home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Positionsevne eller tal?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Positionsevne eller tal?  (Læst 1444 gange)
ZZ
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Positionsevne eller tal?
« : 16 Jul 2010, 18:19 »

Hej drenge. Jeg har netop hentet Joe Cole til mit Tottenham-hold her i starten af første sæson, og jeg har tænkt mig at eksperimentere med en 4-3-3 opstilling med en targetmand på midten og så to kanter helt op på linje med min angriber, hvis I ved hvad jeg mener. Sagen er den, at Joe Cole kun er "klodset" på den position, men hans tal egner sig godt til den, og det er jo næsten den same position som offensiv midtbane i højre side, hvor han spiller "naturlig".

Derfor er mit spørgsmål således: Kan jeg skide på, hvad hans evne på positionen er, når hans tal egner sig godt til den, eller kommer det til at have indflydelse på hans spil?

På forhånd tak
ZZ Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Positionsevne eller tal?
« Svar #1: 17 Jul 2010, 09:59 »

Er RET sikker (læs ikke 100% sikker) på dén matematik der bruges bliver påvirket negativt af en spiller, der slet ikke kan spille på positionen. Så selvom han sikkert får nogle runs, assists og mål - der påvirker hans præstation positivt (karakter), så tror jeg i det store hele at holdet vil klare sig dårligere (og dét vil jo være synd for Spurs Peace)
Så er det bedre at bruge f.eks. Keane, da han er naturlig angriber.
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Positionsevne eller tal?
« Svar #2: 17 Jul 2010, 12:12 »

Hvis du træner ham til at blive boksspiller, så bliver han jo bedre, og hvis han spiller den plads uge efter uge, så går der ikke lang tid, før end at han bliver bedre til den position. Dog skal du ikke regne med, at han spiller specielt stabilt i starten, og han får sikkert flere anonyme kampe end gode.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010