home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Sep 2025, 17:42 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23171
  1 Bruger, 927 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Arsenal tråden
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 1043 Udprint
Forfatter Emne: Arsenal tråden  (Læst 1285079 gange)
Szczesny
Manager

Sv: Arsenal tråden
« Svar #11175: 12 Mar 2012, 23:48 »

Godt han ikke ser særlig manisk ud på det billede Grin

Dejlig, dejlig aften - falder næppe i søvn før klokken 3 Smiley

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11176: 12 Mar 2012, 23:51 »

Her er endnu et fedt ansigtudtryk - van Persie der lige siger "What up, son?":

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11177: 13 Mar 2012, 00:11 »

Ej hvor var jeres bombende hollænder flabet til sidst!

Men tillykke med det sene mål og dermed de tre point. Det ser lyst ud i forhold til den mulige tredjeplads, omend jeg stadigvæk mener, at I har mangler i jeres spil, og derfor kunne jeg godt tro, at Spurs henter bronzemedaljerne med hjem i år.

PhilipFlink
Manager

« Svar #11178: 13 Mar 2012, 00:13 »

Men tillykke med det sene mål og dermed de tre point. Det ser lyst ud i forhold til den mulige tredjeplads, omend jeg stadigvæk mener, at I har mangler i jeres spil, og derfor kunne jeg godt tro, at Spurs henter bronzemedaljerne med hjem i år.

Krul havde været flabet igennem en længere periode.. Nogle ville slå ham ihjel for det.. meen, RVP svare bare igen "Waste time now"

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11179: 13 Mar 2012, 00:14 »

Sindssygt flabet, sådan at påpege ironien i at tossemålmandens time wasting indirekte var årsag til at der var tid nok til at score sejrsmålet. Hvor vover han.

Den der ler sidst, and all that...

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11180: 13 Mar 2012, 00:17 »

Krul havde været flabet igennem en længere periode.. Nogle ville slå ham ihjel for det.. meen, RVP svare bare igen "Waste time now"
Så det udmærket godt, men det ændrer da ikke på, at van Persie var ualmindelig provokerende. Men det var da sjovt at sidde og se på.

Szczesny
Manager

« Svar #11181: 13 Mar 2012, 00:41 »

Det sker ikke, der er 2 mulige scenarier.

Scenarie 1:

1-2. Manchester
3. Arsenal
4. Chelsea
5. Tottenham (måske)

Scenarie 2:

1-2. Manchester
3. Chelsea
4. Arsenal
5. Tottenham (måske)

Szczesny
Manager

« Svar #11182: 13 Mar 2012, 00:41 »

Her er endnu et fedt ansigtudtryk - van Persie der lige siger "What up, son?":

Vi har en kaptajn der går op i det. Fantastisk! Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11183: 13 Mar 2012, 00:44 »

Det sker ikke, der er 2 mulige scenarier.

Scenarie 1:

1-2. Manchester
3. Arsenal
4. Chelsea
5. Tottenham (måske)

Scenarie 2:

1-2. Manchester
3. Chelsea
4. Arsenal
5. Tottenham (måske)
Let's see...

HansenLFC
Gæst

« Svar #11184: 13 Mar 2012, 07:47 »

Arsenal det nye scum.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11185: 13 Mar 2012, 08:02 »

Utroligt at alle der ønskede at Arsenal mistede point, har så ondt i røven over at taktikken med at trække tiden endte med at bide dem selv i.. nårh ja, røven. Nok derfor det gør så ondt.

Jeg kan virkelig ikke se hvad van Persie gør forkert, eller hvorfor en tilsyneladende professionel målmand lader det gå sig sådan på, når han selv har været ligedan hele kampen igennem.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11186: 13 Mar 2012, 08:11 »

Utroligt at alle der ønskede at Arsenal mistede point, har så ondt i røven over at taktikken med at trække tiden endte med at bide dem selv i.. nårh ja, røven. Nok derfor det gør så ondt.

Jeg kan virkelig ikke se hvad van Persie gør forkert, eller hvorfor en tilsyneladende professionel målmand lader det gå sig sådan på, når han selv har været ligedan hele kampen igennem.

Heh, det har jo nok noget med det generelle hate til Van P der findes blandt modstanderfans. Jeg kan absolut heller ikke se hvad han gør galt ud over at give igen af samme skuffe, og det er da en voldsom overreaktion fra Kruls side. Men hvis Ade havde været lige så provo over for Szcz hvis det var den omvendte situation, havde jeg også lidt håbet på at Szcz havde smadret ham Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #11187: 13 Mar 2012, 08:20 »

Altså, det er da meget spas med lidt Arsenal-hate, men lige netop den episode hører da ind under petitesser, selv i småtingsafdelingen.

Og det er da ærgeligt at det tilsyneladende er det, som bliver fokuspunktet for kampen i stedet for Arsenals eminente spil, at det er ny PL-rekord at komme tilbage og vinde efter at have været bagud i 4 kampe i træk - eller endda Bas stempling på Koscielny som ikke engang gav frispark. Oh well.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #11188: 13 Mar 2012, 09:00 »

Nu ved jeg ikke om det er min udtalelse I referere til, men i så fald vil jeg gerne cementere, at jeg på ingen måde har ondt i røven over jeres sejr i går. I spillede rigtig godt i store perioder og var meget kontrollerende, og fik tilmed skabt et par store chancer, så jeg anser det som helt fortjente tre point i går.

Kommenterede bare lige van Persie's lille kontrovers, fordi det var sjovt. Jeg havde nok givet ham en sviner, hvis det var i mod United, men det er jo bare helt principielt rivaliserende had. van Persie er en absolut topklassespiller, og misunder jer for at have ham.

By the way, tror I at han ryger til sommer?

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller

« Svar #11189: 13 Mar 2012, 09:16 »

By the way, tror I at han ryger til sommer?

Nej.

Selvfølgelig kan alt ske, men jeg har virkelig, virkelig svært ved at forestille mig det. Så sent som i den omdiskuterede episode i går aftes, ser man ham gå og opildne publikum. Det ligner ikke just en mand, der har et skifte i tankerne. Desuden mener jeg at have hørt, af flere omgange, at han har det fantastisk i London, og at han gør enormt meget for holdet udenfor banen (bl.a. ved at sætte en række arrangementer op for spillerne i fritiden, for at knytte dem tættere). Den slags tyder i høj grad på, at han har tænkt sig at blive i klubben. Desuden har han over et år tilbage af sin kontrakt, så Wenger kan i sidste ende bare tvinge ham til at blive, hvilket han også har hintet, at han vil gøre, hvis det bliver nødvendigt. Jeg er derfor 95% sikker på, at han bliver ihvertfald et år endnu, og måske 85% på, at han forlænger til sommer.

EDIT: Angående selve situationen med RvP & Krul fatter jeg simpelthen ikke, at folk kan whine så meget. Tidstrækning er hamrende irriterende at se på, især når det gøres fra praktisk talt første fløjt. Forstår intet af, at nogen kan klage over, at en spiller hidser sig op over det, når han tilsyneladende ikke gør andet, end at stille et spørgsmål om hvorvidt, keeperen ønsker at fortsætte det, når hans hold er kommet bagud. Eller har jeg misset et eller andet?
« Seneste Redigering: 13 Mar 2012, 09:26 af Indsæt_Navn » Logged

Sider: 1 ... 744 745 [746] 747 748 ... 1043 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010