home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
09 Jun 2025, 20:39 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23575
  1 Bruger, 763 Gæster Online.

Nyeste Bruger: datarecovee
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 269212 gange)
Kezman
Landsholdsspiller

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #765: 29 Jun 2010, 14:18 »

Det skal være præcis den. Jeg har haft både Adipure 2, og den sorte af 1'eren. Men den hvide der, er gud, og jeg må eje den. Wink
Den er bare fræk, og jeg leder også efter den i hvert outlet og udsalg jeg kan finde.. Desværre ejer jeg dem ikke endnu ticked off

maaahhh-h-h-h

MichaelHarlev
Gæst

« Svar #766: 29 Jun 2010, 14:31 »

Den støvle har jeg også, har haft den i et par år nu, og må sige, at det uden tvivl er den ringeste støvle jeg har spillet i. Men mon ikke du kan finde den i en sportsbutik eller på e hjemmeside?

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #767: 29 Jun 2010, 15:56 »

Den er bare fræk, og jeg leder også efter den i hvert outlet og udsalg jeg kan finde.. Desværre ejer jeg dem ikke endnu ticked off

Køb da Adipure lll, må indrømme at komforten i den, er vidunderlig Peace

Jeg har selv Adidas Adipure lll Blå/Hvid og den nye Adidas Adizero Chameleon Skind
2 konge støvler IMO Opstemt

BIG Bauke Mollema
Manager

« Svar #768: 01 Jul 2010, 22:15 »

Den støvle har jeg også, har haft den i et par år nu, og må sige, at det uden tvivl er den ringeste støvle jeg har spillet i. Men mon ikke du kan finde den i en sportsbutik eller på e hjemmeside?
Min fod passer godt til Adidas modeller, og især AdiPure og Predator. Nikes model er ikke mig, og jeg foretrækker klart Adidas. Jeg ved den sidder godt på min fod, da jeg har haft denne model, bare i sort. :-)

Håber jeg finder den!

Fernando
Gæst

« Svar #769: 03 Jul 2010, 23:18 »

Hej Freaks

Har lige været oppe i Intersport idag og har købt den nye Adidas støvle Adidas F50 Adizero i gul og sort til 1.500 kr og det er let støvle på kun 156 gram og den er fantastisk at spille i og fantastisk at skyde og løbe med:-) Kan klart anbefales:-) 

Legenden
Manager

« Svar #770: 03 Jul 2010, 23:55 »

Hej Freaks

Har lige været oppe i Intersport idag og har købt den nye Adidas støvle Adidas F50 Adizero i gul og sort til 1.500 kr og det er let støvle på kun 156 gram og den er fantastisk at spille i og fantastisk at skyde og løbe med:-) Kan klart anbefales:-) 

Den kunne jeg virkelig også godt tænke mig. Prøvede lige at holde den inde i en sportsforretning, og den føles let som en fjerd! Er din i læder eller platisk? Smiley

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #771: 04 Jul 2010, 00:01 »

Den kunne jeg virkelig også godt tænke mig. Prøvede lige at holde den inde i en sportsforretning, og den føles let som en fjerd! Er din i læder eller platisk? Smiley

Hvis den vejer 156 gram, så er det den syntetiske Smiley

Legenden
Manager

« Svar #772: 04 Jul 2010, 00:03 »

Hvis den vejer 156 gram, så er det den syntetiske Smiley
Nå, så ser man det  Wink

Men tak for informationen!
« Seneste Redigering: 04 Jul 2010, 00:06 af NicklasJakobsen » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

cjensen94
Gæst

« Svar #773: 04 Jul 2010, 00:33 »

Går og leder efter den nye AdiPure Champions League støvle. Indtil videre har jeg dog ikke set den i nogle butikker, så bliver nok nødt til at få dem til at bestille den hjem. Anyway, har tidligere spillet i AdiPure, og kan klart anbefale den til alle folk. Kænguru læderet/skindet(?) klæber sig til foden, og er utrolig behagelig at have på.

Det eneste jeg ser som et minus er at da det er læder, kræver det også en del pleje. Mht. fedt, vask og så videre. Det er dog noget der skal gøres for at den skal holde sig tip-top.

http://www.unisport.dk/Produkt/kategori/2030/id/56190/Adidas_adiPURE_III_CL_FG_BlaaHvid.html

Goikoetxea
Gæst

« Svar #774: 04 Jul 2010, 00:47 »

Bliver man en bedre fodboldspiller af de støvler? hehe

Jeg har aldrig rigtig forstået ideen med at købe så dyre støvler, de holder ikke til særlig meget og de skal plejes og passe som det var et lille barn. Men det kan måske også være fordi jeg aldrig har kunne passe den slags støvler.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #775: 04 Jul 2010, 00:56 »

Bliver man en bedre fodboldspiller af de støvler? hehe

Jeg har aldrig rigtig forstået ideen med at købe så dyre støvler, de holder ikke til særlig meget og de skal plejes og passe som det var et lille barn. Men det kan måske også være fordi jeg aldrig har kunne passe den slags støvler.

Hvis din støvle vejer 150 gram, istedet for 250 gram, kan du vel godt regne ud, at du ikke løber med så meget vægt på dine føder, og findes der efterhånden billige fodboldstøvler?

Goikoetxea
Gæst

« Svar #776: 04 Jul 2010, 01:02 »

Hvis din støvle vejer 150 gram, istedet for 250 gram, kan du vel godt regne ud, at du ikke løber med så meget vægt på dine føder, og findes der efterhånden billige fodboldstøvler?

Jeg kan forstå det, hvis man er verdensstjerne og virkelig har brug for den sidste fordel. Så kan jeg godt forstå det med vægten, men ellers er det da noget fis.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #777: 04 Jul 2010, 01:05 »

Jeg kan forstå det, hvis man er verdensstjerne og virkelig har brug for den sidste fordel. Så kan jeg godt forstå det med vægten, men ellers er det da noget fis.

De fleste 15-16-17 årige har jo et job, og derfor betaler selv for deres fodboldstøvler, så kommer det vel an på om man gider betale penge for det. Hvis du gad betale for støvlerne, havde du helt sikkert også købt dem.

Goikoetxea
Gæst

« Svar #778: 04 Jul 2010, 01:08 »

De fleste 15-16-17 årige har jo et job, og derfor betaler selv for deres fodboldstøvler, så kommer det vel an på om man gider betale penge for det. Hvis du gad betale for støvlerne, havde du helt sikkert også købt dem.

Tror ikke du forstår mig, jeg kan ikke passe sådan nogle støvler, jeg bruger 48 i sko så der ligger problemet ;-) Udover det syntes jeg at det ganske enkelt er noget fis, at man tror på man bliver en bedre fodboldspiller fordi man har købt et par støvler til 1500kr istedetfor til 1000kr fordi de er blå og lavet af noget særligt.

Det er bare min mening.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #779: 04 Jul 2010, 01:10 »

Tror ikke du forstår mig, jeg kan ikke passe sådan nogle støvler, jeg bruger 48 i sko så der ligger problemet ;-) Udover det syntes jeg at det ganske enkelt er noget fis, at man tror på man bliver en bedre fodboldspiller fordi man har købt et par støvler til 1500kr istedetfor til 1000kr fordi de er blå og lavet af noget særligt.

Det er bare min mening.

Du bruger vel også nogen gange 500 kr ekstra, for en lidt federe t-shirt eller skjorte? Wink

Sider: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010