home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1170 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276720 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #495: 15 Aug 2008, 12:33 »

Så blev de sidste spillere udtaget. Christopher Poulsen, Jonas Borring, Mikkel Thygesen, Martin Bernburg, Kasper Bøgelund og Morten Nordstrand er de udtagne..

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87778

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #496: 15 Aug 2008, 12:44 »

En AaB'er!?!?! Shockeret

Hvor i alverden er Michael Jakobsen henne? Shockeret Ubeslutsom

Zone 43
Manager

« Svar #497: 15 Aug 2008, 12:49 »

En AaB'er!?!?! Shockeret

Hvor i alverden er Michael Jakobsen henne? Shockeret Ubeslutsom

Det må have været det jyske mafia, som har truet ham Grin xD

Et bud kunne være U21 holdet.. Smiley

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

-LFC-
Manager

« Svar #498: 15 Aug 2008, 12:54 »

Det må have været det jyske mafia, som har truet ham Grin xD

Et bud kunne være U21 holdet.. Smiley
Det er Lynge der har været efter ham!  xD Tunge

Men hvad i alverden skal Jakobsen dog der, når han er en af de bedste centerforsvarere i landet?, men omvendt vi er jo godt besat lige netop der! Peace

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #499: 15 Aug 2008, 13:02 »

Synes det virker som nogle fornuftige udtagelser. De eneste på holdet man måske kan sætte spørgsmålstegn ved om de er berettiget til en udtagelse, synes jeg er Rommedahl og Lars Jacobsen. Rommedahl har fået at vide, at han ikke indgår i van Bastens fremtidsplaner, så han kommer nok til at sidde endnu mere på bænken, end han i forvejen gjorde, men ok, den periode han gjorde det allerbedst på landsholdet, spillede han slet ikke i sin klub... Lars Jacobsen står stadig uden klub, og har vel kun et par uger til at finde en ny, gør han ikke det, kommer han ikke til at spille i et halvt år, så umiddelbart virker han som lidt et sats, men igen, han er vel med for lige at udstille ham lidt, for at tiltrække lidt interesse fra nogle klubber, der eventuelt lige stod og manglede en højreback, så fair nok, bare det ikke går ud over Bøgelund at han er med, for Bøgelund er pt bedst, og passer efter min mening bedre ind på holdet, end Jacobsen gør.

Man kunne måske godt savne Michael Jokobsen på holdet, men mon ikke Morten Olsen helst vil bruge ham som central forsvarsspiller, og der mangler der jo ingen lige pt, og så er det jo nærliggende at tro, at Morten Olsen har vurderet, at han vil få mere spilletid på U21 holdet. Venstrebacken er godt nok lidt tyndt besat, men det er jo tåbeligt at spille Jakobsen ind der, når det er centralt han er bedst, og nok også der han er tiltænkt en rolle i fremtiden. Men igen, det er mindst lige så tåbeligt, ikke at stille med den bedst kvalificerede på venstrebacken... Kan vel kun gætte på Morten Olsens motiver, men han har ofte ladet de unge fortsætte så længe de kan på U21 holdet, før han tager dem ind på A-holdet.

Yessir
Manager

« Svar #500: 15 Aug 2008, 20:49 »

Lars Jacobsen står stadig uden klub, og har vel kun et par uger til at finde en ny, gør han ikke det, kommer han ikke til at spille i et halvt år,

Hvis han ikke finder en klub inden for et par uger, så kommer han ikke til at spille i et halvt år fordi?  Huh

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #501: 15 Aug 2008, 21:05 »

Hvis han ikke finder en klub inden for et par uger, så kommer han ikke til at spille i et halvt år fordi?  Huh

Det er hvad medierne skriver, altså at han har indtil transfervinduet lukker, til at finde en klub, mener også Morten Olsen har nævnt det. Jeg gætter på at det er af samme grund som Dan Anton måtte spille som amatør, hvis han ville spille, men ok, det kan Lars Jakobsen selvfølgelig også gøre.

Grasshoppers
Landsholdsspiller

« Svar #502: 15 Aug 2008, 21:16 »

Ved ikke om det er skrevet før, men så kommer det igen.. Hvor er Jeppe Curth til denne kamp?! Han burde da KLART få chancen! Han er en af de bedste danske angribere pt. (i hvert fald i SAS-Ligaen). Han skulle da klart udtages, istedet for en Nordstrand - min mening.

Syntes nu også det er andre navne der burde udskiftes (hej Lars Jacobsen bl.a.)

Zone 43
Manager

« Svar #503: 20 Aug 2008, 18:37 »

Kampen i aften var tæt på en aflysning grundet en flyulykke i Madrid. Kampen bliver dog spillet, dog uden de hyldester, som var planlagt. Istedet er der et minuts stilhed og sørgebind hos spillerne..

http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=88016,88015

Til gengæld lyder det dumt, at MO vil bruge Silberbauer som venstreback?! Wtf?!?

http://www.bold.dk/nyt/?vis=87984
« Seneste Redigering: 20 Aug 2008, 18:39 af Zone 43 » Logged

- Daniel Agger.

vesperGT
Manager

« Svar #504: 20 Aug 2008, 18:39 »

Det er det jeg hele tiden har sagt:

Morten Olsen RAUS

verdenskrig
Manager

« Svar #505: 20 Aug 2008, 18:40 »

I have a statement...

Morten Olsen har officielt tabt den sidste skrue!!!

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

vesperGT
Manager

« Svar #506: 20 Aug 2008, 18:46 »

I have a statement...

Jeg nåede at sige det før dig crazy

Men i den nuværende situation kan selv Tom Køhlert gøre det bedre! Og jeg er BIF fan Græder

verdenskrig
Manager

« Svar #507: 20 Aug 2008, 18:49 »

Ikke med mine gyldsne ord Cool

Men ja det er desværre sandt Skuffet

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JKJ
Gæst

« Svar #508: 20 Aug 2008, 19:04 »

I have a statement...

Enig... og det gør det da heller ikke bedre at han mener at Jon Dahl er mindst lige så god Theirry Henry!!!

Med alt respekt for indersiden så er han altså imo mindst en klasse under Henry...
Men det viser desværre bare at MO stadig lever i sin lille osteklokke i Belgien og ikke helt har fattet at vi bare ikke er bedre end vi er pt...

http://ekstrabladet.dk/sport/landsholdsfodbold/article1045910.ece

naitsirhc
Førsteholdsspiller

« Svar #509: 20 Aug 2008, 19:06 »

jeg tror/håber at dagens startopstilling bliver:

J. Christiansen
L. Jacobsen, D. Agger, M. Laursen, Christopher Poulsen
Silber, C. Poulsen, D. Jensen, Borring/Rommedahl (håber ikk det bliver Romme :p)
Jon Dahl
Bendtner

P.S.
Vil heller ikke mene jon dahl har samme klasse som Henry, men vil mene at han er mindst lige så målfarlig hvis ikke mere.. Henry er bare en tand bedre til en masse andre ting IMO

Sider: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010