home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 223 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Overtagning af klub.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Overtagning af klub.  (Læst 7845 gange)
vuko
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #15: 06 Sep 2010, 13:54 »

Skete for mig i 1 sæson i mit FCK spil.

Fik besked om at jeg ikke kunne sælge og købe spillere da der var gang i forhandlinger om overtagelse, samt at planen var at ansætte en anden manager hvis overtagelsen gik igennem.

Det gjorde den så, men fik lov at beholde jobbet grundet stor opbakning fra spillerne, og fik så smidt ca. 45 mill ekstra i til indkøb, da de åbende for at jeg kunne handle igen.

Første gang jeg har prøvet det, men var lidt sjovt da man ikke anede om man fik en grå seddel Shockeret)
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #16: 06 Sep 2010, 13:57 »

Skete for mig i 1 sæson i mit FCK spil.

Fik besked om at jeg ikke kunne sælge og købe spillere da der var gang i forhandlinger om overtagelse, samt at planen var at ansætte en anden manager hvis overtagelsen gik igennem.

Det gjorde den så, men fik lov at beholde jobbet grundet stor opbakning fra spillerne, og fik så smidt ca. 45 mill ekstra i til indkøb, da de åbende for at jeg kunne handle igen.

Første gang jeg har prøvet det, men var lidt sjovt da man ikke anede om man fik en grå seddel Shockeret)

Mht. til "Ansættelse af en ny manager" bliver sagt / nævnt hver gang mere eller mindre, når vi snakker overtagelse af klubben. Jeg har selv prøvet det flere gange. Har dog aldrig oplevet at jeg fik sparket.
Logged

nielsen42
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #17: 06 Sep 2010, 16:20 »

kan man på nogen måde fremprovokere en overtagelse eller kan man fikse det i editor Smiley??
Logged

...LIVERPOOL FC...
.... Built by shanks....
....Broke by Yank$...

RiotAct
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #18: 14 Sep 2010, 23:49 »

Ville også meget gerne vide om der var nogle ting man kunne gøre for at fremme en overtagelse af klubben?
Er det hovedsageligt oprykker- og underskuds-ramte hold der bliver overtaget?
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #19: 15 Sep 2010, 09:53 »

Hvorfor vil I fremprovokere en overtagelse af klubben? Hvis det er pga. penge, så ret da bare det i editoren. Jeg er blevet overtaget 3 gange på 9 år med Liverpool, men fik ikke en eneste krone nogen af gangene.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Tobias-Toft
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #20: 15 Sep 2010, 10:12 »

Man kan ikke som sådan femprovokere det, det er baresådan at klubber i krise, naturligvis, oftere skal gennem en overtagelse, så nej, medmindre i vil køre klubben i sænk for at risikere jeres job bare for at få en ny bestyrelse, da de få overtagelser der sker når klubben ikke er i krise oftest er disse hvor man får en suggar daddy Smiley
Logged

- 96 -

snaever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Overtagning af klub.
« Svar #21: 20 Sep 2010, 12:22 »

Fik min Liverpool klub overtaget i slutningen af 1. Sæson. Og wupti så havde jeg et transferbudget på 543 mio i 2. Sæson. Havde godt nok også fået en god pose penge af at vinde ligaen og diverse andre turneringer Smiley
Logged

“This city has two great teams - Liverpool and Liverpool reserves.” - Bill Shankly

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010