home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 915 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285081 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11190: 13 Mar 2012, 09:23 »

Nu ved jeg ikke om det er min udtalelse I referere til, men i så fald vil jeg gerne cementere, at jeg på ingen måde har ondt i røven over jeres sejr i går. I spillede rigtig godt i store perioder og var meget kontrollerende, og fik tilmed skabt et par store chancer, så jeg anser det som helt fortjente tre point i går.

Kommenterede bare lige van Persie's lille kontrovers, fordi det var sjovt. Jeg havde nok givet ham en sviner, hvis det var i mod United, men det er jo bare helt principielt rivaliserende had. van Persie er en absolut topklassespiller, og misunder jer for at have ham.

By the way, tror I at han ryger til sommer?

Det er ikke specifikt møntet på dig, nej.

Umiddelbart tror jeg ikke han forlader os til sommer. Hans attitude, udtalelser omkring sin fremtid, og endda konens tweets tyder på at han er Arsenal-mand. Man skal aldrig sige aldrig, men jeg tror han bliver.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11191: 13 Mar 2012, 09:56 »

Det er ikke specifikt møntet på dig, nej.

Umiddelbart tror jeg ikke han forlader os til sommer. Hans attitude, udtalelser omkring sin fremtid, og endda konens tweets tyder på at han er Arsenal-mand. Man skal aldrig sige aldrig, men jeg tror han bliver.
Fair nok.

Jeg kunne også sagtens se ham blive, omend jeg lige så godt kunne se ham skifte Arsenal ud med noget større. Men det er rigtigt, det er meget for at han bliver. Omvendt kan hans vanvittige sæson være springbrættet videre til f.eks. Barcelona.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11192: 13 Mar 2012, 10:18 »

Som så ofte før, tror jeg i øvrigt at Arseblog opsummerer episoden ganske godt:

The joy of the goal was only made more amusing by Tim Krul reacting to Robin van Persie, who suggested the keeper, who had taken ages with his goal kicks all night long, wouldn’t be so keen to waste time any more. Krul came all the way out of his goal to confront the skipper who simply laughed at him, which was tremendous. Why Robin got a yellow card I just don’t know but two words probably explain it: Howard Webb.

Love it.

michaelk
Landsholdsspiller

« Svar #11193: 13 Mar 2012, 11:26 »

Som så ofte før, tror jeg i øvrigt at Arseblog opsummerer episoden ganske godt:

The joy of the goal was only made more amusing by Tim Krul reacting to Robin van Persie, who suggested the keeper, who had taken ages with his goal kicks all night long, wouldn’t be so keen to waste time any more. Krul came all the way out of his goal to confront the skipper who simply laughed at him, which was tremendous. Why Robin got a yellow card I just don’t know but two words probably explain it: Howard Webb.

Love it.

Ja, vel en glimrende opsummering fra Arsenals side, men som neutral seer, synes jeg ikke helt det holder. Jeg ved ikke, hvad Krul har sagt til van Persie, men van Persie stod bagefter og decideret hoverede foran Krul. Det er bestemt usportsligt, ligemeget, hvad Krul har sagt til van Persie. Jeg forstår sådan set godt van Persie, men derfor skal det selvfølgelig stadig koste et gult kort. Det har intet med Howard Webb at gøre, selvom fans godt kan lide at give ham skylden.  Smiley

Hala Madrid!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11194: 13 Mar 2012, 11:30 »

Jeg forestiller mig at han har sagt "Time waste now, klootzak". (Det eneste hollandske ord jeg lærte, da jeg var til bowlingturnering dernede)

I så fald er det helt klart et gult kort værd.

verdenskrig
Manager

« Svar #11195: 13 Mar 2012, 11:35 »

Jeg kan virkelig ikke se hvad van Persie gør forkert, eller hvorfor en tilsyneladende professionel målmand lader det gå sig sådan på, når han selv har været ligedan hele kampen igennem.

Selvfølgelig kan du ikke se at RVP gør noget forkert.. Men havde det været Suarez som havde gjort det i en Liverpool kamp, havde han jo i følge dig været stupid, hjernedød, og en kæmpe idiot som er en skændsel for Liverpool. Jeg kender dig Wink

Men som fan må man gerne være lidt dobbeltmoralsk.. I øvrigt synes jeg personligt det var fedt lavet af RVP. Som fodboldspillert må det da være så jammerligt irriterende når en målmand trækker tiden.. Hvilket jeg godt selv er klar over, så er ekspert i det Wink Grin

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11196: 13 Mar 2012, 11:39 »

Selvfølgelig kan du ikke se at RVP gør noget forkert.. Men havde det været Suarez som havde gjort det i en Liverpool kamp, havde han jo i følge dig været stupid, hjernedød, og en kæmpe idiot som er en skændsel for Liverpool. Jeg kender dig Wink

Så godt kender du mig åbenbart ikke, for så ville du have vidst at min holdning er lige som din beskrevet nedenfor. Tidsudtrækning når man er bagud (eller kun har uafgjort) er megairriterende, så jeg kan ikke hidse mig op over at man lige giver lidt igen når man så har scoret i overtiden. Som var på 5 minutter netop pga. den tidsudtrækning. Om det så var Suarez eller van Persie er ligegyldigt. Jeg tænkte nok at det argument ville komme, men jeg hader altså ikke pr. definition alt hvad Suarez gør - kun når han laver noget åndssvagt, hvilket jo er ret ofte Wink

Men som fan må man gerne være lidt dobbeltmoralsk.. I øvrigt synes jeg personligt det var fedt lavet af RVP. Som fodboldspillert må det da være så jammerligt irriterende når en målmand trækker tiden.. Hvilket jeg godt selv er klar over, så er ekspert i det Wink Grin

Jeg var ikke i tvivl om at du ville have den holdning Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #11197: 13 Mar 2012, 11:52 »

Så godt kender du mig åbenbart ikke, for så ville du have vidst at min holdning er lige som din beskrevet nedenfor. Tidsudtrækning når man er bagud (eller kun har uafgjort) er megairriterende, så jeg kan ikke hidse mig op over at man lige giver lidt igen når man så har scoret i overtiden. Som var på 5 minutter netop pga. den tidsudtrækning. Om det så var Suarez eller van Persie er ligegyldigt. Jeg tænkte nok at det argument ville komme, men jeg hader altså ikke pr. definition alt hvad Suarez gør - kun når han laver noget åndssvagt, hvilket jo er ret ofte Wink

Jeg var ikke i tvivl om at du ville have den holdning Wink

Haha okay det så i orden.. Kunne bare ikke dy mig for at smide det argument  Wink. Men er da positivt overrasket over at du ikke hader alt hvad Suarez gør.. Så kan jeg sove trygt om natten  crazy.

En ting jeg dog glæder mig til, er reaktionen næste gang de skal være sammen i landsholdslejren. Skal nok blive spændende at følge Opstemt

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11198: 13 Mar 2012, 12:38 »

Det vælter ind med fede billeder fra gårsdagens kamp:

EDIT: Hm, dårlig kvali. Men fedt alligevel!

EDIT2: Van Persie er bare one happy camper:

http://www.flickr.com/photos/27453474@N02/6977663955/in/photostream
« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 13:53 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11199: 17 Mar 2012, 20:45 »

Fremragende historielektion omkring St. Patrick's Day, intet mindre:

(Lidt langt, men ganske skægt)

Good morning,

and a happy St Pat Rice day to you all. Today is the day when we celebrate the fact that Pat Rice got rid of all the snakes in Ireland and invented whiskey. Did you know the Irish for whiskey is ‘Uisce beatha’, which literally, and actually literally and not Jamie literally, means ‘water of life’?

Anyway, the legend goes that many years ago Pat Rice was walking along a quiet country road when he was confronted by a gang of ne’er do well snakes who slithered up beside him, surrounded him, taunted him, then tried to bite him and steal his few gold coins.

“What are you doing?” asked Pat Rice. “I am a mere servant of god, heading to my friend Liam Brady’s house for he has had a whopper crop of spuds and we’re going to try this new recipe that has come from the land of France in which you chop them into tiny sticks and fry them in lard.”

“That will never catch on,” said the head snake, trying to chomp on Pat Rice’s leg, a job made handier by the fact he was wearing football shorts. “Now give us your coins that we want even though we don’t have any pockets to keep them in or anything.”

“I’m tired of your serpenty ways,” said Pat Rice. “Always going about the place munching on folk, then swallowing them whole making it look like you’ve eaten a Scooby-Doo sandwich which gets stuck in Shaggy’s throat. It’s time someone put an end to your nefarious bullying of the Irish people.”

And lo, Pat Rice took a detour into the woods, fashioned for himself a whacking stick from the finest birch, and traveled the length and breadth of Ireland ridding the nation of these belly-sliding beasts. When, at last, he arrived at his friend Liam Brady’s house, quite starving and looking very much forward to this new potato recipe, he realised he’d been whacking snakes for the best part of three decades and Brady had died of consumption some sixteen years previously.

“Oh for fucks’s sake,” said Pat Rice, and went to his local hostelry for a carvery lunch and a few pints. And so was born the custom of St Pat Rice’s day when everyone goes to the pub and gets shitfaced.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11200: 21 Mar 2012, 10:40 »

Yay! Vi spiller fodbold i aften! Det bliver en svær kamp på Goodison Park mod et Everton hold der altid spiller ganske godt mod os. Skadessituationen er lidt den samme som sidst - Santos og Jenkinson mangler fitness, Diaby, Wilshere. Squid og Coquelin er ude så vi stiller nok med samme opstilling som mod NUFC

Szczesny
Sagna   Koscielny  Vermaelen  Gibbs
Song
Arteta   Rosicky
Walcott        Oxen
Van P

Rosicky fortsætter nok for Ramsey på baggrund af formen, ligesom tilfældet er med Oxen fremfor Gervinho. Ellers er startopstillingen ligetil og på trods af at det er trælst at vi mangler Mertesacker, er det dejligt at Kos og Verminator får nogle kampe sammen - De ser mere og mere sikker ud for hver kamp, og det er noget som vi har manglet igennem hele sæsonen. 3 point er et must, selvom det bliver en lang og svær kamp for den. Jeg tror ikke helt på det, men håber, og hvis Tottenshit taber point i dag, og vi vinder, kommer vi over dem! Det må være motivation nok! Kom så Arsenal!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11201: 21 Mar 2012, 22:58 »

Det er så FUCKING vigtigt !! Spillet var der overhovedet ikke efter der var gået ca. 20-25 min, og hold kæft hvor var jeg bange for at Everton skulle score (Hvilket de også gjorde!)... Vigtigt vi kan vinde disse kampe!

3 pladsen!! Det var der ikke mange der havde troet på, efter de første par måneder af PL Opstemt

ptrN
Manager

« Svar #11202: 22 Mar 2012, 21:39 »

welbz is dat guy

PhilipFlink
Manager

« Svar #11203: 24 Mar 2012, 12:46 »

Nå, Arsenal gutter..

Første kamp idag (13:45) lyder Chelsea vs Tottenham..
En kamp der betyder rigtig meget for os.. Men jeg sidder lidt og "spekulere" over hvem jeg gerne vil have til at vinde kampen..
Et uafgjort resultat ville være godt, begge hold ville "miste 2 point", og med en sejr over Aston Villa vil vi være 3 point foran Spurs og 8 foran Chelsea.. Og det er vel egentlig det mest optimale resultat for os.. Men hvis en af holdene skal vinde, håber jeg det bliver Chelsea. Det kunne være så fedt, hvis Tottenham ligger på 5 pladsen, når sæsonen er slut!!

KrookDale
Landsholdsspiller

« Svar #11204: 24 Mar 2012, 13:34 »

Ja hvis vi henter sejren, vil vi uanset resultatet af Chelsea/Tottenham kampen ende tættere på CL pladsen. En uafgjort ville være glimrende, men en sejr til Chelsea ville også være acceptabel, da det vil være usandsynligt at begge klubber haler så meget ind, og det ærligt talt ville være glimrende for en gangs skyld at tage 3. pladsen.

Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.

Sider: 1 ... 745 746 [747] 748 749 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010