home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 584 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 270026 gange)
fc-hansen
Manager

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #525: 22 Feb 2009, 20:56 »

ved du noget om hvad det er for en støvle, altså letvægter? Læderstøvle?

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #526: 22 Feb 2009, 21:00 »

Den sorte støvle på billede skulle være en støvle, som tager kampen op med Tunit og Vapor, som er letvægtsstøvler, mens den hvide udgave skulle være en støvle, som tager kampen op med Laser og Predator. Jeg har dog ikke kunne finde nogen deciderede udtalelser fra Under Armour, hvor de fortæller om dem..

Macke
Førsteholdsspiller

« Svar #527: 22 Feb 2009, 21:00 »

fc-hansen
Manager

« Svar #528: 22 Feb 2009, 21:03 »

Den sorte støvle på billede skulle være en støvle, som tager kampen op med Tunit og Vapor, som er letvægtsstøvler, mens den hvide udgave skulle være en støvle, som tager kampen op med Laser og Predator. Jeg har dog ikke kunne finde nogen deciderede udtalelser fra Under Armour, hvor de fortæller om dem..
http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-002-411&DEPT=2&BRAND=0&SS=1

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?PID=PDS-002-009-309&DEPT=2&BRAND=0&SS=1

har netop bestilt disse to par. Kender du noget til dem søgaard? Smiley

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #529: 22 Feb 2009, 21:06 »

Umiddelbart nej.. Asics støvle har jeg aldrig været i nærheden af, men hvis de blot har lidt af den samme klasse, som deres løbesko, så er det helt sikkert en god støvle. Veloci er garanteret også en udmærket støvle og et godt alternativ, hvis man ikke kan lide snøresystemet på Vapor osv. 

AFC
Manager

« Svar #530: 23 Feb 2009, 21:28 »

Hey freaks. Jeg står og regner med at købe denne støvle imorgen: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/45413/Nike_Mercurial_Talaria_IV_FG_Citrus.html

Kan i sige lidt om den? Smiley

Benjamiin
Førsteholdsspiller

« Svar #531: 23 Feb 2009, 21:39 »

Nogle der ved om der kommer en ny model af Nike Tiempo Air Legend II? Altså en Nike Tiempo Air Legend III  Wink

- Og hvis ja, ved I hvornår?

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #532: 23 Feb 2009, 21:40 »

Hey. Hvordan er servicen på prodirectsoccer? Smiley

fc-hansen
Manager

« Svar #533: 23 Feb 2009, 21:43 »

Hey freaks. Jeg står og regner med at købe denne støvle imorgen: http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/1832/id/45413/Nike_Mercurial_Talaria_IV_FG_Citrus.html

Kan i sige lidt om den? Smiley
er jo en letvægterstøvle, med en meget tynd overdel, som giver en god boldkontrol. Minder meget om Nike Mercurial Vapor III, og er en god støvle, dog en TD af IIII'eren, så ikke helt samme kvalitet, men en god støvle til prisen Smiley

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #534: 23 Feb 2009, 21:45 »

Hey. Hvordan er servicen på prodirectsoccer? Smiley
Ifølge en af mine venner skulle den være rigtig god. Han har blot ventet 3 dage, som kom hans støvler, og når du ser på prisen, og at de kommer helt fra England af, må servicen vel siges at være topdollar Opstemt

hay que joder?

Barca-boy
Landsholdsspiller

« Svar #535: 23 Feb 2009, 21:50 »

Lyder godt. Men hvor meget er der i fragt og hvad hvis støvlerne går i stykker og sådan? Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #536: 23 Feb 2009, 22:45 »

Har samme spørgsmål som Barca-boy. Jeg fandt selv siden den anden dag, dog ikke herfra, og det er virkelig billigt også de dyre modeller, men mht garanti osv ville det være great at høre lidt om, om din ven ved noget om det? Har han snakket med dem eller noget? Smiley

It's all, part of the plan.

fc-hansen
Manager

« Svar #537: 23 Feb 2009, 23:03 »

Har samme spørgsmål som Barca-boy. Jeg fandt selv siden den anden dag, dog ikke herfra, og det er virkelig billigt også de dyre modeller, men mht garanti osv ville det være great at høre lidt om, om din ven ved noget om det? Har han snakket med dem eller noget? Smiley
jeg ved det faktisk ikke, men hvis de nu ikke passer, så skulle støvlerne til den pris, da være til at sælge med lidt overskud, og så kan du jo så bestille dem nmindre/større. MEn om de går i stykker ved jeg ikke, men har bestilt mine, og vil gerne fortælle jer om det, også hvilken kvalitet det er Smiley

hay que joder?

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #538: 23 Feb 2009, 23:12 »

jeg ved det faktisk ikke, men hvis de nu ikke passer, så skulle støvlerne til den pris, da være til at sælge med lidt overskud, og så kan du jo så bestille dem nmindre/større. MEn om de går i stykker ved jeg ikke, men har bestilt mine, og vil gerne fortælle jer om det, også hvilken kvalitet det er Smiley

kvaliteten matcher jo dem herhjemme, fx hvis det er adidas predator powerswerve. er overbevist om at der ikke er kvalitetsforskel, da det jo er den samme støvle, som hvis du køber en powerswerve herhjemme, det bare hvis du køber en, og den passer osv, men den så går op i limningen eller så noget. kan man så få pengene retur? er der returret/reklamationsret på når de er købt i england? dét er det JEG gerne vil vide i hvert fald, for der burde ikke være forskel på en powerswerve fra danmark og en fra england, hvis det er den samme model.

It's all, part of the plan.

Handest
Lilleputspiller
*

Nike Mercurial Vapor III
« Svar #539: 26 Feb 2009, 19:51 »

Er det egentlig stadig muligt at købe Nike Mercurial Vapor III?

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010