|
Zone 43
|
|
 |
Sv: Jul!
« Svar #390: 17 Dec 2012, 18:03 »
|
|
Har sgu aldrig fulgt med i nogen af de serier!
Seems legit. @Kipmand: Prøv at tjekke nogle byggemarkeder, der kan man finde nogle lidt utraditionelle gaver til pakkeleg. Det kan anbefales.
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
Chicharito
|
|
 |
« Svar #391: 17 Dec 2012, 18:06 »
|
|
Hej Freaks Kender i nogle gode pakker til pakkeleg? Det skal bare være, nogle sjove ting og behøver ikke koste mere end 50kr  Ellers kan det også anbefales at gå i Tiger. De har vanvittigt meget ubrugeligt crap, men nogle gange har de også ganske brugbare ting til næsten ingen penge. Jeg købte eksempelvis Blå Mænd på DVD til 20 kr. i fredags, da jeg skulle have en gave med til pakkeleg. Det synes jeg da selv er en ganske god gave til den pris 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
 |
« Svar #392: 25 Dec 2012, 14:35 »
|
|
Hvad fik I så i år? Jeg fik selv:
- Chelsea-trøje med OSCAR 11 - En bog - Batman - The Dark Knight Rises - En habitjakke - Adidas træningsbukser - Computer sleeve
Alt i alt en meget god aften.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
 |
« Svar #393: 25 Dec 2012, 14:38 »
|
|
-Gavekort til Copenhagen Floorball Center -PS3 Controller (Gad vide hvor lang tid den holder  ) -Skjorte(i øvrigt den samme som jeg havde på i aftes) -En t-shirt -Dværgen fra Normandiet af Lars-Henrik Olsen. -Aturo Vidal fra EA Sports. Så har jeg stadig en tilbage fra min mormor som kommer i morgen 
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
MBJ
|
|
 |
« Svar #394: 25 Dec 2012, 15:24 »
|
|
- Skitøj i massevis (Skal på min første skitur i uge 5) - Adidas træningsbukser - Løbetrøje - Håndboldtøj - To lækre bluser Ligesom AR, så kommer min mormor og og morfar også på besøg i morgen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Jefe
Gæst
|
|
 |
« Svar #395: 25 Dec 2012, 15:29 »
|
|
-Gavekort til Copenhagen Floorball Center -PS3 Controller (Gad vide hvor lang tid den holder  ) -Skjorte(i øvrigt den samme som jeg havde på i aftes) -En t-shirt -Dværgen fra Normandiet af Lars-Henrik Olsen. - Aturo Vidal fra EA Sports.Så har jeg stadig en tilbage fra min mormor som kommer i morgen  What? Jeg har selv fået 300 kroner Armani - Diamonds parfume og et sæt med deo og parfume. Kan ikke huske navnet, men også Armani. Blandet boks med ting til badeværelset. Kaffe. Skihandsker. 400 kroner til bøger til studiet. ~100 par sokker +/-50 ~5 par underbukser af forskellige mærker. 4 ovnfaste fade. De to er præcis de samme, og de andre var en kombipakke. De der er ens, bliver returneret for penge. De er selvfølgelig ikke købt i samme kæde. 6 rødvins glas.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anfield Road
|
|
 |
« Svar #396: 25 Dec 2012, 15:32 »
|
|
What?
Det var bare for sjov  Ikke hver dag, man får så god en spiller i sine pakker. Normalt giver de jo en det værste lort.
|
|
|
|
|
|
"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
 |
« Svar #397: 25 Dec 2012, 15:36 »
|
|
iPod Classic 1000,- Gavekort til iTunes store Sorte Levis 501 Fodboldquizbog Michael Schøt - Upolitisk Korrekt Mick Øgendahl - Spas Skjorte der skal byttes
Føler mig stærkt priviligeret igen i år.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Jefe
Gæst
|
|
 |
« Svar #398: 25 Dec 2012, 15:53 »
|
|
iPod Classic 1000,- Gavekort til iTunes store Sorte Levis 501 Fodboldquizbog Michael Schøt - Upolitisk Korrekt Mick Øgendahl - Spas Skjorte der skal byttes
Føler mig stærkt priviligeret igen i år.
Men du har jo en iPhone. :l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
 |
« Svar #399: 25 Dec 2012, 16:46 »
|
|
Men du har jo en iPhone. :l
Ville gerne have en hvor jeg kan have alt mit lort på :l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Jefe
Gæst
|
|
 |
« Svar #400: 25 Dec 2012, 16:53 »
|
|
Du må have store lommer. Men når man skal tage 100 instagram billeder om dagen, kan jeg godt se, at man kommer til at mange plads på telefonen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
 |
« Svar #401: 25 Dec 2012, 17:14 »
|
|
Du må have store lommer. Men når man skal tage 100 instagram billeder om dagen, kan jeg godt se, at man kommer til at mange plads på telefonen.  Nu er der jo ikke nogen der siger jeg skal have classicen med overalt, vel? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
El Jefe
Gæst
|
|
 |
« Svar #402: 25 Dec 2012, 17:27 »
|
|
Jo du skal!
Jeg opgav bare hurtigt min iPod Nano efter jeg fik en iPhone. Derfor skal alle andre gøre det samme. :l
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
 |
« Svar #403: 25 Dec 2012, 17:29 »
|
|
Nu er der jo ikke nogen der siger jeg skal have classicen med overalt, vel?  Øh, jo!
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Antchev
|
|
 |
« Svar #404: 25 Dec 2012, 17:37 »
|