home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1295 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257270 gange)
BIG Bauke Mollema
Manager

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1020: 21 Aug 2011, 21:45 »

Nu har jeg selv et par AdiZero i læder, og jeg må sige at jeg ikke er begjestret. Jeg er ikke i tvivl om, at det er en topstøvle, men jeg får også konstant vabler i dem. De gør utrolig ondt at løbe i, fordi jeg kan mærke knoppen der sidder ved fodpuden stemple op mod foden, når jeg løber. Derfor har jeg kæmpe vabler på det område af foden.

Jeg skal selvfølgelig ikke kunne sige, om du får samme problemer, men det var blot min holdning om det. Desuden har jeg samme problem med mine Adidas World Cup. Jeg er rigtig træt af det.
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 21:47 af Jakob E » Logged

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #1021: 21 Aug 2011, 21:48 »

Jeg kan bestemt ikke anbefale AdiZero. Jeg havde brugt mine 2-3 gange, så var de allerede gået op ved snuden. Så sendte jeg dem ind, og fik et par nye tilbage. De gik så også op ved snuden, og sådan blev det ved i noget tid. Jeg kunne godt lide at spille i dem, men de var virkelig ikke holdbare.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #1022: 21 Aug 2011, 21:53 »

Ja okay det lyder ikke til at jeg skal vælge AdiZero. Men kan i anbefale andre, udover Mundial? Smiley

EDIT: Behøver ikke nødvendigvis være Adidas. Er faktisk åben over for det meste Smiley
« Seneste Redigering: 21 Aug 2011, 21:56 af MadzeN92 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #1023: 21 Aug 2011, 21:56 »

Copa Mundial, Predator eller Tiempo, vil jeg sige. Rigtig solide støvler, hvor der er en fantastisk komfort i. Rigtig klasse støvler, som kan erhverves for under 1000 kroner.

C 23
Juniorspiller
**

« Svar #1024: 21 Aug 2011, 21:56 »

Ja okay det lyder ikke til at jeg skal vælge AdiZero. Men kan i anbefale andre, udover Mundial? Smiley

EDIT: Behøver ikke nødvendigvis være Adidas. Er faktisk åben over for det meste Smiley
AdiPure. Helt fænomenal.

MadzeN92
Landsholdsspiller

« Svar #1025: 21 Aug 2011, 23:08 »

Tak for svaret alle sammen Smiley
Nu har jeg selv været inde og søge på nogle forskellige sider, og har fundet disse støvler fra Uhlsport, der er lavet specifikt til målmænd. Men er der måske nogen som har erfaring med dem, eller kender nogen der har?

http://www.prodirectsoccer.com/Products/Uhlsport-Football-Boots-Torkralle-GK-Firm-Ground-Soccer-Cleats-Black-Red-White-20303.aspx

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1026: 10 Sep 2011, 16:38 »

Hey, jeg leder efter et sted hvor man kan købe de der orange f50 adizero-støvler, som i lang tid har været rigtig populære. Jeg synes det er nogle rigtig fede støvler, men de er vist ikke på markedet mere pga. deres nye model er udkommet (meget grimme imo).

Det er snart min fødselsdag, og kunne rigtig godt tænke mig at finde et sted hvor de kan fås billigt, hvis de overhoved kan fås længere? Ubeslutsom

Nå, men på forhånd tak Smiley

EDIT: Jeg bruger 43/44

EDIT igen: Og hvis man skulle være i tvivl om hvilke støvler jeg mener, er det dem her Wink

« Seneste Redigering: 10 Sep 2011, 16:44 af Oli » Logged

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1027: 10 Sep 2011, 17:15 »

Ingen hjælp??

fck-drengen
Gæst

« Svar #1028: 10 Sep 2011, 17:22 »

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1029: 10 Sep 2011, 17:24 »

Det er ikke helt den rigtige model, dem jeg søger er af tyndt plastic og vejer næsten intet. Jeg kan ikke huske hvad modellen hedder præcist, men håbede lidt at der var nogen herinde der vidste det Wink

Enzo
Manager

« Svar #1030: 12 Sep 2011, 20:34 »

Hva så? Wink
Jeg ødelagde mine fodboldstøvler her i går, og jeg har kraftigt brug for nogle nye.
De skal blot holde sæsonen ud, så prisen skal helst ikke være en af de højere..
Støvlen må meget gerne være lidt pæn, men ellers bare behagelig og med god komfort.

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #1031: 12 Sep 2011, 20:52 »

Hva så? Wink
Jeg ødelagde mine fodboldstøvler her i går, og jeg har kraftigt brug for nogle nye.
De skal blot holde sæsonen ud, så prisen skal helst ikke være en af de højere..
Støvlen må meget gerne være lidt pæn, men ellers bare behagelig og med god komfort.
Str? Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Enzo
Manager

« Svar #1032: 12 Sep 2011, 21:05 »

38-40

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #1033: 12 Sep 2011, 22:50 »

Hey, jeg leder efter et sted hvor man kan købe de der orange f50 adizero-støvler, som i lang tid har været rigtig populære. Jeg synes det er nogle rigtig fede støvler, men de er vist ikke på markedet mere pga. deres nye model er udkommet (meget grimme imo).

Det er snart min fødselsdag, og kunne rigtig godt tænke mig at finde et sted hvor de kan fås billigt, hvis de overhoved kan fås længere? Ubeslutsom

Nå, men på forhånd tak Smiley

EDIT: Jeg bruger 43/44

EDIT igen: Og hvis man skulle være i tvivl om hvilke støvler jeg mener, er det dem her Wink

Yes!! Så fandt jeg dem sgu Opstemt
Og til en overdrevet pris! Fordi det var deres sidste par (lige i min størelse) og at de ikke producerer dem mere, fik jeg dem for fucking 299kr! Tror vist jeg sparede 800!!

Så selvom der ikke var ret meget support herinde fra, kan jeg fortælle at jeg har haft en vellykket fødselsdag og jeg får mig et par super fede fodoldstøvler her en af dagene Smiley

Enzo
Manager

« Svar #1034: 13 Sep 2011, 17:10 »

Hvad synes i om de her fodboldstøvler?
De skal mindst kunne holde 10 kampe, og træning 3 gange om ugen...
I et halvt år...
Kan det lade sig gøre, og eventuelt andre kommentarer?

- http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1836/id/68593/Nike_Total90_Laser_III_FG_HvidSort.html

Sider: 1 ... 67 68 [69] 70 71 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010