home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen FM2010
| | | | |-+  Taktisk genistreg (FM)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Taktisk genistreg (FM)  (Læst 16353 gange)
blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #15: 21 Jul 2010, 09:34 »

Jeg er skiftet til Ajax for at genetablerer "totalfodbolden" igen. Det er jo den som Barcelona inspireres af. Jeg esrtattede det meste af holdet på halv-anden sæson hvor jeg stille og roligt kørte systemet ind. Det blev til halvdårlige resultater, men da tredje sæson gik igang og jeg havde de spillere jeg ville have begyndte "totalfodbolden".
På ALLE pladser skulle spillerne have over 15 i udholdenhed, hurtighed, teknik og styrke (udover målmænd). Så skulle de så være gode mtil nogle flere ting alt efter hvor på banen de stod. Spiller 4-3-3 uden wings!!! Har inspireret mig af videoer fra Holland i 70'erne. Med Cruyiff i ved.
To boldspillende midterforsvarer.
To wingbacks (angreb).
Den centrale midtbane har prædikatet dybdeliggende playmaker. De to andre har central midtbane (angreb).
Den højre angriber er dybdeliggende angriber (support). Den midterste er skarpretter og ham til venstre er avanceret angriber.
Spiller med meget høj forsvarslinje, hurtigt, korte afleveringer, bredt og off-side fælde.

Systemet gør at wingbacksene både fungere som fangriber og fløj. De skal have store tal i udholdenhed og hurtighed, da de skal løbe op og ned af sidelinjen og vinde en masse bolde og smide en masse bolde ind i feltet.
Midterforsvarerne skal være gode i luften og fysikken. Den centrale midtbanespiller skal være en sags Yaya Toure, Fabregas type. En der virkelig kan læse spillet og fordele boldene, men samtidig kunne deltage i det defensive.
De to andre er meget op til den enkelte hvem man vælger. En type som Xavi eller Iniesta kan sagtens spille den plads, Flamini eller Darren Fletcher er ligeså gode valg. Måske en blanding?
Angriberne kan man næsten regne ud? Ham til højre en David Villa type. I midten Drogba, Lukaku. Til venstre Pato, Arshavin.
Selvfølgelig kan man ikke få et hold bestående af de spillere, det er bare sådanne typer (;

Har fået kæmpe succes med Ajax! Vinde tit 4, 5-0. Kan også tabe nogle kampe hvor systemet går helt ned, men det fungerer sgu godt sådan alt i alt. Det er en fornøjelse at se på når backs'ne vinder bolden på vej hjem og så spurter frem, lægger den til min stjerne Kuipers, som så afdribler hele banen og sender den i kassen. Fantastisk underholdene spil! Opstemt
 

Har du et SS af din opstilling?
Logged

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #16: 21 Jul 2010, 10:11 »

Jeg er skiftet til Ajax for at genetablerer "totalfodbolden" igen. Det er jo den som Barcelona inspireres af. Jeg esrtattede det meste af holdet på halv-anden sæson hvor jeg stille og roligt kørte systemet ind. Det blev til halvdårlige resultater, men da tredje sæson gik igang og jeg havde de spillere jeg ville have begyndte "totalfodbolden".
På ALLE pladser skulle spillerne have over 15 i udholdenhed, hurtighed, teknik og styrke (udover målmænd). Så skulle de så være gode mtil nogle flere ting alt efter hvor på banen de stod. Spiller 4-3-3 uden wings!!! Har inspireret mig af videoer fra Holland i 70'erne. Med Cruyiff i ved.
To boldspillende midterforsvarer.
To wingbacks (angreb).
Den centrale midtbane har prædikatet dybdeliggende playmaker. De to andre har central midtbane (angreb).
Den højre angriber er dybdeliggende angriber (support). Den midterste er skarpretter og ham til venstre er avanceret angriber.
Spiller med meget høj forsvarslinje, hurtigt, korte afleveringer, bredt og off-side fælde.

Systemet gør at wingbacksene både fungere som fangriber og fløj. De skal have store tal i udholdenhed og hurtighed, da de skal løbe op og ned af sidelinjen og vinde en masse bolde og smide en masse bolde ind i feltet.
Midterforsvarerne skal være gode i luften og fysikken. Den centrale midtbanespiller skal være en sags Yaya Toure, Fabregas type. En der virkelig kan læse spillet og fordele boldene, men samtidig kunne deltage i det defensive.
De to andre er meget op til den enkelte hvem man vælger. En type som Xavi eller Iniesta kan sagtens spille den plads, Flamini eller Darren Fletcher er ligeså gode valg. Måske en blanding?
Angriberne kan man næsten regne ud? Ham til højre en David Villa type. I midten Drogba, Lukaku. Til venstre Pato, Arshavin.
Selvfølgelig kan man ikke få et hold bestående af de spillere, det er bare sådanne typer (;

Har fået kæmpe succes med Ajax! Vinde tit 4, 5-0. Kan også tabe nogle kampe hvor systemet går helt ned, men det fungerer sgu godt sådan alt i alt. Det er en fornøjelse at se på når backs'ne vinder bolden på vej hjem og så spurter frem, lægger den til min stjerne Kuipers, som så afdribler hele banen og sender den i kassen. Fantastisk underholdene spil! Opstemt
 
Nu er det jo ikke helt unormalt at vinde med 4-5 mål, når man spiller med Ajax.
Logged

welbz is dat guy

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #17: 21 Jul 2010, 10:50 »

Er ikke helt klar over hvordan man uploader ss. Hvis du giver en lille forklaring kan jeg godt. d;
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #18: 21 Jul 2010, 10:50 »

-Men det er bare en helt normal 4-3-3 med de instruktioner jeg skrev før. (-:
Også er det med Offensiv mentalitet.
« Seneste Redigering: 21 Jul 2010, 10:55 af OliverAgretoft » Logged

Rossoneri Per Sempre!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #19: 21 Jul 2010, 10:55 »

Er ikke helt klar over hvordan man uploader ss. Hvis du giver en lille forklaring kan jeg godt. d;

Du går ind her: http://tinypic.com/
Uploader billedet og kopiere så den nederste af de links der kommer frem, efter du har uploadet det Smiley

(Selvfølgelig skal du lige trykke "print screen" samtidig med du er inde og se på holdet, sætte billedet ind i et billedredigeringspr ogram, fx paint Smiley og så gemme billedet, for at du kan uploade det)
Logged

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #20: 21 Jul 2010, 10:56 »

Du går ind her: http://tinypic.com/
Uploader billedet og kopiere så den nederste af de links der kommer frem, efter du har uploadet det Smiley

(Selvfølgelig skal du lige trykke "print screen" samtidig med du er inde og se på holdet, sætte billedet ind i et billedredigeringspr ogram, fx paint Smiley og så gemme billedet, for at du kan uploade det)

Super. Jeg takker! (:
Prøver mig lige lidt frem.
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #21: 21 Jul 2010, 11:09 »

Jeg kan altså ikke finde min paint??? Og hvad skal man gemme filen som? Hjemmeside, printer eller tekst-fil.
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #22: 21 Jul 2010, 11:18 »

Det kan jeg sgu ikke finde ud af. Opstemt
Downloade paint, men så uploadede den paint med WinRar? Er sgu ikke en haj med sådan en computer haha.
Kan prøve at skrive opstillingen lidt mere detaljeret...
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #23: 21 Jul 2010, 11:27 »

-------------------------------------------------------Kenneth Vermeer-----------------------------------------------------------
-------Ivan Vlasic-----------------Chara-------------------------------------------Castellanos--------------Yurchenko-------
----------------------------------Quartiglia------------Ingmar Davids------------Leroy Fer------------------------------------
----------------------------------Kuipers----------------Onur Coban--------------Wijnaldum------------------------------------
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #24: 21 Jul 2010, 11:37 »

Holdinstruktioner
Generelle Instruktioner:

Filosofi - Meget flydende
Startstrategi - Offensiv

Spillestil:

Afleveringsstil - Kortere
Kreativ frihed - Mere udfordrende
Skærme af - Pres mere på
Tackling - Standard
Markering - Zoneopdækning
Indlæg - Standard
Bevægelsesfrihed - Mere frihed

Avanceret:

Defensiv linje - Højt pres
Bredde - Bredt
Tempo - Hurtigt
Tidsspild - Sjældent
Fokus på afl. - Blandet
Kontraangreb - Ja
Spil på offs - Ja
Logged

Rossoneri Per Sempre!

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #25: 21 Jul 2010, 11:49 »

Jeg kan altså ikke finde min paint??? Og hvad skal man gemme filen som? Hjemmeside, printer eller tekst-fil.
Se under startmenuen nederst i venstre hjørne --> (alle) programmer --> tilbehør --> paint. Håber det hjalp lidt Wink
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #26: 21 Jul 2010, 12:02 »

Det kan jeg sgu ikke finde ud af. Opstemt
Downloade paint, men så uploadede den paint med WinRar? Er sgu ikke en haj med sådan en computer haha.
Kan prøve at skrive opstillingen lidt mere detaljeret...

Kan du ikke bare gå ind og søge på paint i din computer?  så gemmer du filen på skrivebordet som en billede-fil i format JPEG, og uploader
Logged

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #27: 21 Jul 2010, 15:45 »

Kan du ikke bare gå ind og søge på paint i din computer?  så gemmer du filen på skrivebordet som en billede-fil i format JPEG, og uploader

Jeg får ikke valgmuligheden "billede-fil"
Logged

Rossoneri Per Sempre!

OliverAgretoft
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #28: 22 Jul 2010, 11:54 »

Logged

Rossoneri Per Sempre!

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Taktisk genistreg (FM)
« Svar #29: 22 Jul 2010, 12:55 »

Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010