home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 483 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  For The Motherland!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: For The Motherland!  (Læst 8884 gange)
whale
Gæst
 
Sv: For The Motherland!
« Svar #15: 06 Aug 2010, 16:04 »

Bloggen har stadig en rigtig flot grafik og layout. Og det skriftlige er også godt Smiley men for mit eget vedkommende syntes jeg ikke det er lige så interessant at følge et landshold Peace

Tak tak, det var egentlig også det, jeg regnede med. Jeg blev bare nødt til at prøve noget nyt i FM.  Rullende Øjne
Men næste gang bliver det nok et klubhold igen.
« Seneste Redigering: 06 Aug 2010, 16:23 af whale » Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: For The Motherland!
« Svar #16: 06 Aug 2010, 16:09 »

Det er skam også helt fint at prøve noget nyt Smiley Du kan jo stadig nå at få et klubhold efter du har vundet diverse pokaler med Rusland Wink
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

whale
Gæst
 
Sv: For The Motherland!
« Svar #17: 06 Aug 2010, 16:19 »

- R E P O R T A G E   ::   S P O R T - E X P R E S S
WWW.SPORT-EXPRESS.RU
RUSLAND, DECEMBER 2009

Rusland følger Tyskland til Sydafrika
Rusland er nu, ligesom Tyskland, videre fra VM-kvalifikationsgruppe 4. Det er en kendsgerning efter gårsdagens 0-0 resultat i anden playoff-kamp mod Tyrkiet, der giver russerne en samlet sejr på 3-1.

Den første play-off kamp, der bød på to mål af Bystrov og et frisparkshug af Ignashevich, blev efterfulgt af en kamp, hvor Jensens tropper kørte avancementet hjem i sikker defensiv stil.

At Rusland endte på en 2. plads i gruppen blev først cementeret i sidste spillerunde. På trods af, at Rusland havde slået tyskerne med hele 4-1, havde holdet en måned forinden tabt vigtige point i et skuffende 1-0 nederlag til Wales. Dermed var Mr. Jensen afhængig af, at Tyskland skulle snuble mod Finland, men det skete desværre ikke, og det var derfor Rusland, der endte i play-off kampene.



     Gruppespillet til VM 2010.

Ingen frygt for Messi og co.
Rusland er havnet i gruppe med en af turneringens helt store favoritter, Argentina, men Mr. Jensen virkede ikke videre skræmt, da han udtalte sig om lodtrækningen:

"Vi mødte Argentina i en venskabskamp i august måned, og med et mål på en dødboldsituation i 84. minut var de kun heldige at vinde 1-0. Vi spillede 100 % lige op med dem, og det var endda med en reservepræget startopstilling uden blandt andre Akinfeev, Pavlyuchenko, Zhirkov og Ignashevich. Jeg er overbevist om, at vi har en chance mod argentinerne. Mexico og især Australien bør vi kunne slå. Jeg er meget fortrøstningsfuld." siger danskeren til Sport-Express.


     Vild jubel udbrød blandt de mange russiske fans, da deltagelsen i VM 2010 var en realitet.
Logged

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: For The Motherland!
« Svar #18: 06 Aug 2010, 17:07 »

Spændene gruppe med god mulighed for avancement Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: For The Motherland!
« Svar #19: 06 Aug 2010, 21:57 »

Jeg følger spændt med Smiley
Du skriver utrolig godt og grafikken sætter virkelig bare prikken over i'et.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

whale
Gæst
 
Sv: For The Motherland!
« Svar #20: 06 Aug 2010, 22:06 »

Jeg følger spændt med Smiley
Du skriver utrolig godt og grafikken sætter virkelig bare prikken over i'et.

Godt at høre og tak for rosen. Opstemt

VM er nu færdigspillet. Opdateringen kommer i aften eller i morgen. Smiley
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: For The Motherland!
« Svar #21: 09 Aug 2010, 22:44 »

Nu er der gået et par ydeligere dage, så vil tillade mig at spørge efter den opdatering? Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

whale
Gæst
 
Sv: For The Motherland!
« Svar #22: 09 Aug 2010, 23:54 »

Ja, undskyld, den er forsinket, fordi jeg er kommet i arbejde i den her uge.. Kommer nok i morgen. Opstemt
Logged

xaagaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: For The Motherland!
« Svar #23: 10 Aug 2010, 11:22 »

Spændende blog du har fået i gang, fint valg af Rusland, ikke meget man høre om dem normalt. Dit topbanner i første update var i topklasse og den generelle grafik er fin. For at få en landsholdsblog til at nå op på niveau af en god klub blog, så skal du nok have en smule historie og lidt mere info om spillerne, altså om nogle er skiftet klub og hvordan de klare sig i deres klub. Alt dette for at det ikke bare bliver update på update om hvordan din næste kamp nu er gået. Ikke at det ikke at er interessant, men jeg kunne personligt godt tænke mig lidt ekstra.

Ellers godt arbejde! Peace
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: For The Motherland!
« Svar #24: 13 Aug 2010, 08:40 »

Jeg er begyndt at blive skuffet over manglende opdateringer. Du siger de kommer aftenen efter, men så sker der intet i fire dage, end ikke en lille besked om at der stadig er liv i dig.
Jeg ved ikke om jeg vil følge med i dine blogs mere, medmindre du bliver lidt bedre til at fortælle hvad der foregår og hvornår opdateringerne kommer.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010