home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 899 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257024 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #75: 28 Jun 2007, 14:20 »

Er der nogen der har nogle anmærkninger til den helt nye http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=1412&id=8508 ....

Er vildt nysgerrig...  Grin
Jae.. har dem som træningsstøvler Smiley Synes de er ganske udmærket Smiley dog ville jeg meget hellere have valgt Legends.. Smiley Synes de virker så tykke dem her, man føler ikk rigtig bolden, gennem støvlerne Smiley  men de er utrolig gode og løbe og sparke i..Smiley

M-T
Ynglingespiller

« Svar #76: 28 Jun 2007, 14:23 »

dejligt... altså de dyreste af dem??? for mangler nemlig en supplering til min Mercurial Vapor III, som jeg får vabler af...

Er der nogen der har et trick til det forresten,, det med vablerne??

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

søgaard
Gæst

« Svar #77: 28 Jun 2007, 14:26 »

dejligt... altså de dyreste af dem??? for mangler nemlig en supplering til min Mercurial Vapor III, som jeg får vabler af...

Tjah.. Læg dem i varmt vand natten over, og så tag dem på næste morgen, så gå i dem i en time eller sådan noget Smiley så burde de tilpasse din fod Smiley

Måske bar dem her http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=1411&id=25999 .. det er ikk Ronaldinho modellen, og synes og dem her er bedre, har selv Ronaldinho modellen.. Smiley men vil hellere anbefale den her Smiley

M-T
Ynglingespiller

« Svar #78: 28 Jun 2007, 14:28 »

Tjah.. Læg dem i varmt vand natten over, og så tag dem på næste morgen, så gå i dem i en time eller sådan noget Smiley så burde de tilpasse din fod Smiley

Måske bar dem her http://www.unisport.dk/?page=Produkt&kategori=1411&id=25999 .. det er ikk Ronaldinho modellen, og synes og dem her er bedre, har selv Ronaldinho modellen.. Smiley men vil hellere anbefale den her Smiley

Tak skal du have du!!!  Wink  Grin det vil jeg  gøre....

''Arsenal, Arsenal FC, We're by far the greatest team, The world has ever seen''

Hado
Gæst

« Svar #79: 28 Jun 2007, 14:41 »

Du kan også sætte sportstape på der hvor du får vabler, det gør jeg. Meget bedre og billigere end Compeed.

Benja91
Gæst

« Svar #80: 07 Aug 2007, 18:29 »

Jeg har adidas -absolute FG i sort/rød og Copa Mundial i sort .

Rigtige gode støvler .  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 07 Aug 2007, 18:31 af Benja91 » Logged

RCD
Gæst

« Svar #81: 07 Aug 2007, 18:32 »

Jeg har Hummel 6,1 Støvler de er mega goe.

Men er skadet så jeg kan spille Skuffet

MLL
Manager

« Svar #82: 22 Jan 2008, 19:01 »

Hvis jeg normalt bruger størrelse 42½, hvilken størrelse skal jeg så ha´ for at bruge en støvle som Nike - Total90 Laser FG Gul/Sort

Tilbage på FmF Opstemt

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #83: 22 Jan 2008, 19:03 »

Hvis jeg normalt bruger størrelse 42½, hvilken størrelse skal jeg så ha´ for at bruge en støvle som Nike - Total90 Laser FG Gul/Sort
Plejer at prøve dem i butikkerne Smiley På den måde kan man være helt sikker Wink Hvis du hellere vil købe på nettet siger du bare, at du vil tænke over det

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #84: 22 Jan 2008, 19:05 »

Nej! Det mener jeg bestemt ikke vil virke med microfiber. Det plejer at være lædderstøvler man gør det med Wink

søgaard
Gæst

« Svar #85: 22 Jan 2008, 19:16 »

Nej! Det mener jeg bestemt ikke vil virke med microfiber. Det plejer at være lædderstøvler man gør det med Wink
Tjaeh.. det virkede hvert fald ved mine Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #86: 22 Jan 2008, 19:21 »

Tjaeh.. det virkede hvert fald ved mine Smiley
Det er nyt for mig, men det vil jeg da huske Smiley Så lærte jeg også noget i dag  Wink

søgaard
Gæst

« Svar #87: 22 Jan 2008, 20:04 »

Det er nyt for mig, men det vil jeg da huske Smiley Så lærte jeg også noget i dag  Wink
Kan også bare være det er fordi, de blev lidt mere elastiske, når der kommer varmt vand i, og så sætter du foden i, og så er de nok ikke så stramme, og så til sidst har støvlerne nok indrettet sig efter foden Smiley

Søren91
Landsholdsspiller

« Svar #88: 22 Jan 2008, 20:05 »

Kan også bare være det er fordi, de blev lidt mere elastiske, når der kommer varmt vand i, og så sætter du foden i, og så er de nok ikke så stramme, og så til sidst har støvlerne nok indrettet sig efter foden Smiley
Det kan du godt have en pointe i Smiley

Matigol
Landsholdsspiller

« Svar #89: 01 Feb 2008, 18:06 »

Nogen der har erfaringer med dem her http://www.fmfreaks.dk/index.php?topic=3673.0
Overvejer 100% at købe dem. Men ingen butikker har dem, så ved ikke helt..

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010