home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1228 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276592 gange)
Gosu_power
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #450: 01 Jun 2008, 20:41 »

Så er der kommet en ny afstemning op.

Har givet folk 2 stemmer da der jo er spillet 2 kampe Wink

George Gillet: »Hvis Rafa (Liverpool-manager Rafael Benitez) siger, han ønsker at købe Snoogy Doogy, har han vores fulde støtte«. Grin

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #451: 01 Jun 2008, 20:48 »

Jeg synes at vi spillede en fin kamp mod Holland. Det er det niveau som landsholdet burde ligge på. På trods af at Polen kom til EM og vi ikke gjorde, mener jeg stadig at vi bør have et bedre hold end Polen, og derfor er jeg ikke tilfreds med 1-1. Især ikke at Polen faktisk spillede langt bedre end os i 2. halvleg. Så den kamp er ikke godkendt!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

-Benja-
Gæst

« Svar #452: 01 Jun 2008, 20:52 »

Er meget enig med dig Hawk, synes ikke at kampen idag var god nok. Vi spiller lidt for kedeligt fodbold, bolden bliver sparket mere tilbage end fremad.

Men har undret mig over hvorfor Danmark altid giver de startende nr. 1-11. I alle andre lande har de fast numre, det har Danmark dog også til slutrunder. Men synes da spillerne skal have faste numre.

willads
Reserveholdsspiller

« Svar #453: 01 Jun 2008, 21:04 »

De spiller virkelig kedelig og dårligt fodbold, det danske landshold. Det eneste, hvor de kan tage sig sammen er testkampe og det er frygteligt at se og høre på. 1-1 mod Holland og de er nogle af dem som er EM favoritter, Vi har også slået England og bla bla bla, de kan bare ikke når det gælder eller for at vende den lidt, det danske landshold kan ikke når modstanderen er opsatte på at vinde eller ikke skal spare stjerner eller spille skånefodbold, så de ikke får skader. Der skal ske store forandringer og det første er vel, at lade Morten Olsen gå. Han har ikke kunne opfylde sit job i 2 omgange og jeg mener bestemt ikke han skal have chancen for at mislykkedes en 3 gang!

ManUtd83
Manager

« Svar #454: 01 Jun 2008, 21:14 »

Savnede virkelig engagement i dag! Det er ligesom om spillerne ikke rigtig gider testkampe. Sådan noget med at ofre sig i nærkampe, løbe de ekstra meter og sådan noget er da fuldstændig glemt. Kan ikke forstå, at de ikke brænder noget mere for det. De skal da bevise at de skal spille på landsholdet fast!!!

Og hvorfor er testkampene en mulighed for at bruge så mange udskiftninger som overhovedet muligt! Det bliver noget rodet lort at se på, og hvorfor give debut til spillere der sandsynligvis ikke kommer til at spille de betydende kampe alligevel? Forstår det ikke!

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #455: 01 Jun 2008, 21:21 »

Savnede virkelig engagement i dag! Det er ligesom om spillerne ikke rigtig gider testkampe. Sådan noget med at ofre sig i nærkampe, løbe de ekstra meter og sådan noget er da fuldstændig glemt. Kan ikke forstå, at de ikke brænder noget mere for det. De skal da bevise at de skal spille på landsholdet fast!!!

Og hvorfor er testkampene en mulighed for at bruge så mange udskiftninger som overhovedet muligt! Det bliver noget rodet lort at se på, og hvorfor give debut til spillere der sandsynligvis ikke kommer til at spille de betydende kampe alligevel? Forstår det ikke!
Jeg tror spillerne er bange for at blive skadede, og dermed miste opstartsfasen til den kommende sæson. Samtidig er det vel kotume, at man ikke laver hjerneblødninger i disse kampe Smiley Men stadigvæk mangler der tænding, helt enig med dig.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #456: 01 Jun 2008, 21:22 »

Jeg forstår det heller ikke... Landsholdet er så lidt sammen, at de burde bruge enhver lejlighed på at blive spillet sammen, og så evt. teste folk som er lige omkring landsholdet, som f.eks. forsvarsspillere da vi har en del skader og mangler på de pladser for tiden. I stedet bliver der givet debut'er, bare for at give debut'er, og så hænger spillet slet ikke sammen. Og jeg kan heller ikke forstå hvor gejsten bliver af. At være udtaget til at være den bedste i hele Danmark til sin plads på banen, og så giver man ikke 110% hver gang? Det grænser til landsforræderi...

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #457: 01 Jun 2008, 21:52 »

Jeg synes egentlig, at resultatet var ok, det var tydeligt (og logisk) at dagens kamp blev brugt på at eksperimentere lidt, blandt andet en lidt ny formation, og faktisk også lidt ny måde at spille på i første halvleg, som også fungerede fint, og måske godt kunne bruges når det begynder at betyde noget. Der blev som sagt også eksperimenteret på venstrebacken, og der blev eksperimenteret lidt med et par nye spillere, hvor især Vingaard og Retov vel spillede sig tættere på også at blive udtaget, når det betyder noget.

Med så mange skader i holdets grundstamme, kan man ikke bruge sådan en kamp, til at spille spillerne sammen, selvom det helt sikkert var, hvad Morten Olsen helst ville have brugt kampen til, så derfor er det oplagt at eksperimentere lidt i stedet, og det synes jeg han gjorde fornuftigt. Måske var den dårlige præstation i anden halvleg også forårsaget af et eksperiment, for jeg synes faktisk at de slog meget over på at slå lange bolde i anden halvleg, frem for at spille boldbesiddende, og tålmodigt opbyggende, som de gjorde i første halvleg, så måske var det simpelthen ordren i pausen, at de skulle gå op og prøve at spille med lange bolde, for at se hvordan det fungerede, og ud fra resultatet at dømme, så er det ikke noget der vil blive brugt igen  Wink

Varmen har helt sikkert også spillet en rolle, der var, så vidt jeg kunne forstå, en ulidelig varme dernede, og under sådanne forhold kan jeg godt sætte mig ind i, at det kan være svært at ofre sig 110% i en ubetydelig venskabskamp, men derfra og til at præstere så lidt, som Rommedahl, Perez og Nordstrand gjorde, der er et stykke, deres præstationer var under al kritik. Rommedahl var tydeligvis totalt ligeglad med den kamp, sikkert fordi han var sikker på, at han også nok skulle få lov at starte inde næste gang, sådan en holdning bør efter min mening straffes. Det vidner om lidt af den samme slendrian, som Sepp i sin tid måtte gøre op med, da han startede som landstræner, og det ville klæde Morten Olsen, lige at vise især Rommedahl og Perez, hvem det er der bestemmer.

Resultatmæssigt lyder 1-1 mod Polen ikke af meget, men jeg synes helt sikkert at landsholdet fik meget positivt med fra den kamp, dels fik han afprøvet nogle taktiske ting, og dels fik han set hvad marginalspillerne stod for.

AMRDK
Gæst

« Svar #458: 01 Jun 2008, 21:59 »

Jeg tror vi går en ny tid imøde...
Vingaard har efterladt, efter min mening, et utroligt postivt aftryk & kan på den lange bane afløse Martin Jørgensen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #459: 02 Jul 2008, 13:19 »

Efter EM er vi faldet endnu 3 pladser ned ad FIFA's verdensrangliste, og ligger nu numer 36, det er den dårligste placering nogensinde (det skal dog ses i lyset af, at listen først blev oprettet umiddelbart efter vi blev Europamestre), men mon ikke vi går lysere tider imøde.

Jon Dahl er vendt tilbage til Feyenoord, og kan forhåbentlig der se frem til lidt mere spilletid, end han har fået de seneste år, det er jo ikke noget han har væltet sig i siden han forlod Milan.

Agger er kommet over sin skade, og kan forhåbentlig holde sig fri for flere af den slags.

Martin Laursen havde jo en fantastisk sæson i Villa sidste år, og man har vel lov at håbe, at han kan holde formen.

Krøldrup kan forhåbentlig få lidt mere spilletid i Fiorentina, hvor et hårdt kampprogram med Serie A og Champions League, måske kunne kaste lidt flere kampe i Krøldrups retning, når der skal spares kræfter, og så kan man jo bare håbe på, at han bider sig fast, og bliver den Serie A profil han i sin tid var da han spillede for Udinese.

Christian Poulsen så i venskabskampene før EM endelig ud til at finde sin gamle landsholdsform frem igen.

Leon Andreasen kan forhåbentlig holde fast i en plads i England.

Daniel Jensen har gjort det fint i Bremen sidste sæson, og kan forhåbentlig også snart vise lidt af det spil på landsholdet.

Bliver der gjort alvor af de mange rygter, der vil have Adebayor væk fra Arsenal, kan det blive Bendtners chance for en fast plads der.

Man kunne også håbe at Søren Larsen finder en ny arbejdsgiver i sommerpausen, og kommer til at spille kampe igen, så ville angrebet pludselig være dækket fint ind.

Thomas Sørensen finder sig forhåbentlig også snart en ny klub, så han igen kan komme til at spille fast, og dermed holde Jesper Christiansen langt væk fra en startplads på landsholdet.

På højrebacken ser det nu ud til, at der er et par stykker der kan se frem til at få sparket karrieren lidt igang igen, deribland, Lars Jacobsen (som dog mig bekendt endnu ikke har fundet sig en ny klub, men forhåbentlig finder en hvor han kan få fast spilletid) og Kasper Bøgelund.

På venstrebacken ser det dog stadig ikke alt for godt ud, men måske Mtiliga var et forsøg værd, han havde vist en ok sæson i Holland sidste år. Ellers kan man vel håbe på at Cagara snart blomster op, ellers må vi vel nøjes med Thomas Rasmussen, som er ok offensivt, men har nogle gevaldige mangler defensivt.

Kahlenberg kan forhåbentlig snart omsætte noget af al den tillid Morten Olsen efterhånden viser ham, til noget spil, der berettiger denne tillid.

Ellers kunne man håbe, at nogle af de unge, der på det seneste har fået chancen en gang imellem på landsholdet, kan styre deres udlandsambitioner lidt, og vente med at skifte, til de er sikre på at få spilletid, så tegner fremtiden for landsholdet faktisk slet ikke så skidt, som det så ud for bare nogle få måneder siden.

søgaard
Gæst

« Svar #460: 02 Jul 2008, 13:26 »

Meget enig i dit indlæg DNE, dog ville Michael Jacobsen være en mere oplagt bud på venstrebacken end Cagara og Mtilliga Smiley
Men det er dejligt, at se de ældre krafter på landsholdet finder klubber, hvor de kan få spilletid, og folk som har været landsholdsaktuelle kommer hjem, og får spilletid. Hvis folk som Søren Larsen, Thomas Sørensen, Krøldrup og måske en Kahlenberg, Martin Jørgensen, Christian Poulsen finder en klub, hvor de får fuld spilletid hver gang, så vil det begynde og se lyst ud for landsholdet, og så kunne vi måske kravle op mod top 15, hvor vi burde være Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #461: 02 Jul 2008, 13:36 »

Meget enig i dit indlæg DNE, dog ville Michael Jacobsen være en mere oplagt bud på venstrebacken end Cagara og Mtilliga Smiley
 Men det er dejligt, at se de ældre krafter på landsholdet finder klubber, hvor de kan få spilletid, og folk som har været landsholdsaktuelle kommer hjem, og får spilletid. Hvis folk som Søren Larsen, Thomas Sørensen, Krøldrup og måske en Kahlenberg, Martin Jørgensen, Christian Poulsen finder en klub, hvor de får fuld spilletid hver gang, så vil det begynde og se lyst ud for landsholdet, og så kunne vi måske kravle op mod top 15, hvor vi burde være Smiley

Helt enig, jeg ved ikke hvordan det kunne gå til, men glemte ham altså i farten  Wink

Ville dog stadig gerne se Mtiliga testet på pladsen også, om ikke for andet, så for at få lidt flere strenge at spille på, på netop den plads der har været vores største problem i meget lang tid.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #462: 02 Jul 2008, 13:40 »

Hvis i var Morten Olsen hvordan ville i så stille op? Smiley jeg spørg fordi mig og en ven har en lille diskution om hvordan det burde se ud

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

søgaard
Gæst

« Svar #463: 02 Jul 2008, 13:53 »

Helt enig, jeg ved ikke hvordan det kunne gå til, men glemte ham altså i farten  Wink

Ville dog stadig gerne se Mtiliga testet på pladsen også, om ikke for andet, så for at få lidt flere strenge at spille på, på netop den plads der har været vores største problem i meget lang tid.
Jeps.. for en Niclas Jensen er efter min mening alt for dårlig boldspiller til og være på landsholdet. En Mtilliga skal helt sikkert prøves på et tidspunkt, da venstrebacken er vores svage punkt (!) Dog synes jeg en Michael Jakobsen er foran i køen, da han har vist rigtig godt spil i foråret, og forsætter forhåbelige i efteråret. Ved dog ikke hvor god Mtilliga er, da det er begrænset, hvor mange kampe der bliver vist i fjernsynet med ham Wink Men hvad jeg har læst mig til, så er han helt sikkert en af fremtidens mænd.

blomvikings
Manager

« Svar #464: 02 Jul 2008, 13:55 »

Hvis i var Morten Olsen hvordan ville i så stille op? Smiley jeg spørg fordi mig og en ven har en lille diskution om hvordan det burde se ud

Jeg ville spille en: 4-1-2-2-1

MM: Thomas Sørensen

FV: Thomas Rasmussen
FH: Lars Jacobsen
FC: Daniel Agger
FC: Martin Laursen

MH: Martin Jørgensen
MV: Jesper Grønkjær
DM: Christian Poulsen
OMC: Thomas Kahlenberg
OMC: Kenneth Perez

BO: Nicklas Bendtner

Sider: 1 ... 29 30 [31] 32 33 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010