home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:26:24 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 1257 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Tour De France 2011
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint
Forfatter Emne: Tour De France 2011  (Læst 101299 gange)
Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #210: 11 Jul 2011, 21:07 »

og så er Kolobnev også kun russisk mester samt sølv ved VM 07 og 09.
Han har også kun præsteret lidt på nogle små bakker i april måned.

Imo er Kolobnev en stor rytter, men jeg ved ikke hvilke kriterer du går efter.

Edit: Russisk mester 2010.
« Seneste Redigering: 11 Jul 2011, 21:09 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #211: 11 Jul 2011, 21:11 »

Jeg er ganske klar over at Kolobnev er en mand med store kvaliteter. Det tror jeg bare ikke det danske medie ved. Det her er Tour de France, og har jo været fuldstændig anonym, og han er ikke inde i billedet i klassementet på nogen måde. Det jeg siger er at, havde han været en top 10 rytter i klassementet, eller en af de store sprintere så var der også kommet en stor sag ud af det. Nu vil de kort lige snakke lidt om det, og så er det bare videre.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #212: 11 Jul 2011, 21:16 »

Det er så rigtigt.
De ved formodentlig kun at han har kørt hos Bjarne Riis og så var der vist nok noget vm-sølv som jeg også mener nogle har skrevet.

Og nej, han er - naturligvis - ikke med i klassementet, men han har været ganske med fremme de sidste mange år i amstel, LBL, Fleche W. m.fl. da det ligger til ham. Jeg blev dog overrasket over at han ikke viste sig ved etapen hvor Evans vandt foran Contador.

Men du har nok ret i at hvis det var en mand som ville ha' potentiale eller en sikker top 10 rytter så ville man nok gøre mere ud af det end lige med Kolobnev.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #213: 11 Jul 2011, 21:18 »

Og lad os så med det samme be til at der ikke kommer flere sager i årets tour! Doping skal ikke overskygge, det jeg tror bliver den bedste tour nogensinde!
« Seneste Redigering: 11 Jul 2011, 21:22 af MBJ » Logged

Bendtner_23
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #214: 11 Jul 2011, 21:36 »

"Den bedste tour nogensinde" er allerede død i og med så mange af favoritterne er udgået og ryttere som kunne skabe løbet er udgået.
Logged

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #215: 11 Jul 2011, 21:40 »

Jeg er sikker på at vi stadig vil se stor angrebslyst i alle de mange bjerge.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #216: 11 Jul 2011, 21:50 »

Ja, lad endelig dette være en enlig svale.

Styrtene må også gerne stoppe.

Tja, de ryttere som er udgået er ikke nogle jeg har troet på.

Jeg tror også stadig på at vi får en masse angreb i bjergene - nogle af de ryttere som er udgået har jeg alligevel ingen tro på Smiley Wiggins har de godt nok meldt i sit livs form så han er umiddelbart den eneste rent klassementmæssigt. Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg). Vinokourov er dog altid sjov da han er god med sine angreb, men absolut intet i klassement.

Jeg ser stadig frem mod årets Tourbjerge, det er selvfølgelig en lille rids i lakken i form af div. holdkaptajner er ude, men jeg tror stadig at podiet vil hedde: 1. Contador, 2. A.Schleck og 3. Evans (sidstnævnte virker insane for tiden - men kan han psyke stå distancen?)
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #217: 11 Jul 2011, 21:52 »



 Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg).


« Seneste Redigering: 11 Jul 2011, 22:40 af Njaourinho » Logged

U-4-E
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #218: 11 Jul 2011, 22:08 »

Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg).

Logged

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #219: 11 Jul 2011, 22:12 »

Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg)

Logged


Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #220: 11 Jul 2011, 23:56 »

Logged


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #221: 12 Jul 2011, 00:07 »

Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg).

Logged

jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #222: 12 Jul 2011, 02:00 »

Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg).

Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #223: 12 Jul 2011, 02:11 »

Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg).

Vinokourov er dog altid sjov da han er god med sine angreb, men absolut intet i klassement.

Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Tour De France 2011
« Svar #224: 12 Jul 2011, 02:47 »



 Van der Broeck har også vist god form men synes altid at han ender ud i at han spiller en slags hjælperytter rolle (sidste år for Contador - han hev dog alligevel en femte plads mener jeg). Vinokourov er dog altid sjov da han er god med sine angreb, men absolut intet i klassement.


Logged


Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 33 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010