home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 440 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Er det snyd/fejl eller?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Er det snyd/fejl eller?  (Læst 2685 gange)
septor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Er det snyd/fejl eller?
« : 13 Aug 2010, 20:23 »

Hey I andre freaks  crazy
Har fundet ud af at hvis man køber spillere og tilbyder betaling over 48 måneder kan man handle en del mere(Nok mange der ved).. Er godt klar over månedlige udgifter stiger men med præmiepenge osv kører det alligevel rundt.. Så mit spørgsmål er om det er snyd at gøre sådan.. Har taget et lille screen af mit første transfervindue og synes selv det er lidt urealistisk. Hvad synes I?

Logged

søgaard
Gæst
 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #1: 13 Aug 2010, 20:31 »

Det er jo som sådan ikke snyd, men derimod en genvej til succes/meget bedre spillere. Det er aldrig noget, som jeg har kørt med, da det giver et mere realistisk billede, hvis man henter spilleren med det samme frem for at skulle afbetale i fire år på ham. Du skal dog være opmærksom på, at det kan godt være, at det går i første sæson, men hvis du forsætter den indkøbsstrategi i de næste par år, så ender klubben sgu med at gå konkurs. Lad os sige, at du køber ind for det samme beløb de næste tre sæsoner, så har du i alt købt for ca. en mia., hvor du nu pludselig skal afdrage på alle spillerne. Hvis det tager overhånd, hvilket jeg allerede synes, at det har gjort med dine indkøb, så sender du klubben i en dyb økonomisk krise, hvilket tit er en garanteret fyreseddel.
Logged

whale
Gæst
 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #2: 13 Aug 2010, 20:36 »

Køber altid "kontant", det andet er i mine øjne dybt latterligt. Håber de retter det i fm11.
Logged

septor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #3: 13 Aug 2010, 20:37 »

Ja det er rigtigt nok at i længden går det ikke.. Og er afhængig af at gøre det godt i europa, men plejer nu også kun at gøre det i første sæson. Efter første sæson plejer større klubber at vil have spillerne, så plejer at gå meget godt med god profit på hvert enkelt spiller.. Men for at komme tilbage til emnet, så okay det er ikke snyd men heller ikke realistisk at en dansk klub henter for ca 350 mio i et transfervindue Opstemt
Logged

Highfarm
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #4: 13 Aug 2010, 22:16 »

Det er forskelligt hva jeg gør, hvis jeg virkelig ska betale mange penge (over £30 mill) så gør jeg det helst over et par år, ellers køber jeg kontant.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #5: 13 Aug 2010, 22:57 »

Køber altid "kontant", det andet er i mine øjne dybt latterligt. Håber de retter det i fm11.

Handlerne skal gøres mere realistiske Thumbs Up
Logged

1887
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Er det snyd/fejl eller?
« Svar #6: 15 Aug 2010, 02:17 »

Handlerne skal gøres mere realistiske Thumbs Up

LOL, en rigtig stor del af de handler der bliver lavet IRL, bliver også betalt i rater, så at man kan dele betalingen op er på ingen måde urealistisk, tværtimod da!
Logged

Odense's finest!


MDCCCLXXXVII

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010