home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1240 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276604 gange)
plutonium
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2760: 16 Okt 2012, 23:24 »

Ja, det er jo også en katastrofe at mangle Mtiliga crazy

Ikke at vi har et utal af venstre backs, men har aldrig set lyset i ham. Så ikke det store tab.

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

verdenskrig
Manager

« Svar #2761: 16 Okt 2012, 23:30 »

Gal hvor kan jeg ikke være mere ligeglad.. Hans problem ikke landsholdet Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ariana Grande
Manager

« Svar #2762: 16 Okt 2012, 23:31 »

Mtiliga ville ikke gå på banen eftersom Poulsen i første omgang vare foretrukken i stedet for ham.
Derfor nægtede han i omklædningsrummet at gå på banen, hvorefter han blev bortvist.

Morten siger han IKKE kommer til at spille for landsholdet igen.

Anfield Road
Manager

« Svar #2763: 16 Okt 2012, 23:32 »

Gal hvor kan jeg ikke være mere ligeglad.. Hans problem ikke landsholdet Opstemt

Ikke det store kvalitetsmæssige tab. På ingen måde. Men det er da et problem for landsholdet hvis en spiller nægter at spille  Smiley

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

plutonium
Manager

« Svar #2764: 16 Okt 2012, 23:34 »

Mtiliga ville ikke gå på banen eftersom Poulsen i første omgang vare foretrukken i stedet for ham.
Derfor nægtede han i omklædningsrummet at gå på banen, hvorefter han blev bortvist.

Morten siger han IKKE kommer til at spille for landsholdet igen.

Til dem der ikke gad læse Slikkels link er det en fin service du yder, TheX crazy

Ikke det store kvalitetsmæssige tab. På ingen måde. Men det er da et problem for landsholdet hvis en spiller nægter at spille  Smiley

Det kan man sige, men det er jo en personlig sag og ikke et udtryk for holdets attitude overfor MO. Igennem de seneste par år har landsholdets spillere jo igen og igen været ude at sige, at MO er den bedste træner de har haft. Så tror ikke det er et problem vi vil se mere af i den nærmeste fremtid Peace

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager

« Svar #2765: 16 Okt 2012, 23:34 »

Til dem der ikke gad læse Slikkels link er det en fin service du yder, TheX crazy

Det er jo også latterligt de opdaterer linket efter jeg læste det crazy

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2766: 16 Okt 2012, 23:37 »

Mtiliga er da en kæmpe idiot. Forfærdelig ringe indstilling. Han skal aldrig spille igen.

Lars Jacobsen har alle dage været en fantastik højreback, og selvfølgelig er der et par gode år i ham endnu. Han skal nok kunne fastholde sin plads til næste slutrunde. Om han kommer til at spille den, er jeg dog mere bekymret for. Der skal ske noget, hvis vi vil til Brasilien om to år.

Angående målmandssituationen, så er der jo ikke så meget at diskutere. Andersen er til tider en fornuftig keeper, men han skal leverer på et langt højere niveau, hvis han vil sidde på målmandsposten fast. Lindegaard skal nok slå ham af, når han bliver sin skade kvit.

Anfield Road
Manager

« Svar #2767: 16 Okt 2012, 23:38 »

Det kan man sige, men det er jo en personlig sag og ikke et udtryk for holdets attitude overfor MO. Igennem de seneste par år har landsholdets spillere jo igen og igen været ude at sige, at MO er den bedste træner de har haft. Så tror ikke det er et problem vi vil se mere af i den nærmeste fremtid Peace

Tror jeg som sådan heller ikke, men det er ikke til at komme udenom at der er noget galt hvis en spiller nægter at spille for sit hjemland. Hvis det X skriver er sandt, er det jo meget, meget underligt. Det er jo ikke Tour de France hvor man nægter at køre med den gule trøje det her. Og det kan da ved gud ikke være første gang han prøver det her  Rullende Øjne

MO er uden tvivl en super dygtig træner, og også en der ikke har tolerance overfor det her. Men de andre skulle jo nødig få gode ideer  Peace

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2768: 16 Okt 2012, 23:43 »

Tror jeg som sådan heller ikke, men det er ikke til at komme udenom at der er noget galt hvis en spiller nægter at spille for sit hjemland. Hvis det X skriver er sandt, er det jo meget, meget underligt. Det er jo ikke Tour de France hvor man nægter at køre med den gule trøje det her. Og det kan da ved gud ikke være første gang han prøver det her  Rullende Øjne

MO er uden tvivl en super dygtig træner, og også en der ikke har tolerance overfor det her. Men de andre skulle jo nødig få gode ideer  Peace
Jeg forstår slet ikke din tankegang i denne kontekst. Hvorfor skulle andre spillere dog være så ignorant som Patrick? Du nævner jo selv Mortens nultolerance, hvorfor det vel netop ikke opfordrer andre spillere til at lave samme stunt. Det er så latterligt af Patrick, at jeg kun kan grine min røv i laser. Hold kæft en klovn.

Anfield Road
Manager

« Svar #2769: 16 Okt 2012, 23:49 »

Jeg forstår slet ikke din tankegang i denne kontekst. Hvorfor skulle andre spillere dog være så ignorant som Patrick? Du nævner jo selv Mortens nultolerance, hvorfor det vel netop ikke opfordrer andre spillere til at lave samme stunt. Det er så latterligt af Patrick, at jeg kun kan grine min røv i laser. Hold kæft en klovn.

Det skulle de jo netop helst ikke.  Smiley Og det tror jeg heller ikke på at de er, da du ikke finder mere proffesionelle spilere end f. eks. Agger og Kvist, men Bendtner kunne vel egentlig godt finde på sådan noget lort, hvis han en  skønne dag skulle blive bænket i stedet for Cornelius. Det var mere sådan jeg tænkte  Smiley

Men igen, det tvivler jeg stærkt på. Nu har MO statueret et eksempel, hvilket vel også er det eneste rigtige i denne situation. Jeg ved ikke om Mtiliga heller ikke har arbejdet nok sammen med MO til at vide at dette ville ske. Kan jo være Bendtner har lidt mere omløb i hovedet end Mtiliga, men jeg kunne faktisk godt se ham gøre det...

plutonium
Manager

« Svar #2770: 16 Okt 2012, 23:56 »

Lige præcis det tror jeg ikke Bendtner kunne finde på. Han er en uregerlig knøs i sit privatliv, men jeg har faktisk indtryk af, at når han er på træningsbanen og til kampene, så er han professionel nok. Problemet er, at hans fokus udenfor banen tager for meget medieplads, og det giver ham et unødigt pres, fordi han skal bevise så meget mere, end hvis han nu tog sig sammen.

Jeg tror der er større chance for, at han så siger, at han vil have et sabbatår eller to fra landsholdet, hvis han pludselig falder bagud i køen om startpladsen. Men er han først udtaget, så tror jeg også at han tager det seriøst og arbejder for holdet.

Anfield Road
Manager

« Svar #2771: 17 Okt 2012, 00:05 »

Jeg har været til enkelt træning med landsholdet og der virkede han ikke ligefrem dybt seriøs. Mens alle de andre lå og lavede øvelser, lignede det næsten bare at han lå og slap af. Og i samtlige afslutninger han havde virkede han drøn uskarp. Han havde scoret på mindst halvdelen af dem hvis det havde været i en kamp. efter træningen var der selvfølgelig autografskrivning, men han forsvandt bare som dug for solen. Men måske det bare har noget at gøre med hans mediehåndtering...

Jeg vil så også sige at det er de færreste spillere der er deciderede useriøse når de spiller. Selv ikke Bendtner. Som sådan er Mtiliga jo også seriøs omkring det, men det forhindrede ham jo ikke i at gøre det...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2772: 17 Okt 2012, 00:11 »

Det skulle de jo netop helst ikke.  Smiley Og det tror jeg heller ikke på at de er, da du ikke finder mere proffesionelle spilere end f. eks. Agger og Kvist, men Bendtner kunne vel egentlig godt finde på sådan noget lort, hvis han en  skønne dag skulle blive bænket i stedet for Cornelius. Det var mere sådan jeg tænkte  Smiley

Men igen, det tvivler jeg stærkt på. Nu har MO statueret et eksempel, hvilket vel også er det eneste rigtige i denne situation. Jeg ved ikke om Mtiliga heller ikke har arbejdet nok sammen med MO til at vide at dette ville ske. Kan jo være Bendtner har lidt mere omløb i hovedet end Mtiliga, men jeg kunne faktisk godt se ham gøre det...
And so what?

Olsen har jo netop cementeret sin nultolerance i sin ageren her til aften. Han kan jo ikke forhindrer nogle spillere i det, hvis der ellers findes andre danske spillere med sådan en ignorance - jeg tvivler stærkt.

DeBuur
Manager

« Svar #2773: 17 Okt 2012, 00:49 »

Man kan vel ikke kalde det et uventet nederlag, men alligevel er jeg skuffet.

Der var alt for mange spillere som ikke leverede en ordentlig indsats og de mål Italien får kunne vi have forhindret.
Italien er en klasse modstander og det viste de idag længere er den ikke.

Vi har nu svært ved at komme til VM - det vil kræve mere end held.

Naturligvis skal vi gå efter muligheden men reelt handler det vel om at få et hold sat sammen der kan toppe i 2016  Peace

Lyspunkter var der da... skønt at se Kjær spille på højt niveau igen.

Vi mangler en Zimling og damm hvor ville det være dejligt hvis Bendtner fandt en klub hvor han reelt kunne komme på hold.

YNWA

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #2774: 17 Okt 2012, 01:54 »

Man kan vel ikke kalde det et uventet nederlag, men alligevel er jeg skuffet.

Der var alt for mange spillere som ikke leverede en ordentlig indsats og de mål Italien får kunne vi have forhindret.
Italien er en klasse modstander og det viste de idag længere er den ikke.

Vi har nu svært ved at komme til VM - det vil kræve mere end held.

Naturligvis skal vi gå efter muligheden men reelt handler det vel om at få et hold sat sammen der kan toppe i 2016  Peace

Lyspunkter var der da... skønt at se Kjær spille på højt niveau igen.

Vi mangler en Zimling og damm hvor ville det være dejligt hvis Bendtner fandt en klub hvor han reelt kunne komme på hold.

Nu bliver der snakket meget i medierne om, at VM er meget langt væk, men længere væk er et altså heller ikke. Ja, vi taber i aften, men havde man forventet andet. Vi skal have den 2. plads og den er altså ikke kommet meget længere væk. Bulgarien og Tjekkiet ser jo på ingen måde stærkere ud end os, hvor vi jo reelt havde fortjent 3 points mod begge i de første møder. Det vigtige bliver de to kampe mod dem, og at vi selvfølgelig får skrabet de tolv points sammen mod Malta og Armenien.

Derfor har det selvfølgelig stadig ikke været en god nok start, men VM er altså stadig inde for rækkevide. Det kræver dog, at spillere som Eriksen, Bendtner og Agger er i topform til de næste landskampspause.

Hala Madrid!

Sider: 1 ... 183 184 [185] 186 187 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010