home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 343 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 232847 gange)
Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Fodboldstøvler
« : 28 Okt 2006, 13:24 »

Hej allesammen!

Jeg har længe haft adidas F50+ (Gudestøvle!), men de er desværre ved at være lidt slidt nu!

Jeg har ledt og ledt efter et nyt par, men jeg kan ikke finde nogen! Jeg har længe haft adidas, men gider ikke deres nyeste skud på stammen, Tunit! Wink

Derfor har jeg kig på disse!
Synes de ser nice ud; stor overflade til spark og driblinger! Desuden synes jeg de har et fedt design Hævet Øjenbryn

Er der nogen af jer der kender noget til dem?







Logged


KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1: 28 Okt 2006, 13:25 »

Hvis du er tilfreds med din gamle støvle, hvorfor så ikke købe den igen? Smiley.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #2: 28 Okt 2006, 13:33 »

Hvis du er tilfreds med din gamle støvle, hvorfor så ikke købe den igen? Smiley.

Prøv lige at læs indlægget igen crazy
Logged


ZhotLog
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #3: 28 Okt 2006, 13:35 »

Ellers kan det jo godt betale sig at vente lidt endnu med at købe en støvle, mange mærker udgiver så vidt jeg husker tit deres nye støvler i starten af vinteren, så kan du vente til december/januar tror jeg du vil blive glad for det du nu får der Opstemt
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #4: 28 Okt 2006, 13:39 »

Jeg har stadig ikke forstået hvorfor du ikke bare køber et par F50+ (ikke tunit)? Jeg spiller selv med dem og er enig i at det er en klassestøvle!
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #5: 28 Okt 2006, 15:20 »

Jeg har stadig ikke forstået hvorfor du ikke bare køber et par F50+ (ikke tunit)? Jeg spiller selv med dem og er enig i at det er en klassestøvle!

Nu siger jeg det anden gang, læs mit første indlæg i denne tråd Wink Kan da godt citere Smiley

Jeg har længe haft adidas F50+ (Gudestøvle!), men de er desværre ved at være lidt slidt nu!

Jeg har ledt og ledt efter et nyt par, men jeg kan ikke finde nogen! Jeg har længe haft adidas, men gider ikke deres nyeste skud på stammen, Tunit! Wink
Logged


Borelli BB
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #6: 28 Okt 2006, 15:37 »

Nu siger jeg det anden gang, læs mit første indlæg i denne tråd Wink Kan da godt citere Smiley


Gosser, det besvare jo for satan ikke spørgsmålet om hvorfor du ikke køber en F 50+ igen! At den så vidst er udgået er en anden sag...
Logged

SmokinJoe
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #7: 28 Okt 2006, 15:50 »

Manden kan ik finde F 50+! god dammit!

Utrolig som i kan sidde og diskutere ingenting Wink

Vel en meget fed støvle...

Men gik personligt ikke efter udseendet da jeg selv spillede. Kunne sku ik ramme bolden i andet end puma king Smiley

Kan ik sige om det er en god støvle eller ej...

Cheers!
Logged

Benja91
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #8: 28 Okt 2006, 15:53 »

Mine ven har Copa Mundial , han siger de er så gode og jeg overvejer selv at købe dem næste år.
Logged

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #9: 28 Okt 2006, 15:55 »

Hvad med en predator, Gosser? Det er ikke det der fesne kunstskind, men ægte læder. Bonus info: Beckham boycuttede predator serien, da det kom frem at de brugte babykænguruer.
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #10: 28 Okt 2006, 15:57 »

at beckham kan ikke lide dem er jo næsten grund nok til at købe dem  Wink
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #11: 28 Okt 2006, 17:35 »

Manden kan ik finde F 50+! god dammit!

Utrolig som i kan sidde og diskutere ingenting Wink

TAK!

Endelig en med lidt hjerne, der fatter noget Opstemt
Logged


Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #12: 28 Okt 2006, 17:36 »

Hvad med en predator, Gosser? Det er ikke det der fesne kunstskind, men ægte læder.

Læder er det bedste, det vil jeg godt give dig ret i! (Dette siger jeg uden nogensinde at have spillet i andet Peace)

Men de eneste der findes på nuværende tidspunkt med læder, som jeg gerne vil have, er F50+! Somsagt kan de ikke købes nogen steder Ubeslutsom

Logged


F.C.K.
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #13: 28 Okt 2006, 18:54 »

Nogen der har et godt råd til mig om en ny fodbold støvle næste år til 700 kr. ?
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Fodboldstøvler
« Svar #14: 28 Okt 2006, 19:17 »

Nogen der har et godt råd til mig om en ny fodbold støvle næste år til 700 kr. ?

Ved ikke lige om de kun koster 700 kr. men jeg vil klart anbefale Adidas Copa Mundial. De er klart de bedste støvler jeg nogen sinde har haft og når jeg engang skal have nye støvler vil jeg gå efter den igen. De kan klart anbefales.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 83 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010