home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 216 217 [218] Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 257475 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3255: 07 Jun 2018, 16:19 »

Enig!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3256: 10 Jun 2018, 01:17 »

Fin 2-0 sejr men hvor er det dog til tider godt nok jævnt kedeligt at kigge på...
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3257: 10 Jun 2018, 20:56 »

Fin 2-0 sejr men hvor er det dog til tider godt nok jævnt kedeligt at kigge på...

Hvis vi skal videre fra gruppen skal vi finde de sidste 10 % - Dalsgaard og Sisto skal hente mere end 25 % og Sistro skulle måske begynde at snøre hans sko for han satte IMO en en fod rigtigt i kampen mod Mexico Peace

Braitwait og Poulsen virker dog tændte og den energi får vi brug for.

Håber at VM bliver bedre end de sidste mange slut runder hvor jeg syntes spillet har været kedeligt og stereotypt
Logged

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3258: 10 Jun 2018, 21:56 »

Bare kyl Sisto på tribunen han er slet ikke hvor han skal være, der så alternativerne altså bedre ud.

bedre slutrunde end sidste mange VM, jeg tvivler desværre i stor stil Skuffet
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3259: 12 Jun 2018, 12:40 »

Hvis vi skal videre fra gruppen skal vi finde de sidste 10 % - Dalsgaard og Sisto skal hente mere end 25 % og Sistro skulle måske begynde at snøre hans sko for han satte IMO en en fod rigtigt i kampen mod Mexico Peace

Braitwait og Poulsen virker dog tændte og den energi får vi brug for.

Håber at VM bliver bedre end de sidste mange slut runder hvor jeg syntes spillet har været kedeligt og stereotypt

Jeg har altid godt kunne lide kombinationen af Braithwaite og Poulsen - Det giver power og fart, noget som jeg godt kan syntes vi engang imellem mangler. Jeg er lidt fan af direkte spil, og det tror jeg også folk som Eriksen og Jørgensen/Dolberg vil have godt af. Fart og power på kanterne trækker forsvaret lidt mere bredt, hvilket kan give mere plads centralt til spillere som Eriksen, eller hvem der nu bevæger sig ind i rummet.

Sisto kan bruges, men han er ramt på selvtilliden. Han forsøger på at gøre alt for meget, fremfor at holde det simpelt. Men hans drible evner er vigtige hvis vi møder et kompakt og velfunderet defensivt hold - hvilket jeg tror både Australien og til dels også Peru er. Peru har ikke tabt siden november 2016, og det gør man altså ikke mod hold som Brasilien og Argentina ved at være totalt offensive og åbne sig bagud.  Her er sisto vigtig fordi han kan sætte en mand af og derigennem åbne op. Det kan de førnævnte kanter også, men Sisto er bare bedre hvad det angår.

Jeg ved ikke hvad jeg forventer. Jeg har en forhåbning om at DK kan slå Peru og Australien, men jeg tror Peru bliver langt sværere end man lige går og tror. Godtnok var de ikke prangende i kvalifikationen, men man går ikke ubesejret siden nov 2016, uden at kunne spille solidt fodbold. Danmark skal spille op til deres bedste for at i min øjne være 'sikre' på at slå Peru, hvis man kan være sikker. Frankrig - ja bare vi ikke taber alt for stort. Australien aner jeg intet om, udover Aaron Mooy var ganske fin for Huddersfield i PL. Håber på at gå videre, men forbereder mig på en anden realitet
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3260: 12 Jun 2018, 19:54 »

Jeg har faktisk, oprigtigt store forventninger og ikke forhåbninger til vores landshold til dette VM.


Truppen har i mine øjne sjældent været mere "sammenspillet", ikke som på landsholdet, men rigtig mange af spillerne har spillet sammen op igennem U-landsholdene og det virker til at de har en rigtig god atmosfærer hinanden imellem!

Kampprogrammet giver mig også troen på at dette VM kan gå hen og bliver formidabelt med danske briller!
1. Kamp mod Peru kan spilles med ro og omtanke, som Boxx også nævner er de 9 ud af 10 kampe et defensivt men dygtigt omstillingshold og roen gør at vi kan åbne kampen langsomt og i vores tempo!
2. Kamp mod Australien som må regnes for et af VM's ringeste hold, kan med en sejr over Peru i bagagen spilles meget offensiv og give selvtillid til evt. rampe spillere - Vi skal blot slå dem med større cifre en Frankrig.
3. Kamp mod Frankrig kan vise sig at blive et nederlag - men jeg tror Åge vælger at spille efter uafgjort og tage 1. pladsen hvis alt overstående viser sig at blive sandt.

I fald at vi får 1. pladsen skal vi møde nummer 2 i gruppe D, her TROR jeg vi samler Argentina op, da de slet ikke har vist sig fra deres bedste side længe. Her tænker jeg på både nederlag til Nigeria og Spanien (6-1) - Dette var dog venskabskampe.
Det er dog den Pulje hvor jeg tror at alle har de bedste odds, for at gå videre.

Skulle det blive Argentina, er min overbevisning at vi slår dem 2-3 efter forlænget. Herfra må tingene gå deres gang, men jeg ville blive meget skuffet hvis ikke vi kommer i en Kvartfinale.
Desuden er dette en perfekt mulighed for at spiller drengene sammen til det kommende EM ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3261: 14 Jun 2018, 23:49 »

IMO er det iorden at forvente resultater af det Danske Landshold.

Kasper Schmeichel er en habil målmand, men han laver fejl og det har vi set i de seneste kamp.

Andreas Christensen og Simon Kjær er et god makkerpar og Christensen kan også bruge på en defensiv midtbane.

Eriksen er duracell kaninen en verdensklasse spiller.

Vores Offensiv er interessant - Braitwait har jeg sjældent set så energisk og Dolberg ligner en fyr der kan få sit gennembrud.

Vi vinder 3-0 mod Peru og vi saver Australien over med 4-0 - Så venter Frankrig som er en af mine favoritter og her tror jeg vi må nøjes med 1-1
Logged

YNWA

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3262: 16 Jun 2018, 20:10 »

 Opstemt Kasper Schmeichel wow en kamp, han var manden der reelt sikrede os sejren.

Peru overraske mig og jeg tror de kan gøre det svært for både Australien og Frankrig.

Nicolai Jørgensen virkede tung og sløv - kan ganske enkelt ikke se hvorfor han starter inde.

Nu handler det om at få AC på benene igen og så skal vores backs justere deres defensive arbejde hvor jeg især var skuffet over Dalsgaard.

3 point det er strålende også selvom vi ikke spillede den bedste kamp  Peace
Logged

YNWA

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3263: 21 Jun 2018, 20:41 »

Endnu en ringe ringe landskamp hvor sisto og Jørgensen igen igen er skandaløst ringe..
Logged


DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3264: 21 Jun 2018, 22:14 »

Endnu en ringe ringe landskamp hvor sisto og Jørgensen igen igen er skandaløst ringe..

Forstår ikke hvorfor vi ikke går op og presser Australien og får sat tempo - da vi kommer foran stopper vi med at spille aggressivt og at se en Sisto og Jørgensen idag var en prøvelse.

 
Logged

YNWA

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3265: 22 Jun 2018, 01:04 »

Jeg er faktisk mest skuffet over Eriksen - efter målet, er det som om han falder meget dybt ned i banen, næsten ned mellem Delaney og Schöne.
Ved ikke om det Åges taktik, men en spiller af hans format bør ikke trækkes så langt ned. Selvom han bliver mandsopdækket af 1-2 mand, så skal han frem og skabepladsen til resten af holdet.

Sisto spillede ikke en god kamp, og ligner en som burde snøre sine sko og få lidt selvtillid. Jørgensen skulle have byttet plads med Sisto og så kunne Corner have skiftet med Sisto - Jørgensen blev slet ikke fodret nok og det han viste med sit oplæg til Eriksen, er jo det kan er bedst til - det uforudsigelige.

Tror vi går videre fra gruppen, da Peru nok slår Australien som pt. kun har scoret på straffe.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sider: 1 ... 216 217 [218] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010