home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 249 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275963 gange)
vikt0731
Ynglingespiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3075: 12 Dec 2013, 18:36 »

Mener bare at Bendtner er alt for stille stående, og kedelig  Cool
Braithwaite ville bare gøre Eriksen så meget bedre, med alle hans løb og han er meget målfarlig  Smiley

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3076: 12 Dec 2013, 19:32 »

Jeg havde også håbet lidt på, at man ville have benyttet lejligheden til at skifte Morten Olsen ud. Ikke så meget fordi han er stiv og gammeldags i det, for det synes jeg faktisk ikke han er. Jeg synes derimod den seneste kvalifikation har vist en ny og lidt febrilsk Morten Olsen, som har skiftet alt for meget på holdet, og skiftet alt for meget på rollerne til de etablerede spillere også. Den slags skal afspejle sig på spillet.

Men omvendt så lod han også til selv at være kommet til samme konklussion ved de seneste par kampe, hvor han har vægtet kontinuiteten højere end eksperimenterne. Det kombineret med, at spillerne og staben også ønskede, at han forlængede, gør at forlængelsen trods alt kan forsvares.

Til gengæld vil jeg også håbe, at snoren er tilpas kort til, at hvis næste kvalifikation starter som den seneste, så er man klar til en hurtig udskiftning på posten.

Men ja, når man har låst sig fast på, at man VIL have en Dansk landstræner, så er Morten Olsen den eneste reelle mulighed. De øvrige alternativer når ham ikke til sokkeholderne (Laudrup inklusive).

Jeg håber dog under alle omstændigheder, at Peter Bonde bliver sparket ud. Han giver tydeligvis slet ikke det Morten Olsen det modspil, som en træner har brug for. Her kunne man eventuelt kigge lidt på nogle af de Danskere man havde inde i overvejelserne som Morten Olsens afløser. Så er der måske lidt større chance for, at de er klar til at tage over om to år.

Newton Heath
Manager

« Svar #3077: 23 Feb 2014, 13:09 »

GRUPPE I
Portugal
Danmark
Serbien
Albanien
Armenien

Er virkelig træt af den her gruppe. Dels fordi vi ramte femholds-gruppen, og dels fordi, at jeg ikke føler mig specielt glad for holdene, der ellers kom op ad bowlen.

Portugal har vi ok erfaringer med, men ville fandeme være dejligt med lidt forandring i stedet for altid at trække dem, og derudover kan Serbien blive et uheldigt bekendtskab. De er svære at blive kloge på, for indimellem sejler de, og andre gange spiller de fremragende, men under alle omstændigheder et ubehageligt hold at trække, når fodboldretarderede nationer som Norge og Slovakiet var i samme lag. Albanien kan blive grumme nede i Tirana, og Armenien var nok det bedste hold i deres lag, så det er jo typisk.

Jeg er evig pessimist når det kommer til det danske landshold, og selvom vi på papiret bør kunne klare det, så tro jeg ikke vi når til Frankrig i 2016.

DeBuur
Manager

« Svar #3078: 23 Feb 2014, 13:29 »

GRUPPE I
Portugal
Danmark
Serbien
Albanien
Armenien

Er virkelig træt af den her gruppe. Dels fordi vi ramte femholds-gruppen, og dels fordi, at jeg ikke føler mig specielt glad for holdene, der ellers kom op ad bowlen.

Portugal har vi ok erfaringer med, men ville fandeme være dejligt med lidt forandring i stedet for altid at trække dem, og derudover kan Serbien blive et uheldigt bekendtskab. De er svære at blive kloge på, for indimellem sejler de, og andre gange spiller de fremragende, men under alle omstændigheder et ubehageligt hold at trække, når fodboldretarderede nationer som Norge og Slovakiet var i samme lag. Albanien kan blive grumme nede i Tirana, og Armenien var nok det bedste hold i deres lag, så det er jo typisk.

Jeg er evig pessimist når det kommer til det danske landshold, og selvom vi på papiret bør kunne klare det, så tro jeg ikke vi når til Frankrig i 2016.

Personligt havde jeg håbet på England som modstander - ikke fordi vi har let ved at slå dem men fordi det er England.

Portugal er ikke et hold der er på vej frem - de har defensive mangler og kommer de skidt fra start så har de dårlig moral.

Albanien er ikke et hold vi skal frygte jeg tror vi henter minimum 4 point mod dem - Serbien skal vi bare spille lige op med og Armenien tror jeg spillede deres livs kamp i parken hvor vi spillede en af de dårligste - vi henter 6 point mod Armenien og vi skal bare blive nr 1 eller 2 i puljen og så står den på EM i Frankrig - jeg tror 100 % på det - Vi fejler ikke denne gang  Opstemt

YNWA

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #3079: 23 Feb 2014, 13:33 »

Personligt havde jeg håbet på England som modstander - ikke fordi vi har let ved at slå dem men fordi det er England.

Portugal er ikke et hold der er på vej frem - de har defensive mangler og kommer de skidt fra start så har de dårlig moral.

Albanien er ikke et hold vi skal frygte jeg tror vi henter minimum 4 point mod dem - Serbien skal vi bare spille lige op med og Armenien tror jeg spillede deres livs kamp i parken hvor vi spillede en af de dårligste - vi henter 6 point mod Armenien og vi skal bare blive nr 1 eller 2 i puljen og så står den på EM i Frankrig - jeg tror 100 % på det - Vi fejler ikke denne gang  Opstemt

Har også stor tro på det, mener dog at vi SKAL have 6 point mod Albanien, alt andet er uacceptabelt.
Tror faktisk godt at portugal kunne gå hen og knække som du snakker om, og måske det blev Danmark Serbien som 1 og 2, det ville hvertfald fryde mig Opstemt

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Spardle
Landsholdsspiller

« Svar #3080: 23 Feb 2014, 14:07 »

Tror squ det kan blive en tæt pulje.
Portugal bliver sikker 1'er. Selvom de har problemer imod DK, tvivler jeg på de får det imod de andre hold.
Armenien er meget svingende, og hvis Mkhitaryan rammer dagen, så kan de går hen og drille alle hold, selv Portugal.
Serbien er et ungt hold i fremdrift, og de kommer til at præsterer bedre under EM-Kvalen end de gjorde til VM-Kvalen.
Albanien bør blive en sikker 5'er.

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst

« Svar #3081: 23 Feb 2014, 14:48 »

Svær pulje - vi går ikke videre hvis vi spiller på samme niveau som til sidste kvalifikation. Forhåbentlig er bundniveauet højere denne gang. Vi kan tabe til stort set alle hold i vores gruppe på en dårlig dag.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #3082: 25 Feb 2014, 09:06 »

Umiddelbart synes jeg ikke puljen er den største hurdle i forhold til kvalifikationen. Fortsætter Morten Olsen den lidt febrilske famlen rundt i udtagelser og taktiske roller, så bliver det svært - Her kunne jeg godt have tænkt mig, at man havde skiftet Bonde ud, da man havde chancen, da han tydeligvis ikke kan byde ind med nye ideer, når Morten Olsens ideer ikke fungerer.

Men finder Morten Olsen tilbage til den en mere selvsikker og konsekvent tro på sin filosofi, så har vi alle chancer for at komme til Frankrig i 2016. Portugal har vi haft godt styr på, så dem kan vi, med lidt kontinuitet på holdet, godt slå. Serbien, Armenien og Albanien kan være farlige, men igen kan de kampe sagtens vindes, hvis man får lidt ro og kontinuitet på holdet og taktikken igen.

De første par kampe kommer til at blive afgørende. Det er altafgørende at vi kommer godt fra start denne gang, så både holdet og Morten Olsen kan få lidt tro på tingene igen.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #3083: 22 Maj 2014, 20:30 »

er nok ikke den eneste der sidder og ser det danske landshold i aften Smiley

Trøjerne har umiddelbart ikke ret meget med det danske flag at gøre, som tidligere, men føj hvor er de lækre i min optik!

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sirstaal
Førsteholdsspiller

« Svar #3084: 22 Maj 2014, 20:38 »

er nok ikke den eneste der sidder og ser det danske landshold i aften Smiley

Trøjerne har umiddelbart ikke ret meget med det danske flag at gøre, som tidligere, men føj hvor er de lækre i min optik!

Synes også de er røv fede!

”Den, der opgiver at blive bedre, ophører med at være god”.

Drejer
Lilleputspiller
*

« Svar #3085: 22 Maj 2014, 21:21 »

Kom nu med Pierre.

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #3086: 22 Maj 2014, 21:36 »

Har ikke set de første 45 minutter, men kæft vi spiller godt indtil videre, især Eriksen viser bare hvor klasse han er!

Messi1987
Landsholdsspiller

« Svar #3087: 22 Maj 2014, 21:50 »

DK spiller dårligt. Forsvaret sejler og de skal bruge 87 kæmpe chancer for at scorer et mål.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2014, 21:53 af Messi1987 » Logged

HansenLFC
Gæst

« Svar #3088: 22 Maj 2014, 21:52 »

Synes DK spiller dårligt. Forsvaret sejre og de skal bruge 87 kæmpe chancer for at scorer et mål.

Det hænger jo ikke sammen. Hvordan kan man spille dårligt og have mindst 174 afslutninger? Du er jo helt væk!

Naustratze
Gæst

« Svar #3089: 22 Maj 2014, 22:08 »

Forsvaret sejlede ganske vist, i stor grad endda, men vi spillede noget rigtig flot fodbold. Fuldstændig vanvittigt at vi ikke scorer mere end 2 mål, Ungarn ligner et miniput-hold, der dog scorer på begge deres chancer. Synes det ser lovende ud til Sverige kampen, men et skuffende resultat.

Sider: 1 ... 204 205 [206] 207 208 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010