home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Det Danske Landshold
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 218 Udprint
Forfatter Emne: Det Danske Landshold  (Læst 276714 gange)
verdenskrig
Manager

Sv: Det Danske Landshold
« Svar #2670: 02 Dec 2011, 21:03 »

Tyskland og DK i samme gruppe er naturligvis dybt godnat og uoptimalt for mig.. Hvad fanden sker der UEFA, hader i mig bare?

Derudover har vi naturligvis en chance mod alle tre hold.. Kan vi finde den samme gejst, og det samme sammenhold frem til EM kan vi naturligvis overraske.. Men chancerne er godt nok ikke store for at det sker tre gange i streg  Ubeslutsom
« Seneste Redigering: 02 Dec 2011, 21:10 af verdenskrig » Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #2671: 02 Dec 2011, 21:19 »

Tyskland, Holland og Portugal!!!

Tyskland - De næststørste favoritter.
Holland - En af favoritterne.
Portugal - C.Ronaldo og en masse andre stjerner.

Igen grund til at fylve der ned, vi skal alligevel hurtigt hjem igen, men det er bedre end vi for smæk af Japan osv..

Det er sgudda mere end noget andet grund til at flyve derned! Det ville da blive en kæmpe oplevelse at støtte Danmark og så stadig se alle stjernerne fra nogen af de bedste landshold i verden!

Men fuck en lorte pulje vi kom ned. Det er stadig hul i hovedet at vi blev seedet 4 og dermed kom i gruppe med de 3 ovenstående hold på trods af at vi valgt vores pulje. UEFAs seeding system er lige så forrykt som FIFAs rangliste..

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #2672: 02 Dec 2011, 21:48 »

Mareridt-scenariet blev en realitet. Det er nok den værste gruppe overhovedet! Vi henter højst et point i min verden, og det kunne blive i mod Portugal, hvor vi har gjort det rigtig godt tidligere. Tyskland er storfavorit, hvis vi ser bort fra Spanien. På papiret er de uhyggelige, men det er Portugal jo egentlig også. Forskellen er så bare, at de spiller som et hold, og Löw er en verdensklasse træner. Holland er jo også bare vanvittige. Vi er hurtigt færdige til sommer, det er jeg helt overbevist om. Men det bliver da fedt, at se kampene mod så stærke modstandere.

DNE
Landsholdsspiller

« Svar #2673: 04 Dec 2011, 12:41 »

Jeg synes egentlig ikke det var det værste der kunne ske. Når jeg tænker over det, så er det da positivt, at vi trækker hold, som rent faktisk VIL spille fodbold. Det er nu engang dem vi spiller bedst mod. Havde vi trukket Polen eller Ukraine, kunne det hurtigt være blevet noget destruktivt noget, hvor vi ikke rigtig kunne komme igang med det spil som vi er bedst til. Det kan vi mod de tre hold vi kom i pulje med.

Og når vi endelig skulle trække Tyskland, så er det absolut også positivt, at vi skal spille i Ukraine og ikke Polen. Skulle vi have spillet i Polen, havde de jo haft semihjemmebane, og så havde de bare været endnu sværere at have med at gøre. I Ukraine er begge hold på udebane.

Det er efterhånden bevist, at vi har et godt tag i Portugal, og Svenskerne viste, at Holland er til at snakke med, så hvorfor skulle vi egentlig ikke have en chance for at gå videre? Om ikke andet, så som toer i gruppen.

Det er tre hold der er rigtig gode frem ad banen, men det er også tre hold, der har sine svagheder i defensiven, hvor vi, hvis bare Simon Poulsen sidder langt væk fra grønsværen, har en ganske god defensiv, og en offensiv der er ved at komme efter det. Og samtidig har vi endelig fundet balancen på midtbanen igen. Vi har bestemt ikke tabt på forhånd. Det er ikke slut før den fede dame har sunget.  Thumbs Up

DeBuur
Manager

« Svar #2674: 29 Feb 2012, 19:02 »

Aftenens kamp nærmer sig og denne gang har vi flere spillere der rent faktsik spiller på deres hold også...det er godt.
Jeg forventer ikke det store og håber at vi får en klar Bendtner at se også håber jeg Kjær og Bjelland får vist at de spiller godt sammen.

Desuden er der jo et par jokere som måske skal vise at de fortjener en plads på em holdet.

Jeg tror vi får det svært - men omvendt hvor gode er russerne og er de motiverede ?

YNWA

DeBuur
Manager

« Svar #2675: 29 Feb 2012, 19:03 »

Start 11

Thomas Sørensen - Lars Jacobsen, Simon Kjær, Andreas Bjelland, Simon Poulsen - William Kvist, Niki Zimling, Christian Eriksen - Dennis Rommedahl, Nicklas Bendtner, Michael Krohn-Dehli

Ikke den store overraskelse - håber at den Sympatiske Simon Poulsen får vist at han spiller en stabil venstre back...men tror ikke han er den rigtige løsning  Ubeslutsom

Med Brøndby øjne er det spændende at følge MKD og Rommedahl..hvor er de reelt henne og er de i form ?

« Seneste Redigering: 29 Feb 2012, 19:05 af DeBuur » Logged

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2676: 07 Jul 2012, 19:02 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/de-boer-beholder-fischer-paa-foersteholdet

Må sige det er tyder på, at hr. Fischer tager samme stormskridt som Eriksen har gjort, det er imponerende. I det hele taget, er jeg meget optimistisk oven på landsholdets præstation ved EM. Jaja vi var undertippede og det er jo der vi er bedst 8er det ikke?), men vi turde altså også spille med de store hold, og jeg er imponeret over at vi scorer i hver eneste kamp og at Bendtner, Krohn-Dehli, Andersen, Kjær og Agger viser SÅ positive tendenser.

Vi har, jf. linket ovenfor, nogle store talenter i gryden som kan give fremtidens landshold rigtig meget at bygge på. Boilesen, Okore, Fischer, Zohore, Nørgaard m.fl. er nogle rigtig lovende talenter, og der skal nok være flere jeg har glemt i farten. Og vi har pt. en rigtig solid stamme (bedømt ud fra slutrunden) med Andersen, Agger, Kvist/Zimling, Bendtner som kan holde mindst 2 slutrunder endnu.

Jeg er (jubel)optimist Smiley

DeBuur
Manager

« Svar #2677: 07 Jul 2012, 20:19 »

http://tipsbladet.dk/nyhed/generelle/de-boer-beholder-fischer-paa-foersteholdet

Må sige det er tyder på, at hr. Fischer tager samme stormskridt som Eriksen har gjort, det er imponerende. I det hele taget, er jeg meget optimistisk oven på landsholdets præstation ved EM. Jaja vi var undertippede og det er jo der vi er bedst 8er det ikke?), men vi turde altså også spille med de store hold, og jeg er imponeret over at vi scorer i hver eneste kamp og at Bendtner, Krohn-Dehli, Andersen, Kjær og Agger viser SÅ positive tendenser.

Vi har, jf. linket ovenfor, nogle store talenter i gryden som kan give fremtidens landshold rigtig meget at bygge på. Boilesen, Okore, Fischer, Zohore, Nørgaard m.fl. er nogle rigtig lovende talenter, og der skal nok være flere jeg har glemt i farten. Og vi har pt. en rigtig solid stamme (bedømt ud fra slutrunden) med Andersen, Agger, Kvist/Zimling, Bendtner som kan holde mindst 2 slutrunder endnu.

Jeg er (jubel)optimist Smiley

Det ser faktisk lyst ud især hvis Zohore og Fischer udvikler sig positivt i den kommende sæson

YNWA

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2678: 07 Jul 2012, 21:26 »

Ja det er dog svært at vide hvor meget Fiorentina tror på ham, og derfor hvor hurtigt han kan komme på førsteholdet Smiley

Søgaard
Gæst

« Svar #2679: 07 Jul 2012, 21:36 »

Ja det er dog svært at vide hvor meget Fiorentina tror på ham, og derfor hvor hurtigt han kan komme på førsteholdet Smiley
Kan ikke lige finde kilden, men jeg har tidligere læst artikler, hvor de har citeret Zohore-lejren for at sige, at det var meningen at Zohore skulle indgå i førsteholdstruppen enten fra den kommende sæson eller fra efter nytår. Så de må jo have planer med ham og han har været en relativ stor succes på deres ungdomshold, hvor han har scoret en del mål.

Jeg ser dog først den kommende generation med Zohore, Fischer, Lucas Andersen og Christian Nørgaard være aktuelle, når vi kommer til efter VM 2014. I løbet af de kommende to år bør vi satse på mere rutinerede kræfter, som har niveauet nu og her. I venskabskampe kan de dog sagtens komme ind og snuse til det niveauet, hvis de får spilletid i deres respektive klubber. Med Lucas er der nok ikke den store tvivl om spilletid, men derimod om han kan opretholde sit eget niveau, hvis/når AaB får det svært i Superligaen. De andre tre har stadigvæk deres gennembrud til gode i deres klubber og først når dette sker, så kan der blive tale om eventuelle udtagelser.

Men hvis vi kigger på de kommende spillere nu i forhold til 2-3 år siden, så tegner fremtiden da lysere og vi har flere spillere, som enten har potentialet til at skulle til en storklub eller allerede er blevet sendt videre for at udvikle deres potentiale i en storklub i Europa.

KongFjong
Landsholdsspiller

« Svar #2680: 07 Jul 2012, 21:43 »

Okay det lyder jo positivt Smiley

Der er ingen tvivl om, at de nok først kommer med fra 2014, 2013 hvis det går stærkt, og det kunne det måske godt for en som Fischer. Vi skal ikke ud og lege udviklingshold i VM kvalen, det skal naturligvis være de bedste spillere og ikke dem med mest potentiale Smiley

En plads det dog ser lidt mindre lyst ud end så mange andre, er højre back. Man kan håbe Wass slår igennem på den position i Evian, men ellers har jeg lidt svært ved at se nogle tage over for LJ. Men det kan jo komme lige pludseligt.

Søgaard
Gæst

« Svar #2681: 07 Jul 2012, 22:47 »

Okay det lyder jo positivt Smiley

Der er ingen tvivl om, at de nok først kommer med fra 2014, 2013 hvis det går stærkt, og det kunne det måske godt for en som Fischer. Vi skal ikke ud og lege udviklingshold i VM kvalen, det skal naturligvis være de bedste spillere og ikke dem med mest potentiale Smiley

En plads det dog ser lidt mindre lyst ud end så mange andre, er højre back. Man kan håbe Wass slår igennem på den position i Evian, men ellers har jeg lidt svært ved at se nogle tage over for LJ. Men det kan jo komme lige pludseligt.
Mange vil formentlig begynde at snakke dem op til at de bør komme på landsholdet, så snart de rammer førsteholdet, hvilket jeg næppe tror vil hjælpe dem, men tværtimod give for store forventninger til unge gutter, som på sigt vil blive stammen på det danske landshold, men som vil have godt af ungdomslandskampe og få nogle hår på brystet.

Højrebacken ser lidt tynd ud også iblandt de ungdomsspillere, som jeg har kendskab til, så modsat de seneste 10 år, hvor venstrebacken har været problemet, så kan det tyde på at højrebacken derimod vil kunne blive et problem i fremtiden. Wass er på nuværende tidspunkt blandt de eneste, som reelt har niveauet til at kunne overtage Lars Jacobsens plads, mens Silberbauer jo også kan, men det vil jo være en kortsigtet løsning, når man tager Silberbauers alder i mente.

JKJ
Gæst

« Svar #2682: 07 Jul 2012, 22:56 »

Kan ikke lige finde kilden, men jeg har tidligere læst artikler, hvor de har citeret Zohore-lejren for at sige, at det var meningen at Zohore skulle indgå i førsteholdstruppen enten fra den kommende sæson eller fra efter nytår. Så de må jo have planer med ham og han har været en relativ stor succes på deres ungdomshold, hvor han har scoret en del mål.
Jeg ser dog først den kommende generation med Zohore, Fischer, Lucas Andersen og Christian Nørgaard være aktuelle, når vi kommer til efter VM 2014. I løbet af de kommende to år bør vi satse på mere rutinerede kræfter, som har niveauet nu og her. I venskabskampe kan de dog sagtens komme ind og snuse til det niveauet, hvis de får spilletid i deres respektive klubber. Med Lucas er der nok ikke den store tvivl om spilletid, men derimod om han kan opretholde sit eget niveau, hvis/når AaB får det svært i Superligaen. De andre tre har stadigvæk deres gennembrud til gode i deres klubber og først når dette sker, så kan der blive tale om eventuelle udtagelser.

Men hvis vi kigger på de kommende spillere nu i forhold til 2-3 år siden, så tegner fremtiden da lysere og vi har flere spillere, som enten har potentialet til at skulle til en storklub eller allerede er blevet sendt videre for at udvikle deres potentiale i en storklub i Europa.

Her Wink

http://www.bold.dk/nyt/Zohore-Foersteholdet-i-naeste-saeson

JKJ
Gæst

« Svar #2683: 07 Jul 2012, 23:02 »

Jeg må indrømme at jeg for første gang i lang tid er større optimist end i rigtig mange år.

Det jeg først og fremmest glæder mig over er at MO fik set at vi altså sagtens kan klare os uden feks Romme og TS. Vi har altså fuldgode, eller faktisk bedre erstatninger en dem.

Stort set samtlige af vores spillere er også faste på deres respektive hold, måske ikke i de største ligaer og klubber men jeg synes at man så at fast spilletid er så megavigtigt og at rutine bestemt ikke er det vigtigste på det plan.

Så jo, jeg ser bestemt frem til VM kvalen som virkelig bliver en test af vores hold.

Og hvis MO er interessere, så forlæng da lige med et par år allerede nu. Han han imo virkelig fået sin anden ungdom som landstræner.

DeBuur
Manager

« Svar #2684: 08 Aug 2012, 17:01 »

http://sporten.tv2.dk/2012-08-08-store-overraskelser-p%C3%A5-olsens-landshold

Spændende landshold - dejligt at spillere der rent faktisk spiller fodbold også er udtaget - personligt håber jeg vi får Jesper Julsgård at se i en halvleg - har han niveauet og er han den venstre back vi mangler ?

YNWA

Sider: 1 ... 177 178 [179] 180 181 ... 218 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010