home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 986 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 275941 gange)
hamderspiller
Førsteholdsspiller

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #3060: 14 Okt 2013, 22:05 »

Unfair fra Fifa.. Mener at alle lande der er nummer 2 skal med til playoff. Det er da ikke fair, og faktisk var vi i en svær gruppe med Tjekkiet og Italien og nogenlunde bulgarien Skuffet

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Naustratze
Gæst

« Svar #3061: 14 Okt 2013, 22:07 »

Ikke så meget at gøre når der er 9 grupper, hvordan ville du få det til at gå op?

hamderspiller
Førsteholdsspiller

« Svar #3062: 14 Okt 2013, 22:46 »

Jaaa, men det er stadig unfair Smiley

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

Strandby
Landsholdsspiller

« Svar #3063: 14 Okt 2013, 23:38 »

Jaaa, men det er stadig unfair Smiley

Du syntes jo kun det er unfair pga. det er Danmark..

Hvis nu det havde været Italien havde du jo været ligeglad?

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Birkedahl
Landsholdsspiller

« Svar #3064: 15 Okt 2013, 00:01 »

Du syntes jo kun det er unfair pga. det er Danmark..

Hvis nu det havde været Italien havde du jo været ligeglad?
Der må jeg være enig med hamderspiller. Det ville stadig være et latterligt system hvis det var gået ud over Italien, eller enhver anden nation.

Der er 53 hold der kæmper om pladserne. Hvorfor ikke bare lave 8 grupper. 3 med 6 hold, og 5 med 7 hold...

Veni, vidi, vici

Fitzpatrick
Førsteholdsspiller

« Svar #3065: 15 Okt 2013, 04:52 »

Der må jeg være enig med hamderspiller. Det ville stadig være et latterligt system hvis det var gået ud over Italien, eller enhver anden nation.

Der er 53 hold der kæmper om pladserne. Hvorfor ikke bare lave 8 grupper. 3 med 6 hold, og 5 med 7 hold...

Temmelig elementært. Ved en sådan struktur er der langt større risiko for at nogle af de store lande falder igennem. FIFA har før bevist at de vil gå til ekstreme længder for at få de store nationer med. De kunne passende tage sig sammen og fjerne en plads hos Asien og/eller Afrika og fortælle dem, at vil de have pladsen tilbage, så må de bevise hvorfor de skal have den i stedet for blot at få den foræret.

Build Me Up Buttercup!

Zone 43
Manager

« Svar #3066: 15 Okt 2013, 23:22 »

Nu stopper Jim Stjerne jo til nytår. Måske han har tænkt sig at lade sin afløser om at afgøre, hvem der skal tage over efter Morten Olsen.

Ingen tvivl om at det vil være det smarteste. Jeg frygter dog bare lidt, at hans afskedsgave bliver en ny kontrakt til MO. Til gengæld synes jeg det vil være ganske fint, jo længere tid en ny landstræner kan før EM-kval'en. Der venter vel en 5+ kampe, foruden ligalandsholdsturen i januar.

Fin pligtsejr at slutte en forfærdelig kvalifikation af på.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Zone 43
Manager

« Svar #3067: 12 Dec 2013, 14:07 »

http://www.dbu.dk/Nyheder/2013/December/morten_olsen_fortsaetter
Intet nyt under solen. To laaaaange år venter.

Græder

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #3068: 12 Dec 2013, 14:23 »

Jeg tillader mig lige at gengive mit indlæg fra Facebook om sagen:

Morten Olsen er uomtvisteligt en yderst kompetent træner, men jeg savner også klart noget fornyelse. Vi skal have noget nyt blod ind på det danske landshold i form af en udenlandsk træner, da der ikke er nogle kompetente alternativer med dansk pas.

Jeg forstår ærligt talt ikke, hvorfor DBU tilrettelægger en så principfast og indskrænket måde at vælge en landstræner på. Når man stædigt fastholder, at det skal være en dansker, så har man jo allerede låst sig på Morten Olsen. Troels Bech har i min optik en meget tilsvarende filosofi og agenda i forhold til, hvordan fodboldspillet skal praktiseres. Det var sikkert også af den årsag, han kandiderede til jobbet, men han spillede sig vel ud af ræset efter hans miserable forårssæson med OB. Det er næsten den samme historie med Kasper Hjulmand i forhold til filosofien og troen på possession-fodbold. Jeg tror dog bare ikke, at Jim Stjerne turde tage chancen med ham, fordi han har så minimal en erfaring.

Endeligt kan man også diskutere, hvorvidt en mand som Jim Stjerne, der snart er fortid i DBU-kulissen, skal have lov til at udvælge den træner, der for fremtiden skal bære det danske fodboldlandshold frem. Hvor meget har Claus Bretton-Meyer været med inde over den beslutning? Det er trods alt ham, der skal arbejde sammen med landstræneren, og det er vel ret fundamentalt, at der er et godt sammenspil mellem landstræneren og den administrerende direktør, der skal fastsætte den strategiske linje i DBU. Jeg er dog godt klar over, at Bretton-Meyer ikke er specielt indsigtsfuld i det fodboldfaglige, men så er spørgsmålet vel også, om man han valgt den rette mand til den post.

Angel3DG
Førsteholdsspiller

« Svar #3069: 12 Dec 2013, 14:36 »

Føj hvor er jeg skuffet over at de har forlænget med Morten Olsen Skuffet
Havde håber på at man kunne ha fundet en udenlandsk træner i stedet -.- 

Danmark - Brøndby <3
England - Liverpool <3

Anfield Road
Manager

« Svar #3070: 12 Dec 2013, 14:38 »

Bliver du ikke slagtet for den på FB, DN? Hver eneste gang man skriver et indlæg på mere end 3 linjer på fjæsbogen, så komer gud og hver mand efter en og beder en "slappe af" Tunge

Men synes egentlig det virker som en oplagt løsning. Ser ikke alternativet desværre, så synes faktisk det er ok. Vi er måske blevet lidt for låste hen over kval til WC14, men vi har så også lidt lidt under at vores angribere har været uskarpe som bare pokker. Host, host *Hvem sagde Nicklas Pedersen* host, host. Man kan så snakke om, hvorvidt det er tid til at fornye sig, men i det store og hele en udmærket løsning.
« Seneste Redigering: 12 Dec 2013, 14:40 af Anfield Road » Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Zone 43
Manager

« Svar #3071: 12 Dec 2013, 15:13 »

Slap af, AR. Peace

Svært at være uenig i DNs skriv, det er spot on. Olsen er dygtig, ja, men hans tilgang til spillet virker alt for 'gammelt' og låst, hvorfor der sjælendt kommer de store, flotte sejre, som vi ellers har kvalitet nok til at få, og også at kvalificere sig til slutrunderne. Tag bare en som Eriksen, som har blomstret de sidste 1-1½ år på klubplan, mens der har været langt imellem disse på landsholdet.

Nyt blod og nye øjne udefra ville have været at foretrække, også med henblik på at der er kuld af unge, talentfulde spillere på trapperne til at få deres gennembrud.

- Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #3072: 12 Dec 2013, 16:12 »

Ubeslutsom havde frygtet at Morten Olsen ville blive forlænget og havde håbet at vi fik en Hollansk træner som kunne føre os videre og give landsholdet den fornyelse jeg gerne ville se.

Men.. Morten olsen er bestemt ikke en ringe træner og jeg tror ikke DBU kan finde en der arbejder mere målrettet og seriøst en Morten Olsen. jeg håber nu at vi ser et nyt landshold som bygges om om spillere som:

Kasper Schmeichel, Agger , Okore, Bjelland, Kjær brødrene Ankersen fra Esbjerg, Bendtner, Eriksen, Fischer og en Emil Højbjeg.

Vi har desuden Lukas Andersen og en Nicolai Bøjlesen i Ajax som hvis de hæver deres niveau lidt også kan blive en fast del af landsholdet inden for de næste par år.

Der er altså materiale til at få os til de næste slutrunder og jeg tro vi har et kanon hold til VM 2018 Thumbs Up

YNWA

vikt0731
Ynglingespiller

« Svar #3073: 12 Dec 2013, 17:23 »

Vil nu hellere se landsholdet bygget op af Braithwaite end jeg vil se det af Bendtner.
Tror at Braithwaite og Eriksen ville have et fantastisk samarbejde, hvis man lagde ham på toppen, med alle hans dybde løb  Thumbs Up

Svartovich
Gæst

« Svar #3074: 12 Dec 2013, 18:02 »

Jeg vil nu hellere have Bendtner end Braithwaite på toppen. Uden tvivl. Smiley

Sider: 1 ... 203 204 [205] 206 207 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010