Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23459
0 Brugere, 601 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
scarlett07071
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Det Danske Landshold
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
109
110
[
111
]
112
113
...
218
Forfatter
Emne: Det Danske Landshold (Læst 278247 gange)
cube
Manager
Sv: Det Danske Landshold.
«
Svar #1650:
01 Apr 2009, 23:12 »
Citat af: DNE 01 Apr 2009, 23:08
Synes i øvrigt også Jakob Poulsen viste meget godt i den tid han fik på banen, ellers er jeg vel enig i bedømmelsen, selvom jeg nok må indrømme, at jeg har lidt svært ved at forholde mig til den der karakterskale, hvad pokker var der galt med den gode gamle 13-skala
Der var for mange karakterer i den i forhold til internationale skalaer, eller sådan noget
Tjek mit kunst/design ud på
KasperPyndt.dk
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #1651:
01 Apr 2009, 23:44 »
Lige kort for at besvare DNEs spørgsmål, så var den gamle karakterskala hjernedød, hvis man eksempelvis skulle søge ind på en udenlandske universiteter, idet dine karakterer blev mindre værd, eftersom "13" for dem bare svarer til deres bedste karakter. 13 kræver jo en fabelagtig præstation, mens udenlandets bedste karakterer "blot" er en for en præstation uden væsentlige fejl og mangler. Anyway, 13-skalaen var som sådan set fint nok imo - hvis ellers blot udlandet brugte samme system. Det gør de desværre ikke, og derfor var det ikke et sekund for sent, at den skala røg lang pokker i vold.
En fin kamp af Danmark derudover. Jeg lader mig ikke imponere af Rommedahl. Hvad er det, der er så fantastisk ved ham? Bevares, han laver nogle fine løb etc., men eksempelvis hans første chance er helt hul i hovedet. Manden SKAL afslutte der, hvilket han tydeligvis ikke gør, fordi han bare ikke kan sparke med sit venstreben. Den mand er jo nærmest invalid med venstreben, desværre.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
SoAP
Gæst
«
Svar #1652:
02 Apr 2009, 00:00 »
Synes det er dejligt de igen går godt resultat mæssigt, og VM er bestemt slet ikke urealistisk, vi må jo kvaje os gevaltigt hvis vi ikke skal havne i mindst top 2. Og også enormt dejligt at se Kahlenberg spille godt for landsholdet
Men Larsen skal virklig væk fra Toulouse, gerne til et tysk hold. Han kan virklig blive vigtig for landsholdet, så hvis bare han finder en klub hvor han kan spille en masse bold ville det fandme være dejligt!
Shaft
Manager
«
Svar #1653:
02 Apr 2009, 00:57 »
Nu er jeg først selv hjemme fra Parken af nu - Og kan da love jer for tilskuerne nød kampen.
Synes det var et glimrende valg med Leon, og allerede under opvarmningen kunne man se han var farlig på hans langskud. Imens alle andre spillede 1-2 med Ebbe Sand og skød udenfor straffepleten, skød Leon 30 meter udefra.
Ang. Søren Larsen ikke går med i spillet lavede han rent faktisk flotte dybdeløb idag, noget medspillerne desværre ikke udnyttede ordentlig idag. Desuden mens Bendtner spillede fremme i front ved siden af Larsen i de sidste 20 min, mens Poulsen og Borring dannede fløj kunne man se det var meningen Søren bare skulle ligge HELT fremme, og lade Nicklas være med i opspillet. Noget der fungerede glimrende.
Må indrømme jeg ikke er den største fan af Rommedahl, og efter 20 min var han også den jeg så ryge hurtigst ud, og håbede inderligt det var ham Bendtner ville erstatte da han blev kaldt hen til bænken. Men derefter fik han spillede sig op, dog til tider var han for langt inde centralt på banen. Det skal lige nævnes (Ved ikke om man lagde mærke til det i fjernsynet) men da Dennis blev skiftet ud, blev der buhet meget - Det var ikke af Dennis, men fordi de Albanske fans som sad øverst på stemningstribunen havde tændt et par romerlys, og det ene blev, efter det var slukket kastet ned til os nedenunder.
Synes især det var dejligt at se Christian Poulsen hive en stor kamp frem for os. Var efterhånden lang tid siden jeg så sådan en rolig indsats.
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Shaft
Manager
«
Svar #1654:
02 Apr 2009, 01:10 »
Og lige her til sidst, så spillede Martin Jørgensen en god kamp fra min plads. Synes han deltog godt nok i spillet, samtidig med han tit var i kontakt med Bonde og Olsen på sidelinjen.
Min blog - Den hollandske talentfabrik
Zone 43
Manager
«
Svar #1655:
02 Apr 2009, 08:21 »
Sådan! En rigtig, rigtig god kamp for vores side, for en gangs skyld. Uden tvivl den bedst spillede kamp i længere tid. Boreset fra højrekanten, som lige manglede det sidste, så var det en god omgang bold fra resten af banden.
Jeg er ikke i tvivl, vi vinder gruppen! Ungarn eller Sverige snupper anden pladsen.
Og for at citere Leon A.:
".. vi skulle skyde os selv, hvis vi ikke tog den mulighed, vi har foran os nu. Vi skal med til det VM"
Citat af: r-mand 01 Apr 2009, 22:34
Var det så nogen gode mål? eller var de også billige?
Jeg vil gå så vidt, at kalde alle tre mål for drops for den albanske keeper.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1656:
02 Apr 2009, 10:09 »
Det mål der fejlagtigt blev underkendt for offside fejlede til gengæld ikke noget.
Nu hvor man har haft lidt tid til at tænke lidt mere over landskampen, synes jeg egentlig ikke, at det er rimeligt, at give Agger samme karakter som Leon Andreasen, af de to mener jeg, at Leon spillede den bedste kamp. Han scorede som bekendt målet, og havde også et par afslutninger ud over det, lagde op til Poulsens mål, selvom der var lidt kluddermor over det, og stod også godt defensivt. Synes Agger var knapt så synlig, det var selvfølgelig bare positivt, da det jo var fordi Albanerne ikke rigtig kom op i vores ende af banen, men når man ikke deltager ret meget i spillet, skal man ikke have samme karakter som en af kampens hovedpersoner.
Jeg synes stadig folk undervurderer Rommedahls indsats, han kom lidt skidt igang, men fik rettet op på det, og var evigt farlig i løbeduellerne, lagde flot op til Søren Larsens mål, og scorede selv et mål, som ikke burde have været underkendt. Ydermere så viser det sig efter kampen, at han faktisk har spillet med en lyskeskade, som viste sig under opvarmningen. Synes det var tydeligt, at han er kommet til at spille fast igen, han stod ikke i samme grad som tidligere offside, og hans løb var godt timet. At han ikke afslutter med det samme på de par muligheder han havde i starten af kampen, ser selvfølgelig ikke for heldigt ud, men synes han spillede sig op senere (fik i øvrigt også en afslutning med venstrebenet senere, så helt handicappet er det altså ikke).
Citat af: KF 01 Apr 2009, 23:44
Lige kort for at besvare DNEs spørgsmål, så var den gamle karakterskala hjernedød, hvis man eksempelvis skulle søge ind på en udenlandske universiteter, idet dine karakterer blev mindre værd, eftersom "13" for dem bare svarer til deres bedste karakter. 13 kræver jo en fabelagtig præstation, mens udenlandets bedste karakterer "blot" er en for en præstation uden væsentlige fejl og mangler. Anyway, 13-skalaen var som sådan set fint nok imo - hvis ellers blot udlandet brugte samme system. Det gør de desværre ikke, og derfor var det ikke et sekund for sent, at den skala røg lang pokker i vold.
En fin kamp af Danmark derudover. Jeg lader mig ikke imponere af Rommedahl. Hvad er det, der er så fantastisk ved ham? Bevares, han laver nogle fine løb etc., men eksempelvis hans første chance er helt hul i hovedet. Manden SKAL afslutte der, hvilket han tydeligvis ikke gør, fordi han bare ikke kan sparke med sit venstreben. Den mand er jo nærmest invalid med venstreben, desværre.
Og så lige til det med karakterskalaen, så kan jeg ikke rigtig se, at en karakterskala, hvor man kan få en negativ karakter, er ret meget mindre hul i hovedet, end den gamle 13-skala, sådan en karakter er der da ingen, der psykisk kan klare
Nej jeg kan selvfølgelig godt se ideen i at standardisere vores karakterskala med udlandet (men det har man vel ikke gjort alligevel? det er vel stadig ikke samme skala som bruges Internationalt?), jeg er bare personligt vokset op med 13-skalaen, og har derfor lidt svært ved at forholde mig til den nye, da jeg for længst var færdig med min uddannelse, da den blev indført (mangler en rynket smiley med stok og gråt skæg...).
KF
Landsholdsspiller
«
Svar #1657:
02 Apr 2009, 10:24 »
Citat af: DNE 02 Apr 2009, 10:09
At han ikke afslutter med det samme på de par muligheder han havde i starten af kampen, ser selvfølgelig ikke for heldigt ud, men synes han spillede sig op senere (fik i øvrigt også en afslutning med venstrebenet senere, så helt handicappet er det altså ikke).
Og så lige til det med karakterskalaen, så kan jeg ikke rigtig se, at en karakterskala, hvor man kan få en negativ karakter, er ret meget mindre hul i hovedet, end den gamle 13-skala, sådan en karakter er der da ingen, der psykisk kan klare
Nej jeg kan selvfølgelig godt se ideen i at standardisere vores karakterskala med udlandet (men det har man vel ikke gjort alligevel? det er vel stadig ikke samme skala som bruges Internationalt?), jeg er bare personligt vokset op med 13-skalaen, og har derfor lidt svært ved at forholde mig til den nye, da jeg for længst var færdig med min uddannelse, da den blev indført (mangler en rynket smiley med stok og gråt skæg...).
Foerst til Rommedahl: Saa du hvor hans skud med venstreben endte? Ikke i naerheden af det albanske maal i hvert fald ;o).
Dernaest: Karakterskalaen har man jo standardiseret i den forstand, at man nu har 7-trin (-3, 0, 2, 4, 7 , 10 & 12) akkurat ligesom fx den engelske karakterskala, saa paa den maade er det blevet lettere at sammenligne karaktererne end foer, hvor englaendernes bedste karakter "A" saadan set baade svarede til vores 13-tal og vores 11-tal. Jeg kan godt se pointen i, at man maaske godt kunne have undvaeret -3, og saa ladet skalaen gaa til 15... men hvad daelen - det er jo blot et tal, og faar men endelig -3... ja, saa er det maaske meget smart, hvis det fungerer som "wake-up-call"
.
"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1658:
02 Apr 2009, 10:40 »
Citat af: KF 02 Apr 2009, 10:24
Foerst til Rommedahl: Saa du hvor hans skud med venstreben endte? Ikke i naerheden af det albanske maal i hvert fald ;o).
Dernaest: Karakterskalaen har man jo standardiseret i den forstand, at man nu har 7-trin (-3, 0, 2, 4, 7 , 10 & 12) akkurat ligesom fx den engelske karakterskala, saa paa den maade er det blevet lettere at sammenligne karaktererne end foer, hvor englaendernes bedste karakter "A" saadan set baade svarede til vores 13-tal og vores 11-tal. Jeg kan godt se pointen i, at man maaske godt kunne have undvaeret -3, og saa ladet skalaen gaa til 15... men hvad daelen - det er jo blot et tal, og faar men endelig -3... ja, saa er det maaske meget smart, hvis det fungerer som "wake-up-call"
.
Hans chance med venstrebenet var bestemt ikke i nærheden af mål, det er korrekt, men det er så måske også en god grund til, at han forsøgte afleveringen frem for afslutningen ved den ene af de store chancer. Havde han fundet Larsen på den aflevering, og Larsen så havde scoret, så var der jo ingen, der havde haft noget som helst imod, at han valgte den løsning. Han ville til gengæld have været mindst lige så upopulær på at forsøge afslutningen med venstrebenet, hvis han så havde sparket bolden ved siden af mål.
Jeg synes ikke man kan stemple hans indsats som en fiasko, på baggrund af to uheldige situationer, når han i samme kamp laver langt flere gode ting. Og ja, han er meget et-benet, men det er han bestemt ikke den eneste fodboldspiller der er, og klarer sig fint med at være.
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #1659:
02 Apr 2009, 11:19 »
Enig med at Rommedahl ikke høre til på det landshold.
Det må være af mangel på bedre! Han har jo ikke lavet et ordentlig indlæg i sin tid.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1660:
02 Apr 2009, 11:25 »
Citat af: Juller 02 Apr 2009, 11:19
Enig med at Rommedahl ikke høre til på det landshold.
Det må være af mangel på bedre! Han har jo ikke lavet et ordentlig indlæg i sin tid.
Så længe han holder dem langs jorden, synes jeg nu ikke de fejler noget, den han serverede for Søren Larsen i går, var da i hvert fald ganske udmærket.
Rommedahl har aldrig været populær, de første år var det måske ikke helt uden grund, men synes bestemt han er blevet bedre, og må nok indrømme, at jeg personligt har svært ved at se, hvordan vi skulle kunne undvære ham.
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #1661:
02 Apr 2009, 11:53 »
Citat af: DNE 02 Apr 2009, 11:25
Så længe han holder dem langs jorden, synes jeg nu ikke de fejler noget, den han serverede for Søren Larsen i går, var da i hvert fald ganske udmærket.
Rommedahl har aldrig været populær, de første år var det måske ikke helt uden grund, men synes bestemt han er blevet bedre, og må nok indrømme, at jeg personligt har svært ved at se, hvordan vi skulle kunne undvære ham.
Jeg mener personligt at Jesper Grønkjær er klasser bedre end Rommedahl, når det kører for ham. Men han er bare tit plaget af skader.
Rommedahl er i min optik kun god i kampe hvor vi møder offensive hold og skal spille på kontraer. Så kan vi udnytte hans hurtighed.
DNE
Landsholdsspiller
«
Svar #1662:
02 Apr 2009, 12:03 »
Vi kom nu også til mange ting i går, på baggrund af Rommedahls hurtighed.
Jeg er enig i, at Grønkjær er en klassespiller, når han er på toppen, men det er han så heller ikke lige pt, det siger han jo også selv, men om han skal med på bekostning af Rommedahl eller om han skal med på den anden kant, det synes jeg sgu er lidt svært, det kommer helt an på modstanderen.
Juller
Landsholdsspiller
«
Svar #1663:
02 Apr 2009, 12:05 »
Citat af: DNE 02 Apr 2009, 12:03
Vi kom nu også til mange ting i går, på baggrund af Rommedahls hurtighed.
Jeg er enig i, at Grønkjær er en klassespiller, når han er på toppen, men det er han så heller ikke lige pt, det siger han jo også selv, men om han skal med på bekostning af Rommedahl eller om han skal med på den anden kant, det synes jeg sgu er lidt svært, det kommer helt an på modstanderen.
Godt så er vi enig!
Jarkel
Lilleputspiller
«
Svar #1664:
02 Apr 2009, 12:06 »
Juller, jeg må give dig ret..
Rommedahl har kun sin hurtighed, det eneste han kan er at løbe stærkt.. Hans teknik er udeblevet
Sider:
1
...
109
110
[
111
]
112
113
...
218
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »