home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 306 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Fm11 Release Dato
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Fm11 Release Dato  (Læst 34467 gange)
Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #60: 04 Nov 2010, 10:25 »

har godt nok bestilt fm, men har endnu ikke fået en mail om at det er sendt, kan det være fordi jeg bestilte det forsent, men bestilte det i slutningen af oktober, en af mine venner har fået en mail om det?


Kommer anden på hvor du har bestilt det. Hvis det er på billigespil, er det nok fordi der er 3 millioner mennesker nok har forud bestilt det før dig. De går vel efter dem der bestiller først?
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #61: 04 Nov 2010, 10:25 »

Mit er også kommet til den dejlige pris 299 kroner og det var inklusiv et fm2011 halstørklæde Wink

Det bliver spændende at se om jeg kan nå samme resultater med FCK, som i 2010 hvor jeg i 5. sæson ud af 7 vandt CHL Wink
« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 10:27 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #62: 04 Nov 2010, 10:28 »

Mit er også kommet til den dejlige pris 299 kroner og det var inklusiv et fm2011 halstørklæde Wink

Det bliver spændende at se om jeg kan nå samme resultater med FCK, som i 2010 hvor jeg i 5. sæson ud af 7 vandt CHL Wink

Hvor har du købt spillet! Har selv bestilt det hos billigespil, så jeg sidder og håber på det måske kommer idag med posten Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #63: 04 Nov 2010, 10:31 »

Bestilte det på cdon.com sammen med et par cd'er for en lille måneds tid siden Smiley og posten var så flink at aflevere det for en time siden

*havde dog ikke regnet med halstørklædet, det var først noget de lagde til senere for dem der bestilte hurtigt. Meget pænt egentligt sort og blåt Smiley
« Seneste Redigering: 04 Nov 2010, 10:33 af TBM_DK » Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #64: 04 Nov 2010, 10:35 »

Bestilte det på cdon.com sammen med et par cd'er for en lille måneds tid siden Smiley og posten var så flink at aflevere det for en time siden

*havde dog ikke regnet med halstørklædet, det var først noget de lagde til senere for dem der bestilte hurtigt. Meget pænt egentligt sort og blåt Smiley

Okey jamen det var ikke så tosset at få det dagen før det udkommer  Thumbs Up
Logged

Thebadmentor
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #65: 04 Nov 2010, 10:38 »

Der er rigtig mange butikker som allerede sælger det idag. Gik selv ud i expert, efter jeg så en reklame fra expert med fm 11. De har solgt det siden onsdag, hvor de fik spillet, fik jeg fortalt
Logged

Cassano99
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #66: 04 Nov 2010, 10:40 »

Der er rigtig mange butikker som allerede sælger det idag. Gik selv ud i expert, efter jeg så en reklame fra expert med fm 11. De har solgt det siden onsdag, hvor de fik spillet, fik jeg fortalt

Okey,  jamen jeg har bestilt spillet for en måned siden så må bare vente til at det kommer med posten Smiley ellers var jeg taget i expert og hente det  Grin
Logged

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #67: 04 Nov 2010, 10:44 »

Overvejede også en smut i Elgiganten eller ComputerCity her på min fridag, men der kommer alligevel først patch på release date - og jeg gider ikke starte et spil uden den.

Derudover er jeg alligevel på druk både fredag og lørdag, så har ikke så meget brug for spillet de næste dage. Tager nok lige et smutvej forbi en af butikkerne, når jeg cykler hjem fra skole i morgen Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #68: 04 Nov 2010, 10:48 »

Der er rigtig mange butikker som allerede sælger det idag. Gik selv ud i expert, efter jeg så en reklame fra expert med fm 11. De har solgt det siden onsdag, hvor de fik spillet, fik jeg fortalt

Jeg var selv ude for det samme i 2008 tror jeg, hvor jeg havde hørt nogle havde købt spillet et par dage i forvejen, gik så ned i byen og ville hente det i en boghandel. De ville ikke sælge det før releasen, da de kunne få en kæmpe bøde for det. Men jeg havde læst på SI's hjemmeside, at de var i gang med at kontakte distributørerne, da nogle butikker havde solgt det for tidligt og henviste ekspidienten til siden, hvor hun læste at det var ok at sælge nu... og derpå solgte hun mig spillet.  Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Jyden
Gæst
 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #69: 04 Nov 2010, 10:48 »


Kommer anden på hvor du har bestilt det. Hvis det er på billigespil, er det nok fordi der er 3 millioner mennesker nok har forud bestilt det før dig. De går vel efter dem der bestiller først?
jo har sq godt nok fået mailen, det var bare en anden email jeg havde brugt  Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #70: 04 Nov 2010, 11:11 »

Vil det sige, at hvis man igår modtog en mail om at det nu var afsendt hvis man havde bedt om at få det leveret med Post Danmark, så har man det idag?

Skal lige vide om jeg skla glæde mig helt vildt resten af dagen Wink hehe
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #71: 04 Nov 2010, 11:12 »

Det skal du ikke regne med nej, de har blot så mange ordre at de pakker dagen før også, og mailen laves jo automatisk i systemet.
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #72: 04 Nov 2010, 11:19 »

Har også fået mit spil her i dag, vil bruge noget af dagen i dag til at kigge alle de nye ting ud, da jeg ikke har hentet demoen. også starte et godt spil i morgen når patchen er klar
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #73: 04 Nov 2010, 11:42 »

Sgu ikke sjovt flere af ens kammarater har fået spillet, og man selv bare sidder og venter ;-)
Logged

[Min signatur er for stor]

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Fm11 Release Dato
« Svar #74: 04 Nov 2010, 11:43 »

Det er ikke sådan nå der er visse sider der bevidst ikke overholder deadlines men istedet udsender spillene for tidligt og ulovligt.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010