home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  2 Brugere, 539 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  3-mands angreb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: 3-mands angreb  (Læst 2260 gange)
Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
3-mands angreb
« : 06 Jul 2010, 15:16 »

Hej freaks.
Hvad er jeres erfaringer i brugen af 3 angribere? Bruger i alle 3 centralt, eller trækker i de 2 af dem ned på kanterne, og bruger dem som inderst angriber? Eller trækker i den ene ned på OMC/AMC og giver ham en rolle som angriber der. Hvilke roller bruger i til hver især, og sidst hvordan spiller i så på midtbanen, når i bruger 3 angribere? Er det 3 centrale eller bruger i kantspillere?
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #1: 06 Jul 2010, 15:51 »

Spiller selv 4-3-3 med Ajax pt.
Spiller med 3 centrale, både på midtbanen og i angrebet.
I angrebet har jeg en som "avanceret angriber", en som "skarpretter" og en "dybdeliggende angriber". De er allesammen sat til "angreb"
På midtbanen har jeg "central midtbanespiller", "Avanceret playmaker" og en "boldvindende midtbane" - han er defensiv, mens de 2 andre har indsillingen "angreb".


Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #2: 06 Jul 2010, 15:56 »

Spiller selv 4-3-3 med Ajax pt.
Spiller med 3 centrale, både på midtbanen og i angrebet.
I angrebet har jeg en som "avanceret angriber", en som "skarpretter" og en "dybdeliggende angriber". De er allesammen sat til "angreb"
På midtbanen har jeg "central midtbanespiller", "Avanceret playmaker" og en "boldvindende midtbane" - han er defensiv, mens de 2 andre har indsillingen "angreb".

..og hvordan fungerer det?
Logged

former zoesuckins

SørenA
Gæst
 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #3: 06 Jul 2010, 16:04 »

Det er som man ser på det, har spillet 2 sæsoner, har vundet 2 mesterskaber, en pokalturnering og 1 hollandsk supercup.
Men har problemer i Europa, men tror det er fordi jeg ikke har gode nok spillere Smiley
Logged

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #4: 07 Jul 2010, 00:04 »

Hvis jeg har et 3-mands angreb plejer jeg at havde 3 centrale midtbanespillere. En boldvindene i midten, og en spilfordeler og en felt til felt spiller ved siden af. I fronten har jeg 1 central anbriber og de to andre er placeret i henholdsvis højre og venstre side af banen. Deres roller kan jeg ikke helt huske. Det kommer lidt an på deres kvaliteter osv.. Synes det plejer at fungere ret godt sådan. Specielt i United har jeg haft stor succes sådan.
Logged

:-)

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: 3-mands angreb
« Svar #5: 09 Jul 2010, 14:13 »

I mit gamle save med Liverpool og mit nye save med R.Madrid kører jeg en smal 3-3-1-3 opstilling. Dvs. 3 centrale forsvarer, 3 centrale midtbaner, 1 off. midtbane og 3 centrale angribere. Min midtbane består af en off. og kreativ spiller som den centrale, og så har jeg placeret en def. midtbane på hver side af ham. Det fungere super, da de def. midtbaner ofte går ned og lukker af på de bolde der bliver spillet over kanten. Det skal nævnes at jeg selvfølgelig har gjort min bane så smal som overhovedet muligt, sådan gæster ikke har plads til meget kantspil. Endvidere spiller jeg med bolde gennem midten.

God fornøjelse.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010