home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
11 Jul 2025, 22:24 g00n Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23601
  0 Brugere, 850 Gæster Online.

Nyeste Bruger: narinpersson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2010
| | | | |-+  Summer update 10/11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 76 Udprint
Forfatter Emne: Summer update 10/11  (Læst 279375 gange)
lassekalmayer
Ynglingespiller

Sv: Summer update 10/11
« Svar #885: 01 Sep 2010, 08:43 »

southside plzz bliv ved med at lave updates.... ikk lad dig påvirke af en der åbentbart er mega forkælet...

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #886: 01 Sep 2010, 08:48 »

southside plzz bliv ved med at lave updates.... ikk lad dig påvirke af en der åbentbart er mega forkælet...

Forkælet hvad har det med sagen at gøre, at folk gør opmærksom på at der mangler nogen spillere det er sgu da en hjælp til at flere handler kommer med i updaten....og hvis du går tråden igennem så er jeg ikke den eneste der har gjort opmærksom på det. Allerede på side 1 er der folk der starter med at brokke sig.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2010, 08:53 af Cassano99 » Logged

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #887: 01 Sep 2010, 09:07 »

Forkælet hvad har det med sagen at gøre, at folk gør opmærksom på at der mangler nogen spillere det er sgu da en hjælp til at flere handler kommer med i updaten....og hvis du går tråden igennem så er jeg ikke den eneste der har gjort opmærksom på det. Allerede på side 1 er der folk der starter med at brokke sig.
Tag dig nu sammen! Det går vel nok hvis en spiller ikke lige er hvor han skal være. Du kan jo selv lige ændre det i editoren, så drop brokkeriet.

Soutside, har sagt det før, og siger det igen, det er mega fedt at du gider bruge din fritid på dette, virkelig en stor hjælp for mig, da jeg ikke gider spille med en gammel patch, og ikke selv har tålmodighed til at lave en update selv.
« Seneste Redigering: 01 Sep 2010, 09:10 af -Benja- » Logged

blomvikings
Manager

« Svar #888: 01 Sep 2010, 09:18 »

Cassano bare klap kaje.

Southside tænkte li på hvordan og hvorledes med de transfervinduer der ikke er lukket endnu? Laver du en sidste update nu her efter d. 1 September, eller fortsætter du med at update så længe der er nogle vinduer åbne? Smiley

Super arbejde btw.

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #889: 01 Sep 2010, 09:19 »

Tag dig nu sammen! Det går vel nok hvis en spiller ikke lige er hvor han skal være. Du kan jo selv lige ændre det i editoren, så drop brokkeriet.

Soutside, har sagt det før, og siger det igen, det er mega fedt at du gider bruge din fritid på dette, virkelig en stor hjælp for mig, da jeg ikke gider spille med en gammel patch, og ikke selv har tålmodighed til at lave en update selv.

At gøre opmærksom på mangler i en update er kun en hjælp det har ikke en skid med at brokke sig at gøre...og ja selvfølgelig kan man ændre det.

-Benja-
Landsholdsspiller

« Svar #890: 01 Sep 2010, 09:21 »

At gøre opmærksom på mangler i en update er kun en hjælp det har ikke en skid med at brokke sig at gøre...og ja selvfølgelig kan man ændre det.
Det som jeg har læst har ikke været i en hjælpetone. Men nok om det..

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #891: 01 Sep 2010, 09:25 »

Det som jeg har læst har ikke været i en hjælpetone. Men nok om det..

Mener nok jeg har hjulpet med at smide transfers ind, men straks er det brok, allerede på side 1 brokker folk sig over updaten, hvis du går tilbage til side 1 så kan du se hvad jeg skrev på det tidspunkt.

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #892: 01 Sep 2010, 09:36 »

Nogen der kan bekræfte om Lars Jacobsen er skiftet eller ej, noget steder står der at den ikke er sikker endnu.

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #893: 01 Sep 2010, 09:37 »

Cassano bare klap kaje.

Southside tænkte li på hvordan og hvorledes med de transfervinduer der ikke er lukket endnu? Laver du en sidste update nu her efter d. 1 September, eller fortsætter du med at update så længe der er nogle vinduer åbne? Smiley

Super arbejde btw.
ja der kommer en endelig update når de sidste transfers er på plads

Årets Event 2010 FMD
Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD
Årets Download 2010 FMF
Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD
Årets Crewmedlem 2012 FMD

Tidligere Crew på FMDanmark

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

Chamberlain15
Manager

« Svar #894: 01 Sep 2010, 09:38 »

Ja men du brokker du jo hver dag over at han bruger sin fritid til at glæde alle os brugere herinde.

Stor respekt fra mig for dit arbejde Southside Thumbs Up

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #895: 01 Sep 2010, 09:41 »

saætter skam osse super meget pris på dine link, for tror ikke der er nogen som ved mere om de italienske ligaer end dig og ser det ikke som kritik der blir smidt link ind, det kommentarene jeg ikke gider.
for ca 1 måned siden havde jeg en snak med et crew medlem her på siden ,fordi jeg synes det var uoverskueligt at poste update på 2 sider, tjek link på 2 sider da min tid er presset, så overvejede kun at poste den på FMD hvor jeg er crew. men alligevel har jeg fortsat med at poste her, så taler det ikke for at man gider blive ved med kommentare som jeg fik igår cassano, for hvis jeg skal vælge imellem super god hjælp og link fra og lorte kommentare, eller ingen link og ingen kommentare fra dig, så vælger jeg det sidste.

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."

southside
Førsteholdsspiller

« Svar #896: 01 Sep 2010, 09:41 »

Nogen der kan bekræfte om Lars Jacobsen er skiftet eller ej, noget steder står der at den ikke er sikker endnu.
den er officiel

Årets Event 2010 FMD
Årets Download 2010 FMF

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #897: 01 Sep 2010, 09:42 »

Ja men du brokker du jo hver dag over at han bruger sin fritid til at glæde alle os brugere herinde.

Stor respekt fra mig for dit arbejde Southside Thumbs Up

Jeg har ikke brokket mig hverdag hvad snakker du om..har du drukket af natpotten.

b0nb0n
Landsholdsspiller

« Svar #898: 01 Sep 2010, 09:45 »

Super fed update, hentede den for 14 dage siden..... Har ikke noget at brokke mig over.

Glæder mig til den endelige er klar.

Har du nogen tidshorisont?

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Cassano99
Reserveholdsspiller

« Svar #899: 01 Sep 2010, 09:47 »

saætter skam osse super meget pris på dine link, for tror ikke der er nogen som ved mere om de italienske ligaer end dig og ser det ikke som kritik der blir smidt link ind, det kommentarene jeg ikke gider.
for ca 1 måned siden havde jeg en snak med et crew medlem her på siden ,fordi jeg synes det var uoverskueligt at poste update på 2 sider, tjek link på 2 sider da min tid er presset, så overvejede kun at poste den på FMD hvor jeg er crew. men alligevel har jeg fortsat med at poste her, så taler det ikke for at man gider blive ved med kommentare som jeg fik igår cassano, for hvis jeg skal vælge imellem super god hjælp og link fra og lorte kommentare, eller ingen link og ingen kommentare fra dig, så vælger jeg det sidste.

Jeg har ikke kommenteret en skid på updaten i flere uger, har smidt transfers ind det er hvad jeg har gjort og ellers har jeg ikke været herinde.

Sider: 1 ... 58 59 [60] 61 62 ... 76 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010