home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:37:52 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  0 Brugere, 700 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 269007 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #795: 16 Jul 2010, 01:05 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at høre om der er nogen af jer, som har købt et par Adizero (altså den ultralette udgave, ikke skind-udgaven) om de får vabler af dem?

Jeg har nemlig hørt fra mange efterhånden at de giver nogle rigtig gode vabler og man skal være påpasselig med dem i starten, når man spiller i dem.

Derudover er det jo superfedt, at Nike forsætter med deres Elite series, hvilket betyder at vi forsat kan få lettere Nike støvler og nu i andre farver også Smiley

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #796: 16 Jul 2010, 01:35 »

Jeg kunne egentlig godt tænke mig, at høre om der er nogen af jer, som har købt et par Adizero (altså den ultralette udgave, ikke skind-udgaven) om de får vabler af dem?

Jeg har nemlig hørt fra mange efterhånden at de giver nogle rigtig gode vabler og man skal være påpasselig med dem i starten, når man spiller i dem.

Derudover er det jo superfedt, at Nike forsætter med deres Elite series, hvilket betyder at vi forsat kan få lettere Nike støvler og nu i andre farver også Smiley

Jeg har ikke selv den lette udgave, men derimod skind. En fra mit hold har den lette udgave, og han brugte dem 1 dag på fodboldskolen, hvor det resulterede i en kæmpemæssig vabel. Smiley

cleme
Lilleputspiller
*

« Svar #797: 22 Jul 2010, 11:20 »

Ekstremt fornuftigt Smiley

Var selv ud og købe sådan et par i sidste uge og det er noget nær den bedste støvle jeg nogensinde har haft! Dog overgået af Velocity 1 08 sort m/ kænguruskind Smiley det var virkelige en konge støvle men den er desværre slidt i stykker nu Skuffet men de havde også holdt i tre sæsoner nu så må vist være godkendt  Smiley

love fmmanager:)
Ynglingespiller

hvilken fodboldstøvle skal man købe ?...
« Svar #798: 06 Aug 2010, 23:31 »

jeg har holdt fødselsdag her idag, og af min far fik jeg lov til at få et par nye fodboldstøvler, ved ik rigtigt om de er valgfrie. Men jeg tænkte så på om i kan anbefale nogle gode fodboldstøvler, som også kan købes i almindelige sportsbutikker, som f.eks sportigan ? Ved ikke om det har noget at sige, men er forsvarsspiller:)

og forøvrigt for at starte en lille debat, er jeg den eneste der syntes det med at se smart ud i fodboldstøvler er gået over gevind, seneste eksempel er Bendtner i sine lyserøde støvler , og syntes også mange af dem jeg møder har nogle smarte nogen istedet for de almindelige sorte ? passer dette, eller er det bare mig ?Smiley

Lloris
Lilleputspiller
*

Sv: hvilken fodboldstøvle skal man købe ?...
« Svar #799: 06 Aug 2010, 23:44 »

Der mange gode støvler, men kommer jo an på hvor bred din fod er, og hvilket mærke du er mest til, men her er måske et par stykker

Adidas:
Adipure - ca. 1000 kr
F50 Adizero - ca 1500 kr
Predator - ca 1000-1500 kr
Mundial - ca 1000 kr

Nike:
Tiempo Legend - ca 1000 kr
CTR 360 - ca 1000 kr
Mercuial Vapor - ca 1000-2000 kr
Total 90 - ca 1000-1500

Puma:
Velocity - ca 900 kr (man sparer i øjeblikket næsten 50 % på unisport.dk på denne støvle) - har spillet i den, og var super tilfreds
Power Cat - ca 1000 kr

Det var disse støvler som jeg har kendskab til, og som jeg ville foreslå, men det er jo som sagt en smagssag .. Et godt råd er at gå i en sportsbutik, find den støvle og størrelse som du skal bruge, og så gå hjem på nettet og køb den, f.eks. Unisport.dk, denne side bruger jeg selv meget, når jeg skal have nyt udstyr

Men håber det hjalp lidt Smiley

Ynglingespiller

« Svar #800: 07 Aug 2010, 00:02 »

takker Smiley

Ynglingespiller

« Svar #801: 07 Aug 2010, 00:08 »

Llroris har du nogle erfaringer med den her støvler ?Smiley virker lige som en for mig Smiley

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/2860/id/53631/Puma_Power_Cat_1.10_FG_HvidBlaaGuld.html

Lloris
Lilleputspiller
*

« Svar #802: 07 Aug 2010, 00:21 »

Nej men overvejde/overvejer den selv meget, da jeg selv er målmand... Men har spillet i puma støvler før, og har absolut været glad for dem Smiley

Ynglingespiller

« Svar #803: 07 Aug 2010, 00:22 »

coolt Wink lyder sku godt, må håbe jeg kan finde dem i en butik så Smiley

vt11
Ynglingespiller

« Svar #804: 07 Aug 2010, 00:22 »

Jeg ved ikke om jeg smider dette spørgsmål op på det rigtige emne; men her kommer det alligevel  Hævet Øjenbryn
Jeg mangler et par indendøresfodboldsk o til den kommende sæson, jeg er dog lidt krævende; jeg har en meget smal fod & bruger strl. 39. Noget vapor lign. ville ikke skade  Wink

Barça: Més que un club <3

Lloris
Lilleputspiller
*

« Svar #805: 07 Aug 2010, 00:27 »

vt11
Ynglingespiller

« Svar #806: 07 Aug 2010, 00:31 »

Jeg har haft Special de sidste par sæsoner, og har været rigtig glad for dem, men har tænkt over at prøve noget nyt i en længere periode nu, og så tænkte jeg at det skulle være nu her (:
F10i'en virker meget fin, tak for hurtig feedback Smiley

Barça: Més que un club <3

cjensen94
Gæst

« Svar #807: 07 Aug 2010, 00:34 »

Jeg har nu spillet i denne støvle i et par kampe og nogle træninger og er meget tilfreds! Den sidder dejligt på min fod, og ved ikke om det bare er noget psykisk men jeg føler at jeg sparker hårdere til en bold en jeg gjorde med min tidligere støvle(Vapor).

Kan klart anbefale jer den, hvis Adidas modeller da passer til jeres fod.

Lloris
Lilleputspiller
*

« Svar #808: 07 Aug 2010, 00:42 »

Vt11: Bare iorden Smiley - Har bare altid spillet i den, og været super glad, men skriv endelig hvordan F10'eren er Smiley

Ynglingespiller

« Svar #809: 07 Aug 2010, 20:39 »

har lige fået nye fodboldstøvler, og de gnaver lidt i hælen her istarten(det gør mine støvler altid) hva kan man gøre for at det ikke gør ondt , har aldrig rigtigt gjort noget ved det ?Smiley

Sider: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010