home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  1 Bruger, 959 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Din løbedag
0 Brugere og 21 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: Din løbedag  (Læst 35224 gange)
ItaliensLarsen
Manager

Sv: Din løbedag
« Svar #30: 14 Jul 2010, 20:02 »

i fodbold?  Smiley

Nej, det er skam dame-tennis jeg snakker om Opstemt

Tumle3175
Reserveholdsspiller

« Svar #31: 14 Jul 2010, 20:05 »

my bad guys  crazy Peace

absalonsen
Gæst

« Svar #32: 18 Jul 2010, 18:54 »

Har I nogle erfaringer med, når man skal løbe med en lille pose i den ene hånd? Sidst jeg gjorde det, ødelagde det konstant min rytme. Har I et trick?

søgaard
Gæst

« Svar #33: 18 Jul 2010, 21:42 »

Har I nogle erfaringer med, når man skal løbe med en lille pose i den ene hånd? Sidst jeg gjorde det, ødelagde det konstant min rytme. Har I et trick?
Med pose, hvad mener du så? Nøgler, mp3-afspiller?

Normaltvis så har jeg nøglen og mp3-afspilleren sat fast i snoren i mine shorts, da de irriterer mindst muligt der, plus de kan sidde fast Smiley

absalonsen
Gæst

« Svar #34: 18 Jul 2010, 22:13 »

Havde tænkt mig at løbe til bageren. Sidst jeg gjorde det, var det hamrende forstyrende at have posen i hånden. Smiley

søgaard
Gæst

« Svar #35: 18 Jul 2010, 22:15 »

Havde tænkt mig at løbe til bageren. Sidst jeg gjorde det, var det hamrende forstyrende at have posen i hånden. Smiley
Så må du jo bare spise den kage, før du løber igen Wink
« Seneste Redigering: 18 Jul 2010, 22:19 af Søgaard » Logged

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #36: 18 Jul 2010, 23:21 »

En del af jer siger at det er vigtigt at få fat i et par gode løbesko, men er der nogen her der har haft problemer pga. dårlige løbesko? Jeg har selv før mine nuværende sko altid løbet i mere eller mindre billige og/eller nedslidte løbesko, der på ingen måde var specifikt købt efter min løbetype, og jeg har aldrig haft de fjerneste problemer. Nu løber jeg i et par dyrere sko, der er købt specifikt til min løbstype, og jeg må indrømme at jeg ikke føler nogen videre forskel. Derudover har jeg på trods af at jeg kender mange som løber, aldrig nogensinde hørt om folk der fik problemer med deres sko. Spekulerer lidt på om vigtigheden af gode løbesko, samt forskellen på dyre og billige modeller muligvis er kraftigt overvurderet. Nogen af jer der har haft problemer med billige sko?

Andre der i øvrigt har problemer med sidestik når de løber? Jeg løber rimeligt godt og er i fin form, men løber jeg under 3 timer efter jeg har spist, får jeg stort set altid massivt sidestik.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #37: 18 Jul 2010, 23:28 »

En del af jer siger at det er vigtigt at få fat i et par gode løbesko, men er der nogen her der har haft problemer pga. dårlige løbesko?

Jeg løb i mine Adidas Spezialized (de der håndboldsko som mange bruger som indendørs fodboldsko) og til at starte med var jeg kun øm i fødderne, men efter et halvt år ca. begyndte jeg at få ondt i knæet efter at have løbet i dem.. de havde så heller ikke affjedring eller noget der mindede om det Smiley

Swizz CataR
Manager

« Svar #38: 18 Jul 2010, 23:29 »

Det er meget forskelligt fra person til person. Har det på mange måder som dig Krook, men min kæreste fx og mange andre har langt nemmere tendens for knæproblemer, og så betyder valget af sko lige pludselig MEGET!

Der er forskel på kvaliteten, og det gør en forskel, men "bonussen" er forskellig fra individ til individ, da hver persons tendens eller lethed til fx knæskader er forskellig Smiley Nogle kan løbe i hvad som helst og aldrig få problemer og nogen burde i princippet finde en anden sport uanset hvilket udstyr de bruger Smiley

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Enged
Gæst

« Svar #39: 19 Jul 2010, 01:09 »

Jeg har løbet i et par Nike et eller andet, og jeg har endnu kun fået en vabel som dog sidder på siden af min fod, så den generer mig på ingen måde, og det var et rent tilfælde at jeg opdagede den.
Jeg har aldrig rigtig løbetrænet, men nu her efter Roskilde er jeg dog begyndt, og jeg løber en tur i lettere kuperet tærren, der dog ikke burde have meget indflydelse da det går lige så meget op som ned, og jeg løber min rute på 5 km på 30 minutter, hvilket jeg lige nu er tilfreds med. Jeg forsøger at løbe hver dag, men når jeg skal på arbejde, så får jeg det ikke lige gjort.
Jeg forstår ikke at folk piver over varmen. Enten løber I meget langsomt, eller også indtager i slet ikke væske nok. Fordi jeg synes da at den vind der kommer når man bevæger sig køler fint, og jeg har på ingen måde fået det dårligt af at løbe, tværtimod har jeg faktisk følt mig rigtig veltilpas. Selvfølgelig bliver jeg tørstig, men når jeg ikke løber i længere tid, så er det jo ikke noget, der ikke er til at klare.
Mht. at løbe med noget i hånden, så løber jeg med min iPod i hånden, og jeg forsøger så vidt muligt at løbe når der er andre hjemme, så jeg slipper for at tage nøgler med, da de nemlig er utrolig irriterende at løbe med i lommen.

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #40: 19 Jul 2010, 18:05 »

Medmindre man løber længere distancer tror jeg nu ikke det er et decideret problem at løbe i varmen, man bliver bare enormt svedig. Jeg løber mest om aftenen, men er da stadig komplet gennemblødt når jeg kommer hjem, kan slet ikke forestille mig hvordan det ville være hvis jeg løb i solskin midt på dagen i 32 graders varme. Man vænner sig dog til det, og bortset fra at man drypper af sved er det jo ikke noget videre problem.

Personligt varierer det meget hvor ofte jeg løber, ca. 1-6 gange om måneden, plejer at løbe 9 km, tager 45 min, men håber på at komme ned på 40 min, samt at få løbet lidt oftere i de kommende måneder.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Tyskeren
Juniorspiller
**

« Svar #41: 19 Jul 2010, 18:58 »

En del af jer siger at det er vigtigt at få fat i et par gode løbesko, men er der nogen her der har haft problemer pga. dårlige løbesko?

Jeg har det sidste aars tid löbet i et par sko fra Salomon, der er lavet til vandring/löb i skov. Efter jeg har faaet nyt job rejser jeg meget og bor tit paa hoteller og derfor löber jeg mest paa asfalt. Det har fört til knäproblemer, som dog er blevet afhjulpet, efter jeg har faaet löbesko der passer til min löbetype (fik lavet löbeanalyse, osv. i en god butik som flere andre har anbefalet).

De Salomon-sko jeg löb i för kostede en tusse, saa jeg tror ikke man kan sige et det er prisen der spiller en rolle, men derimod er det meget vigtigt at skoen stötter de rigtige steder paa foden. Desuden kommer problemerne nok först naar man bliver äldre. Indtil jeg var i starten af 20'erne kunne jeg löbe i alle mulige sko uden nogen som helst problemer, selvom jeg ofte löb 20-25 km. om ugen...

Chakana
Manager

« Svar #42: 22 Jul 2010, 06:48 »

Jeg har løbet i gamle slidte Nike-sko, som slet ikke var beregnet til løb. Jeg fik skinnebensbetændels e og det tager lang tid at komme af med igen. Så fik jeg nogle dejlige New Balance løbesko, og nu kører det fint - næsten da.

Jeg var ude og løbe for lidt over en time siden, i øsende regnvejr og halvdelen af løbeturen foregik i den lokale store skov. Meget hyggeligt og skræmmende samtidig. Hvis jeg selv kan vælge løbevejr, så er regnvejr klart det jeg foretrækker. Har ingen idé om hvorfor. Jeg kunne med det samme mærke at mine knæ gjorde forfærdelig ondt, og jeg har ikke fået tjekket hos lægen endnu hvad smerterne kan skyldes. Men det må være en form for slidgigt som er kommet med årene. Da jeg skulle op ad trapperne efter løbeturen mærkede jeg intet til det, men da jeg så havde siddet ned og kølet af i 15-20 minutter, og så skulle rejse mig op igen, blev jeg nødt til at støtte mig til stolen for at komme op og stå igen. For en enkelt gangs skyld fik jeg heller ikke sidestik. Dejligt!

Arsenal Football Club

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #43: 22 Jul 2010, 06:56 »

Sjovt, mit favoritvejr er også helt klart regnvejr, dog får jeg ikke helt løbet så meget som jeg gerne ville, når jeg endda har tiden til det. Men når jeg har vilde tømmermænd er en løbetur helt klart den mest effektive kur. Især i regnvejr. Det kan varmt anbefales.

Lige et spørgsmål til Nicolas Filipe: Hva fanden laver du også på en løbetur kl. 6 om morgenen?!

Vuelve la ilusión

Chakana
Manager

« Svar #44: 22 Jul 2010, 07:00 »

Sjovt, mit favoritvejr er også helt klart regnvejr, dog får jeg ikke helt løbet så meget som jeg gerne ville, når jeg endda har tiden til det. Men når jeg har vilde tømmermænd er en løbetur helt klart den mest effektive kur. Især i regnvejr. Det kan varmt anbefales.

Lige et spørgsmål til Nicolas Filipe: Hva fanden laver du også på en løbetur kl. 6 om morgenen?!

Nu hvor det er ferie, er jeg god til at vende rundt på dag og nat. Kl. 5:15 (ca.) så jeg at det begyndte at stå ned i lårtykke stråler, og så var jeg hurtig til at trække i løbetøjet. Det skader ikke med en løbetur, heller ikke kl. lort om morgenen! ;-)

Arsenal Football Club

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010