home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1114 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276834 gange)
Zinck82
Juniorspiller
**

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #555: 20 Aug 2008, 22:53 »

Jeg er rystet over vores så ekstreme lave bund niveau. Jeg er virkelig chokeret over hvor dårlig et landshold vi er ved at have, der er ingen spillere der kan noget på egen, udover en Bendtner og til dels Jørgsensen når han endelig er klar, Vores spil er så fantasiløst og langsomt at man skulle tro det var et plejehjem, der repræsenterede vores landshold  ticked off

Jeg forstår inegnting af at man kan have en mand inde omkring landsholdet som ingen klub har, ikke har spillet en betydningsfuld kanmp i over et år efterhånden - Jeg er som FCK'er kæmpe fan af LArs Jacobsen, men manden sejler jo total idag  Shockeret

Der er ingen gejst eller vilje på holdet mere, det er som om alle har givet op, den eneste der vel egentlig selv tror på det danske landshold mere er vel Morten Olsen, men hans filosofi er så håbløs efterhånden, at det kan næsten ikke kommenteres  Skuffet

Dette er helt min egen mening, men som i selvfølgelig er velkommen til at kommentere  Peace

!Succes Is Temporary - Loyalty Is Forever!

Batigol
Manager

« Svar #556: 21 Aug 2008, 00:19 »

Jeg er rystet over vores så ekstreme lave bund niveau. Jeg er virkelig chokeret over hvor dårlig et landshold vi er ved at have, der er ingen spillere der kan noget på egen, udover en Bendtner og til dels Jørgsensen når han endelig er klar, Vores spil er så fantasiløst og langsomt at man skulle tro det var et plejehjem, der repræsenterede vores landshold  ticked off

Jeg forstår inegnting af at man kan have en mand inde omkring landsholdet som ingen klub har, ikke har spillet en betydningsfuld kanmp i over et år efterhånden - Jeg er som FCK'er kæmpe fan af LArs Jacobsen, men manden sejler jo total idag  Shockeret

Der er ingen gejst eller vilje på holdet mere, det er som om alle har givet op, den eneste der vel egentlig selv tror på det danske landshold mere er vel Morten Olsen, men hans filosofi er så håbløs efterhånden, at det kan næsten ikke kommenteres  Skuffet

Dette er helt min egen mening, men som i selvfølgelig er velkommen til at kommentere  Peace

Jeg håber du baserer dit 'angreb' på 2. halvleg, for i første halvleg spillede vi fuldstændigt lige op med Spanien - ja, jeg vil måske endda gå så langt at sige, vi faktisk havde en stor del af initiativet. Hvis du derimod baserer dit indlæg på 2. halvleg vil jeg til dels være enig.

Jeg vil dog tilføje, at næsten alle hold, naturligvis med undtagelse af de helt store fodboldnationer, kan gå ned på samme måde, når de møder sådan et hold som Spanien - se bare på de 'åh-så-fantastiske-russere' som DNE også nævner. Spanien er et helt fantastisk dygtigt fodboldhold, og den måde de formår at lukke danskerne fuldstændig ude af kampen på, må man virkelig tage hatten af for. De kører flot presspil, og giver absolut ingen unødvendige bolde væk, i hele 2. halvleg. Men, jeg vil nu være enig i, at spillet fra Danmarks side, var alt, alt, alt for uopfindsomt, langsomt og let at læse, når de nu engang fik fat i bolden. Desuden mangler der noget aggresivitet, når Spanien bare kører bolden rundt, nede i de bageste rækker. Men første halvleg så yderst fornuftigt ud - hvis de kan spille en hel - med tyk streg under - kamp på den måde, tror jeg godt de kan slå Portugal og Sverige. Smiley

Men spændende bliver det i hvert fald, nu når de skal møde Ungarn. Lige umiddelbart kan jeg faktisk kun komme i tanker om én enkelt ungarsk spiller jeg kender, nemlig Tamas Hajnal, som jeg husker fra et spil jeg havde med Kaiserslautern tilbage i FM 06 - han spiller vidst nok i Dortmund nu! Peace

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JKJ
Gæst

« Svar #557: 21 Aug 2008, 11:04 »

Men deres liga er ikke gået i gang endnu. Wink

Og det er måske meget godt, ellers havde vi vel fået en større røvfuld...

Og helt ærlig, vi var bedre end Spanien i første halvleg osv osv... Det kan vi vel ikke bruge til alverden når man taber med 3 mål??

Vi  taber til et hold der er bedre på alle pladser og har en reservebænk der vel også i store træk er bedre end vores start-11 pånær måske vores midterforsvar med Agger og Laursen...

Jeg har mere end svært ved at se hvordan vi skal kunne komme til VM i 2010, vi må bare lære at indse at vi ikke har spillerne, holdet og ikke mindst træneren der kan bringe os til VM slutrunden...

Det er imo totalt uhørt og tildels en fornærmelse mod de højrebacks vi har i DK at man udtager en LJ som ikke engang har en klub, en Rommedal der kun er på det yderste mandat i en en trup på 28 i Ajax og at man udtager en Silber til at spille venstreback fordi han gjorde det dengang han spillede på U-16 landsholdet-  det er altså over 10 år siden...

Ros skal feks Vingaard have som imo har grebet chancen og spillet bedre end gennemsnittet i de kampe han har fået indtil nu...
Det viser jo også at man skal prøve nogle nye som har lyst og kræfter til at spille på landsholdet... Vi har imo enkelte der simpelthen kun er på landsholdet pga deres nære venskab med MO eller de har et navn der engang var noget på landsholdet...
Vi holder fast i de samme spillere der længe ikke har vist alverden, jo vi er gode i venskabskampe, men det vinder vi altså ikke noget med...

Zone 43
Manager

« Svar #558: 21 Aug 2008, 13:12 »

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er klar til, at sende vores 30+ spillere væk fra landsholdet og så bruge unge spillere istedet. At vi så muligvis vil misse VM10 er jeg klar til for så istedet, at have et sammentømret(stav) landshold..

Ros skal feks Vingaard have som imo har grebet chancen og spillet bedre end gennemsnittet i de kampe han har fået indtil nu...

Jeg synes, at han manglede den sidste tand i går for, at spille godt, de minutter han nu engang var på banen. Men ja, han har gjort det fint de tre kampe han har været med. :-)

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

blomvikings
Manager

« Svar #559: 21 Aug 2008, 13:46 »

Må indrømme at jeg her på det sidste synes det er så trist at se vores landshold spille at jeg ofte overvejer at lave noget andet end at se kampen.

JKJ
Gæst

« Svar #560: 21 Aug 2008, 14:34 »

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg er klar til, at sende vores 30+ spillere væk fra landsholdet og så bruge unge spillere istedet. At vi så muligvis vil misse VM10 er jeg klar til for så istedet, at have et sammentømret(stav) landshold..

Jeg synes, at han manglede den sidste tand i går for, at spille godt, de minutter han nu engang var på banen. Men ja, han har gjort det fint de tre kampe han har været med. :-)

Jeg kan kun være enig... Det går ikke at vi bliver ved med at satse på de "gamle" endnu en kval-runde... Hvad sker der så om 2 år hvis vi ikke kommer med, så skal vi til et generationsskifte hvor en del nye skal med , ingen erfaring har og dermed kan vi igen afskrive en slutrunde...

Så er det bedre at vi allerede nu får slusset nogle nye ind og gamle ud, plus at det vil give dem noget erfaring som de så kan bruge til næste kval runde...

Vingaard manglede måske lidt i går, men alligevel var han blandt de bedste...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #561: 21 Aug 2008, 21:31 »

Er de gamle alligevel bare marginalspillere, er jeg helt enig i, at de lige så godt kan blive sat helt af holdet, det kunne f.eks. være Perez og Martin Jørgensen, men bærende spillere som Jon Dahl, Laursen og Thomas Sørensen skal da overhovedet ikke sættes af holdet, bare fordi de har rundet de 30, skulle Ferguson så også sælge Neville, Giggs, Van der Sar og Scholes, bare fordi de har rundet de 30? sikke en gang vås, det nummer går i FM, men gør man det i virkeligheden, slår man altså sit hold tilbage til stenalderen, og der kommer det ikke tilbage fra på to år.

Et generationsskifte er en løbende proces, det er ikke noget man bare lige gør fra den ene dag til den anden, de unge skal hjælpes ind på holdet af de gamle, og skal være spillet helt ind på holdet, før man kan skille sig helt af med den gamle spiller. Og jeg synes ærligt talt at Morten Olsen er godt igang med stille og roligt at sluse de nye ind på holdet, og samtidig sluse nogle af de gamle ud, det kan ikke gøres hurtigere, uden at det kommer til at gå alvorligt ud over spillet, og det' ikke bare de næste to år.

Jeg tror på vi har en reel chance for at kvalificere os til VM 2010, hvis bare vi lader være med at tvinge et generationsskifte igennem, det skal komme gradvist. Men det Svenske landshold virker til at være på vej ned ad bakke, mens det Portugisiske måske nok har en stærk offensiv, men en forholdsvis sårbar defensiv, som specielt kan rammes i luftspillet (og offensiven er i øvrigt stækket, hvis bare man sætter en mand tæt nok på Ronaldo).

United-styrer
Gæst

« Svar #562: 21 Aug 2008, 21:56 »

Så vi skal kassere absolutte profiler som Martin Laursen (vel nok vores bedste spiller), Thomas Sørensen, Martin Jørgensen og Jon Dahl Tomasson? Det er jo vanvid.

Jeg er enig med DNE. Der er ingen grund til at bruge ældre spillere, hvis vi har talenter på samme niveau. Men de fire ovennævnte er flere klasser bedre end alternativerne, og det vil være selvmord at sætte dem af, bare fordi de har rundet 30.

JKJ
Gæst

« Svar #563: 25 Aug 2008, 11:31 »

Så vi skal kassere absolutte profiler som Martin Laursen (vel nok vores bedste spiller), Thomas Sørensen, Martin Jørgensen og Jon Dahl Tomasson? Det er jo vanvid.

Jeg er enig med DNE. Der er ingen grund til at bruge ældre spillere, hvis vi har talenter på samme niveau. Men de fire ovennævnte er flere klasser bedre end alternativerne, og det vil være selvmord at sætte dem af, bare fordi de har rundet 30.

Hvor er det lige MJ er en profil henne efterhånden? Synes det er ved at være meget lang tid siden han har vist noget på landsholdet og i Fiorentina blev han rykket ned som back i sidste sæson, og siden har de såvidt jeg lige husker hentet min 1 ny til den plads, hvor skal der så lige blive plads til en spiller som ham hos holdet...

Selvfølgelig skal vi ikke skifte hele holdet ud på engang, men på den anden side må mindste kravet også være at man som spiller, spiller stort set hver uge...
Hvis en Jon Dahl ender på bænken skal han ikke bare udtages fordi han er vores anfører og har spillet over 100 kampe...

Nu kommer Thomas Sørensen forhåbentlig til at stå hver uge i Stoke og så er hans udtagelse ok, men det er da slet ikke godt nok at de eneste 10 kampe han fik sidste sæson var landskampe, det sender da et totalt forkert signal til de andre målmænd, tilskuere osv så var han jo kun med pga hans status og navn...

Det er også der jeg mener der skal ændre på udatgelserne, nogle er imo kun med pga deres navn og det skal vi helt væk fra... de spillere som bliver udtaget skal simpelthen spille hver uge ellers må MO udtage nogle andre som kommer i kampform...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #564: 25 Aug 2008, 12:12 »

Hvor er det lige MJ er en profil henne efterhånden? Synes det er ved at være meget lang tid siden han har vist noget på landsholdet og i Fiorentina blev han rykket ned som back i sidste sæson, og siden har de såvidt jeg lige husker hentet min 1 ny til den plads, hvor skal der så lige blive plads til en spiller som ham hos holdet...

Selvfølgelig skal vi ikke skifte hele holdet ud på engang, men på den anden side må mindste kravet også være at man som spiller, spiller stort set hver uge...
Hvis en Jon Dahl ender på bænken skal han ikke bare udtages fordi han er vores anfører og har spillet over 100 kampe...

Nu kommer Thomas Sørensen forhåbentlig til at stå hver uge i Stoke og så er hans udtagelse ok, men det er da slet ikke godt nok at de eneste 10 kampe han fik sidste sæson var landskampe, det sender da et totalt forkert signal til de andre målmænd, tilskuere osv så var han jo kun med pga hans status og navn...

Det er også der jeg mener der skal ændre på udatgelserne, nogle er imo kun med pga deres navn og det skal vi helt væk fra... de spillere som bliver udtaget skal simpelthen spille hver uge ellers må MO udtage nogle andre som kommer i kampform...

Med hensyn til Martin Jørgensen, så er jeg enig, og synes da også hans rolle på landsholdet bliver mere og mere begrænset, så han er på vej ud.
Jon Dahl er giftig, og har vist at han er det, stort set uanset om han spiller for sin klub eller ej (det er jeg nu ikke så bange for han ikke kommer til), han er en vigtig type på landsholdet, netop fordi han prioriterer landsholdet højt, og skider på det, hvis klubben beder ham om at melde afbud, flere af den slags, tak. Men det er da klart, at hvis han ikke spiller for sin klub, og ikke præsterer på landsholdet, så kan man ikke blive ved med at udtage ham, men der lader heldigvis til at være langt til det punkt endnu.

At Thomas Sørensen har været udtaget selvom han ikke har spillet det seneste års tid, synes jeg heller ikke man kan sige noget til, Jesper Christiansen når ham ikke til sokkeholderne, selvom der er en kampform til forskel, man har ikke kunnet sætte mange fingre på Thomas Sørensens præstationer på landsholdet i perioden, hvilket bestemt ikke kan siges om Jesper Christiansen, som stadig ikke har lært, at når man bokser til en bold (hvilket han i øvrigt alt for ofte tyr til), så bokser man den væk fra modstanderen, og ikke lige ud i hovedet på deres farligste angriber.

Men som sagt, så længe spilleren præsterer på landsholdet, så er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med om han spiller for sit klubhold, når bare det er den bedste spiller der bliver udtaget, og det synes jeg i hvert fald er tilfældet med Sørensen og Jon Dahl. Og hvad Jørgensen angår, så er det jo desværre lidt begrænset hvad der er af alternativer til ham, men der har da været prøvet et par stykker af.

JKJ
Gæst

« Svar #565: 25 Aug 2008, 15:41 »

Med hensyn til Martin Jørgensen, så er jeg enig, og synes da også hans rolle på landsholdet bliver mere og mere begrænset, så han er på vej ud.
Jon Dahl er giftig, og har vist at han er det, stort set uanset om han spiller for sin klub eller ej (det er jeg nu ikke så bange for han ikke kommer til), han er en vigtig type på landsholdet, netop fordi han prioriterer landsholdet højt, og skider på det, hvis klubben beder ham om at melde afbud, flere af den slags, tak. Men det er da klart, at hvis han ikke spiller for sin klub, og ikke præsterer på landsholdet, så kan man ikke blive ved med at udtage ham, men der lader heldigvis til at være langt til det punkt endnu.

At Thomas Sørensen har været udtaget selvom han ikke har spillet det seneste års tid, synes jeg heller ikke man kan sige noget til, Jesper Christiansen når ham ikke til sokkeholderne, selvom der er en kampform til forskel, man har ikke kunnet sætte mange fingre på Thomas Sørensens præstationer på landsholdet i perioden, hvilket bestemt ikke kan siges om Jesper Christiansen, som stadig ikke har lært, at når man bokser til en bold (hvilket han i øvrigt alt for ofte tyr til), så bokser man den væk fra modstanderen, og ikke lige ud i hovedet på deres farligste angriber.

Men som sagt, så længe spilleren præsterer på landsholdet, så er jeg egentlig fuldstændig ligeglad med om han spiller for sit klubhold, når bare det er den bedste spiller der bliver udtaget, og det synes jeg i hvert fald er tilfældet med Sørensen og Jon Dahl. Og hvad Jørgensen angår, så er det jo desværre lidt begrænset hvad der er af alternativer til ham, men der har da været prøvet et par stykker af.

Problemmet er jo bare at det efterhånden er ved at være et rigtig godt stykke tid siden vi har præsteret noget som helst med landsholdet... Og uden at kunne dokumenteredet på nogen måde kunne det sagtens være fordi at vi brugte folk som ikke spillede, var halvskadet eller andet...
Dermed heller ikke sagt at hvis man udtog nogen som spillede hvergang at de præsterede noget, men alt andet lige spiller folk som har kamptræning altså noget bedre end folk der ikke har...

Måske JC kun kan bokse i feltet, men han spillede altså hver uge i FCK og imo sender man et helt forkert signal at dem der spiller fast de kan højest få en plads på bænken mens dem der har fået sig et navn på landsholdet de spiller altid hvis de kan selv om de er småskadet og ikke 100% i orden...
På den måde opnår vi i hvert fald ikke ret meget og da slet ikke at komme med til en slutrunde...

Men måske vi også bare skal erkende at vi ikke er bedre pt og for eftertiden skal slås om at komme med til en slutrunde her og der og ikke hvergang som vi engang var vandt til...

ManUtd83
Manager

« Svar #566: 25 Aug 2008, 16:00 »

Dermed heller ikke sagt at hvis man udtog nogen som spillede hvergang at de præsterede noget, men alt andet lige spiller folk som har kamptræning altså noget bedre end folk der ikke har...

Måske JC kun kan bokse i feltet, men han spillede altså hver uge i FCK og imo sender man et helt forkert signal at dem der spiller fast de kan højest få en plads på bænken mens dem der har fået sig et navn på landsholdet de spiller altid hvis de kan selv om de er småskadet og ikke 100% i orden...
På den måde opnår vi i hvert fald ikke ret meget og da slet ikke at komme med til en slutrunde...

Kan godt se hvad du mener, men er ikke 100% enig. For eksempel Thomas Søresen, som nok var det bedste eksempel i denne her sag, spillede tæt på alle kampe i det forløb, hvor han var reserve i Villa. Alligevel syntes jeg ikke vi så drop efter drop i de landskampe han spillede, men et ret stabilt niveau.
Det samme gælder for Jon Dahl, som trods begrænset spilletid i Villareal scorede for landsholdet nogle gange.

Med Lars Jacobsen var det lidt en anden sag, men i en venskabskamp synes jeg det var ok. Det var trods alt en mulighed for ham, for at sælge sig selv og synes han skulle have chancen.

Det er klart at spillere ikke skal sættes på banen pga. tidligere præstationer, men synes alligevel der er et ret stort skridt ned fra Sørensen, Jon Dahl og Jacobsen til andetvalget - også selvom de ikke er i storform.

Vi må bare erkende at bredden i truppen stinker. Jeg synes faktisk at Danmark kan stille en ret habil start-11 - problemerne kommer når der er skader, karantæner og lignende. Til gengæld er jeg helt enig i, at der snart skal tømres et hold sammen, som kan være sammen i en årrække. For eksempel skal Silberbauer selvfølgelig ikke spille back - hvorfor ikke prøve Michael Jacobsen der har en fremtid og et talent i stedet.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #567: 25 Aug 2008, 16:29 »

Problemmet er jo bare at det efterhånden er ved at være et rigtig godt stykke tid siden vi har præsteret noget som helst med landsholdet... Og uden at kunne dokumenteredet på nogen måde kunne det sagtens være fordi at vi brugte folk som ikke spillede, var halvskadet eller andet...

Men måske vi også bare skal erkende at vi ikke er bedre pt og for eftertiden skal slås om at komme med til en slutrunde her og der og ikke hvergang som vi engang var vandt til...

For at blive ved Jesper Christiansen - Thomas Sørensen eksemplet, så koster Jesper Christiansen mål stort set hver gang han er med landsholdet, selvom han spiller hver uge i FCK, mens Thomas Sørensen ofte er manden, der redder nationens ære, når det brænder på, på trods af at han ikke har spillet en eneste kamp siden sidste landskamp. Det kan godt være at Thomas Sørensen har et navn på landsholdet, men det har han altså kun, fordi han har gjort sig fortjent til det, og gang på gang har vist sig som den bedste, på trods af at han ikke har spillet for sin klub, man ved hvad han står for. Jeg er sikker på, at hvis han kostede lige så mange mål på landsholdet, som Jesper Christiansen, så ville Morten Olsen da vælge ham der var i kamptræning, men man kan altså ikke diskutere hvem af de to, der har gjort det bedst på landsholdet, heller ikke det seneste år. Man kan godt se hvorfor Thomas Sørensen har kunnet spille sig på holdet i de klubber han har været i i udlandet (indtil O'Neill så sig sur på ham), og hvorfor Jesper Christiansen ikke kunne, men måtte vende hjem til SAS-ligaen, efter et mislykket udlandsophold...

At resultaterne ikke har været der de seneste år, grunder ikke så meget i, at de "gamle" ikke har spillet så meget på deres klubhold, men nærmere, at de unge ikke har været gode nok til at spille sig på holdet i deres udenlandske klubber, og dem der har været gode nok, har været skadet (specielt det centrale forsvar har været meget hærget af skader, hvor både Laursen, Krøldrup og Agger, gennem de seneste år, har siddet udenfor over længere perioder). Det har i det hele taget været stort set umuligt at få bygget en fast stamme op over de seneste år, for mange vigtige spillere har været skadet, eller har valgt ny klub med tegnebogen, frem for med ambitioner om at spille (og her snakker jeg ikke om de gamle spillere, men SAS-ligaspillere der absolut ville sælges til udlandet, på trods af, at de kunne være stort set sikre på ikke at spille andet end en lille håndfuld kampe om året, og en SAS-ligaspiller får altså ikke international rutine af at blive solgt til en Tysk eller Hollandsk klub, hvor han så bare sidder på bænken...

Jeg synes absolut ikke Morten Olsen bærer den største del af skylden for at vi ikke er kommet med til de seneste to slutrunder. Jeg tvivler meget stærkt på, at nogen anden træner, som det ville være realistisk at få i landstrænersædet, ville have været i stand til at gøre det bedre. Jeg synes heller ikke man kan give de gamle rutinerede spillere skylden, det er faktisk dem der har præsteret bedst og mest konstant. Problemet er, at ud over de rutinerede herrer på holdet, så mangler de spillere der kan vælges imellem, altså den kvalitet der skal til, for at præstere på det plan. Nogen kommer måske lige ind og gør det godt i en enkelt kamp, for så at falde helt ud i de to næste.

JKJ
Gæst

« Svar #568: 26 Aug 2008, 14:59 »

Så er de første 15 udtaget til kampene mod Ungarn og Portugal...
Ikke de store overraskelser og desværre heller ingen kanin fra MO side... Men da der skal udatges endnu 8 kommer det måske...
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=247919

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #569: 26 Aug 2008, 15:14 »

En ting jeg slet ikke forstår, er følgende;

Hvorfor mener folk at Danmark skal kunne spille lige op med fx Spanien.

Kigger man på vores hold, spiller for spiller, så har vi jo med held kun et hold som kvalitetsmæssigt ligger meget tæt på fx Schweiz. Vi har nogle faste folk i middel klubber i fx Tyskland, og 2-3 faste i europæiske topklubber (Daniel Agger, Christian Poulsen og Daniel Jensen). Resten af de spillere vi har i topklubberne har vel kun fået hver anden kamp, som max.

Ville folk også forvente at Schweiz spillede lige op med Spanien, eller ville 0-3 være forventeligt? For 0-3 mod Spanien er nok hvad vi kan forvente med det danske landshold. Vores materiale er for dårligt - både i udlandet og i SAS-ligaen, til at vi vil kunne blandet os for alvor i top 20.

Sider: 1 ... 36 37 [38] 39 40 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010