home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1187 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276667 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2730: 04 Okt 2012, 20:44 »

Starter Krohn-Dehli på venstrekanten, er Mtiliga den eneste reelle mulighed på venstrebacken, hvis vi skal have noget som helst ud af vores venstre side. Wass kan sagtens spille venstrebacken, men med en højrebenet venstreback, skal der altså en kant til, der kan slå et indlæg, hvis vores venstre side skal kunne true modstanderen.

Sidst havde vi i hvert fald væsentligt mere ud af højresiden, med Rommedahl og Jacobsen, end vi havde af venstresiden, med Wass og Krohn-Dehli.

På midten håber jeg mest på Silberbauer, som erstatning for Zimling. Silberbauer kan noget begge veje, og er, efter min mening, bedre end Stokholm.

Eriksen SKAL til at præstere. Han har været møgelendig i de seneste mange landskampe, så hvis han overhovedet skal starte inde, så skal det være sidste chance, inden han får sig en tur på bænken. Jeg ville egentlig hellere se enten Kahlenberg eller Nicolai Jørgensen på pladsen.

Ellers er jeg enig, med hensyn til Cornelius, han er svært at komme uden om, som tingene ser ud pt. Bendtner plejer ikke at virker specielt motiveret, og nu er han så langt nede i hierakiet i sin klub, at han vel skal være heldig, hvis han har nået sammenlagt 90 minutters spilletid for Juventus inden nytår.

Hvad målmandsposten angår, så synes jeg egentlig den er lidt svær. Skal man droppe kontinuiteten, og satse på Lindegaard, som får spilletid på allerhøjeste niveau. Eller skal man vægte kontinuiteten højest, og beholde Andersen, som forsvaret kender og har fungeret godt med. Jeg må indrømme, at jeg er lidt i tvivl. Men på den lange bane, vil Lindegaard nok være den bedste løsning, såfremt han fortsætter med at få regelmæssig spilletid i United.

Det er ikke tit det sker, men her er vi faktisk ret enige  Wink

At Bendtner i det hele taget er med er vel tæt på en skandale. Han har fået 10 min spilletid siden EM! Og det væreste er næsten at han med stor garanti også starter.
Nu har MO råbt og skreget efter danske angriber der laver mål, så kommer der et par stykker i Cornelisen og Helenius og så kan de lave aldrig så mange mål for Bentner er med og skal selvfølgelig starte!

Såvidt jeg ved spiller Jacob Poulsen stort set ikke for Monaco i den næst bedste franske række. Hvad pokker laver han så på holdet?
Jeg håber da ihf ikke han får spilletid i de 2 kampe.
Her skal det indskydes at det er noget jeg har læst mig til, jeg følger ikke med i den næst bedste række i Frankrig så måske det ikke er korrekt.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2731: 04 Okt 2012, 23:03 »

Inden EM udtalte Olsen, at han ville vælge den, som fik spilletid. Det var på daværende tidspunkt Stephan A. Det er det jo ikke længere, nu er det Lindegaard det står, og oven i købet leverer han. Men jeg tror - desværre - ikke MO starter med Lindegaard, da Stephan A. nu kender forsvaret osv.

Men det går jo lidt i mod hans egne argumenter.

Ret skal være ret, og Stephan Andersen er altså tilbage som fast mand i målet i ligakampene for Evian. Det kom han vist samtidig med, at de fik ny træner. Så både Lindegaard og Andersen får spilletid. Forskellen består i, at den ene får spilletiden i toppen af Premier League, og den anden i bunden af Ligue 1. Klubbens niveau taler for Lindegaard, kontinuiteten taler for Andersen.

Den sikre løsningen ville være at vælge Stephan Andersen, men det kunne i længden måske også svare sig, at tage chancen med Lindegaard. Men det er en chance, for det er trods alt ikke ham, der har spillet de sidste mange kampe sammen med Kjær og Agger, så der kan opstå nogle problemer på den konto.

Det er ikke tit det sker, men her er vi faktisk ret enige  Wink

At Bendtner i det hele taget er med er vel tæt på en skandale. Han har fået 10 min spilletid siden EM! Og det væreste er næsten at han med stor garanti også starter.
Nu har MO råbt og skreget efter danske angriber der laver mål, så kommer der et par stykker i Cornelisen og Helenius og så kan de lave aldrig så mange mål for Bentner er med og skal selvfølgelig starte!

Såvidt jeg ved spiller Jacob Poulsen stort set ikke for Monaco i den næst bedste franske række. Hvad pokker laver han så på holdet?
Jeg håber da ihf ikke han får spilletid i de 2 kampe.
Her skal det indskydes at det er noget jeg har læst mig til, jeg følger ikke med i den næst bedste række i Frankrig så måske det ikke er korrekt.

Jakob Poulsen har fået spilletid i samtlige kampe for Monaco indtil videre har spillet i denne sæson. Men ok, det har oftest været som indskifter. Men det er trods alt spilletid. Men jeg håber dog heller ikke, at han starter inde, og har også lidt svært ved at forstå udtagelsen, når man tænker på, hvad det er for et niveau han spiller på for tiden. Det må vel bero på manglen af bedre, grundet skaderne til Zimling og Leon Andreasen. Men alligevel lidt et slag i ansigtet, til dem der render rundt og spiller fast i superligaen.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2732: 07 Okt 2012, 22:12 »

Nu er målmandsvalget da i hvert fald blevet meget enkelt, med afbud fra både Lindegaard og Schmeichel. Erstatningerne er, efter min mening, slet ikke i nærheden af landsholdsklasse. Nu må vi bare krydse fingre for, at Stephan Andersen ikke løber ind i en skade. Skulle det ske, vil jeg da godt nok håbe, at Thomas Sørensen kan overtales til en lille vikartjans, selvom han ikke spiller meget for tiden.

HRz
Gæst

« Svar #2733: 07 Okt 2012, 22:16 »

Frederik Rønnow !!!

Søgaard
Gæst

« Svar #2734: 07 Okt 2012, 22:26 »

Frederik Rønnow !!!
Åh ja, lad os da udtage unge spillere, som er langt fra at kunne give konkurrence på målmandsposten. Hvis Frederik Rønnow var alternativet til Jesper Hansen og Steffen Rasmussen, så er jeg ganske glad for valget Morten Olsen har taget. Frederik Rønnow har stået omkring 20 (?) kampe i Superligaen og tre kampe på U21, så er han da helt sikkert potentiale til A-landsholdet på nuværende tidspunkt... Jeg ser hellere en Kim Christensen sidde på tribunen, før vi begynder at udtage de unge keepere fra U21-landsholdet. De står ganske vist fast på deres hold, men lad dem nu lige få noget hår på brystet og holde niveauet gennem et par sæsoner, før vi kan begynde at udtage dem ved skader til de keepere i udlandet.

HRz
Gæst

« Svar #2735: 07 Okt 2012, 22:39 »

Det en joke Soegaard

Anfield Road
Manager

« Svar #2736: 12 Okt 2012, 21:58 »

Skidt, Skidt. I overtal i en hel time og kun et point. Vi havde hele anden halvleg til at lave det mål  Skuffet

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

r-mand
Landsholdsspiller

« Svar #2737: 12 Okt 2012, 22:04 »

Har kun en ting at sige om vores landshold: PINLIGT!! Kraftedme ringe, en mand i overtal, i over en time, kæft det ringe, skam jer... Føj..

Supra Societatem Nemo

Zone 43
Manager

« Svar #2738: 12 Okt 2012, 22:06 »

http://imageshack.dk/imagesfree/4Rr72240.jpg
Just sayin'..

AR siger det hele, så der er ikke meget at tilføje. En kæmpe skuffelse, ingen store chancer skabt eller noget som helst. Det, som jeg hænger min hat på, er, at også startede skidt ved den sidste VM-kval.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

Ariana Grande
Manager

« Svar #2739: 12 Okt 2012, 22:07 »

Nu så jeg ikke kampen, men det er jo vildt at vi ikke kan vinde over Bulgarien.
Og så i overtal? Jamen hold nu.

Dr. Def
Førsteholdsspiller

« Svar #2740: 12 Okt 2012, 22:08 »

Nu taber vi nede i Italien også er det VM passé. vi ejer ikke skyggen af en spiller som kan lave det uforudsigelige og skal godt nok være heldige hvis vi kan ende 3´er i vores gruppe. Lige nu fremstår Italien Tjekkiet Bulgarien og måske endda Armenien som et bedre hold end os Shockeret

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Balkanos
Gæst

« Svar #2741: 12 Okt 2012, 22:08 »

SKYD dig selv Morten Olsen og resten af holdet... kan ikke siges bedre

Zone 43
Manager

« Svar #2742: 12 Okt 2012, 23:33 »

SKYD dig selv Morten Olsen og resten af holdet... kan ikke siges bedre

Måske lige overdrevet nok en handling. Dertil er trods alt kun tre point mellem os og Bulgarien, som indtager anden pladsen lige nu. Ligesom vi har en kamp til gode ift. dem. Så trods en dum og ærgelig pointdeling, så er det altså ikke værre.

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #2743: 13 Okt 2012, 00:02 »

Har nu set dele af kampen og det er sgu svært at finde de store overskrifter frem - men giv nu holdet en chance og se om vi ikke kan hente 3 point i Italien..der er stadig håb.

YNWA

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2744: 13 Okt 2012, 23:36 »

Synes det er ret tydeligt, at uden Zimling eller Leon Andreasen, har vi ikke det der ligner ballance på midtbanen. Uden dem mangler vi den spiller, der kan binde kæderne sammen.

Jeg havde lidt håbet på at se Silberbauer på pladsen, da han nok er den eneste vi har, der har lidt af de samme kvaliteter som Zimling og Andreasen. Men han er måske ikke rigtig i form for tiden? Thomas Kristensen er i hvert fald ikke løsningen. Det er nok med én boldflytter på midtbanen.

Sider: 1 ... 181 182 [183] 184 185 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010