Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 20:40:33
oxoberyt
Blogs
wiki software 2024
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
Antal Registrerede Brugere:
23458
0 Brugere, 717 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
oxoberyt
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
127
128
[
129
]
130
131
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 277910 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1920:
08 Jun 2009, 00:05 »
Citat af: Kruckow 07 Jun 2009, 23:58
Men at Dennis Boing-Boingdahl stadig spiller inde på landsholdet er mig virkelig en gåde. Han havde ikke én eneste god aktion i kampen, og jeg føler mig virkelig pinlig på Morten Olsens vejne når man har en Jesper Grønkjær siddende ude på bænken og kukkelure.
GAAAAL hvordan kan den spade stadig være inde på det landshold, vi har mange spillere som er LANGT BEDRE end ham, han er simpelthen så dårligt, han kan jo kun løbe hurtigt... tjek den chance han havde i går... gal en ged at brænde på den, hader ham virkelig. jeg forstår virkelig ikke at han stadig har ham inde, så tag dog Grønkjær, Løvenkrands, Krohn Dehli eller Silberbauer ind, de er 100 gange bedre end ham... GAL han er DÅRLIG.
Lavet Af
GadeFM
JKJ
Gæst
«
Svar #1921:
08 Jun 2009, 10:30 »
Citat af: United-styrer 07 Jun 2009, 10:45
Lækkert!
Kønt var det ikke, men det ville være hyklerisk at klage over. Morten Olsen er ofte blevet kritiseret for sin naivistiske spillestil. Nu spiller vi med de midler, vi har, og vinder.
Thomas Kahlenberg og Christian Poulsen var vores to bedste, og Simon Kjær fik en flot debut. Jeg vil til hver en tid være mere tryg ved ham end ved Krøldrup.
Er der nogen informationer om Poulsens udskiftning? Det virkede en smule mærkeligt.
Generelt enig her... Jeg er selv en af MO kritikere men denne gang skal han have den ros at han spillede for et resultat og ikke for det flotte bold...
Desuden er det vel også blevet bevist at man sagtens kan satse på superliga spillere. I de sidste 10 min have vi Augu, Poulsen, Kvist, Berneburg og Grønkjær på banen i de sidste hektiske min. Og det er jo ikke fordi de har alverden med rutine... Så sats noget mere på dem
Og så er der altså frwemtid i den knægt til Kjær, mange på den alder var garanteret gået helt ned pga begået straffe, som jeg stadig ikke fatter blev givet...
Flot af Danmark, men også mange tak til svensken for de mange brændte chancer...
United-styrer
Gæst
«
Svar #1922:
08 Jun 2009, 11:28 »
Citat af: JKJ 08 Jun 2009, 10:30
Desuden er det vel også blevet bevist at man sagtens kan satse på superliga spillere. I de sidste 10 min have vi Augu, Poulsen, Kvist, Berneburg og Grønkjær på banen i de sidste hektiske min. Og det er jo ikke fordi de har alverden med rutine... Så sats noget mere på dem
Jeg synes omvendt, det var bemærkelsesværdigt, at Sverige først begyndte at blive nærgående, da Augustinussen erstattede Christian Poulsen. Poulsen er ofte (med rette) blevet kritiseret for sine præstationer i rødt og hvidt, men hans defensive arbejde er uvurderligt, og vi savnede ham i den grad det sidste kvarter mod svenskerne. Han spillede en eminent kamp.
Til gengæld spillede William Kvist og Jakob Poulsen glimrende. Sidstnævnte havde sine problemer i første halvleg, men spillede sig op efter pausen. Grønkjær er stadig en af vores bedste spillere.
tturbo1
Manager
«
Svar #1923:
08 Jun 2009, 12:02 »
Citat af: United-styrer 08 Jun 2009, 11:28
Jeg synes omvendt, det var bemærkelsesværdigt, at Sverige først begyndte at blive nærgående, da Augustinussen erstattede Christian Poulsen. Poulsen er ofte (med rette) blevet kritiseret for sine præstationer i rødt og hvidt, men hans defensive arbejde er uvurderligt, og vi savnede ham i den grad det sidste kvarter mod svenskerne. Han spillede en eminent kamp.
Til gengæld spillede William Kvist og Jakob Poulsen glimrende. Sidstnævnte havde sine problemer i første halvleg, men spillede sig op efter pausen. Grønkjær er stadig en af vores bedste spillere.
Nu hører Grønkjær heller ikke hjemme i SAS ligaen i mine øjne. Han er alt for god til at spille der og kunne nemt tjene 3-4 gange så meget i en udenlands klub. Desværre har han ikke nosserne til det, måske han er lidt tryghedsnarkoman.
Han har i alt fald meget svært ved at tackle modgang.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #1924:
08 Jun 2009, 12:31 »
Citat af: tturbo1 08 Jun 2009, 12:02
Nu hører Grønkjær heller ikke hjemme i SAS ligaen i mine øjne. Han er alt for god til at spille der og kunne nemt tjene 3-4 gange så meget i en udenlands klub. Desværre har han ikke nosserne til det, måske han er lidt tryghedsnarkoman.
Han har i alt fald meget svært ved at tackle modgang.
At sige Grønkjær ikke har nosserne til at spille i udlandet vil jeg sige er forkert. Grønkjær er en ægte dansker som har det bedst der hvor han hører hjemme. Han startede i Ajax hvor han blev købt af Chelsea for 100.000.000 kr - Den dyreste dansker nogensinde - han spillede jo ikke dårligt i Chelsea hvor han scorede nogle flotte mål og spillede næsten fast med 80 kampe inden han tog til Birmingham som må siges at være under hans niveau dengang. Derefter til Spanien, Atletico Madrid hvor han spillede rigtig godt, men nåede kun at spille 16 kampe, da hans Mor fik dødsfald og han blev skilt osv. Hans familie liv gik i stykker så langt væk fra Danmark. Så søgte han hjemad, men ville jo ikke allerede dengang tage hjem til Danmark så han prøvede Tyskland, men spillestilen i Tyskland passer ikke til ham - så er der jo ligesom kun en mulighed tilbage - Danmark.
Så at sige han ikke har nosserne til udlandet er jo vrøvl. Han har prøvet det hele og hvis det ikke passer, så passer det ikke!. Man kan jo heller ikke spille i et land hvor tingene ikke fungere.
«
Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 12:32 af JakobHove
»
-LFC-
Manager
«
Svar #1925:
08 Jun 2009, 12:37 »
Citat af: JakobHove 08 Jun 2009, 12:31
At sige Grønkjær ikke har nosserne til at spille i udlandet vil jeg sige er forkert. Grønkjær er en ægte dansker som har det bedst der hvor han hører hjemme.
Han startede i Ajax hvor han blev købt af Chelsea for 100.000.000 kr - Den dyreste dansker nogensinde
- han spillede jo ikke dårligt i Chelsea hvor han scorede nogle flotte mål og spillede næsten fast med 80 kampe inden han tog til Birmingham som må siges at være under hans niveau dengang. Derefter til Spanien, Atletico Madrid hvor han spillede rigtig godt, men nåede kun at spille 16 kampe, da hans Mor fik dødsfald og han blev skilt osv. Hans familie liv gik i stykker så langt væk fra Danmark. Så søgte han hjemad, men ville jo ikke allerede dengang tage hjem til Danmark så han prøvede Tyskland, men spillestilen i Tyskland passer ikke til ham - så er der jo ligesom kun en mulighed tilbage - Danmark.
Så at sige han ikke har nosserne til udlandet er jo vrøvl. Han har prøvet det hele og hvis det ikke passer, så passer det ikke!. Man kan jo heller ikke spille i et land hvor tingene ikke fungere.
Din kilde?
Såvidt jeg ved er Jon Dahl den dyreste, da han kostede 75 millioner i sit skifte fra Milan til Stuttgart.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #1926:
08 Jun 2009, 12:44 »
Citat af: -LFC- 08 Jun 2009, 12:37
Din kilde?
Såvidt jeg ved er Jon Dahl den dyreste, da han kostede 75 millioner i sit skifte fra Milan til Stuttgart.
Mener jeg så det i en af de der rekord bøger. "Guinness Rekordbog" Men her er nogle online.
http://www.bt.dk/article/20001023/sport02/110230631/
http://www.bt.dk/article/20001023/sport02/110230631/&template=zoom
Jeg ved ikke hvor jeg ellers skal se den direkte transfer, men mener det var 100.000.000kr at han blev solgt for.
søgaard
Gæst
«
Svar #1927:
08 Jun 2009, 12:45 »
Grønkjær startede vel også i Danmark, nærmere AaB, hvor han slog igennem ganske ung og blev solgt videre til Ajax
Szczesny
Manager
«
Svar #1928:
08 Jun 2009, 12:46 »
Det er almen kendt at Grønkjær er den dyrest handlede danske fodboldspiller
Prisen er lige over 100mil, da pundet dengang var meget værdifuldt...
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #1929:
08 Jun 2009, 12:50 »
Citat af: Søgaard 08 Jun 2009, 12:45
Grønkjær startede vel også i Danmark, nærmere AaB, hvor han slog igennem ganske ung og blev solgt videre til Ajax
Ja - eller rettere sagt at han blev opdaget i Thisted, hvor AAB købte ham, og så til Ajax.
Citat af: StormQ 08 Jun 2009, 12:46
Det er almen kendt at Grønkjær er den dyrest handlede danske fodboldspiller
Prisen er lige over 100mil, da pundet dengang var meget værdifuldt...
Mente sgu nok ... ... Blev lige i tvivl da han sagde at Jon Dahl var den dyreste.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1930:
08 Jun 2009, 13:05 »
Jeg så kampen igen i går, og må faktisk indrømme, at det var en helt anden oplevelse, når man ikke sad med nerverne uden på tøjet. Så tæt var Svenskerne faktisk heller ikke på at få scoret. Det enorme svenske pres jeg synes at kunne huske fra da jeg så kampen direkte, kunne jeg ærligt talt ikke få øje på i genudsendelsen, der var jo godt styr på dem.
Vil også godt medgive, at jeg nok var for hård i mine karakterer til både Jakob Poulsen og Lars Jacobsen, de gjorde det faktisk ganske godt, og især sidstnævnte var jo faktisk med i alt vi skabte frem ad banen (med undtagelse af den situation der førte til målet).
Jeg kunne stadig ikke få øje på hvorfor folk skulle være så hårde ved Martin Jørgensen. Ok, han trækker sig lidt lovligt meget i duellerne, men de farlige afleveringer var han en af de få, der turde slå, og uden dem, får vi bare ingen mål. Vi har manglet en med boller til at slå den slags afleveringer, lige siden Gravesen stoppede. Leon Andreasen tør, men han var jo altså skadet, så heldigvis mandede Jørgensen sig op, og tog chancen, og det endte jo også i et mål. Men det er også klart, at den slags afleveringer ret ofte ender hos modstanderen, men tør man ikke slå en aflevering, der kan risikere at ramme en modstander, så kommer man altså ikke igennem til nogen afslutninger.
Hvad Rommedahl angår, så kan jeg godt give kritikerne ret i, at han ikke gjorde det specielt godt, men det var tydeligt, at Svenskerne var bange for ham, og de er altså ikke de eneste. Han er en vigtig spiller at have med, fordi han er så hurtig, og modstanderne derfor er bange for ham, hvilket ofte resulterer i et nervøst forsvar, der ikke rigtig kan finde ud af, hvor de skal placere sig. Et nervøst, Svensk forsvar var jo i øvrigt hovedårsagen til at vi vandt kampen. Eneste mand der reelt kan afløse ham, er i mine øjne Løvenkrands, fordi han har de samme kvaliteter (men altså også de samme svagheder). Problemet ved Løvenkrands er, at han er venstrekant, og det er netop i den side, vi har de bedste tekniske kantspillere, derfor bliver det Rommedahl. Nogen gudsbenådet fodboldspiller er han ikke, men hans rolle på holdet er stærkt undervurderet/misforstået.
Hvad SAS ligaspillernes indsats angår, så gjorde flere af dem da en udmærket figur, men der var i hvert fald tydelig forskel at se, da Christian Poulsen blev skiftet ud, til fordel for Thomas Augustinussen, Svenskerne blev i samme øjeblik langt farligere, jeg tvivler på, at det var tilfældigt. Kvist gjorde det ok (men han skulle jo slet ikke have lov at spille højreback, vel?
), Jakob Poulsen gjorde også en god figur, og Grønkjær gjorde det også fornuftigt, selvom han sjældent rigtig kom frem til noget, og Bernburg gjorde det da trods alt bedre end Bendtner, men der skulle heller ikke ret meget til i lørdags. Men jeg ville da bestemt hellere have set Daniel Jensen eller Leon Andreasen på midtbanen, frem for Jakob Poulsen.
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #1931:
08 Jun 2009, 13:13 »
Citat af: DNE 08 Jun 2009, 13:05
Hvad Rommedahl angår, så kan jeg godt give kritikerne ret i, at han ikke gjorde det specielt godt, men det var tydeligt, at Svenskerne var bange for ham, og de er altså ikke de eneste. Han er en vigtig spiller at have med, fordi han er så hurtig, og modstanderne derfor er bange for ham, hvilket ofte resulterer i et nervøst forsvar, der ikke rigtig kan finde ud af, hvor de skal placere sig. Et nervøst, Svensk forsvar var jo i øvrigt hovedårsagen til at vi vandt kampen. Eneste mand der reelt kan afløse ham, er i mine øjne Løvenkrands, fordi han har de samme kvaliteter (men altså også de samme svagheder). Problemet ved Løvenkrands er, at han er venstrekant, og det er netop i den side, vi har de bedste tekniske kantspillere, derfor bliver det Rommedahl. Nogen gudsbenådet fodboldspiller er han ikke, men hans rolle på holdet er stærkt undervurderet/misforstået.
Jeg så også kampen igår på Eurosport og ja - det er en helt anden oplevelse end når man sidder med nerverne helt ude på tøjet. Men svenskerne var altså tæt på, måske ikke lige til sidst. Men hold fest de havde nogle store chancer ala Rommedahl's. Især Zlatan og Larsson som brændte lige foran målet.
Løvenkrands er en super spiller, og jeg kan altså heller ikke forstå han ikke spiller i startopstillingen. Han kan jo både spille siden af bendtner og på fløjene. Han scorer jo mål på angriberpladsen. Men at sige Rommedahl er den eneste der kan spille der er jo .. forkert. Da Grønkjær kom ind bakkede deres forsvar jo fuldstændig fordi de har kæmpe respekt for ham. Så er det jo svært at løbe fordi dem og udfordre dem når de bakker så meget. Jeg tror også grunden han kom ind var at få ro på spillet. Vi skulle spille den rundt i vores egne kæder, og ikke nødvendigvis jage 2-0 målet. Så er det klart han ikke udfordre direkte.
Men jeg kan stadig ikke forstå at det er Rommedahl der er fast på landsholdet og ikke Grønkjær eller Løvenkrands!
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1932:
08 Jun 2009, 14:14 »
Løvenkrands' force er hans hurtighed, præcis ligesom Rommedahl, ingen af dem kan slå et indlæg, og ingen af dem er specielt gode teknikkere. Forskellen består i, at Rommedahl er højrebenet, mens Løvenkrands er venstrebenet (hvilket bestemt ikke gør hans indlæg bedre, hvis han skal spille på højrekanten). De teknisk gode kanter vi har, spiller bedst på venstrekanten (Grønkjær, Jørgensen og Kahlenberg), og derfor giver det bedst mening at placere den hurtige kant på højrekanten, hvor vi reelt ikke har ret mange alternativer til Rommedahl (med mindre vi placerer en af de andre på en for dem lidt uvant plads, men det vil jo være tåbeligt, hvis det bare er for at få plads til en venstrebenet Rommedahl type).
Modstanderne er bange for Rommedahls hurtighed, det er ikke sikkert han har teknikken til at få ret meget ud af den, men de er alligevel nødt til at tage højde for den, når de bestemmer sig for, hvor højt de tør placere deres forsvar. Så længe han ligger ude på kanten, skal de hele tiden være opmærksomme på ham, og det giver altså bare uro i bagkæden.
Grønkjær er lysår foran Rommedahl, når vi snakker teknik (men altså også bedst på den anden kant), men uden Rommedahl er han altså lidt lettere at dæmme op for, fordi man så kun skal tage højde for en type kantspiller (hvis vi går ud fra, at vi så har en Jørgensen eller Kahlenberg på den anden kant), når forsvarskæden skal placeres. Det giver bare ikke den samme uro nede bagved.
Og som man siger, vinderen har altid ret
Edit:
Og ja, Svenskerne var tæt på, men vi havde faktisk lige så mange af de rigtig store chancer som de havde - Rommedahl, Bendtner og Kjær havde i hvert fald en stor chance hver, foruden det indlæg som Agger fik headet over.
«
Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 14:16 af DNE
»
Matigol
Landsholdsspiller
«
Svar #1933:
08 Jun 2009, 14:21 »
Jeg vil nu ikke sige at Grønkjær på højrekanten er en uvant plads. Han er altså bedst med højrebenet - så at sige Rommedahl er den eneste kvalificerede højrekant vi har i Danmark er ikke korrekt når Grønkjær er meget bedre end Rommedahl. Rommedahl er jo hellere ikke 20x hurtigere end Grønkjær, så jeg kan slet ikke forstå hvorfor det er Rommedahl der SKAL spille der.
http://onside.dk/node/34756
Understreger min pointe
JKJ
Gæst
«
Svar #1934:
08 Jun 2009, 14:55 »
Citat af: DNE 08 Jun 2009, 14:14
Løvenkrands' force er hans hurtighed, præcis ligesom Rommedahl, ingen af dem kan slå et indlæg, og ingen af dem er specielt gode teknikkere. Forskellen består i, at Rommedahl er højrebenet, mens Løvenkrands er venstrebenet (hvilket bestemt ikke gør hans indlæg bedre, hvis han skal spille på højrekanten). De teknisk gode kanter vi har, spiller bedst på venstrekanten (Grønkjær, Jørgensen og Kahlenberg), og derfor giver det bedst mening at placere den hurtige kant på højrekanten, hvor vi reelt ikke har ret mange alternativer til Rommedahl (med mindre vi placerer en af de andre på en for dem lidt uvant plads, men det vil jo være tåbeligt, hvis det bare er for at få plads til en venstrebenet Rommedahl type).
Modstanderne er bange for Rommedahls hurtighed, det er ikke sikkert han har teknikken til at få ret meget ud af den, men de er alligevel nødt til at tage højde for den, når de bestemmer sig for, hvor højt de tør placere deres forsvar. Så længe han ligger ude på kanten, skal de hele tiden være opmærksomme på ham, og det giver altså bare uro i bagkæden.
Grønkjær er lysår foran Rommedahl, når vi snakker teknik (men altså også bedst på den anden kant), men uden Rommedahl er han altså lidt lettere at dæmme op for, fordi man så kun skal tage højde for en type kantspiller (hvis vi går ud fra, at vi så har en Jørgensen eller Kahlenberg på den anden kant), når forsvarskæden skal placeres. Det giver bare ikke den samme uro nede bagved.
Og som man siger, vinderen har altid ret
Edit:
Og ja, Svenskerne var tæt på, men vi havde faktisk lige så mange af de rigtig store chancer som de havde - Rommedahl, Bendtner og Kjær havde i hvert fald en stor chance hver, foruden det indlæg som Agger fik headet over.
Hvad med Silber?? Han har jo haft en forrygende sæson i Holland, bla kåret som årets spiller i hans nye klub, Utrecht. Såvidt jeg lige kan huske har han spillet alle kampene i denne sæson minus en enkelt.
Rommedahl ligner jo en der ikke gider mere, men godt ved han er med lige meget hvor dårlig han er. Imo er han med på en badebillet og intet andet. Han skabte intet, brændte kampens suverænt største chance, ja den var større end straffesparket, når man står 1-2 meter fra målet og der ikke er en målmand eller modstander i nærheden skal den bare ind alt andet er bare ikke godt nok...
Desuden fik han en kæmpe skideballe af MO, uden der skete mere af den grund, lignede stasdig ikke en der rigtig gad. Det er så selvfølgelig MO opgave at tage ham ud, det er jo ikke Rommedahls opgave.
Imo burde han være færdig i truppen, han har intet at byde på mere, og hvis han så også står i samme situation efter sommerferien rent klubmæssigt, altså ingen spilletid, så bør det være slut.
Det skal lige siges jeg ikke er klar over hvor Silber præcis spiller i Utrecht, men mon ikke han er at finde på højrekanten som i FCK...
Edit: United-styrer spurgte tidligere om der var nogen der viste hvorfior CP blev taget ud, er der nogen der kan svarer på det??
Han så da ikke lige umiddelbart skadet ud eller i nærheden af at få feks en advarsel...
«
Seneste Redigering: 08 Jun 2009, 14:58 af JKJ
»
Sider:
1
...
127
128
[
129
]
130
131
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »