søgaard
Gæst
|
|
Heller ikke noget med demoen???
Nej. Den plejer jo at udkomme 2-3 uger før selve spillet. Og jeg tror ikke vi skal forvente et spil før slutningen af oktober, så der er stadigvæk en måneds tid til vi kan tidligst forvente en demo.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gadingo
Lilleputspiller
|
|
Hej. Er der ikke noget om at nogle af jer er "testere" af det nye FM 2011 ? Hvornår vil I modtage spillet - så vi kan høre lidt om hvordan det er. Mener at kunne huske det var sådan sidste år
|
|
« Seneste Redigering: 07 Okt 2010, 11:41 af Gadingo »
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Folk der er testere af spillet vil ha haft forskellige beta versioner af det i flere måneder efterhånden, og nej testerne må intet fortælle.
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Ved ikke om det hører til herinde.. men nu skriver jeg det her.
Har en lorte-bærbar. Kan jeg stadig godt køre spillet?
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|
Gadingo
Lilleputspiller
|
|
Okay - tak
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Ved ikke om det hører til herinde.. men nu skriver jeg det her.
Har en lorte-bærbar. Kan jeg stadig godt køre spillet?
kan den kører fm10 kan den også ca kører fm11
|
|
|
|
|
|
|
|
phing
|
|
|
|
|
|
Liverpool FC - FC Roskilde
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
System kravene er ikke kendte endnu 
|
|
|
|
|
|
|
|
phing
|
|
System kravene er ikke kendte endnu  Der kommer da Football Manager 2011 frem + minimumskrav? Men det er måske bare fra 10'eren?
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
System kravene er ikke kendte endnu  Tror hjemmesiden der, regner med at det er det samme som i FM10 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Det vil jeg tro for kravene er ikke kendte pt og vil først blive det når gold versionen bliver testet til det
|
|
|
|
|
|
|
|
phing
|
|
Det kan selvfølgelig være - men Altid Brøndby kan i hvert fald tjekke det, når kravene bliver kendte 
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Mange tak for hjælpen, drenge.. så må jeg tjekke når de offentliggør systemkravene 
|
|
|
|
|
|
|
|
DimitarBerbatov
Gæst
|
|
A-B jeg ville satse på du ka kører FM11 hvis du ka kører FM10 .. Det eneste sted hvor det ka halte lidt er i 3D og måske antallet af Ligaer og database størrelse.. Ellers så er det PRÆCIS det samme.. så kan den køre det nu kan den nok også kører FM11..
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Tak.. synes bare at min computer er begyndt at virke lidt langsom så er lidt bekymret. FM11 SKAL spilles 
|
|
|
|
|
|
|
|