snit.
Sepp er næst dårligst, det skal dog ses i lyset af, at landsholdet var præget af ligegyldighed, da han tog over, så der var lige noget der skulle ryddes op først. han vandt, 45,2% af sine kampe, og spillede 20,9% uafgjort. I snit blev det til 1,6 point/kamp.
Richardo og Morten Olsen ligger nogenlunde lige, Richardo vandt 55,2% af sine kampe, og spillede 25,4 uafgjort, mens Morten Olsen ind til videre har vundet 54,5% og spillet 27,3% uafgjort. Begge har i snit opnået 1,9 point/kamp. Med til den statistik hører, at Richard Møller Nielsen havde langt flere og større profiler end Morten Olsen nogensinde har haft, og at mens Morten Olsen godt vil spille flot fodbold, så stod Richard Møller Nielsen for det komplet modsatte.
Tænk hvad Morten Olsen kunne have fået ud af det hold Richard Møller Nielsen havde til sin rådighed...
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #634:
27 Aug 2008, 21:11 »
Citat af: DNE 27 Aug 2008, 20:46
Sidder lige og kigger lidt statistik over de seneste landstrænere, og af de seneste 4, har Bosse været den, i særklasse, dårligste. 42,5% af kampene præsterede han at vinde, mens 22,5% blev spillet uafgjort. hvis man regner i point, bliver det til 1,5 point/kamp i snit.
Sepp er næst dårligst, det skal dog ses i lyset af, at landsholdet var præget af ligegyldighed, da han tog over, så der var lige noget der skulle ryddes op først. han vandt, 45,2% af sine kampe, og spillede 20,9% uafgjort. I snit blev det til 1,6 point/kamp.
Richardo og Morten Olsen ligger nogenlunde lige, Richardo vandt 55,2% af sine kampe, og spillede 25,4 uafgjort, mens Morten Olsen ind til videre har vundet 54,5% og spillet 27,3% uafgjort. Begge har i snit opnået 1,9 point/kamp. Med til den statistik hører, at Richard Møller Nielsen havde langt flere og større profiler end Morten Olsen nogensinde har haft, og at mens Morten Olsen godt vil spille flot fodbold, så stod Richard Møller Nielsen for det komplet modsatte.
Tænk hvad Morten Olsen kunne have fået ud af det hold Richard Møller Nielsen havde til sin rådighed...
Dette inlæg er lige til at tage hatten af for. Fandtes der en FMfreaks-kåring om månedens indlæg ville dette vinde!
Netop alt hvad der beskrives her, må sgu da lukke munden på alle kritikerne! Flot, flot...
Cykelblog
plutonium
Manager
«
Svar #635:
27 Aug 2008, 22:02 »
Jeg tager hatten af for den research du har lavet, DNE. Flot arbejde.
Dog vil jeg ikke påstå, at jeg er 'omvendt' til at mene at Morten Olsen er den rette træner for Danmark. Men nu kan jeg ganske vist ikke brokke mig over resultaterne. Gode argumenter må man bøje sig for.
Men er stadig utilfreds med spillet, og jeg nægter at tro på, at hele det danske landshold er bange for at tage en chance, pånær 2-3 spillere. Hvis de er så 'bange' for at tage en chance, så fortjener de ikke at spille landsholdsfodbold. Om man så skulle hive 2. division spillere op, so be it. Landsholdsfodbold skulle gerne være cremen af et lands talentmasse, og så bør man forvente lidt bedre spil, end det der bliver lagt for dagen.
Jeg tror jeg vil lukke diskussionen fra min side med denne bemærkning, da vi tydeligvis er delt i to grupper, der enten mener at MO er den rette træner for DK eller mener det stik modsatte.
Uanset hvor meget der bliver diskuteret, så tror jeg ikke der kan ændres på det.
Igen, flot arbejde DNE. Det er argumentation der vil noget! Kolde fakta. Respekt!
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
JKJ
Gæst
«
Svar #636:
28 Aug 2008, 10:42 »
Citat af: Spezialized 27 Aug 2008, 21:11
Dette inlæg er lige til at tage hatten af for. Fandtes der en FMfreaks-kåring om månedens indlæg ville dette vinde!
Netop alt hvad der beskrives her, må sgu da lukke munden på alle kritikerne! Flot, flot...
Overhovedet ikke
Statistik er en ting, da de bedste resultater kom en de første 3-4 år af hans træningstid... Hvis man ser de senste år har vi jo ikke opnået noget som helst, bortset fra en masse sejre i totalt ligegyldige træningskampe hvorefter vi tror vi kan det hele...
MO bør imo stadig finde nogle spillere der spiller hvergang, fremfor nogle der kun får kamptræning når de er på landsholdet...
Ikke dermed sagt at vi bliver meget bedre men det bliver da i hvert fald heller ikke ringere...
Men vi er da enig om at det er et flot arbejde af DNE
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #637:
28 Aug 2008, 16:09 »
Vi er ikke uenige i, at resultaterne var bedst i de første 4 år af Morten Olsens tid, men det var spillerne altså også. For at gentage mig selv, så præsterer vi altså ikke dårligere end hvad man kan forvente, vi har bare ikke spillerne til mere, og de spillere der bliver udtaget, selvom de ikke spiller fast i deres klubber, er nu engang bare så meget bedre end alternativerne, at kampformen ikke er afgørende for, om de skal med eller ej.
Og igen, så dårlige har resultaterne altså heller ikke været, og slet ikke i betragtning af det spillermateriale han har haft til sin rådighed.
Jeg har en fornemmelse af, at med spillere som Agger og Bendtner på vej op, så skal resultaterne nok forbedre sig i de kommende kvalifikationskampe, og i så fald vil Morten Olsen jo distancere Richard Møller Nielsen, og statistisk blive den suverænt bedste landstræner vi nogensinde har haft, på trods af at spillermaterialet har været det suverænt dårligste vi nogensinde har haft...
JKJ
Gæst
«
Svar #638:
01 Sep 2008, 12:40 »
Så blev de sidste udtaget:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=88556
Umiddelbart kan de fleste godt forsvares synes jeg... Men så er der de sædvanlge... Leon A der ikke engang kan komme på bænken og dermed i den 18 mands trup der udtages hos Fulham og Løvenkrans som da i det mindste får lov til at slide sin røv på Schalkes bænk... Hvorfor??
Nu ser jeg på det med totalt røde briller, men Augu og Due hos AaB spiller hver uge med langt støre succes end de 2, de har masser af erfaring fra udlandet og efterhånden en del kampe i div europæiske cup turneringer...
Hverken Leon eller Løvenkrans er i nærheden af startopstillingen og skal vel side på bænken... Så er mit spørgsmål, hvorfor udtager man så ikke 2 der trods alt spiller hver uge og har masser af kampe i benene??
Man kan sikkert også finde andre i div klubber som gør det bedre end de 2, det er jo ikke så svært da de jo aldrig spiller, hvorfor udtager man så ikke dem??
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #639:
01 Sep 2008, 13:01 »
Citat af: JKJ 01 Sep 2008, 12:40
Så blev de sidste udtaget:
http://www.bold.dk/nyt/?vis=88556
Umiddelbart kan de fleste godt forsvares synes jeg... Men så er der de sædvanlge... Leon A der ikke engang kan komme på bænken og dermed i den 18 mands trup der udtages hos Fulham og Løvenkrans som da i det mindste får lov til at slide sin røv på Schalkes bænk... Hvorfor??
Nu ser jeg på det med totalt røde briller, men Augu og Due hos AaB spiller hver uge med langt støre succes end de 2, de har masser af erfaring fra udlandet og efterhånden en del kampe i div europæiske cup turneringer...
Hverken Leon eller Løvenkrans er i nærheden af startopstillingen og skal vel side på bænken... Så er mit spørgsmål, hvorfor udtager man så ikke 2 der trods alt spiller hver uge og har masser af kampe i benene??
Man kan sikkert også finde andre i div klubber som gør det bedre end de 2, det er jo ikke så svært da de jo aldrig spiller, hvorfor udtager man så ikke dem??
Leon Andreassen har netop noget af det mod og det drive, der ellers mangler på landsholdet, og han har jo efterhånden bevist utallige gange, at han leverer varen på landsholdet, uanset om han spiller kampe for sit klubhold eller ej, jeg ser ingen problemer i at han er udtaget, han er bare bedre end alternativerne. Løvenkrands har vel spillet lidt her i opstartsfasen i Schalke? Jeg må indrømme, at Tysk fodbold ikke siger mig alverden, så følger ikke så meget med, men kan alligevel huske, at hans navn har været nævnt i forbindelse med hans præstationer i en Schalke kamp.
Vil da i øvrigt påstå, at det er ret begrænset hvor meget erfaring Augustinussen har fra udlandet, eftersom han vel har spillet hele karrieren i AaB
og 8 kampe for Vitesse er vel næppe heller hvad man kan kalde masser erfaring fra udlandet, så Dues udlandserfaring begrænser sig til træningsbanerne. Synes i øvrigt han har været meget bænket her i løbet af sommerens kampe. Men er da enig i, at han er en mulighed på kanten på landsholdet, det er jo trods alt nogle af vores dårligst besatte poster for tiden.
Var der i øvrigt nogen der så fodbold uden filter i aftes? synes det var befriende at der langt om længe var nogen der lod til at kunne blive enige om, at det ikke så meget var Morten Olsen og systemet, der var problemet, som at det var manglende kvalitet hos de spillere der er til rådighed. Forhåbentlig er det en tendens, at tal-legen er ved at være slut, så vi kan komme til at snakke om det, der reelt er problemet på landsholdet. Man kunne da også håbe, at den optur de Danske klubber er inde i for tiden, kommer til at smitte af på landsholdet, men det kommer helt an på, om klubberne vil forsøge at spinde guld på spillersalg (hvilket vil resultere i Danskere der bliver sendt til udlandet, for bare at ende på reserholdet), eller om de vil gøre det ved at fastholde profilerne, til de er klar til et udlandsophold, og så på den måde tjene pengene på de sportslige resultater. Den sidste løsning vil klart være den bedste set med landsholdsbriller, og egentlig også hvis man ser det fra spillernes side, selvom de måske nok selv har lidt svært ved at se det.
United-styrer
Gæst
«
Svar #640:
01 Sep 2008, 13:06 »
Citat af: DNE 01 Sep 2008, 13:01
Var der i øvrigt nogen der så fodbold uden filter i aftes? synes det var befriende at der langt om længe var nogen der lod til at kunne blive enige om, at det ikke så meget var Morten Olsen og systemet, der var problemet, som at det var manglende kvalitet hos de spillere der er til rådighed.
Olsen spolerer det så lidt ved åbenbart at udtale, at spillermaterialet er lige så godt, som da han startede for otte år siden. Det er da at skyde sig selv i foden, når en træner fjerner den eneste plausible undskyldning for, at holdet er gået glip af to slutrunder i træk.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #641:
01 Sep 2008, 14:13 »
Citat af: United-styrer 01 Sep 2008, 13:06
Olsen spolerer det så lidt ved åbenbart at udtale, at spillermaterialet er lige så godt, som da han startede for otte år siden. Det er da at skyde sig selv i foden, når en træner fjerner den eneste plausible undskyldning for, at holdet er gået glip af to slutrunder i træk.
Til hans forsvar skal så siges, at han i de seneste 4 år sjældent har haft de bedste spillere til rådighed på samme tid, på grund af skader. Men enig, det er en dum udtalelse, så er det bedre at holde sin kæft. For er da godt klar over, at han siger sådan noget, for ikke at ødelægge moralen hos de spillere han har til rådighed nu, men det er rigtigt, det er lidt uheldigt, at sige at spillermaterialet er lige så godt som det altid har været, for så giver han jo netop sig selv skylden for de manglende resultater. Jeg kan dog også huske, at han har udtalt det modsatte, nemlig at spillerne bare ikke er bedre end hvad resultaterne har været til, så man kan vel kun se på den seneste udtalelse, som et forsøg på at give de spillere han udtager et lille psykisk boost, problemet er bare, at det ikke kun er spillerne, der lægger noget i det, vi andre gør det også, og pressen gør i særdeleshed.
Peter Bonde trak i øvrigt også nok på sit svar på den udtalelse, til at vise, at han i hvert fald ikke var enig, og snakkede sig ret elegant udenom, for ikke at stå på direkte TV, og fortælle, at han var uenig i chefens udtalelser, og igen, gjorde han det, så ville Morten Olsens udtalelser jo også pludselig miste den psykologiske effekt, de måske kunne have på spillerne.
«
Seneste Redigering: 01 Sep 2008, 14:16 af DNE
»
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #642:
01 Sep 2008, 14:31 »
Jeg tror ikke, at Morten Olsen har noget problem med at skylden falder tilbage på ham. Umiddelbart virker han ikke ssom en person, der har et voldsomt ønske om at pleje sit eget ego. Tværtimod. Jeg tror sagtens, at han vil tage skraldet for at skåne spillerne, hvis det kan gavne holdet. Han er efter min mening superprofessionel.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Cencur
Manager
«
Svar #643:
01 Sep 2008, 14:35 »
Citat af: -Johnson- 01 Sep 2008, 14:31
Jeg tror ikke, at Morten Olsen har noget problem med at skylden falder tilbage på ham. Umiddelbart virker han ikke ssom en person, der har et voldsomt ønske om at pleje sit eget ego. Tværtimod. Jeg tror sagtens, at han vil tage skraldet for at skåne spillerne, hvis det kan gavne holdet. Han er efter min mening superprofessionel.
Men har han ikke intentioner om at beholde sit arbejde, ihvertfald i de næste to år? Så giver det ingen mening at det han siger til pressen, kan bruges imod ham som en grund til fyring f.eks. Derfor er det at skyde sig selv i foden - At han derimod tager presset af spillerne er både professionelt, men giver vel også en tryghed som kan blive hæmmende i sidste ende? De danske spillere skal presses lidt mere, elles kan det give den slags tryghed som gør at de ikke spiller op til deres bedste.
"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.
-Johnson-
Førsteholdsspiller
«
Svar #644:
01 Sep 2008, 14:40 »
Citat af: Cencur 01 Sep 2008, 14:35
Men har han ikke intentioner om at beholde sit arbejde, ihvertfald i de næste to år? Så giver det ingen mening at det han siger til pressen, kan bruges imod ham som en grund til fyring f.eks. Derfor er det at skyde sig selv i foden - At han derimod tager presset af spillerne er både professionelt, men giver vel også en tryghed som kan blive hæmmende i sidste ende? De danske spillere skal presses lidt mere, elles kan det give den slags tryghed som gør at de ikke spiller op til deres bedste.
Jeg synes, at han i det her tilfælde gør det rigtige ved at forsvare spillerne. Umiddelbart mener jeg ikke, at hverken DBU eller MO har taget sig noget særligt af pressens eller befolkningens kritik af Olsen. Og det tror jeg heller ikke at de gør denne gang. Og Olsen skal da ikke have som første prioritet at tage hensyn til sig selv.
Dit tryghedargument tror jeg ikke helt på. Jeg tror, at Olsen er god til at give kritik, men han holder det internt. Hvilket også er korrekt imo.
Vind TipsBladet i 1 år på FMGround.dk
Sider:
1
...
41
42
[
43
]
44
45
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »