home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  1 Bruger, 1224 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 257053 gange)
-Benja-
Landsholdsspiller

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #1110: 23 Apr 2012, 11:11 »

Nu tror jeg støvlen er fundet!
http://www.sportsdirect.com/adidas-f50-adizero-trx-fg-lthr-mens-football-boots-203081?colcode=20308150

Jeg har i et par sæsoner spillet i Adipure og har været rigtig godt tilfreds med dem. (de seneste er dog gået i stykker)

Så nu prøver jeg den nye Adizero. Super fed støvler og har kun hørt godt om den.
« Seneste Redigering: 23 Apr 2012, 11:13 af -Benja- » Logged

mLasson
Gæst

« Svar #1111: 23 Apr 2012, 12:25 »

Nu tror jeg støvlen er fundet!
http://www.sportsdirect.com/adidas-f50-adizero-trx-fg-lthr-mens-football-boots-203081?colcode=20308150

Jeg har i et par sæsoner spillet i Adipure og har været rigtig godt tilfreds med dem. (de seneste er dog gået i stykker)

Så nu prøver jeg den nye Adizero. Super fed støvler og har kun hørt godt om den.

Du skal vel have chippen med? Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1112: 23 Apr 2012, 13:43 »

Ikke til at starte med Smiley Men kan være jeg køber den senere hen.

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller

« Svar #1113: 23 Apr 2012, 14:13 »

Kan bestemt anbefale Tiempo Legend IV. Har den selv, bedste støvle jeg har haft so far Smiley

Hala Madrid!

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #1114: 23 Apr 2012, 16:30 »

Chippen behøver ikke følge med Adizero med mindre du køber MiCoach og ikke bare Adizero F50 Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

mLasson
Gæst

« Svar #1115: 24 Apr 2012, 14:01 »

Chippen behøver ikke følge med Adizero med mindre du køber MiCoach og ikke bare Adizero F50 Wink
Ikke til at starte med Smiley Men kan være jeg køber den senere hen.

Det ved jeg skam godt. Det er bare langt billigere at købe støvlen med chippen end at købe chippen seperat på et senere tidspunkt Smiley

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1116: 24 Apr 2012, 16:52 »

Det ved jeg skam godt. Det er bare langt billigere at købe støvlen med chippen end at købe chippen seperat på et senere tidspunkt Smiley
Det drejer sig om 1-200 kroner, jeg overlever nok i sidste ende Wink

Jeg bestilte støvlerne for en time siden på Sportsdirect.com - nogen der ved hvad leveringstiden er?

Søgaard
Gæst

« Svar #1117: 24 Apr 2012, 16:56 »

Det drejer sig om 1-200 kroner, jeg overlever nok i sidste ende Wink

Jeg bestilte støvlerne for en time siden på Sportsdirect.com - nogen der ved hvad leveringstiden er?
3-4 dage fra du får at vide de er afsendt. Jeg bestilte støvler for en lille måneds tid siden, hvor der gik fire dage fra jeg trykkede bestilt til fragtmanden stod med støvlerne ved min dør.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1118: 24 Apr 2012, 16:58 »

3-4 dage fra du får at vide de er afsendt. Jeg bestilte støvler for en lille måneds tid siden, hvor der gik fire dage fra jeg trykkede bestilt til fragtmanden stod med støvlerne ved min dør.
Pis os! Så får jeg dem ikke inden kamp lørdag!

Søgaard
Gæst

« Svar #1119: 24 Apr 2012, 17:05 »

Pis os! Så får jeg dem ikke inden kamp lørdag!
Well, muligvis vil de komme fredag. Du skal dog være opmærksom på at de kommer med fragtmand og ikke posten, så ofte vil de faktisk komme tidligt om morgenen med pakken (min erfaring med DPD). DPD som står for leveringen i Danmark har dog et rigtig godt tracking system, så du burde kunne følge med i din bestilling og se om de vil nå at komme hjem.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1120: 24 Apr 2012, 17:13 »

Well, muligvis vil de komme fredag. Du skal dog være opmærksom på at de kommer med fragtmand og ikke posten, så ofte vil de faktisk komme tidligt om morgenen med pakken (min erfaring med DPD). DPD som står for leveringen i Danmark har dog et rigtig godt tracking system, så du burde kunne følge med i din bestilling og se om de vil nå at komme hjem.
Jeg kan håbe på det :-)

Er det før kl 10?

Ja, brugte det også da jeg skulle have min iPhone.

Søgaard
Gæst

« Svar #1121: 24 Apr 2012, 17:28 »

Jeg kan håbe på det :-)

Er det før kl 10?

Ja, brugte det også da jeg skulle have min iPhone.
Jeg har fået varer fra dem 3-4 gange, hvor jeg faktisk har boet forskellige steder hver eneste gang. Det har altid været før 12. Det kommer jo lidt an på hvor man bor i forhold til den nærmeste afdeling. På nuværende tidspunkt bor jeg lige ved siden af næsten og derfor var de her allerede 9.15 med mine støvler.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #1122: 24 Apr 2012, 17:35 »

Jeg har fået varer fra dem 3-4 gange, hvor jeg faktisk har boet forskellige steder hver eneste gang. Det har altid været før 12. Det kommer jo lidt an på hvor man bor i forhold til den nærmeste afdeling. På nuværende tidspunkt bor jeg lige ved siden af næsten og derfor var de her allerede 9.15 med mine støvler.
Okay, bor 15 km fra den nærmeste afdeling. Men må krydse fingre for at de kommer fredag, så kan de altid hentes efter arbejde ;-)

Enzo
Manager

« Svar #1123: 02 Maj 2012, 18:46 »

En fodboldstøvle til verdens bredeste fod?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager

« Svar #1124: 02 Maj 2012, 19:13 »

Af erfaring mener jeg at Puma er bedst til bredde fødder. Det mærke brugte jeg selv da jeg spillede, fordi jeg også har en meget bred fod.
Kan du foreslå nogle modeller?

PowerCat?

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 73 74 [75] 76 77 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010