home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23456
  0 Brugere, 682 Gæster Online.

Nyeste Bruger: godrejkokapet
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  FMFreaks FIFA 10 Turnering
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 52 Udprint
Forfatter Emne: FMFreaks FIFA 10 Turnering  (Læst 106124 gange)
SørenA
Gæst

Sv: FMFreaks FIFA 10 Turnering
« Svar #525: 16 Aug 2010, 12:50 »

der er nogen puljer, hvor der er fundet en vinder, og et par stykker hvor både nr. 1 og 2 er fundet, men ja, har bare puljeplaceringerne, mangler bare de sidste navne Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #526: 16 Aug 2010, 12:51 »

Okay. Folk må lige oppe sig i dag så og få spillet de sidste kampe. Hvis de ikke har gjort det når deadlinen udløber, så må du jo afgøre hvad der sker...

SørenA
Gæst

« Svar #527: 16 Aug 2010, 12:52 »

ja, nemlig - kom så igang Smiley

Men i første omgang, tror jeg vi erstatter dem der ikke har været med, med nogen der er klar på at få spillet nogle kampe, har allerede et par stykker der har tilbudt det Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #528: 16 Aug 2010, 12:55 »

Okay det er på sin vis også okay. De slipper jo godt nok let igennem det første puljespil så. Men hvis de kan klare sig efterfølgende så havde de vel også avanceret fra det første puljespil, kan man sige. Men det kommer da til at dreje sig om en hel del der skal erstattes gør det ikke?

SørenA
Gæst

« Svar #529: 16 Aug 2010, 13:06 »

Det kan det jo ende med, men håber at folk lige kigger ind, og får aftalt de sidste kampe, for de fleste, er det jo kun 1 kamp de mangler Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #530: 16 Aug 2010, 13:08 »

Okay fint.

Jeg har i øvrigt lagt mærke til en fejl. I gruppe C står der at bimmand kun har spillet 2 kampe. Eftersom alle andre i gruppen har spillet 3 kampe, så må han nødvendigvis også have spillet 3 kampe Wink

SørenA
Gæst

« Svar #531: 16 Aug 2010, 13:11 »

God pointe Smiley

m-k-p
Ynglingespiller

« Svar #532: 16 Aug 2010, 13:24 »

Mangler en kamp mod Holm. Har sendt en besked til ham, men han har endnu ikke svaret på den Smiley

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #533: 17 Aug 2010, 14:28 »

Hva så SørenA, har du gang i nogle tanker omkring turneringen?
Har du bestemt hvad der skal ske nu?
Deadlinen er jo udløbet Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #534: 17 Aug 2010, 14:36 »

Jeg er i syv sind, det eneste der er helt sikkert er at Elmander9 får Soebys plads.
Ved han er klar på at få spillet nogle kampe, og der har jeg på fornemmelsen at de 3 andre i gruppen også har.

Men ang. hvem der skal gå videre fra de grupper der ikke er helt færdige, ved jeg det ikke. Synes jo umiddelbart at det ville være mest fair at tage dem der har spillet deres kampe, fremfor dem der har flest point.

love fmmanager:)
Ynglingespiller

« Svar #535: 17 Aug 2010, 14:44 »

hej søren, jeg spillede min kamp mod whale igår, kan ikke helt huske hva den blev men ved dog at jeg vandt Smiley men håber snart whale kommer på så han kan sige det rigtige resultat :9

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #536: 17 Aug 2010, 14:53 »

Jeg er i syv sind, det eneste der er helt sikkert er at Elmander9 får Soebys plads.
Ved han er klar på at få spillet nogle kampe, og der har jeg på fornemmelsen at de 3 andre i gruppen også har.

Men ang. hvem der skal gå videre fra de grupper der ikke er helt færdige, ved jeg det ikke. Synes jo umiddelbart at det ville være mest fair at tage dem der har spillet deres kampe, fremfor dem der har flest point.

Jeg forstår godt at det er svært for dig at afgøre. Men følgende står vel klart:
Dem der avancerer er:

Gruppe A: muten (1) og Crazy-Poul (2)
Gruppe C: Footi (1) og John_Spurs (2)
Gruppe F: Missen93 (1) og Sejeklovn (2)

I gruppe B er den vel åbenlyst at ogasogas og Lights_out er de bedste fifa-spillere. De har begge vundet de 2 kampe de har spillet og mangler kun den indbyrdes kamp. Så de er vel kvalificerede til at gå videre hvis ellers de er engagerede. Du kunne måske skrive en PB og spørge til dette.

Så er det jo spørgsmålet med de sidste grupper. Nogle grupper er det ret klart hvem der går videre mht. point. Men ikke alle har spillet deres kampe. Man kunne jo godt betvivle deres engagement i turneringen siden de ikke har spillet alle deres kampe. Men det kan selvfølgelig også være fordi modstanderen ikke har været online..
Spændende at se hvad du gør Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #537: 17 Aug 2010, 14:57 »

Jep - Du har fuldstændig fanget dilemmaet - spørgsmålet ligger i det engagement, for synes egentlig at de der har spillet deres kampe skal belønnes for dette, på trods af at de har tabt.

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #538: 17 Aug 2010, 15:04 »

Ja både og. Hvis de har tabt alle kampene så er det jo sårn lidt. Så er de jo ikke de bedste der går videre og du ville jo finde den bedste spiller. Men på den anden side så skal turneringen jo også afvikles på fornuftig vis og hvis ikke folk viser engagement for dette, så.. Smiley

SørenA
Gæst

« Svar #539: 17 Aug 2010, 15:07 »

Nemlig, og det virker som om at der virkelig er nogen der har forsøgt at få arrangeret deres kampe, men simpelthen ikke har kunne lykkedes med det pga. modstanderen.

Nu ser vi lige hvad der sker her resten af dagen, og der evt. er nogen der har en kommentar, eller forklaring på at deres kampe ikke er blevet spillet, samtidig skal Elmander9 lige have lov til at spille sine kampe, som jeg ved han er ret opsat på Smiley

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 52 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010