home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jul 2025, 20:35 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 484 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 331804 gange)
DNE
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #405: 13 Maj 2008, 18:24 »

Sidder lige og ser, at både Jakobsen og Enevoldsen er udtaget til U21 landsholdet, så det bliver i hvert fald ikke i denne omgang, de kommer med A-landsholdet...

Curth kom mig bekendt på benene igen igår, og spillede resten af kampen, så tror da ikke han er skadet, med mindre selvfølgelig der viste sig noget efter kampen? Men det er i og for sig irrelevant, eftersom det med stor sandsynlighed bliver to forsvarsspillere der bliver udtaget.

-LFC-
Manager

« Svar #406: 13 Maj 2008, 18:40 »

Morten Olsen er bare helt væk når det gælder landsholdsudtagelse r. Kortere og mere kontant kan det ikke siges. Wink

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #407: 13 Maj 2008, 19:01 »

For dælen der er mange kloge hoveder herinde når det kommer til landsholdsudtagelse r... Og her er endnu et Wink

Jeg kan ikke finde grund til decideret at brokke mig over hans udtagelser. Jovist både Michael Jakobsen og Enevoldsen kunne være spændende at se på landsholdet, men MO har altså udtalt at de her to landskampe skulle bruges mhp. VM kvalen. Nu er der så mange udlandsproffer der er skadet, så gælder det spillerne i næste geled.

Her er der mange om buddet. Bernburg og Vingaard som Curth og Olesen. Som det er nævnt af andre, er en førsteplads ikke lig med landsholdudtagelser, selvom det ofte self hænger sådan sammen. Til fordel for Bernburg og Vingaard kan siges, at de spiller på hold der spiller samme slags bold som MO gerne vil, altså teknisk.

Så er der sikkert en del, især AaB-fans der råber højt om, at så norsk spiller AaB heller ikke, og det gør I heller ikke, men EfB og FCN spiller altså teknisk bold, mens AaB spiller mere direkte a la FCK (Og så vil der sikkert være nogle der brokker sig over at der bliver udtaget FCK-spillere, men sådan er fodbold jo så dobbeltmoralsk Wink).

Swizz CataR
Manager

« Svar #408: 15 Maj 2008, 10:30 »

Er bare rigtig træt af morten olsen. Det dig før mig siger er selvfølgelig meget rigtigt.. Men det redder bare ikke Morten Olsen.. Vi er ikke kommet med til to slutrunder i træk, og ved godt at vi er et lille land, men hvis du ser på de hold vi taber til i kvalifikationerne er det hold der enten heller ikke har mange at tage af, eller også synes jeg bare at vi har flere og klart større profiler. Derfor synes jeg ikke at man kan være tilfreds med ham..

Altså Morten Olsen vil gerne spille teknisk, men synes det er forkert af ham at holde så hårdt fast i sin taktik, fordi når vi ikke er kommet med til to slutrunder nu så synes jeg man må tage det som et tegn på at vi enten ikke har spillerne, eller at vi simpelthen spiller på en måde der gør at spillerne spiller langt under niveau.. Her hælder jeg rigtig meget til den sidste af mulighederne.. Jeg synes han burde se lidt nyt på holdet og give nogle nye chancen, fordi de andre formår åbenbart ikke at kvalificasere sig. Det jeg siger er ikke at de spillere der er der nu, alle sammen, er får dårlige, men nogle af dem er og vi burde enten ændre på truppen eller ændre taktik..

Og det synes jeg ikke han formår..

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager

« Svar #409: 15 Maj 2008, 10:35 »

Mit bud på Landsholdet om 5 år :

--------------------Jesper Christiansen--------------------------
-Daniel Wass--Simon Kjær--Daniel Agger--Michael Jakobsen-
------------Leon Andreasen--Rasmus Wurtz--------------------
-Thomas Kahlenberg------------------------Kasper Lorentzen-
-------------Nicklas Bendtner---Martin Bernburg----------------

JKJ
Gæst

« Svar #410: 15 Maj 2008, 10:42 »

Med alt respekt så er det jo umuligt at spå om, det kommer jo bla an hvilken træner der er, hvor spillerne spiller eller om de sidder på bænken osv osv...

Men udover det så kan landsholdet ikke hidse mig op mere, jeg ser det bare som en kamp der skal overståes så vi kan komme tilbage til div turneringer...
Sålang tid MO bliver på posten har jeg ikke tænkt mig at ændre ved den holdning...

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #411: 15 Maj 2008, 12:12 »

Er bare rigtig træt af morten olsen. Det dig før mig siger er selvfølgelig meget rigtigt.. Men det redder bare ikke Morten Olsen.. Vi er ikke kommet med til to slutrunder i træk, og ved godt at vi er et lille land, men hvis du ser på de hold vi taber til i kvalifikationerne er det hold der enten heller ikke har mange at tage af, eller også synes jeg bare at vi har flere og klart større profiler. Derfor synes jeg ikke at man kan være tilfreds med ham..

Altså Morten Olsen vil gerne spille teknisk, men synes det er forkert af ham at holde så hårdt fast i sin taktik, fordi når vi ikke er kommet med til to slutrunder nu så synes jeg man må tage det som et tegn på at vi enten ikke har spillerne, eller at vi simpelthen spiller på en måde der gør at spillerne spiller langt under niveau.. Her hælder jeg rigtig meget til den sidste af mulighederne.. Jeg synes han burde se lidt nyt på holdet og give nogle nye chancen, fordi de andre formår åbenbart ikke at kvalificasere sig. Det jeg siger er ikke at de spillere der er der nu, alle sammen, er får dårlige, men nogle af dem er og vi burde enten ændre på truppen eller ændre taktik..

Og det synes jeg ikke han formår..

Jeg er uenig i din konklussion. Af de to muligheder du stiller op, synes jeg ikke der kan være megen tvivl om, at det er i første punkt, at landsholdets problem ligger. Jeg tror det er nogenlunde ligegyldigt hvor langt man så går tilbage i historiebøgerne, man finder ikke et så profilfattigt udvalg, eller bare et udvalg der er så fattigt på udlandsproffer, der får spilletid.

Pt har vi Martin Laursen, Christian Poulsen, Thomas Kahlenberg, Daniel Jensen og måske Daniel Agger, når han kommer over sine skadesproblemer, der spiller i udlandet, og rent faktisk får regelmæssig spilletid. Martin Laursen gør det godt, og jeg tvivler på, at et systemskifte vil ændre det til den ene eller anden side. Christian Poulsen har ikke spillet op til sit vanlige niveau på landsholdet, siden den famøse Sverigekamp. Kahlenberg og Jensen har aldrig rigtig præsteret på landsholdet, et systemskifte kunne måske ændre på det, men der er altså stadig 9 andre spillere der også skal præstere, og så mange topspillere har vi bare ikke. Daniel Agger er allerede blevet en af de vigtigste spillere på holdet, og han har i den grad været savnet mens han har været skadet, forhåbentligt kommer han sig over de problemer.

Vi skal ikke ret langt tilbage, før der var langt flere landsholdsspillere, der både spillede fast i deres udenlandske klubber og præsterede på højt niveau på landsholdet, sjovt nok begyndte det at tippe til den dårlige side, nogenlunde samtidig med at landsholdets resultater begyndte at svigte...

Jeg håber da i øvrigt ikke at Jesper Christiansen stadig er på landsholdet om 5 år, han har aldrig haft klassen til det, og han får den heller aldrig... Han bokser for meget til bolden, frem for at gribe den, og endnu værre, han tænker ikke så meget over, hvor han bokser den hen, så den havner ofte hos en modstander, og en farlig situation opstår. Forhåbentlig har Schmeichel, Stuhr-Ellegaard, Stenild eller et andet upcoming målmandstalent taget over til den tid.

JKJ
Gæst

« Svar #412: 20 Maj 2008, 12:35 »

Så er de sidste 3 mand udtaget, de 2 er helt fortjente synes jeg, MJ og Retov, de har spillet formidabbelt i denne her sæson... Men Beckmann igen, med alt respekt for hans talent er det da tåbeligt at tage ham med når man ser hvordan han spillede i den sidste landskamp, men igen det er nok også fordi jeg gerne vil have Curth med fremfor ham...

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #413: 20 Maj 2008, 12:50 »

Så er de sidste 3 mand udtaget, de 2 er helt fortjente synes jeg, MJ og Retov, de har spillet formidabbelt i denne her sæson... Men Beckmann igen, med alt respekt for hans talent er det da tåbeligt at tage ham med når man ser hvordan han spillede i den sidste landskamp, men igen det er nok også fordi jeg gerne vil have Curth med fremfor ham...
Thumbs Up

Mit bud paa en start 11'er med baenk:

MM: Jesper Christiansen (i mangel af bedre), (Thomas Soerensen)
FH: Lars Jacobsen (Brian Priske)
FV: Michael Jakobsen (Thomas Rasmussen), Michael Lumb i fremtiden.
FC: Daniel Agger (Per Kroeldrup)
FC: Martin Laursen (Michael Gravgaard)
CM (defensiv): Christian Poulsen (Thomas Augustinussen)
CM: Leon Andreasen (Mikkel Thygesen)
OMH: Jesper Gronkjaer (Thomas Kahlenberg)
OMV: Martin Joergensen (Simon Poulsen)
AC: Jon Dahl Tomasson (Jeppe Curth)
AC: Nicklas Bendtner (Morten 'Duncan' Rasmussen)

Andre: Kasper Schmeichel, Chris Soerensen, Ulrik Laursen, Kenneth Perez, Niki Zimling, Daniel Jensen, Peter Loevenkrands, Dennis Rommedahl, Martin Bernburg, Frank Kristensen

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Xavi_Hernandez
Reserveholdsspiller

« Svar #414: 20 Maj 2008, 12:57 »

Jesper C om 5 aar. Hvad med Kasper Schmeichel, Kevin Sturh Ellegaard?

Barcá - Més que un club

Josep Guardiola, Xavi Hernandez & Rafa Marquez

AGF - De hviiiiiie' fra Fredensvang

Diddlidoo, Fæjlhaber og Lumbinho!

Swizz CataR
Manager

« Svar #415: 20 Maj 2008, 13:21 »

Jesper C om 5 aar. Hvad med Kasper Schmeichel, Kevin Sturh Ellegaard?

Det er rigtigt, tænkte ikke lige så meget over fremtiden på den plads.. Så ja der håber jeg også der kommer andre, muligvis dine forslag eller Kenneth Stenild

owlsinthebag
Ynglingespiller

« Svar #416: 20 Maj 2008, 16:08 »

Jesper C på landsholdet om 5 år..... tvivlsomt

Més que un club

owlsinthebag
Ynglingespiller

« Svar #417: 20 Maj 2008, 16:11 »

Det er rigtigt, tænkte ikke lige så meget over fremtiden på den plads.. Så ja der håber jeg også der kommer andre, muligvis dine forslag eller Kenneth Stenild

Tror ikke Stenild for sin tid.. han er et stort talent, men frygter han kommer til at stå i skyggen af Schmeichel... desværre

Més que un club

Rooland
Manager

« Svar #418: 29 Maj 2008, 14:44 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84382

Jeg syntes det er dumt at rykke en spiller ind i startopstillingen, der næsten ikke har fået spilletid i sin klub og så enda på den forkerte position  Skuffet

Hvad syntes i ?

Jeg tror simpelthen ikke på Dansk sejr i aften. Jeg tror på Holland gerne lige vil vise, at de kan være med i de afgørende kampe til EM ved at vinde stort over Danmark  Ubeslutsom Jeg tror på et 4-2 eller 4-1 sejr til Holland.

MadsWiinther
Gæst

« Svar #419: 29 Maj 2008, 14:46 »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=84382

Jeg syntes det er dumt at rykke en spiller ind i startopstillingen, der næsten ikke har fået spilletid i sin klub og så enda på den forkerte position  Skuffet
Virker tåbeligt, men jeg havde i forvejen ikke stor fidus til Olsen. Danmark taber Græder

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010