home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23580
  0 Brugere, 596 Gæster Online.

Nyeste Bruger: susankeaton
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 270203 gange)
Don Abramovich
Manager

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #375: 06 Aug 2008, 23:04 »

Nikes total90 laser (eller hvad fanden de hedder) skulle vidst være ret godt fremme på det område.

fc-hansen
Manager

« Svar #376: 06 Aug 2008, 23:04 »

Når.. Nej.. Men kender i en støvle som har god kvalitet med hensyn til teknik og spark.
Vapor støvlerne har det i sig. Ellers skulle Tunit også være rigtig god mht. netop de kvaliteter. Pumas Nyeste stjerneskud er også god til de ting.

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

fc-hansen
Manager

« Svar #377: 06 Aug 2008, 23:11 »

http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158687 Det med teknik ser Riquelmes støvler ud til at klare meget fint Smiley

hay que joder?

søgaard
Gæst

« Svar #378: 06 Aug 2008, 23:13 »

I bør aldrig købe TunIt ! Du kommer til og skøjte rundt, når det bliver vådt, og uanset, hvor meget du strammer knopperne hver gang, så mister du alligevel halvdelen inden sæsonen er ovre. Vapor støvlerne bør I kun købe, hvis jeres fødder normalt ikke har problemer ved at vænne sig til støvler, da disse støvler virkelig er svære og tilpasse.
Derimod bør I gå efter 90 Laser udgaven eller Legend, hvis I er til Nike støvler. I Addidas bør I købe Adipure, eller Copa Mundial. Alle disse støvler er gode allround-støvler, som burde dække alle jeres behov, så længe i har et træningsniveau på 2-3 gange om ugen + kamp. At benytte kampstøvler som Vapor eller TunIt til træning ødelægger fødderne mere end de behøves, og støvlerne har heller ikke godt af og blive brugt så meget.
http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=158687 Det med teknik ser Riquelmes støvler ud til at klare meget fint Smiley
Nu har støvlerne minimal indflydelse på om, du kan disse ting. Fordi du går ud og køber støvler til 1500, betyder det jo ikke du hedder Ronaldinho eller Riquelme til efternavn...
« Seneste Redigering: 06 Aug 2008, 23:15 af søgaard » Logged

fc-hansen
Manager

« Svar #379: 06 Aug 2008, 23:17 »

I bør aldrig købe TunIt ! Du kommer til og skøjte rundt, når det bliver vådt, og uanset, hvor meget du strammer knopperne hver gang, så mister du alligevel halvdelen inden sæsonen er ovre. Vapor støvlerne bør I kun købe, hvis jeres fødder normalt ikke har problemer ved at vænne sig til støvler, da disse støvler virkelig er svære og tilpasse.
Derimod bør I gå efter 90 Laser udgaven eller Legend, hvis I er til Nike støvler. I Addidas bør I købe Adipure, eller Copa Mundial. Alle disse støvler er gode allround-støvler, som burde dække alle jeres behov, så længe i har et træningsniveau på 2-3 gange om ugen + kamp. At benytte kampstøvler som Vapor eller TunIt til træning ødelægger fødderne mere end de behøves, og støvlerne har heller ikke godt af og blive brugt så meget. Nu har støvlerne minimal indflydelse på om, du kan disse ting. Fordi du går ud og køber støvler til 1500, betyder det jo ikke du hedder Ronaldinho eller Riquelme til efternavn...
Ved jeg sku da godt, var bare lidt imponeret over de ting han kan med en bold, derfor smed jeg det op. er jo faktisk Off Topic Smiley

hay que joder?

Hojgaard
Ynglingespiller

« Svar #380: 07 Aug 2008, 13:49 »

@Hojgaard: Tror du skal være mere end heldig, hvis du skal finde II'eren Mercurial Vapor. Det er vel ved at være 3 år siden den var fremme, og der er sket meget indenfor branchen siden. Hvis du desperat står og mangler støvler, vil jeg ikke anbefale den nye Mercurial Vapor, da de kræver tid til og blive spillet til, og giver mange (!) vabler, ligesom samtlige andre udgaver af disse støvler Wink

Er jeg desværre også bange for.. Har også Puma Velocity modellen, men da den skal byttes en gang hver 3. uge, pga. problemer med syningerne, har jeg valgt, ikke at ofre flere penge på denne model

Mader: "Hér Bruyneel inderst, og Tafi allerinderst."

Grønthandleren
Gæst

« Svar #381: 09 Aug 2008, 01:34 »

Nu har jeg erhvervet mig de helt nye Mercurial Vapor IV. Og de giver jo vabler. Men jeg har hørt at det bare er i starten man har få problemer med dem. Er det rigtigt eller forkert? Og hvor lang tid går der inden du ikke får vabler af at spille i dem? Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #382: 09 Aug 2008, 01:36 »

Køb nogen støvler der sidder godt, og som du løber godt med. Så kan prisen og udseendet ihvertfald rende mig et hvis sted!

Grønthandleren
Gæst

« Svar #383: 09 Aug 2008, 01:39 »

For fanden da. Jeg HAR Mercurial Vapor IV og de er helt igennem FANTASTISKE at spille i! Den bedste støvle til dato er i hvert fald min mening. Men jeg ved at der er nogle få problemer med at de giver nogle vabler til at starte med. Og det jeg vil vide er om hvor lang tid det tager at vende sig til støvlen. Og det skal forståes sådan at hvor lang tid det tager at vende sig til støvlen, så du ikke får vabler af dem.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #384: 09 Aug 2008, 01:40 »

Nu har jeg erhvervet mig de helt nye Mercurial Vapor IV. Og de giver jo vabler. Men jeg har hørt at det bare er i starten man har få problemer med dem. Er det rigtigt eller forkert? Og hvor lang tid går der inden du ikke får vabler af at spille i dem? Smiley

jeg havde engang et par, men ligesom med pumas velocity og lottos gravity, så sidder vapor tæt ind på foden sådan du ved, og det kunne min fod simpelhen bare ikke lide. Selv efter noget tid fik jeg vabler, fordi de ikke passede til min fod, men det jo svært at sige om det også er tilfældet her Smiley

men for det meste/altid, så skal man altid vænne sig til en ny støvle Peace

EDIT: hm. det er sku svært at sige Grønt.. et par uger eller sådan noget måske? :s

It's all, part of the plan.

Szczesny
Manager

« Svar #385: 09 Aug 2008, 01:41 »

Det er fordi når du har brugt dem i starten, så bruger du dem aldrig igen. Så nej ingen vabler efter starten. På mit fodboldhold er der 3-4 stykker der investerede i plastikstøvler inden forårssæsonen, nu render de sjovt nok alle rundt i læderstøvler. Ikke god reklame!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Grønthandleren
Gæst

« Svar #386: 09 Aug 2008, 01:47 »

Det er fordi når du har brugt dem i starten, så bruger du dem aldrig igen. Så nej ingen vabler efter starten. På mit fodboldhold er der 3-4 stykker der investerede i plastikstøvler inden forårssæsonen, nu render de sjovt nok alle rundt i læderstøvler. Ikke god reklame!
Wtf.. Det hjælper mig jo nul og nix Opstemt Plastikstøvle vil jeg ikke ligefrem kalde den. Den kan måske mærkes lidt som en, men det Teijin overtræk.. Amen' det føles som om at du har en ULTRA let læder støvle på.
Men hvad mener du med at man kun bruger dem i starten osv?

jeg havde engang et par, men ligesom med pumas velocity og lottos gravity, så sidder vapor tæt ind på foden sådan du ved, og det kunne min fod simpelhen bare ikke lide. Selv efter noget tid fik jeg vabler, fordi de ikke passede til min fod, men det jo svært at sige om det også er tilfældet her Smiley

men for det meste/altid, så skal man altid vænne sig til en ny støvle Peace

EDIT: hm. det er sku svært at sige Grønt.. et par uger eller sådan noget måske? :s

Tja. Det er self. rigtigt. Men nogle af mine venner har sagt at det er de første par træninger at man får vabler, og bagefter er der ingen problemer.
Men vil gerne høre nogle flere erfaringer med dem, og nogle som har eller har haft NIKE MERCURIAL VAPOR IV Cool

Szczesny
Manager

« Svar #387: 09 Aug 2008, 01:51 »

Wtf.. Det hjælper mig jo nul og nix Opstemt Plastikstøvle vil jeg ikke ligefrem kalde den. Den kan måske mærkes lidt som en, men det Teijin overtræk.. Amen' det føles som om at du har en ULTRA let læder støvle på.
Men hvad mener du med at man kun bruger dem i starten osv?

Du bruger dem jo kun indtil du får vabler. På et tidspunkt bliver det så slemt at du bliver nødt til at finde nogle andre - højst sandsynligt. Ellers så er det bare godt med shampoo i hælen!

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Grønthandleren
Gæst

« Svar #388: 09 Aug 2008, 01:55 »

Ja. Men det jeg mener er om der er nogle som selv har haft problemer med vabler+mercurial vapor 4, og ved om der bliver ved med at komme vabler eller om det går over når man har vænnet sig til støvlens form osv Smiley

NickTregub
Juniorspiller
**

« Svar #389: 09 Aug 2008, 01:57 »

Ja. Men det jeg mener er om der er nogle som selv har haft problemer med vabler+mercurial vapor 4, og ved om der bliver ved med at komme vabler eller om det går over når man har vænnet sig til støvlens form osv Smiley

Det gik over for mig efter 2-3 kampe og dobbelt så mange træninger. Det er bare at putte vabelplaster på også fortsætte. Jeg brugte dem både til træning og kamp, selvom man påstår, at det kun er kampstøvler, og jeg havde ingen problemer med hverken dem eller fødderne efter starten.

Nok kan vi tabe, men Brøndby IF vil aldrig kunne besejres.

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010