home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1166 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275898 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3090: 22 Maj 2014, 22:09 »

Scorer på sine chancer og forsvar, er en del af spillet, det er DK så elendig til at de ikke engang kan slå Ungarn.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #3091: 22 Maj 2014, 23:04 »

Forsvaret sejlede ganske vist, i stor grad endda, men vi spillede noget rigtig flot fodbold. Fuldstændig vanvittigt at vi ikke scorer mere end 2 mål, Ungarn ligner et miniput-hold, der dog scorer på begge deres chancer. Synes det ser lovende ud til Sverige kampen, men et skuffende resultat.
Midtbanen er god.
Angrebet, forsvaret og målmanden mangler MEGET kvalitet. Ind med Bendtner og Schmeichel, ud med Agger og Morten Olsen!
« Seneste Redigering: 22 Maj 2014, 23:06 af Messi1987 » Logged

Nodiem
Blogmester

« Svar #3092: 22 Maj 2014, 23:20 »

Kan ikke lige se hvor Agger fejler ? - umiddelbart ophæver Ahlmann offsiden på det først mål ( og manden er ny og ung, fred være med det)
det andet mål er igen Ahlmann der ikke kommer først på med hovedet og forsøger med en fod istedet - gør man ikke i international fodbold, den går måske i suppen.

Målmand kan man diskutere, en 1v1 er altid i angribers favør samt et indlægge mellem forsvar og målmand, ligger hos forsvarer hvis ikke målmand kan nå ud i den - Andersen har mange gode spilgivende afleveringer.

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #3093: 23 Maj 2014, 00:48 »

Handler ikke kun om den ene kamp i går.

Kjær og Agger fungerer ikke sammen og da Kjær er årets forsvarsspiller i Frankrig og Agger er udskifter i Liverpool, ja så er det Kjær som skal havde en makker han passer sammen med.

Schmeichel er langt bedre, faktisk klart den bedste målmand i den næstbedste række i England, en liga der er langt bedre end superligaen. Alt imens Andersen hele tiden skifter ny klub, da ingen vil havde ham som første valg.

Dennislauridsen
Landsholdsspiller

« Svar #3094: 23 Maj 2014, 01:06 »

Kjær og Agger fungerer ikke sammen og da Kjær er årets forsvarsspiller i Frankrig og Agger er udskifter i Liverpool, ja så er det Kjær som skal havde en makker han passer sammen med.

Schmeichel er langt bedre, faktisk klart den bedste målmand i den næstbedste række i England, en liga der er langt bedre end superligaen. Alt imens Andersen hele tiden skifter ny klub, da ingen vil havde ham som første valg.

Sagde du også Daniel Agger skulle have ny makker da Simon Kjær ikke fik spilletid i hans gamle klub?Huh
du kan ikke give et ordenligt argument. fordi Agger er blevet 3 valg i Liverpool er han da stadig Danmarks bedste i forsvaret.

H A L A   M A D R I D!

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3095: 23 Maj 2014, 07:38 »

Der er også en vidt forskellighed i Aggers og Kjærs forsvarsspil.

Kjær er dygtig i duellerne. Han er fysisk god og tager mange rigtige beslutninger når han skal duellere med en modstander. Derfor ser man ham også pakke modstandere sammen, når han er på sit topniveau og skal ind i direkte dueller. Forventer en bedre præstation fra ham på Onsdag.

Agger er en boldspillende forsvarsspiller. Han er god med bolden og vil derfor se langt bedre ud i sådanne kampe hvor modstanderen trækker sig, end Kjær. Agger er det jeg vil kalde en klasse forsvarsspiller. Han har det mentale på plads, og er dygtig i sine indgreb. Desuden kan han agere spilstation i det opbyggende spil. Forstår heller ikke hvorfor Liverpool vil af med ham.

Det vi manglede i går var mere fleksibilitet i bagkæden i førte halvleg. Bjelland er mere en kopi af Agger end af Kjær, givet han også er god i det opbyggende spil. Derfor når man ser disse to på banen, er der basis for boldbesiddelse og godt opspil fra bagkæden, som er nødvendigt når modstanderen pakker sig sammen. Det så vi i anden halvleg mod Ungarn.

Der mangler dog noget afstemning. Men det er et nyt system de skal spille og de har ikke spillet sammen i lang tid. Det kræver lidt arbejde, men jeg er sikker på at de nok skal få det sat sammen!

kigger vi på Målmændene, vil jeg give Messi ret. Jeg kan ikke se den store lighed i Stephan Andersen og Kasper Schmeichel. Jeg syntes helt klart at Schmeichel er den bedre målmand. Han har bevist det med store præstationer i England, hvor fast spilletid og oprykning vidner om kvalitet. Knægten er 26 (eller deromkring) og der er masser af fremtid og potentiale i Schmeichel. Jeg syntes det er på tide at give ham det mål fast, da han er det bedste Danmark mellem stængerne.

Ellers en opløftende præstation. Givet det nye system var der småfejl, men de spillede friskt til i anden halvleg. Danmark skulle have vundet, men sådan er det nu engang. Der er mange positive ting man kan med, specielt vores offensiv fungere godt! Håber Morten Olsen bliver ved med at finpudse denne taktik så den kan blive endnu bedre!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Batigol
Manager

« Svar #3096: 23 Maj 2014, 08:33 »

Ind med Bendtner ...

Well. Det er svært at få øje på den røde tråd i din måde at argumentere på. Men, okay. Det er retfærdigvis også en alvorlig overdrivelse at påstå at dine indlæg har noget som helst med argumentation at gøre. Det er vel nærmere en række tilfældige ord i en helt og aldeles vilkårlig rækkefølge, hvor målet øjensynligt er at fremprovokere en eller anden form for reaktion, antageligvis helst en negativ, hos resten af sidens brugere. Det er egentlig en reaktion jeg gerne vil søge at undgå at komme med, men lige her vil jeg dog ikke desto mindre tillade mig at gøre en undtagelse, når nu der er tale om en decideret selvmodsigelse, idet du det ene øjeblik forlanger at få Bendtner på banen, og det næste øjeblik forlanger at få Agger af banen, fordi han, ifølge dit udsagn, ikke får nok spilletid i Liverpool. Var der nogen der sagde 'Goddag mand økseskaft'? For ellers gør jeg det i hvert fald lige: 'Goddag mand økseskaft'.

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nodiem
Blogmester

« Svar #3097: 23 Maj 2014, 10:51 »

kigger vi på Målmændene, vil jeg give Messi ret. Jeg kan ikke se den store lighed i Stephan Andersen og Kasper Schmeichel. Jeg syntes helt klart at Schmeichel er den bedre målmand. Han har bevist det med store præstationer i England, hvor fast spilletid og oprykning vidner om kvalitet. Knægten er 26 (eller deromkring) og der er masser af fremtid og potentiale i Schmeichel. Jeg syntes det er på tide at give ham det mål fast, da han er det bedste Danmark mellem stængerne.

Valget af målmand kan nu give mening - selvom på papiret at Kasper står som den bedste målmand, har han trods alt spillet RIGTIG mange hårde kampe på Leicester i denne sæson, og han kan ligesom Pierre-Emil Højbjerg være ramt af metaltræthed

Derudover kræver det jo at Olsen synes Kasper fungerer med det hold/forsvar der stilles med, og har Andersen vist til træning at det gør han bedre og hvis han bare performer lidt bedre - så er det jo et simpelt valg for Olsen

dertil kommer det, at det jo er en venskabskamp og der skal kigges lidt på hvilke muligheder vi har i lille DK.
så det er på sin plads i min optik at prøve ham af - han er/var jo en dygtig målmand da han var fast spiller i f.eks. brøndby (jeg er selv inkarneret FCK fan)

anders100
Landsholdsspiller

« Svar #3098: 23 Maj 2014, 12:51 »

Man kan også argumentere for, at Agger har præsteret laaaaangt bedre på landsholdet, og er klasser bedre end Simon Kjær i stort set samtlige kampe. At Kjær gør det godt på klubplan er godt for ham, men på landsholdet er Agger klasser over ham. Uden overdrivelse.

Liverpool F.C

KentBrylle
Ynglingespiller

« Svar #3099: 23 Maj 2014, 13:40 »

Valget af målmand kan nu give mening - selvom på papiret at Kasper står som den bedste målmand, har han trods alt spillet RIGTIG mange hårde kampe på Leicester i denne sæson, og han kan ligesom Pierre-Emil Højbjerg være ramt af metaltræthed

Derudover kræver det jo at Olsen synes Kasper fungerer med det hold/forsvar der stilles med, og har Andersen vist til træning at det gør han bedre og hvis han bare performer lidt bedre - så er det jo et simpelt valg for Olsen

dertil kommer det, at det jo er en venskabskamp og der skal kigges lidt på hvilke muligheder vi har i lille DK.
så det er på sin plads i min optik at prøve ham af - han er/var jo en dygtig målmand da han var fast spiller i f.eks. brøndby (jeg er selv inkarneret FCK fan)
Stephan Andersen er da hamrende elendig... Det er svært at finde en større smørhandske og dropmaskine. Kasper Schmeichel har spillet en suveræn sæson i Leicester, mens Stephan Andersen de sidste par år er blevet væltet af pinden i 2 ud af 3 bundklubber. I Brøndby endte Michael Tørnes jo også med at slå ham af os så blev han smidt til udlandet endnu en gang - for at ende på bænken.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Nodiem
Blogmester

« Svar #3100: 23 Maj 2014, 13:48 »

Siger ikke Andersen er bedre end Kasper - men hvis ikke en spiller er forenlig med træneres taktik eller har forståelse for sit forsvar og spilstil så kan en målmand der gør det exceptionel på sit klubhold ikke altid være foretrukket på landsholdet - desuden tror jeg Kasper kommer til at stå fast når han er fit.

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #3101: 28 Maj 2014, 21:07 »

Utroligt man kan være så elendig til at få bolden i kassen Ubeslutsom

ptrN
Manager

« Svar #3102: 28 Maj 2014, 21:09 »

Utroligt man kan være så elendig til at få bolden i kassen Ubeslutsom
Det er jo klart når man bruger Bvejfvaite.

welbz is dat guy

Gungner
Gæst

« Svar #3103: 28 Maj 2014, 22:06 »

Og så scorer han, men får ikke målet... stakkels mand Tunge

DeBuur
Manager

« Svar #3104: 28 Maj 2014, 22:13 »

Og så scorer han, men får ikke målet... stakkels mand Tunge

Livet er smukt og dejligt uretfærdig.... men han når vel at blive vores rednings mand scorer et mål som bliver ham frastjålet og tager det træk der medfører et straffespark som reelt giver os sejren... hvad mere kan man forlange af Braitwait...... Wink

YNWA

Sider: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010