home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1318 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257264 gange)
JeppeA
Landsholdsspiller

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1035: 13 Sep 2011, 21:10 »

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Søgaard
Gæst

« Svar #1036: 13 Sep 2011, 21:18 »

Hvad synes i om de her fodboldstøvler?
De skal mindst kunne holde 10 kampe, og træning 3 gange om ugen...
I et halvt år...
Kan det lade sig gøre, og eventuelt andre kommentarer?

- http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/68593/Nike_Total90_Laser_III_FG_HvidSort.html
Helt sikkert en rigtig god støvle og til en god pris. Den burde skam også sagtens kunne holde resten af efteråret og alt efter hvordan du bruger dem og plejer støvlerne til vinter, så burde de også sagtens kunne holde foråret.

Hvis du er lidt ligeglad med hvordan dine fødder har det i støvlerne, så er det et godt køb! Wink
Med mindre dine fødder passer noget nær perfekt til adidas' størrelser, så hører man altså mange historier om hvordan støvler giver den ene vabel efter den anden og generelt ubehag, når man spiller i dem. Derudover kan du også godt sige "goddag" til et par blå negle, hvis du bliver trådt over tæerne.

Om alt dette gælder dig, ved du jo ikke før du har prøvet at spille i støvlerne. Men hvis man normalt har følsomme fødder, når det kommer til fodboldstøvler, så bør du formentlig kigge dig om et par andre fede fodboldstøvler.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #1037: 13 Sep 2011, 21:56 »

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/3250/id/69406/Lotto_Zhero_Gravity_Ultra_OrangeSort_FG.html

Nogle der har prøvet dem, og evt. kan fortælle hvordan Lotto sidder på foden i forhold til Adidas?

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #1038: 13 Sep 2011, 22:28 »

Hvis du er lidt ligeglad med hvordan dine fødder har det i støvlerne, så er det et godt køb! Wink
Med mindre dine fødder passer noget nær perfekt til adidas' størrelser, så hører man altså mange historier om hvordan støvler giver den ene vabel efter den anden og generelt ubehag, når man spiller i dem. Derudover kan du også godt sige "goddag" til et par blå negle, hvis du bliver trådt over tæerne.

Om alt dette gælder dig, ved du jo ikke før du har prøvet at spille i støvlerne. Men hvis man normalt har følsomme fødder, når det kommer til fodboldstøvler, så bør du formentlig kigge dig om et par andre fede fodboldstøvler.

Nu har brugt to F50 varianter det seneste 1,5 år og har ikke haft en eneste blå negl og vabel, så tror ikke jeg har følsomme fødder Opstemt De sidder rigtig godt på mig Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #1039: 20 Okt 2011, 16:56 »

Så er disse dejlige f50 i læder ankommet! Smiley

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1040: 20 Okt 2011, 20:31 »

Håber du bliver glad for dem. Personligt havde jeg desværre ingen succes med samme model, dog bare i orange. Derfor kan du selvfølgelig godt have det. Held og lykke med dem. :-)

Swizz CataR
Manager

« Svar #1041: 20 Okt 2011, 20:50 »

Nu har brugt to F50 varianter det seneste 1,5 år og har ikke haft en eneste blå negl og vabel, så tror ikke jeg har følsomme fødder Opstemt De sidder rigtig godt på mig Smiley

Selvom jeg vil give dig ret i, at man ikke nødvendigvis bliver skadet af at spille med Adidas (mine er sq dejlige, selvom det er en mere traditionel model), så kan jeg alligevel ikke lade være med at sige følgende til en sådan udtalelse:

1,5 år uden blå negle eller andre mærker på dine fødder, så spiller du simpelthen ikke hårdt nok Wink Går man ind i tacklingerne får man vel mærker en gang i mellem uanset skoene  Tunge

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1042: 20 Okt 2011, 21:18 »

Ja, jeg spiller da også mest med Adidas Predator, men jeg slår mig sgu tit, sådan er det. Tunge

Men med AdiZero er du ekstra udsat, på den grund af den ringe støtte i støvlen.

Enzo
Manager

« Svar #1043: 20 Okt 2011, 21:25 »

Jeg skal have en ny støvle til foråret, og jeg har lidt i tankerne, meeeeen.
kunne i nu anbefale et par støvler til en forsvarsspiller (Forhåbenlig snart midtbanespiller) ? Smiley Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1044: 20 Okt 2011, 21:40 »

Jeg skal have en ny støvle til foråret, og jeg har lidt i tankerne, meeeeen.
kunne i nu anbefale et par støvler til en forsvarsspiller (Forhåbenlig snart midtbanespiller) ? Smiley Smiley
Altså alt det der, med at der er bestemte støvler, til bestemte positioner, har jeg aldrig rigtig givet noget for.
Men hvis det er noget du går op i, kan jeg da anbefale Adidas Predator, som er en glimrende støvle. Hvis du snart er midtbanespiller, er der også rigtig mange midtbanespillere der bruger den, og jeg gør det personligt også. Ellers kunne Nike CTR360 måske være et godt bud også.

Men igen, jeg synes du skal tage de støvler, du føler dig bedst tilpas i. :-)

Enzo
Manager

« Svar #1045: 20 Okt 2011, 21:43 »

Altså alt det der, med at der er bestemte støvler, til bestemte positioner, har jeg aldrig rigtig givet noget for.
Men hvis det er noget du går op i, kan jeg da anbefale Adidas Predator, som er en glimrende støvle. Hvis du snart er midtbanespiller, er der også rigtig mange midtbanespillere der bruger den, og jeg gør det personligt også. Ellers kunne Nike CTR360 måske være et godt bud også.

Men igen, jeg synes du skal tage de støvler, du føler dig bedst tilpas i. :-)

Jeg har overvejet CTR360 ja Wink Men også andre støvler som F50 Smiley
Og jeg mener også at komfort kommer i første klasse, men der er mange med den mening at der er tilhørende støvler til forskellige positioner Wink

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1046: 20 Okt 2011, 21:47 »

Jeg har overvejet CTR360 ja Wink Men også andre støvler som F50 Smiley
Og jeg mener også at komfort kommer i første klasse, men der er mange med den mening at der er tilhørende støvler til forskellige positioner Wink
Ja, jeg ved f.eks. godt, at man laver CTR360, primært til midtbanespillere, men det synes jeg egentlig er noget fis. Selvfølgelig er der forskel på støvlerne, men hvis du køber en støvle i bedste klasse, handler det sgu mest om dine kvaliteter på banen. :-)

Enzo
Manager

« Svar #1047: 20 Okt 2011, 21:53 »

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #1048: 20 Okt 2011, 22:12 »

Håber du bliver glad for dem. Personligt havde jeg desværre ingen succes med samme model, dog bare i orange. Derfor kan du selvfølgelig godt have det. Held og lykke med dem. :-)
Jeg takker! Smiley Håber de kan fører os til en oprykning i weekenden Opstemt

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #1049: 20 Okt 2011, 22:14 »

Selvom jeg vil give dig ret i, at man ikke nødvendigvis bliver skadet af at spille med Adidas (mine er sq dejlige, selvom det er en mere traditionel model), så kan jeg alligevel ikke lade være med at sige følgende til en sådan udtalelse:

1,5 år uden blå negle eller andre mærker på dine fødder, så spiller du simpelthen ikke hårdt nok Wink Går man ind i tacklingerne får man vel mærker en gang i mellem uanset skoene  Tunge
Jeg er kant og skal udfordre, så går ikke ind i tacklinger normalt medmindre jeg skal. Jeg bliver tilgengæld slagtet så det basker hver kamp!

Sider: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010