home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1195 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276500 gange)
Nemeth
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold.
« Svar #390: 13 Maj 2008, 15:26 »

Blev Curth ikk skadet i kampen mod Fck ?

Og sys godt man kunne tage en som Marc Nygaard med, han har de kvaliteter jeg mener den øverste mand på vores landshold skal have Peace

Jonni
Reserveholdsspiller

« Svar #391: 13 Maj 2008, 15:31 »

Hvad med Søren Larsen? Hvad er der blevet af ham? Er han skadet?

sheriffen87
Landsholdsspiller

« Svar #392: 13 Maj 2008, 15:39 »

Søren Larsen får for lidt spilletid... Selvom det ik plejer a være en hindring er der i øjeblikket flere formstærke angribere  Smiley

dasmessi
Gæst

« Svar #393: 13 Maj 2008, 16:36 »

Hvorfor har Morten Olsen ikke fået det ind i sit hoved, at Mathias Zanka Jørgensen SKAL spille for det danske landshold?

Kazak
Ynglingespiller

« Svar #394: 13 Maj 2008, 16:37 »

a landsholdet

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #395: 13 Maj 2008, 16:38 »

Hvorfor har Morten Olsen ikke fået det ind i sit hoved, at Mathias Zanka Jørgensen SKAL spille for det danske landshold?

Nuttet forslag, men Zanka er ikke en gang blandt de bedste i Suppen. Han er vel kun i top20 af de bedste forsvarere i Suppen. Han laver stadig mange fejl, og skal godt nok spille en del mere,før han er klar! Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #396: 13 Maj 2008, 16:55 »

Jeg må indrømme, at jeg også er ved at finde det lidt spøjst, at der aldrig bliver plads til AaB'ere i truppen, jeg er ikke AaB fan, men selv jeg kan da se, at der trods alt er et par stykker, der har gjort sig fortjent til en plads.

Jeg gætter på, at Mtiliga måske kunne være et af de navne Morten Olsen hiver op af hatten (hvis han da ikke er skadet?). Morten Olsen har i hvert fald fået øje på ham, og eftersom han kun har en venstreback med i truppen, kunne det meget vel tænkes, at der skulle en mere med.

Den anden bliver nok desværre Gravgaard, han er ikke blandt mine yndlinge, og kommer det aldrig, men Morten Olsen ser altså et eller andet i ham. Personligt mener jeg ikke han kan bruges til ret meget andet, end at hive med frem på dødbolde, ud over det mener jeg ikke han er god nok fodboldspiller, til at berettige en plads på landsholdet. Det ville klæde holdet, at få Michael Jakobsen med i stedet.

Jeg tror i hvert fald, at begge spillere der bliver udtaget på mandag, vil være forsvarsspillere, eftersom der efter min mening mangler både en central og en venstreback i truppen, mens de andre kæder er dækket fornuftigt ind.

Manniche
Landsholdsspiller

« Svar #397: 13 Maj 2008, 16:59 »

Håber godt nok på at Enevoldsen kommer med !

Liverpool
- You'll never walk alone <3

Self. Alt for verdens rigeste freak  Thumbs Up

dasmessi
Gæst

« Svar #398: 13 Maj 2008, 17:02 »

Jeg må indrømme, at jeg også er ved at finde det lidt spøjst, at der aldrig bliver plads til AaB'ere i truppen, jeg er ikke AaB fan, men selv jeg kan da se, at der trods alt er et par stykker, der har gjort sig fortjent til en plads.

Jeg gætter på, at Mtiliga måske kunne være et af de navne Morten Olsen hiver op af hatten (hvis han da ikke er skadet?). Morten Olsen har i hvert fald fået øje på ham, og eftersom han kun har en venstreback med i truppen, kunne det meget vel tænkes, at der skulle en mere med.

Den anden bliver nok desværre Gravgaard, han er ikke blandt mine yndlinge, og kommer det aldrig, men Morten Olsen ser altså et eller andet i ham. Personligt mener jeg ikke han kan bruges til ret meget andet, end at hive med frem på dødbolde, ud over det mener jeg ikke han er god nok fodboldspiller, til at berettige en plads på landsholdet. Det ville klæde holdet, at få Michael Jakobsen med i stedet.

Jeg tror i hvert fald, at begge spillere der bliver udtaget på mandag, vil være forsvarsspillere, eftersom der efter min mening mangler både en central og en venstreback i truppen, mens de andre kæder er dækket fornuftigt ind.
Morten Olsen skal jo ikke udtage en eller 2 AABer bare fordi de er ved at vinde guld?

MLL
Manager

« Svar #399: 13 Maj 2008, 17:04 »

Morten Olsen skal jo ikke udtage en eller 2 AABer bare fordi de er ved at vinde guld?

Enig

Btw: Underligt at Retov ikke er med istedet for Thomas Kristensen.

Tilbage på FmF Opstemt

dasmessi
Gæst

« Svar #400: 13 Maj 2008, 17:07 »

Enig

Btw: Underligt at Retov ikke er med istedet for Thomas Kristensen.
Det undrer også mig en del, men på den anden side. Syntes bar han skal udtage begge?

Zone 43
Manager

« Svar #401: 13 Maj 2008, 17:09 »

Jeg tror ikke, at TK kommer til at få meget spilletid i de to kampe tbh, og det ville Retov heller ikke, hvis han blev udtaget. CP, DJ og LA er foran ham/dem, og det bliver nok også dem, som MO vælger..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #402: 13 Maj 2008, 17:23 »

Jeg er helt enig, jeg peger nu i øvrigt også kun på én AaB'er blandt de sidste to. Men han skal selvfølgelig udtage de bedste spillere, og der mener jeg ikke det er helt skudt ved siden af, at placere Michael Jakobsen blandt dem, når det nu, tilsyneladende er forsvarsspillere der mangler i truppen. Og faktum er i øvrigt, at der er flere AaB'ere, der gør det godt (hvis man lige ser bort fra 0-4 nederlaget i går).

Egentlig lidt sjovt, at det er mig, der skal sidde og spille djævlens advokat her, for har aldrig brudt mig synderligt om AaB, men har til gengæld altid haft stor tiltro til, at Morten Olsen er den bedste mand til landstrænerposten, og at han er den der bedst ved, hvem der er gode nok til landsholdet, og hvem der ikke er.

United-styrer
Gæst

« Svar #403: 13 Maj 2008, 17:25 »

Nej, han skal udtage én eller to AaB'ere, fordi de er gode nok. Det er Zanka til gengæld ikke. Sikke da et useriøst forslag.

Personligt mener jeg, at Michael Jakobsen og især Thomas Enevoldsen og Jeppe Curth kandiderer kraftigt til en plads på holdet, og når Martin Vingaard og Martin Bernburg udtages på bekostning af disse, er der noget, der ikke stemmer.

Og for lige at få det på det rene: Jeg holder bestemt ikke med AaB.

Cencur
Manager

« Svar #404: 13 Maj 2008, 17:43 »

Vingaard har holdt højt niveau i Esbjerg og gjorde det vist nok også ret godt den gang han var med ligalandsholdet, så det synes jeg er fortjent nok. Michael Jakobsen SKAL være én af de to der bliver udvalgt senere - Curth blev skadet i FCK kampen, mener jeg?

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010