Legenden
|
|
Du har bare ufattelig mange ønsker  Kunne da nok godt finde på flere. 
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Kunne da nok godt finde på flere.  Bevis det!
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Mads Peter Nordbo: Odins labyrint John Verdon: Luk øjnene Jussi Adler Olsen: Marcos Effekten Elias Palm: Causa Mortis John Grisham: De Fortabtes advokat Dean Koontz: Hvad natten skjuler
Bælte Pung Patriots trøje
Står der på listen pt hmm
|
|
|
|
|
|
|
|
BIG Bauke Mollema
|
|
- PS3 (jeg bliver nødt til at eje sådan en maskine nu) - Italien-trøje med MARCHISIO 8 - Træningsbukser - The Dark Knight Rises
Det var det.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hcan
|
|
Så vil jeg da også være med Skjorter – str. 38-39 – Hvide / Blå (med plads til manchetknapper) Manchetknapper Billeder – Malerier til lejligheden (Gerne med få forskellige farver) Pæne sko (til arbejde) – med spidse snuder 2-3cm – str. 43-44 Eau de toilette/Parfume – La Coste (Den grå – Pour homme) Eau de toilette/Parfume – Burburry (The Beat) Eau de toilette/Parfume – Jean Paul Gaultier (Le Male) One Tree Hill, sæson 5 & 7 & 9 Vinterjakke Partners (brætspil) Sofapuder (Turkis/Lime eller anden farve til sort sofa) Voksdug (Poul Pava) Dug Dækservietter til spisebord (spisebordet er af Lys træ) Grillhandsker Sengelamper Sengeborde Underbukser (Kun Bjørn Borg str. s - Short shorts)
Kan godt mærke mine ønsker er mere voksne end førhen
|
|
|
|
Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12 Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II >link<Månedens blog: Marts 2013
|
|
|
|
jabsi
|
|
Kom nu folkens
|
|
|
|
|
|
|
|
Solskjaer
|
|
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal give min storebror i julegave, fordi han har alt. Jeg tænker på at give ham et eller andet smart/blæret til hans lejlighed, men jeg ved ikke lige hvad det skal være.
Har i nogle forslag? Jeg er helt på bar bund!
|
|
|
|
|
|
|
|
Vinokourov
|
|
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal give min storebror i julegave, fordi han har alt. Jeg tænker på at give ham et eller andet smart/blæret til hans lejlighed, men jeg ved ikke lige hvad det skal være.
En popcornmaskine. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=339398
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
http://www.coolstuff.dk/Big-Face-T-shirts
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
Fogt
|
|
Nu kunne jeg ikke lige finde et sted og ligger dette emne og i stedet for at oprette en ny tråd fandt jeg denne tråd frem.
På min arbejdsplads fylder vores chef 40 her om lidt over en uge. Vi har samlet nogle penge sammen til en gave, og vi står nu med cirka 1000 kroner på hånden til en gave. Problemet er at vi ikke kan finde ud af hvad vi skal købe for pengene. Så derfor ville jeg høre om i havde en ide ?
|
|
|
|
Gry Marie 11.03.12 Nor 19.04.15 Anna Eline 31.08.21
|
|
|
|
-LFC-
|
|
Nu kunne jeg ikke lige finde et sted og ligger dette emne og i stedet for at oprette en ny tråd fandt jeg denne tråd frem.
På min arbejdsplads fylder vores chef 40 her om lidt over en uge. Vi har samlet nogle penge sammen til en gave, og vi står nu med cirka 1000 kroner på hånden til en gave. Problemet er at vi ikke kan finde ud af hvad vi skal købe for pengene. Så derfor ville jeg høre om i havde en ide ?
Til sådan en slags gave tror jeg helt klart en oplevelse som er lidt i tråd med jeres chefs ånd og interesserer, ville være rigtigt fedt! 
|
|
|
|
|
|
|
|
OnkelMorfar
|
|
Et ok, men lidt billigt ur? Alle mænd kan lide ure? 
|
|
|
|
|
|
|
|
Henry T
|
|
Hvad fanden giver man til Fars dag?
Min far mangler absolut intet! Vi er 4 søskende, der kan slå os sammen - måske en oplevelsesgave?
Hvad giver I?!
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|