home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:31:04 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 645 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Fodboldstøvler
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 83 Udprint
Forfatter Emne: Fodboldstøvler  (Læst 270055 gange)
søgaard
Gæst

Sv: Fodboldstøvler
« Svar #480: 17 Feb 2009, 14:28 »

Så skal jeg starte til fodbold, efter et par års pause. Så jeg vil spørge om nogen, kender nogle gode at starte med, efter noget spil? Gerne nogen der former sig om foden. Skal siges jeg bruger størrelse 42-43 Wink
Prislejet har jo meget at sige. Men hvis du lige er startet, så er det nok en god idé at holde sig til de noget kun billigere støvler og lade være med at købe topmodellen, da det ville være mange penge, som du kaster ud af vinduet, hvis du finder ud af det ikke lige er dig.
Hvis du vil have en som former sig efter foden, så skal du ud at lave en læderstøvle.. Der vil enten Adidas Adipure eller Nike Tiempo være en god støvle. Begge er på tilbud inde på Unisport til ca. 600 kr.. De kan dog også helt sikkert findes nede i din lokale sportsforretning.

Den som Philli skriver er også kanon! Den er dog lige et prisleje over de to andre.

SC30
Landsholdsspiller

« Svar #481: 17 Feb 2009, 14:33 »

Prøv at tage et kig på Adidas - Copa Mundal (stav)
Gudestøvle, siger jeg dig - gudestøvle!
Og hvis de skal passe på din fod, så skal du bare smide dem i en spand varmt vandt, også tage dem på. Så former de sig.

Copa Mundial.Genial støve. Dejligt pasform. Gør klog i at købe den. Ellers køb Nike Mercurial, fik dem til 900 sat ned fra 1800, det er virkeligt også en lækker støvle.

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #482: 17 Feb 2009, 14:35 »

søgaard
Gæst

« Svar #483: 17 Feb 2009, 14:35 »

Copa Mundial.Genial støve. Dejligt pasform. Gør klog i at købe den. Ellers køb Nike Mercurial, fik dem til 900 sat ned fra 1800, det er virkeligt også en lækker støvle.
Hvis han skal have en støvle som tilpasser sig foden, så Mercurial Vapor nok ikke en god idé, da de er ikke er lavet af læder, men plastik.. Det er en god støvle, men de færreste kan spille med dem pga. de ikke tilpasser sig foden..

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #484: 17 Feb 2009, 14:37 »

Mercurial skal du prøve rigtig godt før du køber dem. Jeg kan ikke selv passe dem, fordi min fod bare er lidt for bred. Jeg fik næsten en vabel bare af at sætte foden i... Jeg kender også et par stykker der har købt dem, men kun brugte dem 4-5  gange, fordi den sad dårligt og fik vabler.

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #485: 17 Feb 2009, 14:41 »

Enig med Fisker. Vapor kan jeg heller ikke selv spille i, da støvlen simpelthen er for smal. Som alternativ vil jeg vælge en adidas støvle. Måske den billige predator udgave, da den i støvlen er det bredere som gør, at man ikke får de vabler.. Det er min egen erfaring i hvert fald.

It's all, part of the plan.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #486: 17 Feb 2009, 14:45 »

Jeg spillede selv hele sidste sæson i Copa Mundal, og jeg var utrolig tilfreds. Jeg spiller også i den i øjeblikket på grus.
Den sidder perfekt på foden, og er kanon og spille med.
Helt sikkert også den støvle jeg skal have til næste sæson. Den koster vel lige omkring 1000.- Det gav jeg i hvert fald sidste år.
Men hvis i vil have en adidas som sidder godt på foden, og hvor prisen er ligemeget, så vil jeg helt sikkert anbefale den.

Claudio
Førsteholdsspiller

« Svar #487: 17 Feb 2009, 14:50 »

F50 tunit er heller ikke dårlig! Smiley

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

fc-hansen
Manager

« Svar #488: 19 Feb 2009, 15:55 »

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?DPID=PDS-002-010-473&DEPT=2&BRAND=10 så er der bestilt nye støvler. Rigtig lækker læderstøvle, der samtidig er letvægtig, og prisen taget i betragtning må det vel siges at være et scoop. Nogen der har erfaringer med dem? Smiley

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

Bendtner_23
Landsholdsspiller

« Svar #489: 19 Feb 2009, 16:21 »

Har selv, tænkt mig at købe nogle fodboldstøvler derfra. Så vil du ikke fortælle, hvornår at du har modtaget dem? Altså når de er kommet Peace

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

« Svar #490: 19 Feb 2009, 16:24 »

Nogle der har erfaring med Adidas tunit 50.8? Kunne godt tænke mig at vide hvordan de er i størrelsen inden jeg bestiller dem..har forsøgt at finde et sted at prøve dem først, men kan ikke finde dem nogle steder..

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #491: 19 Feb 2009, 16:36 »

http://www.prodirectsoccer.com/prodinfo.asp?DPID=PDS-002-010-473&DEPT=2&BRAND=10 så er der bestilt nye støvler. Rigtig lækker læderstøvle, der samtidig er letvægtig, og prisen taget i betragtning må det vel siges at være et scoop. Nogen der har erfaringer med dem? Smiley

hvis du kigger længere oppe i tråden har jeg selv postet til den side der. det er billigt, men ved du noget om hvordan garantien er derinde fra?

It's all, part of the plan.

fc-hansen
Manager

« Svar #492: 19 Feb 2009, 16:40 »

hvis du kigger længere oppe i tråden har jeg selv postet til den side der. det er billigt, men ved du noget om hvordan garantien er derinde fra?
ja det er hammer billigt, også at de kun tager 70 kr. for levering Wink

en af mine venner viste mig den, da han havde bestilt derinde fra. Får støvlerne i løbet af en uge. Og at de skal bestille et halvt nummer større end normalt, for de er små, andet ved jeg desværre ikke :/

Citat af Wayne Rooney: " Jeg kan fylde ronaldos hul"

hay que joder?

LFC_Fisker
Landsholdsspiller

« Svar #493: 19 Feb 2009, 16:56 »

Nogle der har erfaring med Adidas tunit 50.8? Kunne godt tænke mig at vide hvordan de er i størrelsen inden jeg bestiller dem..har forsøgt at finde et sted at prøve dem først, men kan ikke finde dem nogle steder..
Har dem selv, men jeg vil ikke anbefale dem. De går hurtigt i stykker (et halvt år ved mig inden de begyndte at revne) desuden er hælen også mega ringe fordi den er blød. Men man har et godt skud i dem. De var udmærkede, men ikke nogle jeg vil købe igen.
« Seneste Redigering: 19 Feb 2009, 17:10 af LFC_Fisker » Logged

AmauriCarvalho
Juniorspiller
**

« Svar #494: 20 Feb 2009, 10:16 »

Ok, tak Fisker. Var lige ved at bestille dem nu her, men tror sku jeg dropper det så...:-)

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 83 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010