home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 242 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Klubskift?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Klubskift?  (Læst 1951 gange)
thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Klubskift?
« : 25 Jul 2010, 02:19 »

Jeg har nu spillet indtil 2020 med City og kunne godt tænke mig at skifte til en anden klub.

Ville gerne selv kunne vælge at skifte til Valencia, men det er måske ikke en mulighed bare at vælge et nyt sted at fortsætte som manager? Ville jo gerne tage mit ry og samme manager med videre?

Nogle, der kan hjælpe, eller må man bare sige op og håbe på, at det rigtige job kommer engang
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubskift?
« Svar #1: 25 Jul 2010, 09:34 »

Jeg har nu spillet indtil 2020 med City og kunne godt tænke mig at skifte til en anden klub.

Ville gerne selv kunne vælge at skifte til Valencia, men det er måske ikke en mulighed bare at vælge et nyt sted at fortsætte som manager? Ville jo gerne tage mit ry og samme manager med videre?

Nogle, der kan hjælpe, eller må man bare sige op og håbe på, at det rigtige job kommer engang

Jo det er skam en mulighed, men dog skal jobbet jo være frit. Ellers skal du presse ham den anden træner ud af hans klub, ved at erklærer dig interesseret i jobbet, hvis han gør det dårligt.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Klubskift?
« Svar #2: 25 Jul 2010, 09:36 »

Har også et save med Juventus, hvor jeg også gerne vil skifte til Real Betis, men muligheden kommer nok først om et par år eftersom ham der er der nu klarer det godt.
Logged


Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubskift?
« Svar #3: 25 Jul 2010, 09:44 »

Har også et save med Juventus, hvor jeg også gerne vil skifte til Real Betis, men muligheden kommer nok først om et par år eftersom ham der er der nu klarer det godt.

Ja så må man jo desværre vente Smiley Havde et save hvor jeg spillede 7 sæsoner i dortmund, hvor efter jeg kørte lidt træt i det. Valgte derefter at sige op og var landstræner i et halvtårs tid hvorefter jeg pressede klinsmann ud af Tottenham Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Klubskift?
« Svar #4: 27 Jul 2010, 19:20 »

Synes ikke rigtig, at jeg kan finde ud af hvor jeg skal erklære mig interesseret i jobbet?
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Klubskift?
« Svar #5: 27 Jul 2010, 19:23 »

Synes ikke rigtig, at jeg kan finde ud af hvor jeg skal erklære mig interesseret i jobbet?

Hvis en manager gør det dårligt dukker der et felt op i højre hjørne, der hvor man også kan få rapport om låne spillere. Men det er kun hvis de sidder løst i sædet.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Klubskift?
« Svar #6: 27 Jul 2010, 20:14 »

danke schöne. Det håber jeg så sker på et tidspunkt Smiley
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010