home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 951 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jul!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint
Forfatter Emne: Jul!  (Læst 91580 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #330: 25 Dec 2011, 16:24 »

Selvom man begynder at blive så gammel at folk langsomt stopper med gaverne, var det en god høst Wink :

Beats by Dre
FIFA 12
PS3 controller
Tommy Hilfiger parfume
8 par sorte Bjørn Borg
Maaaange Mads C. sokker Smiley
Matas gavekort
OG et superfedt SKAGEN ur ! Opstemt
Logged

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #331: 26 Dec 2011, 05:45 »

Så må man sige at julen er overstået fra min side af. I år var jeg overhovedet ikke i ligeså meget julestemning, som jeg har været i de mange forrige år. Men det betød ikke meget, da jeg havde en rigtig god jul. Jeg startede sådan set ved. 11 tiden om morgenen, hvor jeg snakkede med min familie over skype. Jeg åbnede deres pakke til mig og min lillebror åbnede alle pakkerne under juletræet tilbage i Danmark. Så fik jeg også set dem danse rundt om juletræet.

Bagefter, ved 3 tiden blev det tid til mad. Det var torsk prepareret meget specielt mexicansk. Bagefter kørte jeg og min værtsfamilie og besøgte nogle andre fra familien, før vi ved 7 tiden tog hjem og begyndte at lave maden, som skulle spises ved 12 tiden. Altså 12 om natten og efter maden, skulle man lave en hyldest til: "Niño Dios". Tror det er Jesus. Men ved 12 tiden, spiste vi oksemørbrad, som var meget specialt mexicansk lavet. Og der var selvfølgelig Tortillas med.

Bagefter, skulle hele familien tage et lys hver, og alle blev delt op i to grupper. En der stod i døren til huset og en der stod udenfor. Så blev der sunget, en eller anden sang, hvor det var skift på tværs. Forstod ikke helt hundrede procent sangen, men det var noget med Jesus og Judas osv.

Efter "Niño Dios" hyldesten, så blev det tid til fyrværkeri, hvilket var meget sjovt og meget specielt. Man er ikke ligefrem vant til fyrværkeri ved jul. Men mexicanere elsker fyrværkeri. Ved fødselsdage, revolutionsdagen osv. er der altid fyrværkeri. Nu var alt egentlig slut, undtagen at jeg sad sammen med nogen fra familien og hørte typisk mexicansk musik; "musica ranchera" ude i stuen til langt ud på natten.

Her i morges (d.25), blev der så åbnet pakker osv. og noget familie kom over og sagde hej og glædelig jul osv. Sådan sluttede min jul. Meget anderledes jul i 30 graders varme.

Forresten så fik jeg:

To t-shirts
Et billede af min lillebror
Og en helvedes masse penge.

Alt i alt, en meget god og anderledes jul Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #332: 26 Dec 2011, 07:42 »

Mine gaver:
- Ekstern Hardisk (600GB)
- Van Gils parfume, inkl. deo stick
- Et sæt håndvægte på 20kg
- Madden 12 (skal bytten til MW3)
- Ny pc mus fra Creative
- Nye pc højtalere, inkl. Subwoofer fra Logitech
- En flaske slave vodka
- 100kr
- Denne plakat
Logged

FCK

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #333: 26 Dec 2011, 08:52 »

Jeg vil også være med:
- Den nye udebanetrøje fra Brøndby
- 1 Calvin Klein pung
- 2 billetter tíl "Andens" nye show
- Trådløs tastatur og mus fra Logitech
- 1 Lacoste deo
- Hjemmestrikkede sokker til mine nye vinterstøvler
- Gavekort på 300 kr til en restaurant
- 1 Tuborg julebryg spegepølse
- I alt 7 bøtter voks
- 1 rør Pringles
- 1 le creuset lasagnefad
- 1 stræklagen til sengen
- samt 200 kr. Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #334: 26 Dec 2011, 12:24 »

Kunne være jeg skulle prøve den. Hvad koster den? og hvor kan man få den?

Den kan fås i Matas, men du kan jo få forskellige størrelser.. Tror den billigste koster omkring 280 eller sådan noget, og så derop af. Jeg købte min i Paris hvor jeg fik den store til ca. 400, men der skal du vist op i slutningen af de 600 for at få den i DK.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

bert0089
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #335: 26 Dec 2011, 12:40 »

Den kan fås i Matas, men du kan jo få forskellige størrelser.. Tror den billigste koster omkring 280 eller sådan noget, og så derop af. Jeg købte min i Paris hvor jeg fik den store til ca. 400, men der skal du vist op i slutningen af de 600 for at få den i DK.
Okay, tak Wink
Logged

Inter 2010: Serie A, Coppa Italia, Champions League, Super Cup, VM for Klubhold
Forza Nerazzurri...  C'e Solo L'Inter

Søgaard
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #336: 26 Dec 2011, 13:58 »

I år har været en hård måned at komme i julestemning i, da jeg har arbejdet utrolig meget, hvor man d. 10 december allerede er træt af julemusikken, som bliver spillet konstant i butikken. Derudover har jeg skrevet projekt på universitetet, disse to ting har bare gjort at min december måned har været utrolig travl og man er mere eller mindre immun overfor julemusikken til sidst.

"The spirit of Christmas" kom dog juleaftensdag, hvor min familie altid mødes hos min farmor og får morgenmad. Så sidder vi der og hygger indtil omkring middagstid, hvor vi så besøger et par gravsteder med en blomst, for derefter at vende hovedet hjemad. Så stod den ellers på afslapning, hvilket selvfølgelig inkluderer Disneys juleshow, som skal ses hvert eneste år. Omkring klokken 17 begynder vi så i fællesskab at lave maden og står og hygger, mens vi laver den. Dernæst står den jo på den traditionelle julemad i form af flæskesteg, brunede kartofler osv. Så bliver der danset om juletræet for til sidst at få pakket gaverne ud og sidde i sofaen og hygge til langt ud på natten Smiley

Mine gaver var følgende:
En skjorte
Tre t-shirts
Et strygejern
En parfume (Hugo Boss In Motion)
Et gavekort på 500 kroner til Aalborg Storcenter
To sæt sengetøj
Diverse småting til lejligheden/køkkenet


Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #337: 26 Dec 2011, 22:31 »

Jeg har aldrig set julen som andet end 'just another day' de sidste mange år, men en hyggelig dag med familien kan man sgu altid bruge. Jeg havde dog ikke rigtig nogen ønsker eller noget jeg står og mangler (udover en ny computer, det køber jeg dog selv). Jeg klager dog ikke over min høst.

- Simpsons sæson 1-3, 9, 13 og 20
- 1800,- dkr.
- 1000,- dkr. gavekort til Fields (kan vidst også bruges i City 2)
- En fodboldbog, tror den hedder Fodboldklubber 2012.

Og så vandt jeg en flaske shampoo og en mundharmonika i pakkeleg bl.a. Kan det bliver mere swag? Cool
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


tubbe610
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #338: 26 Dec 2011, 22:46 »

Mine Gaver i år:
-Battlefield 3 Til PS3
-2 Deodoranter
-Real Madrid Sengesæt
-Stik til PS3
-Gavekort på 200 til Rosengaardscenteret
-500 kr.
-Anders Matthesen vender tilbage
-Benskinner til Fodbold
Jeg tror det var alt. Smiley
Logged

HansenLFC
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #339: 26 Dec 2011, 23:12 »

Cult shakeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeee er!!!1

Drikker i det meget hjemme ved dig i julen?

Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #340: 26 Dec 2011, 23:18 »

Drikker i det meget hjemme ved dig i julen?



Familien gør nok.. Neymar må nøjes med rød sodavand Wink
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #341: 26 Dec 2011, 23:19 »

Drikker i det meget hjemme ved dig i julen?



Der ryger da en son of a bitch eller sytten.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

jabsi
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Jul!
« Svar #342: 24 Nov 2012, 23:03 »

I dag er der kun en måned til Jul, og desværre begynder folk at trænge sig lidt på med det klassiske spørgsmål: HVAD ØNSKER DU DIG SÅ I ÅR???
Derfor tænkte jeg, om jeg kunne hente lidt inspiration fra Jer af.

Jeg er selv kommet på følgende: (Nogle af dem er langt fra realistiske!!)

Ralph Lauren polo Str. Medium
Tommy Hilfiger polo str medium
Ralph Lauren Big Pony parfume (den blå)
Gavekort til www.amazon.co.uk , www.smartguy.dk ,
iPad 4
Penge
rejse til USA
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Jul!
« Svar #343: 24 Nov 2012, 23:43 »

Indrømmet, jeg har rundet de 40, og glæder mig som en lille dreng som jeg altid har gjort  Wink

Men jeg er blevet fløtende ligeglad med at få gaver, min bedre halvdel og jeg selv har kæmpet en forgæves kamp mod vores forældre om vi ikke skulle droppe de indbyrdes gaver og så bare nøjes med at give ungerne noget.
Forgæve,s for vi er jo deres unger som de siger Wink

Men min største glæde ved julen er at se min stor dreng glæde sig for vildt, jep vi har skrevet til julemanden og de er i fuld gang med at lave hemmeligheder ovre i børnehaven  Opstemt

Tøsen er kun små 8 mdr når vi når juleaften så i år er hun fløtende ligeglad.

Jeg ønsker mig kun at se mine børn have en fantastisk dag hvor de er i centrum.

Logged

Jharn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jul!
« Svar #344: 25 Nov 2012, 08:12 »

Jeg ønsker mig ikke rigtig noget udover en kaffemaskine, en ny jakke og en større lejlighed...
Logged

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 31 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010