Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23454
0 Brugere, 962 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
concordemayfai...
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
37
38
[
39
]
40
41
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 276813 gange)
kie
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #570:
26 Aug 2008, 15:17 »
Hvor er det bare dejlgt at se Martin Vingaard stadigvæk er på landsholdet..
Han er ikke sådan en der bare lige sådan bliver slået af landsholdet...
Vindgaard i start elleveren, så er vi tilfreds
CESC FABREGAS
THE GUNNERS – MIN BLOG
JKJ
Gæst
«
Svar #571:
26 Aug 2008, 15:19 »
Citat af: Spezialized 26 Aug 2008, 15:14
En ting jeg slet ikke forstår, er følgende;
Hvorfor mener folk at Danmark skal kunne spille lige op med fx Spanien.
Kigger man på vores hold, spiller for spiller, så har vi jo med held kun et hold som kvalitetsmæssigt ligger meget tæt på fx Schweiz. Vi har nogle faste folk i middel klubber i fx Tyskland, og 2-3 faste i europæiske topklubber (Daniel Agger, Christian Poulsen og Daniel Jensen). Resten af de spillere vi har i topklubberne har vel kun fået hver anden kamp, som max.
Ville folk også forvente at Schweiz spillede lige op med Spanien, eller ville 0-3 være forventeligt? For 0-3 mod Spanien er nok hvad vi kan forvente med det danske landshold. Vores materiale er for dårligt - både i udlandet og i SAS-ligaen, til at vi vil kunne blandet os for alvor i top 20.
Hørt- enig osv... Nu er Aston Villa måske ikke en topklub men Laursen bør nok lige komme med blandt de navne du nævner...
Men ellers er vi 100% enig...
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #572:
26 Aug 2008, 16:05 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 15:19
Hørt- enig osv... Nu er Aston Villa måske ikke en topklub men Laursen bør nok lige komme med blandt de navne du nævner...
Men ellers er vi 100% enig...
Jeg mener Villa pt. er en midterklub i England, og derfor mener jeg Laursen er i blandt de spillere jeg ikke nævnte på navn
Cykelblog
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #573:
26 Aug 2008, 17:26 »
Citat af: Spezialized 26 Aug 2008, 15:14
En ting jeg slet ikke forstår, er følgende;
Hvorfor mener folk at Danmark skal kunne spille lige op med fx Spanien.
Kigger man på vores hold, spiller for spiller, så har vi jo med held kun et hold som kvalitetsmæssigt ligger meget tæt på fx Schweiz. Vi har nogle faste folk i middel klubber i fx Tyskland, og 2-3 faste i europæiske topklubber (Daniel Agger, Christian Poulsen og Daniel Jensen). Resten af de spillere vi har i topklubberne har vel kun fået hver anden kamp, som max.
Ville folk også forvente at Schweiz spillede lige op med Spanien, eller ville 0-3 være forventeligt? For 0-3 mod Spanien er nok hvad vi kan forvente med det danske landshold. Vores materiale er for dårligt - både i udlandet og i SAS-ligaen, til at vi vil kunne blandet os for alvor i top 20.
100% enig. Det er ikke Morten Olsens skyld, at landsholdet bare ikke er bedre for tiden, spillermaterialet er bare ikke til mere, om noget taler det da til Morten Olsens fordel, at vi faktisk formåede at spille lige op med Spanien i en hel halvleg. Man kunne måske sende sorteper over på de Danske klubber, som jo kører en eller anden importkonkurrence, der gør, at vi pt ser flere udlændinge i SAS-ligaen, end nogensinde før. Det er fair nok at hente udlændinge til, hvis de løfter niveauet, men det er vel tæt på, at man kan sige at det ikke er tilfældet for mindst 75% af de udlændinge der optager pladser på holdene, der lige så godt kunne gå til Danskere. Det hæmmer udviklingen, og gør bare at spillermaterialet til landsholdet bliver dårligere og dårligere...
«
Seneste Redigering: 26 Aug 2008, 17:28 af DNE
»
Schytte
Landsholdsspiller
«
Svar #574:
26 Aug 2008, 17:31 »
Citat af: DNE 26 Aug 2008, 17:26
100% enig. Det er ikke Morten Olsens skyld, at landsholdet bare ikke er bedre for tiden, spillermaterialet er bare ikke til mere, om noget taler det da til Morten Olsens fordel, at vi faktisk formåede at spille lige op med Spanien i en hel halvleg. Man kunne måske sende sorteper over på de Danske klubber, som jo kører en eller anden importkonkurrence, der gør, at vi pt ser flere udlændinge i SAS-ligaen, end nogensinde før. Det er fair nok at hente udlændinge til, hvis de løfter niveauet, men det er vel tæt på, at man kan sige at det ikke er tilfældet for mindst 75% af de udlændinge der optager pladser på holdene, der lige så godt kunne gå til Danskere. Det hæmmer udviklingen, og gør bare at spillermaterialet til landsholdet bliver dårligere og dårligere...
Er delvist enig. Godt nok er de danske spillere ikke verdensklasse, men den har altså en kvalitet, som burde være god nok til EM gruppespil. Men det er vel både træneren såvel som spillernes skyld, men har aldrig haft ret meget til overs for MO
United-styrer
Gæst
«
Svar #575:
26 Aug 2008, 17:34 »
Citat af: JKJ 25 Aug 2008, 11:31
Selvfølgelig skal vi ikke skifte hele holdet ud på engang, men på den anden side må mindste kravet også være at man som spiller, spiller stort set hver uge...
Hvis en Jon Dahl ender på bænken skal han ikke bare udtages fordi han er vores anfører og har spillet over 100 kampe...
Nu kommer Thomas Sørensen forhåbentlig til at stå hver uge i Stoke og så er hans udtagelse ok, men det er da slet ikke godt nok at de eneste 10 kampe han fik sidste sæson var landskampe, det sender da et totalt forkert signal til de andre målmænd, tilskuere osv så var han jo kun med pga hans status og navn...
Uanset, om de spiller eller ej, så skal man udtage de bedste spillere. Det er forklaringen på, at Thomas Sørensen blev foretrukket frem for Jesper Christiansen. Han er langt bedre.
Citat af: kie 26 Aug 2008, 15:17
Hvor er det bare dejlgt at se Martin Vingaard stadigvæk er på landsholdet..
Han er ikke sådan en der bare lige sådan bliver slået af landsholdet...
Vindgaard i start elleveren, så er vi tilfreds
Han fik da ellers bevist i Spanienskampen, at han er alt andet end klar til fast landsholdsfodbold.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #576:
26 Aug 2008, 18:18 »
Citat af: Schytte 26 Aug 2008, 17:31
Er delvist enig. Godt nok er de danske spillere ikke verdensklasse, men den har altså en kvalitet, som burde være god nok til EM gruppespil. Men det er vel både træneren såvel som spillernes skyld, men har aldrig haft ret meget til overs for MO
I stærkeste opstilling er vi måske næsten på niveau med Sverige, men hvornår har vi sidst været i stand til at stille i stærkeste opstilling i en betydende landskamp? Agger har været ude længe, og har vist, at han allerede er tæt på uundværlig, før ham var det Laursen der havde et års tid eller to i skadeshelvede. Og ind imellem har også andre af de bærende spillere været skadet eller ude med karantæner, så det er faktisk ved at være længe siden vi har kunnet stille i stærkeste opstilling. Så synes ikke der er så meget at sige til at vi ikke kvalificerede os, to af holdene i vores pulje var klart stærkere, og eftersom det kun er de to bedste der kvalificerede sig, skulle der altså en ret stor portion held til at komme med til den slutrunde.
Kan holdet holde sig fri for skader de næste par år, så tror jeg vi har en rimelig chance for at slutte over Svenskerne, problemet er bare, at Svenskernes bredde er en hel del bedre end vores, så skader vil ramme os hårdere end de vil ramme dem.
JKJ
Gæst
«
Svar #577:
26 Aug 2008, 19:24 »
Det er ikke MO skyld?? Er han totalt fredet i klasse A?? Det er vel ham der udtager holdet, sætter taktikken og systemmet og har det endelige ansvar for holdet??
Bevars en spiller har ikke lige dagen, det kan ske for alle, men når det sker en del gange bør MO vel være mand nok til at se at det at så må han på bænken eller helt ud...
Og at spillerne så måske ikke forstår hans system? Jamen så må han jo banke det ind i hovedet på dem eler udtage nogle spillere der forstår hans system osv...
Vi har ikke spillerne pt, korrekt, men at frikende MO, nej aldrig så må han lave et system der passer til spillerne...
Spezialized
Landsholdsspiller
«
Svar #578:
26 Aug 2008, 19:36 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 19:24
Det er ikke MO skyld?? Er han totalt fredet i klasse A?? Det er vel ham der udtager holdet, sætter taktikken og systemmet og har det endelige ansvar for holdet??
Bevars en spiller har ikke lige dagen, det kan ske for alle, men når det sker en del gange bør MO vel være mand nok til at se at det at så må han på bænken eller helt ud...
Og at spillerne så måske ikke forstår hans system? Jamen så må han jo banke det ind i hovedet på dem eler udtage nogle spillere der forstår hans system osv...
Vi har ikke spillerne pt, korrekt, men at frikende MO, nej aldrig så må han lave et system der passer til spillerne...
Det er jo ikke en løsning at "så må han lave et system der passer til spillerne..."
Hvem siger han ikke allerede har det? Som jeg ser det, så spiller holdet jo på det niveau som de kan. Og hverken bedre eller ringere.
Jeg er ret sikker på at en udskiftning af landstræner ville have minimal effekt på holdet. MO skal samtidig prøve at skabe et hold med stabilitet, og derfor skal nogle af spillerne have tiden og tilliden til at få kampe for holdet. Hvis man smider dem ud "som ikke forstår" systemet, så ender det jo med at der pludselig bliver så stor udskiftning, at der kommer en AaB'er med (sidste var lidt for sjov, men du ved hvad jeg mener).
Det som jeg ser skal ændres, er hvad DNE, allerede har sagt - nemlig et udlændingeloft i den hjemmelige liga, så vi fx ikke skal se spillere vente til de er 20-21 år FØR de får debut for 1. holdet i SAS-ligaen.
Cykelblog
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #579:
26 Aug 2008, 19:43 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 19:24
Det er fuldstændig ligegyldigt hvilket system vi spiller, når vi ikke har spillere af bedre kvalitet end hvad der er til rådighed, så får man altså bare ikke resultaterne. Jeg tror simpelthen ikke på at nogen ville være i stand til at få mere ud af det materiale der er til rådighed på landsholdet. Spillermaterialet er historisk dårligt, der har aldrig tidligere været så få kvalificerede spillere at vælge imellem, og så er det egentlig ligegyldigt hvem der udtager spillerne, der bliver ikke flere af dem af den grund
Det kan aldrig være Morten Olsens skyld, at spillerne bare ikke er bedre, når bare han udtager de bedste, og det synes jeg egentlig han gør, der er måske enkelte udtagelser man kan sætte spørgsmålstegn ved, men det ville da være historisk hvis ikke det var sådan, det tror jeg ikke der er nogen landstræner for nogen nation, der endnu har præsteret... Og selvom man måske udtog andre spillere i stedet for, så ville forskellen efter min mening være marginal.
Jeg forstår simpelthen ikke, at det er Morten Olsen der skal slagtes, når man, hvis man kigger tilbage, reelt kan placere skylden hos de klubber, der har vraget deres egne talenter til fordel for afrikanske lykkeriddere og "lottokuponer".
Hvis vi lå og rodede omkring Malta niveau kunne jeg forstå at man var klar til at klynge Morten Olsen op, men når vi rent faktisk præsterer omkring det niveau, som vi har spillerne til, så kan jeg ikke se hvorfor det skulle gå ud over Morten Olsen.
JKJ
Gæst
«
Svar #580:
26 Aug 2008, 19:46 »
Citat af: Spezialized 26 Aug 2008, 19:36
Det er jo ikke en løsning at "så må han lave et system der passer til spillerne..."
Hvem siger han ikke allerede har det? Som jeg ser det, så spiller holdet jo på det niveau som de kan. Og hverken bedre eller ringere.
Jeg er ret sikker på at en udskiftning af landstræner ville have minimal effekt på holdet. MO skal samtidig prøve at skabe et hold med stabilitet, og derfor skal nogle af spillerne have tiden og tilliden til at få kampe for holdet. Hvis man smider dem ud "som ikke forstår" systemet, så ender det jo med at der pludselig bliver så stor udskiftning, at der kommer en AaB'er med (sidste var lidt for sjov, men du ved hvad jeg mener).
Det som jeg ser skal ændres, er hvad DNE, allerede har sagt - nemlig et udlændingeloft i den hjemmelige liga, så vi fx ikke skal se spillere vente til de er 20-21 år FØR de får debut for 1. holdet i SAS-ligaen.
Det bliver så bare lidt svært, vi skal først og fremmest meldes ud af EU (den diskution tager vi IKKE her, der er en politiktråd såvidt jeg husker) pga den fri arbejdskraft...
MO har længe gerne spillet 4-3-3 eller 4-5-1 alt efter temperament, men det har jo på ingen måde virket de seneste år, om det så er spillerne der ikke kunne finde ud af det eller MO der udtog de forkerte spillere til systemmet...
Desuden har MO imo heller ingen alternativer til disse 2 systemmer, og de andre holdt rundt omkring i europa har da for længst fundet ud af hvordan vi spiller, det har MO og Bonde som jeg ser det bare ikke opdaget endnu...
Desuden skal vi spille pænt poleret bold, ja det ville være lækkert, men det har vi bare ikke holdet til pt, og mange gange spiller vi da også flot uden at vi kommer frem til ret meget...
Når MO stopper, om det så bliver før eller siden har mange meldt ud at så er Laudrup den oplagte afløser, og så kan vi imo lige så godt beholde MO, de står for præcis det samme så der er der ingen forskel...
Det er ikke særligt vellidt når man nævner det, men hvorfor dog ikke prøve at få noget udenlands inspiration, det blevet at være en god ting at få helt andre øjne på tingene og en træner der sætter en streg i sandet og alle begynder fra nul...
BenMusalho
Gæst
«
Svar #581:
26 Aug 2008, 19:52 »
Jeg synes helt klart at MO har en stor del af skylden. Han kan bare ikke forstå at der skal ske noget nyt. Hvordan kan han blive ved med at bruge spillere, som er faldet i niveau? Hvordan kan han finde på at bruge Silberbauer som VB, og LJ som HB?! De blev begge to kørt rundt på kanterne, og løb som små børn der ser en bold for første gang. De er skam utroligt gode fodboldspillere, men Lars J. er jo langt fra i god nok form, og Silberbauer .. LJ har været skadet i et årti, og MS er jo alt andet end VB! Det ville være ligesom hvis han pludselig brugte Skoubo i angrebet, og Perez som midterforsvarer! Totalt håbløst!
Og som Spez og DNE har nævnt så så jeg også meget gerne et udlændingeloft i SAS'en. Det burde indføres hurtigst muligt. Ville sikre landsholdets fremtid. Og sikkert også blive godt på sigt for dansk klubfodbold.
JKJ
Gæst
«
Svar #582:
26 Aug 2008, 19:52 »
Citat af: DNE 26 Aug 2008, 19:43
Det kan aldrig være Morten Olsens skyld, at spillerne bare ikke er bedre, når bare han udtager de bedste, og det synes jeg egentlig han gør, der er måske enkelte udtagelser man kan sætte spørgsmålstegn ved, men det ville da være historisk hvis ikke det var sådan, det tror jeg ikke der er nogen landstræner for nogen nation, der endnu har præsteret... Og selvom man måske udtog andre spillere i stedet for, så ville forskellen efter min mening være marginal.
Netop, han udtager de bedste, efter hans mening... Det er jo ikke ensbetydende med at det er det bedste hold...
For en 6-7 år siden tror jeg det var købte Real Madrid et hav af de bedste spillere der fandtes uden at de vandt ret meget...
Ergo behøver de bedste spillere ikke være det bedste hold...
Hvis vi skal til videre behøver vi ikke evt de bedste spillere, men de bedste spillere der kan spille sammen og så må det evt koste "en stjerne eller to"...
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #583:
26 Aug 2008, 20:27 »
Citat af: JKJ 26 Aug 2008, 19:52
Netop, han udtager de bedste, efter hans mening... Det er jo ikke ensbetydende med at det er det bedste hold...
For en 6-7 år siden tror jeg det var købte Real Madrid et hav af de bedste spillere der fandtes uden at de vandt ret meget...
Ergo behøver de bedste spillere ikke være det bedste hold...
Hvis vi skal til videre behøver vi ikke evt de bedste spillere, men de bedste spillere der kan spille sammen og så må det evt koste "en stjerne eller to"...
Real Madrids problemer skyldtes primadonnaer, dem smider Morten Olsen enten ud, eller får sat skik på dem, jeg synes netop at det at bygge et hold op til at være et, ja, HOLD, er en af Morten Olsens styrker, disciplin og holdet frem for egoet har altid været noget af det Morten Olsen har stået for, så kan ikke se hvor du vil hen med den sammenligning
Og jeg kan godt sige det igen, om du så smider halvdelen af de spillere Morten Olsen udtager ud, og sætter andre ind i stedet, så vil det enten have meget ringe effekt, eller direkte gå ud over spillet, problemet er jo, at der ikke er nogen der er bedre end dem Morten Olsen udtager, ikke at han ikke udtager de bedste.
Hvad udlændinge i SAS ligaen angår, så har du ganske ret i, at man ikke kan indføre et udlændingeloft, det man i stedet kan gøre, er at indføre et "homegrown" minimum, det er ikke i strid med EU-reglerne og er jo blandt andet brugt i de Europæiske turneringer, og vist også i de lavere Tyske rækker. Så umuligt er det ikke, problemet er, om beslutningstagerne er villige til at gøre det, eller om de måske er i lommen på nogen, der har andre interesser...
Citat af: BenMusalho 26 Aug 2008, 19:52
Jeg synes helt klart at MO har en stor del af skylden. Han kan bare ikke forstå at der skal ske noget nyt. Hvordan kan han blive ved med at bruge spillere, som er faldet i niveau? Hvordan kan han finde på at bruge Silberbauer som VB, og LJ som HB?! De blev begge to kørt rundt på kanterne, og løb som små børn der ser en bold for første gang. De er skam utroligt gode fodboldspillere, men Lars J. er jo langt fra i god nok form, og Silberbauer .. LJ har været skadet i et årti, og MS er jo alt andet end VB! Det ville være ligesom hvis han pludselig brugte Skoubo i angrebet, og Perez som midterforsvarer! Totalt håbløst!
Og som Spez og DNE har nævnt så så jeg også meget gerne et udlændingeloft i SAS'en. Det burde indføres hurtigst muligt. Ville sikre landsholdets fremtid. Og sikkert også blive godt på sigt for dansk klubfodbold.
Lars Jacobsen er langt fra i kampform, men han havde jo netop brug for et udstillingsvindue, hvis vi skulle gøre os nogen forhåbninger om at få noget ud af ham i fremtiden, så fair nok at udtage ham, og bruge ham. Han fik jo i øvrigt også en kontrakt med Everton ud af det.
Og hvad Silberbauer angår, så ved du og jeg jo intet om hvad Morten Olsen måske kan have set til træningen, som han godt lige ville have prøvet af i kamp, og så er det da alt andet lige noget smartere at lave sådanne forsøg i totalt ligegyldige venskabskampe, end i en vigtig kvalifikationskamp. Og nu spillede de jo i øvrigt begge i den første halvleg, hvor vi faktisk havde Spanien under pres...
BenMusalho
Gæst
«
Svar #584:
26 Aug 2008, 20:45 »
Citat af: DNE 26 Aug 2008, 20:27
Lars Jacobsen er langt fra i kampform, men han havde jo netop brug for et udstillingsvindue, hvis vi skulle gøre os nogen forhåbninger om at få noget ud af ham i fremtiden, så fair nok at udtage ham, og bruge ham. Han fik jo i øvrigt også en kontrakt med Everton ud af det.
Tror ikke det ville blive noget problem for ham at finde en klub. Så så jeg hellere MO vente med at bruge ham til han var kommet ind i den nye klub, og kommet i form.
Citat af: DNE 26 Aug 2008, 20:27
Og hvad Silberbauer angår, så ved du og jeg jo intet om hvad Morten Olsen måske kan have set til træningen, som han godt lige ville have prøvet af i kamp, og så er det da alt andet lige noget smartere at lave sådanne forsøg i totalt ligegyldige venskabskampe, end i en vigtig kvalifikationskamp. Og nu spillede de jo i øvrigt begge i den første halvleg, hvor vi faktisk havde Spanien under pres...
Nej, det gør jeg ikke. Men jeg tvivler stærkt på at han er ligeså god som en Thomas Rasmussen, Michael Jakobsen, Christopher Poulsen m.fl.
Og hvis der skal prøves ting af i venskabskampene, hvad gør vi så når vi lige pludselig står foran en kvalifikationskamp? Så er holdet slet ikke kørt sammen. Næ, jeg mener vi skal få sat holdet sammen, finde den rigtige spillestil m.m i venskabskampene, og så levere storspil i kvalifikationskampe
ne, i stedet for først at få spillet dem sammen i kvalifikationskampe
ne. Alt for risikabelt efter min mening.
Sider:
1
...
37
38
[
39
]
40
41
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »