home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:29:46 warmon Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:30:32 warmon Blogkonkur... #6 - Danish Viking War...
I går kl. 21:27:02 warmon Blogkonkur... 5# Hjertet banker kun ...
I går kl. 20:44:50 Wester Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 331 Gæster Online.

Indlæg: 1132758 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Forbedre ligaen
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Forbedre ligaen  (Læst 5902 gange)
Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Forbedre ligaen
« : 26 Jul 2010, 15:59 »

Hej allesammen  Thumbs Up
sidder her i ottende sæson med mit LOSC Lille hold, og ville bare lige høre om der var en måde man kunne forbedre sin egen liga på?
de første 2 (måske 3) sæsoner var rimelig udfordrende, dog lykkedes det ikke for nogle af de helt store hold i ligaen og give mig kamp til stregen. Siden da har det nærmest været en dans på roser, ligaen er blevet det nemmeste at vinde over 38 kampe. Der går dog 5-6 kampe før de "store" hold begynder og tabe, tabe og tabe.. og det er vildt irreterende for vil gerne have noget mere udfordring. Pokalturneringerne er dog stadig lige så svære som da jeg startede og selvom jeg har succes i CL lige pt. tog det mig også lang tid om at skabe et hold der kunne spille lige op imod hold som barca og real madrid. Så hertil sidst ville jeg bare lige høre om man kunne gøre noget ved ligaen, altså forhindre dem i at købe sindsyg dårlige spillere, eller om det bare kommer af sig selv hen af vejen i savet Thumbs Up

Tager imod alle forslag Peace
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #1: 26 Jul 2010, 16:29 »

Hvad med at nationalisere dit hold eller udelukkende satse på ungdomsspillere fra klubben?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #2: 26 Jul 2010, 16:38 »

Du kan ikke gøre ligaen bedre. Dens omdømme (reputation) er statisk.
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #3: 26 Jul 2010, 16:47 »

Hej allesammen  Thumbs Up
sidder her i ottende sæson med mit LOSC Lille hold, og ville bare lige høre om der var en måde man kunne forbedre sin egen liga på?
de første 2 (måske 3) sæsoner var rimelig udfordrende, dog lykkedes det ikke for nogle af de helt store hold i ligaen og give mig kamp til stregen. Siden da har det nærmest været en dans på roser, ligaen er blevet det nemmeste at vinde over 38 kampe. Der går dog 5-6 kampe før de "store" hold begynder og tabe, tabe og tabe.. og det er vildt irreterende for vil gerne have noget mere udfordring. Pokalturneringerne er dog stadig lige så svære som da jeg startede og selvom jeg har succes i CL lige pt. tog det mig også lang tid om at skabe et hold der kunne spille lige op imod hold som barca og real madrid. Så hertil sidst ville jeg bare lige høre om man kunne gøre noget ved ligaen, altså forhindre dem i at købe sindsyg dårlige spillere, eller om det bare kommer af sig selv hen af vejen i savet Thumbs Up

Tager imod alle forslag Peace

Der er kun én måde at gøre ligaen bedre in-game, men det kræver at man tager et skridt over på skyggesiden. Du kan bruge en in-game editor, men ellers kender jeg ikke en måde at gøre det.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #4: 26 Jul 2010, 16:54 »

Du kan sælge dine bedste spillere til billige penge til konkurrenterne. Wink
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #5: 26 Jul 2010, 17:06 »

Du kan sælge dine bedste spillere til billige penge til konkurrenterne. Wink
Haha kan faktisk godt lide denne her ide  Thumbs Up dog har jeg prøvet den, der var bare det lille problem at en halv sæson senere solgte de ham til en anden klub  Thumbs Up

det værste ved ligaen er at de store hold enten spiller okay og ligger i top 10, ellers spiller de ad h...... til også ender de i nedrykningskampen, hvilket også resulterede i at Rennes røg ned i Ligue 2 i denne sæson  ticked off
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #6: 26 Jul 2010, 17:22 »

Haha kan faktisk godt lide denne her ide  Thumbs Up dog har jeg prøvet den, der var bare det lille problem at en halv sæson senere solgte de ham til en anden klub  Thumbs Up

det værste ved ligaen er at de store hold enten spiller okay og ligger i top 10, ellers spiller de ad h...... til også ender de i nedrykningskampen, hvilket også resulterede i at Rennes røg ned i Ligue 2 i denne sæson  ticked off

Men er der så ikke nogle andre hold der blomstre op?
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #7: 26 Jul 2010, 17:39 »

Men er der så ikke nogle andre hold der blomstre op?
nej det er problemet  crazy de fire hold der ender bag mig i tabellen er næsten hver sæson OM, Lyon, toulouse og bordeaux Peace
Logged


Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #8: 26 Jul 2010, 17:41 »

ved ikke om det bare er mit hold der er blevet alt for godt i ligaen og som bare bliver bedre og bedre for hver sæson der går, eller om det er klubbernes mangler på at hente kvalitetsspillere Peace
Logged


Red14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #9: 26 Jul 2010, 21:57 »

ved ikke om det bare er mit hold der er blevet alt for godt i ligaen og som bare bliver bedre og bedre for hver sæson der går, eller om det er klubbernes mangler på at hente kvalitetsspillere Peace
Hvis jeg var dig og ville have en udfordring, så skift til en af de klubber. Sig dit job op og søg deres stillinger som de bliver fyret...
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #10: 26 Jul 2010, 22:22 »

Hvis jeg var dig og ville have en udfordring, så skift til en af de klubber. Sig dit job op og søg deres stillinger som de bliver fyret...
Kunne også være en mulighed.. men efter det hold jeg har skabt her, tror jeg ikke jeg gider til at gøre det hele om igen  crazy tror bare jeg venter og håber på at klubberne måske bliver lidt bedre om en 20 års tid  Thumbs Up
Logged


Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #11: 27 Jul 2010, 01:02 »

jeg ved hvad du mener er selv ved at køre død i mit wigan save har været manager i 21 sæsoner og har vundet de sidste 14 i træk, dog er det spændede at se de andre hold. f. eks united gik ned da fergeson sagde op, man city gik ned da hughes havde fået nok af at tabe til mig i 8-10 sæsoner i træk. og chelsea har været nede og vende coca cola league 2 gange.

til gengæld er liverpool og arsenal været på bølgeture og er ved at komme på rette køl + everton er ved at blive et top hold.

men hvis du vil have spænding så synes jeg at lave det enten et nationalt hold eller ungdomshold er gå ide. kører selv lige pt med at spillere jeg køber må maks være 18 så de kan blive hjemmestatus eller også max 21 hvis de allerede er verdenstjerner giver en go udfordring da man så selv skal spotte talenter og træne dem og give førsteholds erfaring
Logged

Ganso
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #12: 27 Jul 2010, 01:56 »

jeg ved hvad du mener er selv ved at køre død i mit wigan save har været manager i 21 sæsoner og har vundet de sidste 14 i træk, dog er det spændede at se de andre hold. f. eks united gik ned da fergeson sagde op, man city gik ned da hughes havde fået nok af at tabe til mig i 8-10 sæsoner i træk. og chelsea har været nede og vende coca cola league 2 gange.

til gengæld er liverpool og arsenal været på bølgeture og er ved at komme på rette køl + everton er ved at blive et top hold.

men hvis du vil have spænding så synes jeg at lave det enten et nationalt hold eller ungdomshold er gå ide. kører selv lige pt med at spillere jeg køber må maks være 18 så de kan blive hjemmestatus eller også max 21 hvis de allerede er verdenstjerner giver en go udfordring da man så selv skal spotte talenter og træne dem og give førsteholds erfaring
Ja må da indrømme jeg grinede lidt da Rennes røg ned i Ligue 2  funny
som du selv siger kunne jeg jo prøve at lave det lidt mere udfordrende selv, dog har jeg altid kørt med at jeg ikke køber spillere over max 24, de fleste på mit hold har også været der siden de var 14-16 år gamle, men nu er de næsten alle sammen blevet verdensklasse spillere  ticked off
Logged


L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #13: 27 Jul 2010, 16:04 »

Leviathan & Manu Freak, som Marchang siger. Så prøv at køre på Nationale spiller.

I mit Østrig save kører jeg kun med Østrigske spiller og da er jeg dominerende, men stadig svært da de andre har udlænske talenter. Og jeg kan jo kun tage Østrigske Smiley
Logged

Leviathan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Forbedre ligaen
« Svar #14: 28 Jul 2010, 01:40 »

Leviathan & Manu Freak, som Marchang siger. Så prøv at køre på Nationale spiller.

I mit Østrig save kører jeg kun med Østrigske spiller og da er jeg dominerende, men stadig svært da de andre har udlænske talenter. Og jeg kan jo kun tage Østrigske Smiley

er faktisk igang med det og bonussen er at jeg er lige blevet engelsk landstræner så jeg kan se alle de talenter der er
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010