|
claus-vest
|
|
fordi det ikke er en pakket fil... den skal bare ligges ind i editor data
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pats
|
|
Den virker heller ikke her 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nick Møller
|
|
Har i lagt den rigtigt ind eller?? For ja dete r satme nemt altså!!! Der kan intet gå galt fatter ik hva dælen i laver? Virker sku klasse her  Og hvis nogle tranfer lige skal laves så gør et selv tager 1 min så er det gjort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
Den virker heller ikke her  Hvordan har du gjort?
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Pats
|
|
Har i lagt den rigtigt ind eller?? For ja dete r satme nemt altså!!! Der kan intet gå galt fatter ik hva dælen i laver? Virker sku klasse her  Og hvis nogle tranfer lige skal laves så gør et selv tager 1 min så er det gjort den kan bare ikke læse den, den skal søge efter hvilken udgave filen er. Og det gør den hver gang jeg downloader den
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
samme her ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Hvad kan ikke læse filen? Spillet? I skal downloade filen, smide den ind i Editor data mappen. Ingen udpakning eller noget som helst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
har gjort det men når jeg vælger ''vælg database'' har jeg kun standard og 10.3.0?
Har mac.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Legenden
|
|
har gjort det men når jeg vælger ''vælg database'' har jeg kun standard og 10.3.0?
Har mac.
Det er jo heller ikke der, at den er. Du skal trykke "ændr", så kan du vælge den.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Har gjort og virker nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schram
|
|
Har gjort som Fernando, (har PC ikke Mac) men den står der ikke, men har lagt den som skrevet på side 1. Nogle der har et hint til hvordan jeg får summerupdaten tilsyne? På forhånd mange tak
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
prøv dette: Download filen > kopier den > sæt ind i mappen Editor Data i FM mappen > start spil > vælg databse og gå derned hvor der står editor data aktiveret og lav et flueben > og så start spillet og se om det virker  håber ikke jeg forvirrede dig endnu mere.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Schram
|
|
Tak for hintet, men kan stadig ikke få det til at virke. Tror jeg venter til der kommer en anden update.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
jarlen
|
|
Jeg har ikke nogen mappe i dokumenter der hedder Sports Interactive på min mac, nogen der kan hjælpe mig med hvorfor jeg ikke har det? Er det muligt bare lave denne mappe selv?
Et lille følge spørgsmål, er der nogen derved hvor man skal ligge grafik på sin mac, for at det virker?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
southside
|
|
man kan jo ik udpakke lortet?
snak ordentligt. så må du øve dig
|
|
|
|
|
|
Årets Event 2010 FMD Årets Mest Hjælpsomme Bruger 2010 + 2011 FMD Årets Download 2010 FMF Årets Crewskabte Produkt 2011 FMD Årets Crewmedlem 2012 FMD
Tidligere Crew på FMDanmark
"FM is a simple game; 22 men chase a ball for 90 minutes and at the end, Southside always win."
|
|
|
|