home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring FM2010
| | | | |-+  Odense Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Odense Boldklub  (Læst 1503 gange)
OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Odense Boldklub
« : 06 Aug 2010, 12:18 »

Der skal da være en tråd om DKs klart sejeste klub OB Wink

Jeg gik i gang med et spil med gudeklubben for en uges tid siden. Kunne ikke rigtig finde formen i trænings kampene, måske på grund af salget af Peter Utake for 27 mio til Valladollid, men med køb af nedrykkede AGFs Jakob Poulsen, Nicki Billie (Som jeg har gjort lidt bedre i editoren) og en masse ungdomsspillere blev jeg klar til Superliga start.
Mine første tre kampe var et utroligt svært program. Brøndby hjemme, Midtjylland ude og FCK hjemme.
Brøndby slog jeg 2-1, Midtjylland slog jeg 1-0 og FCK hev jeg med nød og næppe en 0-0'er hjem mod.
En god start hvor jeg ikke mistede point til klubben jeg godt vidste jeg skulle kæmpe om pokalen mod, FCK.
Europa League gruppespillet kvalificerede jeg mig til ved let at slå henholdsvis Rabotnicki og Legia Waszawa.
Jeg trak AEK Athen, Getafe og FC Porto i gruppen. En forholdsvis svær gruppe, men om jeg ryger ud eller ej. Det giver en masse penge.

Jeg er nået til den 25 oktober, skal nu spille mod FCK. Top 2 stilling ser sådan ud:

1. FCK 11 kampe, 26 point.
2. OB  10 kampe, 24 point.

I Europa League spillede jeg først 1-1 mod Getafe, så tabte jeg 3-1 mod Porto og vandt 3-0 mod AEK.

Mine profiler er uden tvivl Eric Djemba-Djemba, Ander Møller, Johan Absalonsen og Nicki Bille.

Henrik Toft har spillet super godt. Ihverfald i forhold til hvad jeg havde forventet inden jeg startede spillet. Han er utrolig farlig med hovedet og så skaber han en masse plads for Nicki ved siden af. Han er en glimrende targetmand ihvertfald.

Var i øvrigt meget tæt på at miste Djemba-Djemba. Der skete det, at Utaka luftede hans ambitioner om at skifte til Valladolid efter de havde erklæret sig interesseret i ham. Da jeg afslog et bud på 32 mio på ham fra Alkmaar erklærede han sig utilfreds i klubben. Det gjorde jeg satte ham til salg for 30 mio. Det gjorde så at Djemba.Djemba blev utilfreds over min behandling af medspiller.
Hurtigt efter jeg have solgt Utaka til Valladolid gik det hele dog i orden igen. Men det var da tæt på at jeg have måttet lade Djemba-Djemba gå. Havde en aftale med Fulham iorden om en bytteaftale med Dickson Etuhu. Etuhu ville dog ikke skifte. Det var vel egentlig lige før Etuhu ville være bedre at have inde på midtbanen? Wink
Logged

Rossoneri Per Sempre!

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #1: 06 Aug 2010, 12:45 »

Der skal da være en tråd om DKs klart sejeste klub OB Wink

Jeg gik i gang med et spil med gudeklubben for en uges tid siden. Kunne ikke rigtig finde formen i trænings kampene, måske på grund af salget af Peter Utake for 27 mio til Valladollid, men med køb af nedrykkede AGFs Jakob Poulsen, Nicki Billie (Som jeg har gjort lidt bedre i editoren) og en masse ungdomsspillere blev jeg klar til Superliga start.
Mine første tre kampe var et utroligt svært program. Brøndby hjemme, Midtjylland ude og FCK hjemme.
Brøndby slog jeg 2-1, Midtjylland slog jeg 1-0 og FCK hev jeg med nød og næppe en 0-0'er hjem mod.
En god start hvor jeg ikke mistede point til klubben jeg godt vidste jeg skulle kæmpe om pokalen mod, FCK.
Europa League gruppespillet kvalificerede jeg mig til ved let at slå henholdsvis Rabotnicki og Legia Waszawa.
Jeg trak AEK Athen, Getafe og FC Porto i gruppen. En forholdsvis svær gruppe, men om jeg ryger ud eller ej. Det giver en masse penge.

Jeg er nået til den 25 oktober, skal nu spille mod FCK. Top 2 stilling ser sådan ud:

1. FCK 11 kampe, 26 point.
2. OB  10 kampe, 24 point.

I Europa League spillede jeg først 1-1 mod Getafe, så tabte jeg 3-1 mod Porto og vandt 3-0 mod AEK.

Mine profiler er uden tvivl Eric Djemba-Djemba, Ander Møller, Johan Absalonsen og Nicki Bille.

Henrik Toft har spillet super godt. Ihverfald i forhold til hvad jeg havde forventet inden jeg startede spillet. Han er utrolig farlig med hovedet og så skaber han en masse plads for Nicki ved siden af. Han er en glimrende targetmand ihvertfald.

Var i øvrigt meget tæt på at miste Djemba-Djemba. Der skete det, at Utaka luftede hans ambitioner om at skifte til Valladolid efter de havde erklæret sig interesseret i ham. Da jeg afslog et bud på 32 mio på ham fra Alkmaar erklærede han sig utilfreds i klubben. Det gjorde jeg satte ham til salg for 30 mio. Det gjorde så at Djemba.Djemba blev utilfreds over min behandling af medspiller.
Hurtigt efter jeg have solgt Utaka til Valladolid gik det hele dog i orden igen. Men det var da tæt på at jeg have måttet lade Djemba-Djemba gå. Havde en aftale med Fulham iorden om en bytteaftale med Dickson Etuhu. Etuhu ville dog ikke skifte. Det var vel egentlig lige før Etuhu ville være bedre at have inde på midtbanen? Wink
Hvilken database spiller du med, og hvad gav du for henholdsvis Bille og Poulsen?
Logged

welbz is dat guy

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #2: 06 Aug 2010, 12:45 »

Og det blev et 3-2 nederlag ):
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #3: 06 Aug 2010, 12:46 »

Spiller med Southsides.
Gav 13 mio for Poulsen og 9,75 mio for Bille.
Logged

Rossoneri Per Sempre!

alex_champen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Odense Boldklub
« Svar #4: 08 Sep 2010, 20:54 »

Har lige startet et save med OB, min com gik ned så måtte starte helt forfra, og hvorfor så ikke OB?

Ud:
Absalonsen for 22 mill. da det er hans frikøbsklausul, Everton købte ham.

Ind:
James Rodríguez fra Banfield, har altid hørt gode ting om ham i de fleste klubber jeg har været, så nu tog jeg chancen, han har i seks kampe scoret 4 mål som offensiv midt, det ganske fint Smiley
Frygtede at miste Djemba-Djemba så derfor hentede jeg Linderoth på fri, mistede ikke Djemba men han er en god indskifter.
Sidste køb er Stepan Vachousek, han kommer fra Teplice og har spillet fint, af at tænke på han kostede 1,5 mill.
1. Juni 2010 kommer Luis Guilherme og Jelle Vossen.

Møder PSV i 4 kval. runde i Euro League Smiley
Fik uafgjort 2 - 2 på Philips stadium, og formåede at vinde 2 - 1 hjemme med to mål af James Rodríguez.
Er kommet i gruppespillet i Euro League hvor jeg møder Fulham, Braga og Shaktar. En svær gruppe, men PSV virkede også som et umuligt hold, så jeg er optimist Smiley
« Seneste Redigering: 09 Sep 2010, 13:56 af alex_champen » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010